Цилиндр. Конус және олардың қималары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Цилиндр. Конус және олардың қималары

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінің мұғалімдеріне, оқушыларға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
"АЛМАТЫ ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ" МЕМЛЕКЕТТІК "АЛМАТЫ ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ" МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ "ТАЛҒАР ПОЛИТЕХНИКАЛЫ

#1 слайд
"АЛМАТЫ ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ" МЕМЛЕКЕТТІК "АЛМАТЫ ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ" МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ "ТАЛҒАР ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ" МЕКЕМЕСІНІҢ "ТАЛҒАР ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ" МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫМЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Цилиндр. Конус. Қиық Цилиндр. Конус. Қиық конус. Осьтік қималарыконус. Осьтік қималары . Мынбаева Айнур Мынбаева Айнур БолысқызыБолысқызы математика пәні математика пәні оқытушысыоқытушысы Мамандығы: 1211000 –Тігін өндірісі және киімді үлгілеу Біліктілігі: 1211032 –Арнайы тігінші

1 слайд

"АЛМАТЫ ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ" МЕМЛЕКЕТТІК "АЛМАТЫ ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ" МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ "ТАЛҒАР ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ" МЕКЕМЕСІНІҢ "ТАЛҒАР ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ" МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫМЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Цилиндр. Конус. Қиық Цилиндр. Конус. Қиық конус. Осьтік қималарыконус. Осьтік қималары . Мынбаева Айнур Мынбаева Айнур БолысқызыБолысқызы математика пәні математика пәні оқытушысыоқытушысы Мамандығы: 1211000 –Тігін өндірісі және киімді үлгілеу Біліктілігі: 1211032 –Арнайы тігінші

САБАҚТЫҢ САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:МАҚСАТЫ:  Білім алушыларға цилиндр мен конус анықтамасын беру, қандай дененің айналуынан

#2 слайд
САБАҚТЫҢ САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:МАҚСАТЫ:  Білім алушыларға цилиндр мен конус анықтамасын беру, қандай дененің айналуынан шығатынын айту;  Айналу денелерінің қималарымен танысып, олардың толық бетінің, бүйір бетінің ауданын есептей алады.  Математика мен мамандық арасындағы байланысты көрсету.

2 слайд

САБАҚТЫҢ САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:МАҚСАТЫ:  Білім алушыларға цилиндр мен конус анықтамасын беру, қандай дененің айналуынан шығатынын айту;  Айналу денелерінің қималарымен танысып, олардың толық бетінің, бүйір бетінің ауданын есептей алады.  Математика мен мамандық арасындағы байланысты көрсету.

ТАРИХИ АНЫҚТАМА:ТАРИХИ АНЫҚТАМА: Конус грекше " konos" Қарағай бүршігі мағынасын білдіреді . Конуспен адамдар ежелгі тер

#3 слайд
ТАРИХИ АНЫҚТАМА:ТАРИХИ АНЫҚТАМА: Конус грекше " konos" Қарағай бүршігі мағынасын білдіреді . Конуспен адамдар ежелгі терең таныс. • Платон(Б. з. б. 428-348 жж.)) геометрия мектебі: • а) конустық қималарды зерттеу • б) цилиндр мен конустың қасиеттерін зерттеген

3 слайд

ТАРИХИ АНЫҚТАМА:ТАРИХИ АНЫҚТАМА: Конус грекше " konos" Қарағай бүршігі мағынасын білдіреді . Конуспен адамдар ежелгі терең таныс. • Платон(Б. з. б. 428-348 жж.)) геометрия мектебі: • а) конустық қималарды зерттеу • б) цилиндр мен конустың қасиеттерін зерттеген

Демокрит Демокрит (470 - 380 жж. (470 - 380 жж. б.з.д.) - ежелгі б.з.д.) - ежелгі грек грек философы-философы- материалист м

#4 слайд
Демокрит Демокрит (470 - 380 жж. (470 - 380 жж. б.з.д.) - ежелгі б.з.д.) - ежелгі грек грек философы-философы- материалист материалист пирамида мен пирамида мен конус көлемін конус көлемін есептеу үшін есептеу үшін формулалар формулалар ойлап тапты.ойлап тапты.ТАРИХИ АНЫҚТАМА:ТАРИХИ АНЫҚТАМА:

4 слайд

Демокрит Демокрит (470 - 380 жж. (470 - 380 жж. б.з.д.) - ежелгі б.з.д.) - ежелгі грек грек философы-философы- материалист материалист пирамида мен пирамида мен конус көлемін конус көлемін есептеу үшін есептеу үшін формулалар формулалар ойлап тапты.ойлап тапты.ТАРИХИ АНЫҚТАМА:ТАРИХИ АНЫҚТАМА:

Аполлоний Пергский (260–170 жж. Б.з.д.) Конустық қималар туралы үлкен трактатты Евклид (б.з. д. III ғ.) оқушысы Пергский

#5 слайд
Аполлоний Пергский (260–170 жж. Б.з.д.) Конустық қималар туралы үлкен трактатты Евклид (б.з. д. III ғ.) оқушысы Пергский Аполлоний жазды. Бұл кітаптар бүгінгі күнге дейін шығарылады, ал Англияның мектептерінде олар бойынша осы күнге дейін оқиды.ТАРИХИ АНЫҚТАМА:ТАРИХИ АНЫҚТАМА:

5 слайд

Аполлоний Пергский (260–170 жж. Б.з.д.) Конустық қималар туралы үлкен трактатты Евклид (б.з. д. III ғ.) оқушысы Пергский Аполлоний жазды. Бұл кітаптар бүгінгі күнге дейін шығарылады, ал Англияның мектептерінде олар бойынша осы күнге дейін оқиды.ТАРИХИ АНЫҚТАМА:ТАРИХИ АНЫҚТАМА:

Архимед (287–212 жж. Б.з.д.) 1906 жылы Архимед «Әдіс туралы» кітабы табылды. Цилиндр көлемі туралы есептің шешімі көрс

#6 слайд
Архимед (287–212 жж. Б.з.д.) 1906 жылы Архимед «Әдіс туралы» кітабы табылды. Цилиндр көлемі туралы есептің шешімі көрсетілгенТАРИХИ АНЫҚТАМА:ТАРИХИ АНЫҚТАМА:

6 слайд

Архимед (287–212 жж. Б.з.д.) 1906 жылы Архимед «Әдіс туралы» кітабы табылды. Цилиндр көлемі туралы есептің шешімі көрсетілгенТАРИХИ АНЫҚТАМА:ТАРИХИ АНЫҚТАМА:

 Математика мен мамандық арасындағы байланыс

#7 слайд
 Математика мен мамандық арасындағы байланыс

7 слайд

 Математика мен мамандық арасындағы байланыс

 Математика мен мамандық арасындағы байланыс

#8 слайд
 Математика мен мамандық арасындағы байланыс

8 слайд

 Математика мен мамандық арасындағы байланыс

 Математика мен мамандық арасындағы байланыс

#9 слайд
 Математика мен мамандық арасындағы байланыс

9 слайд

 Математика мен мамандық арасындағы байланыс

 Математика мен мамандық арасындағы байланыс

#10 слайд
 Математика мен мамандық арасындағы байланыс

10 слайд

 Математика мен мамандық арасындағы байланыс

Киіз үй – халық даналығының ғасырлар бойғы тәжірибесінің жиынтығы. C ол даналықтың қыр-сырына үңілу біз үшін парыз , киіз ү

#11 слайд
Киіз үй – халық даналығының ғасырлар бойғы тәжірибесінің жиынтығы. C ол даналықтың қыр-сырына үңілу біз үшін парыз , киіз үйдің керегесі цилиндр формасында орналасса, ал уықтары қиық конус жасаушысын береді.

11 слайд

Киіз үй – халық даналығының ғасырлар бойғы тәжірибесінің жиынтығы. C ол даналықтың қыр-сырына үңілу біз үшін парыз , киіз үйдің керегесі цилиндр формасында орналасса, ал уықтары қиық конус жасаушысын береді.

Aнықтама. Aнықтама. Цилиндр деп тіктөртбұрышты оның Цилиндр деп тіктөртбұрышты оның қабырғаларының бірінен айналдырғанда қ

#12 слайд
Aнықтама. Aнықтама. Цилиндр деп тіктөртбұрышты оның Цилиндр деп тіктөртбұрышты оның қабырғаларының бірінен айналдырғанда қабырғаларының бірінен айналдырғанда шығатын денені атайды.шығатын денені атайды.

12 слайд

Aнықтама. Aнықтама. Цилиндр деп тіктөртбұрышты оның Цилиндр деп тіктөртбұрышты оның қабырғаларының бірінен айналдырғанда қабырғаларының бірінен айналдырғанда шығатын денені атайды.шығатын денені атайды.

Aнықтама. Aнықтама. Тікбұрышты үшбұрышты катетінен айналдырғанда шығатын дене конус деп аталады.

#13 слайд
Aнықтама. Aнықтама. Тікбұрышты үшбұрышты катетінен айналдырғанда шығатын дене конус деп аталады.

13 слайд

Aнықтама. Aнықтама. Тікбұрышты үшбұрышты катетінен айналдырғанда шығатын дене конус деп аталады.

Анықтама: Конустың табаны мен табанына параллель қиманың арасындағы бөлігі қиық конус деп аталады.

#14 слайд
Анықтама: Конустың табаны мен табанына параллель қиманың арасындағы бөлігі қиық конус деп аталады.

14 слайд

Анықтама: Конустың табаны мен табанына параллель қиманың арасындағы бөлігі қиық конус деп аталады.

Теорема: Конустың бүйір бетінің ауданы оның табан шеңберінің ұзындығы мен жасаушының көбейтіндісінің жартысына тең, яғни Sб.

#15 слайд
Теорема: Конустың бүйір бетінің ауданы оның табан шеңберінің ұзындығы мен жасаушының көбейтіндісінің жартысына тең, яғни Sб.б = π Rl R- конус табанының радиусы, l-конустың жасаушысы. S т.б = πRl+πR 2 = πR(l+R), R- табанының радиусы, l-конустың жасаушысы.

15 слайд

Теорема: Конустың бүйір бетінің ауданы оның табан шеңберінің ұзындығы мен жасаушының көбейтіндісінің жартысына тең, яғни Sб.б = π Rl R- конус табанының радиусы, l-конустың жасаушысы. S т.б = πRl+πR 2 = πR(l+R), R- табанының радиусы, l-конустың жасаушысы.

Теорема: Цилиндрдің бүйір бетінің ауданы табан шеңберінің ұзындығын оның биіктігіне көбейткенге тең, яғни S ц.б.б = 2π

#16 слайд
Теорема: Цилиндрдің бүйір бетінің ауданы табан шеңберінің ұзындығын оның биіктігіне көбейткенге тең, яғни S ц.б.б = 2π RH S ц.т.б = 2 π RH+2 R 2 S ц.т.б = 2 πR(H+R)

16 слайд

Теорема: Цилиндрдің бүйір бетінің ауданы табан шеңберінің ұзындығын оның биіктігіне көбейткенге тең, яғни S ц.б.б = 2π RH S ц.т.б = 2 π RH+2 R 2 S ц.т.б = 2 πR(H+R)

Цилиндрдің (конустың) қимасын ось арқылы Цилиндрдің (конустың) қимасын ось арқылы өтетін жазықтықпен көрсетіңіз.Қимада қандай ө

#17 слайд
Цилиндрдің (конустың) қимасын ось арқылы Цилиндрдің (конустың) қимасын ось арқылы өтетін жазықтықпен көрсетіңіз.Қимада қандай өтетін жазықтықпен көрсетіңіз.Қимада қандай фигура шығады?фигура шығады?

17 слайд

Цилиндрдің (конустың) қимасын ось арқылы Цилиндрдің (конустың) қимасын ось арқылы өтетін жазықтықпен көрсетіңіз.Қимада қандай өтетін жазықтықпен көрсетіңіз.Қимада қандай фигура шығады?фигура шығады?

Цилиндрдің осьтік қимасы тіктөртбұрышЦилиндрдің осьтік қимасы тіктөртбұрыш Конустың осьтік қимасы тікбұрышты үшбұрышКонустың

#18 слайд
Цилиндрдің осьтік қимасы тіктөртбұрышЦилиндрдің осьтік қимасы тіктөртбұрыш Конустың осьтік қимасы тікбұрышты үшбұрышКонустың осьтік қимасы тікбұрышты үшбұрыш

18 слайд

Цилиндрдің осьтік қимасы тіктөртбұрышЦилиндрдің осьтік қимасы тіктөртбұрыш Конустың осьтік қимасы тікбұрышты үшбұрышКонустың осьтік қимасы тікбұрышты үшбұрыш

#19 слайд

19 слайд

Цилиндрдің осіне перпендикуляр жазықтықпен қиғандағы қима радиусы табан радиусына тең дөңгелекті береді.

#20 слайд
Цилиндрдің осіне перпендикуляр жазықтықпен қиғандағы қима радиусы табан радиусына тең дөңгелекті береді.

20 слайд

Цилиндрдің осіне перпендикуляр жазықтықпен қиғандағы қима радиусы табан радиусына тең дөңгелекті береді.

#21 слайд

21 слайд

#22 слайд

22 слайд

ТЕСТТЕСТ

#23 слайд
ТЕСТТЕСТ

23 слайд

ТЕСТТЕСТ

#24 слайд

24 слайд

2 сұрақ2 сұрақ

#25 слайд
2 сұрақ2 сұрақ

25 слайд

2 сұрақ2 сұрақ

#26 слайд

26 слайд

#27 слайд

27 слайд

#28 слайд

28 слайд

#29 слайд

29 слайд

Картоннан конус тәрізді сәукеле жәнеКартоннан конус тәрізді сәукеле және цилиндр тәрізді шляпа жасаңыздар. цилиндр тәрізді шл

#30 слайд
Картоннан конус тәрізді сәукеле жәнеКартоннан конус тәрізді сәукеле және цилиндр тәрізді шляпа жасаңыздар. цилиндр тәрізді шляпа жасаңыздар. Радиусын, диаметрін, биіктігін өлшепРадиусын, диаметрін, биіктігін өлшеп бүйір бетінің ауданын есептеңізбүйір бетінің ауданын есептеңіз

30 слайд

Картоннан конус тәрізді сәукеле жәнеКартоннан конус тәрізді сәукеле және цилиндр тәрізді шляпа жасаңыздар. цилиндр тәрізді шляпа жасаңыздар. Радиусын, диаметрін, биіктігін өлшепРадиусын, диаметрін, биіктігін өлшеп бүйір бетінің ауданын есептеңізбүйір бетінің ауданын есептеңіз

Файл форматы:
ppt
21.04.2020
1241
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі