Материалдар / Бүтін өрнектерді түрлендіру, презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бүтін өрнектерді түрлендіру, презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
бүтін өрнектерді түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара білу; өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды жинақтай білу және есеп шығаруда қолдана алу; өзіндік жұмыс, өздігінен білім алу қабілетін, топта жұмыс істеу жəне жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзіндік бағалау жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
541
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бүтін өрнектерді түрлендіру

1 слайд
Бүтін өрнектерді түрлендіру

1 слайд

Бүтін өрнектерді түрлендіру

Сабақтың мақсаты: -бүтін өрнектерді түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені көпмүшеге көбейту е

2 слайд
Сабақтың мақсаты: -бүтін өрнектерді түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара білу; -өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды жинақтай білу және есеп шығаруда қолдана алу; -өзіндік жұмыс, өздігінен білім алу қабілетін, топта жұмыс істеу жəне жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзіндік бағалау жасау

2 слайд

Сабақтың мақсаты: -бүтін өрнектерді түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара білу; -өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды жинақтай білу және есеп шығаруда қолдана алу; -өзіндік жұмыс, өздігінен білім алу қабілетін, топта жұмыс істеу жəне жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзіндік бағалау жасау

БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ № Аты Толықтыру тесті Ережені жалғастыр Тақтамен жұмыс Жеке тапсырмалар орындау Қорытынды баға 1

3 слайд
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ № Аты Толықтыру тесті Ережені жалғастыр Тақтамен жұмыс Жеке тапсырмалар орындау Қорытынды баға 1 2 3 Бағалау шкаласы 10-ға дейін “3” “4” “5” 10-20 20-дан жоғары

3 слайд

БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ № Аты Толықтыру тесті Ережені жалғастыр Тақтамен жұмыс Жеке тапсырмалар орындау Қорытынды баға 1 2 3 Бағалау шкаласы 10-ға дейін “3” “4” “5” 10-20 20-дан жоғары

Сабақтың міндеті Толықтыру тесті Блиц- сұрақтар Тақтамен жұмыс Жеке тапсырмалар орындау

4 слайд
Сабақтың міндеті Толықтыру тесті Блиц- сұрақтар Тақтамен жұмыс Жеке тапсырмалар орындау

4 слайд

Сабақтың міндеті Толықтыру тесті Блиц- сұрақтар Тақтамен жұмыс Жеке тапсырмалар орындау

Толықтыру тесті 1-тапсырма. “Қазақстанның биік белесі”

5 слайд
Толықтыру тесті 1-тапсырма. “Қазақстанның биік белесі”

5 слайд

Толықтыру тесті 1-тапсырма. “Қазақстанның биік белесі”

         2233 2233 32233 32233 222 222 22 33 33 2 2 вававава вававава вавваава вавваава вавава вавава ва

6 слайд
         2233 2233 32233 32233 222 222 22 33 33 2 2 вававава вававава вавваава вавваава вавава вавава вавава        ТОЛЫҚТЫРУ ТЕСТІ ЕХРО- 2017ҚАЗАҚСТАН

6 слайд

         2233 2233 32233 32233 222 222 22 33 33 2 2 вававава вававава вавваава вавваава вавава вавава вавава        ТОЛЫҚТЫРУ ТЕСТІ ЕХРО- 2017ҚАЗАҚСТАН

EXPO-2017 Қазақстан

7 слайд
EXPO-2017 Қазақстан

7 слайд

EXPO-2017 Қазақстан

Жарайсыңдар! 2 5 8 7 + 6 4 1 3 9

8 слайд
Жарайсыңдар! 2 5 8 7 + 6 4 1 3 9

8 слайд

Жарайсыңдар! 2 5 8 7 + 6 4 1 3 9

Ережені жалғастыр 2- тапсырма. Көрме тақырыбы

9 слайд
Ережені жалғастыр 2- тапсырма. Көрме тақырыбы

9 слайд

Ережені жалғастыр 2- тапсырма. Көрме тақырыбы

Ережені жалғастыр…

10 слайд
Ережені жалғастыр…

10 слайд

Ережені жалғастыр…

Екі өрнектің қосындысының квадраты ... Екі өрнектің айырмасының квадраты ... Екі өрнектің квадраттарының айырмасы ... Екі

11 слайд
Екі өрнектің қосындысының квадраты ... Екі өрнектің айырмасының квадраты ... Екі өрнектің квадраттарының айырмасы ... Екі өрнектің кубтарының қосындысы ... Екі өрнектің кубтарының айырмасы ... Екі өрнектің кубтарының қосындысы ... Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі... Б О Л А ША Қ ҚУАТ Бүтін өрнек деп қандай өрнекті айтамыз? ы

11 слайд

Екі өрнектің қосындысының квадраты ... Екі өрнектің айырмасының квадраты ... Екі өрнектің квадраттарының айырмасы ... Екі өрнектің кубтарының қосындысы ... Екі өрнектің кубтарының айырмасы ... Екі өрнектің кубтарының қосындысы ... Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі... Б О Л А ША Қ ҚУАТ Бүтін өрнек деп қандай өрнекті айтамыз? ы

Жарайсыңдар! 2 5 8 7 + 6 4 1 3 9

12 слайд
Жарайсыңдар! 2 5 8 7 + 6 4 1 3 9

12 слайд

Жарайсыңдар! 2 5 8 7 + 6 4 1 3 9

Тақтамен жұмыс 3-тапсырма. “Жарқын жеңіс” №457 (2,4,6,8)

13 слайд
Тақтамен жұмыс 3-тапсырма. “Жарқын жеңіс” №457 (2,4,6,8)

13 слайд

Тақтамен жұмыс 3-тапсырма. “Жарқын жеңіс” №457 (2,4,6,8)

1) 3m ² -3n ² = 3(m-n)(m+n) 2) b³-b= b(b²-1) 3)4m³-4mn² =4m(m-n)(m+n) 4) a³b-ab³= ab(a-b)(a+b) ТЕКСЕР:

14 слайд
1) 3m ² -3n ² = 3(m-n)(m+n) 2) b³-b= b(b²-1) 3)4m³-4mn² =4m(m-n)(m+n) 4) a³b-ab³= ab(a-b)(a+b) ТЕКСЕР:

14 слайд

1) 3m ² -3n ² = 3(m-n)(m+n) 2) b³-b= b(b²-1) 3)4m³-4mn² =4m(m-n)(m+n) 4) a³b-ab³= ab(a-b)(a+b) ТЕКСЕР:

Ұйымдастырушы қаланы 2012 жылдың 22 қарашасында Парижде Халықаралық көрмелер бюросы Бас Ассамблеясының 152-ші сессиясы

15 слайд
Ұйымдастырушы қаланы 2012 жылдың 22 қарашасында Парижде Халықаралық көрмелер бюросы Бас Ассамблеясының 152-ші сессиясы кезінде дауыс беру арқылы таңдады. Дауыс беру нәтижесі Қала Ел 1-ші айналым Астана   Қазақстан 103 Льеж  Бельгия 44 “Жарқын жеңіс”

15 слайд

Ұйымдастырушы қаланы 2012 жылдың 22 қарашасында Парижде Халықаралық көрмелер бюросы Бас Ассамблеясының 152-ші сессиясы кезінде дауыс беру арқылы таңдады. Дауыс беру нәтижесі Қала Ел 1-ші айналым Астана   Қазақстан 103 Льеж  Бельгия 44 “Жарқын жеңіс”

Жарайсыңдар! 2 5 8 7 + 6 4 1 3 9

16 слайд
Жарайсыңдар! 2 5 8 7 + 6 4 1 3 9

16 слайд

Жарайсыңдар! 2 5 8 7 + 6 4 1 3 9

СЕРГІТУ СӘТІ Жаңбыр қалай жауады?

17 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ Жаңбыр қалай жауады?

17 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ Жаңбыр қалай жауады?

Жеке тапсырмалар орындау 4-тапсырма. “Көрме логотипі”

18 слайд
Жеке тапсырмалар орындау 4-тапсырма. “Көрме логотипі”

18 слайд

Жеке тапсырмалар орындау 4-тапсырма. “Көрме логотипі”

ЖЕКЕ ТАПСЫРМАЛАР ОРЫНДАУ

19 слайд
ЖЕКЕ ТАПСЫРМАЛАР ОРЫНДАУ

19 слайд

ЖЕКЕ ТАПСЫРМАЛАР ОРЫНДАУ

Логотип күн сәулелерінің таралуын энергия көзі және энергия нышаны ретінде белгілейді. Тегiс және әдемi формалары бар дөң

20 слайд
Логотип күн сәулелерінің таралуын энергия көзі және энергия нышаны ретінде белгілейді. Тегiс және әдемi формалары бар дөңгелек гүл жапырақшалары қозғалыс және энергияны суреттей отырып айналмалы түрде симметриялы орналастырған. Сары және ашық-көгiлдiр түстер басым, олар кемпiрқосақтың түстерiн еске салады. Логотип жарқын, көркем және интерактивті формада жаңа энергияны білдіреді. Жазуы айқын, қарапайым, құрылымы бойынша мәнерлі.

20 слайд

Логотип күн сәулелерінің таралуын энергия көзі және энергия нышаны ретінде белгілейді. Тегiс және әдемi формалары бар дөңгелек гүл жапырақшалары қозғалыс және энергияны суреттей отырып айналмалы түрде симметриялы орналастырған. Сары және ашық-көгiлдiр түстер басым, олар кемпiрқосақтың түстерiн еске салады. Логотип жарқын, көркем және интерактивті формада жаңа энергияны білдіреді. Жазуы айқын, қарапайым, құрылымы бойынша мәнерлі.

Жарайсыңдар! 2 5 8 7 + 6 4 1 3 9

21 слайд
Жарайсыңдар! 2 5 8 7 + 6 4 1 3 9

21 слайд

Жарайсыңдар! 2 5 8 7 + 6 4 1 3 9

Өте тамаша! Жарайсың! 12-10 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамығ

22 слайд
Өте тамаша! Жарайсың! 12-10 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы. Тамаша! Алға! 9-6 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы. Ойлану керек! Қалма! 5-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы. БАҒАЛАУ

22 слайд

Өте тамаша! Жарайсың! 12-10 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы. Тамаша! Алға! 9-6 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы. Ойлану керек! Қалма! 5-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы. БАҒАЛАУ

Кері байланыс

23 слайд
Кері байланыс

23 слайд

Кері байланыс

№468 жұптары

24 слайд
№468 жұптары

24 слайд

№468 жұптары

Кең байтақ Қазақстанның үкілеген үміті сіздерсіздер, менің жас достарым!

25 слайд
Кең байтақ Қазақстанның үкілеген үміті сіздерсіздер, менің жас достарым!

25 слайд

Кең байтақ Қазақстанның үкілеген үміті сіздерсіздер, менің жас достарым!

Шығамын десең биік шыңның басына, Адал досың – Біліміңді ал қасыңа. Зула, топ жар! Бәйгеге түс, бекем бол, Тула, толқы, тебі

26 слайд
Шығамын десең биік шыңның басына, Адал досың – Біліміңді ал қасыңа. Зула, топ жар! Бәйгеге түс, бекем бол, Тула, толқы, тебірен, бірақ тасыма!

26 слайд

Шығамын десең биік шыңның басына, Адал досың – Біліміңді ал қасыңа. Зула, топ жар! Бәйгеге түс, бекем бол, Тула, толқы, тебірен, бірақ тасыма!