Материалдар / Цилиндр.Конус.Шар. 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Цилиндр.Конус.Шар. 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып оқушыларына және мұғалімге көп көмегі бар деп ойлаймын.Қарапайым өмірден алынған мысалдар бар.Қызықты тақырып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2018
478
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Геометрия Жүсіп Индира Қыдырәліқызы Ә.Сағынтаев атындағы орта мектеп 9- сынып

1 слайд
 Геометрия Жүсіп Индира Қыдырәліқызы Ә.Сағынтаев атындағы орта мектеп 9- сынып

1 слайд

 Геометрия Жүсіп Индира Қыдырәліқызы Ә.Сағынтаев атындағы орта мектеп 9- сынып

13.05.2017 ж Тақырыбы: Цилиндр.Конус.Шар.

2 слайд
13.05.2017 ж Тақырыбы: Цилиндр.Конус.Шар.

2 слайд

13.05.2017 ж Тақырыбы: Цилиндр.Конус.Шар.

 Сабақтың ұстанымы: «Естігенімді ұмытып қаламын. Көргенімді есімде сақтаймын, Істегенімді түсінемін» 

3 слайд
 Сабақтың ұстанымы:  «Естігенімді ұмытып қаламын. Көргенімді есімде сақтаймын, Істегенімді түсінемін»  Конфукций

3 слайд

 Сабақтың ұстанымы:  «Естігенімді ұмытып қаламын. Көргенімді есімде сақтаймын, Істегенімді түсінемін»  Конфукций

Мақсаты: 1.Білімділік.Кеңістік фигуралары,айналу денелері туралы мағлұматтар беру,жазықтықта бейнесін сала білуге үйрету.

4 слайд
Мақсаты: 1.Білімділік.Кеңістік фигуралары,айналу денелері туралы мағлұматтар беру,жазықтықта бейнесін сала білуге үйрету.Негізгі формулалармен таныстыру.Оларды қолданып есептер шығара білуге үйрету. 2.Дамытушылық.Оқушылардың жазықтықтағы геометриядан алған білімдерін одан әрі дамыту.Кеңістік фигураларын елестетіп,логикалық ойлау қабілеттерін арттыру. 3.Тәрбиелік.Есеп шығару барысында ,сызбаларды сызуда ұқыптылыққа ,дәлдікке тәрбиелеу.Топпен жұмыс істеу арқылы өзара көмек,жауапкершілік сезімдерін қалыптастыру.

4 слайд

Мақсаты: 1.Білімділік.Кеңістік фигуралары,айналу денелері туралы мағлұматтар беру,жазықтықта бейнесін сала білуге үйрету.Негізгі формулалармен таныстыру.Оларды қолданып есептер шығара білуге үйрету. 2.Дамытушылық.Оқушылардың жазықтықтағы геометриядан алған білімдерін одан әрі дамыту.Кеңістік фигураларын елестетіп,логикалық ойлау қабілеттерін арттыру. 3.Тәрбиелік.Есеп шығару барысында ,сызбаларды сызуда ұқыптылыққа ,дәлдікке тәрбиелеу.Топпен жұмыс істеу арқылы өзара көмек,жауапкершілік сезімдерін қалыптастыру.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақ типі: Білім ,білік және дағдыны тексеру сабағы Сабақтың әдісі: Миға шабуыл. “Пазл құраст

5 слайд
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақ типі: Білім ,білік және дағдыны тексеру сабағы Сабақтың әдісі: Миға шабуыл. “Пазл құрастыру” ойыны,сұрақ-жауап,”ой қозғау” әдісі,”Біліміңді тексер”топпен жұмыс,”ой толғаныс”. Көрнекілігі: макеттер,оқулық,сызба- плакаттар,маркерлер, стикерлер,презентация,айналу денелердің сызбасы,бағалау парағы. Пәнаралық байланыс: сызу, адам және қоғам

5 слайд

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақ типі: Білім ,білік және дағдыны тексеру сабағы Сабақтың әдісі: Миға шабуыл. “Пазл құрастыру” ойыны,сұрақ-жауап,”ой қозғау” әдісі,”Біліміңді тексер”топпен жұмыс,”ой толғаныс”. Көрнекілігі: макеттер,оқулық,сызба- плакаттар,маркерлер, стикерлер,презентация,айналу денелердің сызбасы,бағалау парағы. Пәнаралық байланыс: сызу, адам және қоғам

І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй жұмысын тексеру Миға шабуыл «Кім көп біледі, сол ұтады» (қайталау сұрақтары) ІІІ. «Пазл құр

6 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй жұмысын тексеру Миға шабуыл «Кім көп біледі, сол ұтады» (қайталау сұрақтары) ІІІ. «Пазл құрастыру»ойыны арқылы топқа бөлу ІV. Жаңа сабақ «Ой қозғау»әдісі V.«Біліміңді тексер» Есептер шығару  (Оқулықпен және дәптермен жұмыс) VІ. Бекіту.“Ой толғаныс” әдісі (Семантикалық карта) VІІ. Бағалау. «Білім тарланын анықтау» VIII. Кері байланыс. Жетістік баспалдағы Сабақтың барысы:

6 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй жұмысын тексеру Миға шабуыл «Кім көп біледі, сол ұтады» (қайталау сұрақтары) ІІІ. «Пазл құрастыру»ойыны арқылы топқа бөлу ІV. Жаңа сабақ «Ой қозғау»әдісі V.«Біліміңді тексер» Есептер шығару  (Оқулықпен және дәптермен жұмыс) VІ. Бекіту.“Ой толғаныс” әдісі (Семантикалық карта) VІІ. Бағалау. «Білім тарланын анықтау» VIII. Кері байланыс. Жетістік баспалдағы Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі 1.Окушылармен сәлемдесу. 2.Түгендеу,көңіл-күйлерін сұрау. 3.Сабаққа назарын аудару,құрал- жабдықта

7 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі 1.Окушылармен сәлемдесу. 2.Түгендеу,көңіл-күйлерін сұрау. 3.Сабаққа назарын аудару,құрал- жабдықтарын тексеру.

7 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі 1.Окушылармен сәлемдесу. 2.Түгендеу,көңіл-күйлерін сұрау. 3.Сабаққа назарын аудару,құрал- жабдықтарын тексеру.

ІІ. Үй жұмысын тексеру Миға шабуыл «Кім көп біледі, сол ұтады» (қайталау сұрақтары)

8 слайд
ІІ. Үй жұмысын тексеру Миға шабуыл «Кім көп біледі, сол ұтады» (қайталау сұрақтары)

8 слайд

ІІ. Үй жұмысын тексеру Миға шабуыл «Кім көп біледі, сол ұтады» (қайталау сұрақтары)

 Қайталау сұрақтарына жауап беру. (кім неше сұраққа жауап бергені есепке алынады) Стереометрия саласы нені зерттейді? Кө

9 слайд
 Қайталау сұрақтарына жауап беру. (кім неше сұраққа жауап бергені есепке алынады) Стереометрия саласы нені зерттейді? Көпжақ деген не? Призма деген не? Призма түрлерін ата Параллелипед деген не? Параллелепипедтің неше түрі бар? Пирамида деген не? Пирамиданың неше түрі бар? ІІ. «Кім көп біледі, сол ұтады?»

9 слайд

 Қайталау сұрақтарына жауап беру. (кім неше сұраққа жауап бергені есепке алынады) Стереометрия саласы нені зерттейді? Көпжақ деген не? Призма деген не? Призма түрлерін ата Параллелипед деген не? Параллелепипедтің неше түрі бар? Пирамида деген не? Пирамиданың неше түрі бар? ІІ. «Кім көп біледі, сол ұтады?»

ІІІ. «Пазл құрастыру»ойыны арқылы топқа бөлу.  І топ “Цилиндр” ІІ топ “Конус” ІІІ топ “Шар”

10 слайд
ІІІ. «Пазл құрастыру»ойыны арқылы топқа бөлу.  І топ “Цилиндр” ІІ топ “Конус” ІІІ топ “Шар”

10 слайд

ІІІ. «Пазл құрастыру»ойыны арқылы топқа бөлу.  І топ “Цилиндр” ІІ топ “Конус” ІІІ топ “Шар”

Цилиндр. Конус . Шар.

11 слайд
Цилиндр. Конус . Шар.

11 слайд

Цилиндр. Конус . Шар.

12 слайд

12 слайд

ІV. Жаңа сабақ. «Ой қозғау»әдісі

13 слайд
ІV. Жаңа сабақ. «Ой қозғау»әдісі

13 слайд

ІV. Жаңа сабақ. «Ой қозғау»әдісі

14 слайд

14 слайд

Анықтама: Тікбұрышты үшбұрышты катетінен айналдырғанда шығатын фигура конус деп аталады.  Конустың түрлері Табаны дөңг

15 слайд
Анықтама: Тікбұрышты үшбұрышты катетінен айналдырғанда шығатын фигура конус деп аталады.  Конустың түрлері   Табаны дөңгелек болып келетін және оның биіктігінің табаны дөңгелектің центріне дәл түсетін конусты тік дөңгелек конус  деп атаймыз. Конустың α жазықтығымен және табан жазықтығымен шектелген бөлігін қиық конус деп аталады.

15 слайд

Анықтама: Тікбұрышты үшбұрышты катетінен айналдырғанда шығатын фигура конус деп аталады.  Конустың түрлері   Табаны дөңгелек болып келетін және оның биіктігінің табаны дөңгелектің центріне дәл түсетін конусты тік дөңгелек конус  деп атаймыз. Конустың α жазықтығымен және табан жазықтығымен шектелген бөлігін қиық конус деп аталады.

ЦИЛИНДР

16 слайд
ЦИЛИНДР

16 слайд

ЦИЛИНДР

Анықтама: Тіктөртбұрышты оның бір қабырғасынан айналдырғанда алынған геометриялық денені тік цилиндр дейміз.  Егер цилин

17 слайд
Анықтама: Тіктөртбұрышты оның бір қабырғасынан айналдырғанда алынған геометриялық денені тік цилиндр дейміз.  Егер цилиндрдің  жасаушылары табандарына перпендикуляр, яғни цилиндрдің биіктігіне тең болса, онда цилиндр тік дөңгелек цилиндр  деп аталады. Егер цилиндрдің жасаушылары табандарына қандай да бір а бұрыш жасап көлбеген болса, онда цилиндрді  көлбеу цилиндр деп аталады.

17 слайд

Анықтама: Тіктөртбұрышты оның бір қабырғасынан айналдырғанда алынған геометриялық денені тік цилиндр дейміз.  Егер цилиндрдің  жасаушылары табандарына перпендикуляр, яғни цилиндрдің биіктігіне тең болса, онда цилиндр тік дөңгелек цилиндр  деп аталады. Егер цилиндрдің жасаушылары табандарына қандай да бір а бұрыш жасап көлбеген болса, онда цилиндрді  көлбеу цилиндр деп аталады.

18 слайд

18 слайд

 Анықтама: Жарты дөңгелекті оның диаметрінен айналдырғанда шыққан геометриялық дене шар деп аталады Шарды шектеп тұрған

19 слайд
  Анықтама: Жарты дөңгелекті оның диаметрінен айналдырғанда шыққан геометриялық дене шар деп аталады Шарды шектеп тұрған беті сфера деп атаймыз.Сфера» - грек сөзінің латын формасынан «сфайра» - доп деген мағнаны береді.

19 слайд

  Анықтама: Жарты дөңгелекті оның диаметрінен айналдырғанда шыққан геометриялық дене шар деп аталады Шарды шектеп тұрған беті сфера деп атаймыз.Сфера» - грек сөзінің латын формасынан «сфайра» - доп деген мағнаны береді.

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

 Постер жазу, қорғау.  (топпен жұмыс жасау.) І топ “Цилиндр” ІІ топ “Конус” ІІІ топ “Шар”

25 слайд
 Постер жазу, қорғау.  (топпен жұмыс жасау.) І топ “Цилиндр” ІІ топ “Конус” ІІІ топ “Шар”

25 слайд

 Постер жазу, қорғау.  (топпен жұмыс жасау.) І топ “Цилиндр” ІІ топ “Конус” ІІІ топ “Шар”

V.«Біліміңді тексер» Есептер шығару   (Оқулықпен және дәптермен жұмыс) №750-751-753

26 слайд
V.«Біліміңді тексер» Есептер шығару   (Оқулықпен және дәптермен жұмыс) №750-751-753

26 слайд

V.«Біліміңді тексер» Есептер шығару   (Оқулықпен және дәптермен жұмыс) №750-751-753

27 слайд

27 слайд

28 слайд

28 слайд

29 слайд

29 слайд

VІ. Бекіту. “Ой толғаныс” әдісі (Семантикалық карта)

30 слайд
VІ. Бекіту. “Ой толғаныс” әдісі (Семантикалық карта)

30 слайд

VІ. Бекіту. “Ой толғаныс” әдісі (Семантикалық карта)

Семантикалық карта Қасиеті 3.шар 1.цилиндр 2.конус 1. Бұл дене тіктөртбұрышты оның қабырғасы ар

31 слайд
Семантикалық карта Қасиеті 3.шар 1.цилиндр 2.конус 1. Бұл дене тіктөртбұрышты оның қабырғасы арқылы өтетін өсь маңында айналдырса шығады + 2.Бұл дененің қимасы үшбұрыш болуы мүмкін + 3.Жартыдөңгелекті оның даиметрінен айналдырғанда шығады +  

31 слайд

Семантикалық карта Қасиеті 3.шар 1.цилиндр 2.конус 1. Бұл дене тіктөртбұрышты оның қабырғасы арқылы өтетін өсь маңында айналдырса шығады + 2.Бұл дененің қимасы үшбұрыш болуы мүмкін + 3.Жартыдөңгелекті оның даиметрінен айналдырғанда шығады +  

Конус жыры  Клоунға бола аласың бас киім Тіп – тік болып тұра аласың тас түйін Бір катеттен айналғанда үшбұрыш Конус

32 слайд
Конус жыры   Клоунға бола аласың бас киім Тіп – тік болып тұра аласың тас түйін Бір катеттен айналғанда үшбұрыш Конус болып қаланады басты үйің

32 слайд

Конус жыры   Клоунға бола аласың бас киім Тіп – тік болып тұра аласың тас түйін Бір катеттен айналғанда үшбұрыш Конус болып қаланады басты үйің

Қорытындылау, бағалау.  –Сонымен, бүгін не үйрендіңдер? Бүгін біз білгендерімізге тағы не қостық? Оқушылар сіз

33 слайд
 Қорытындылау, бағалау.  –Сонымен, бүгін не үйрендіңдер? Бүгін біз білгендерімізге тағы не қостық? Оқушылар сіздер қалай ойлайсыздар, өтіліп жатқан тақырып , яғни айналу денелері тақырыбының адам өміріндегі қажеттілігі қандай?  (Оқушыларды сабаққа қатысқаны бойынша топ басшысы бағалау парағы арқылы бағалайды)

33 слайд

 Қорытындылау, бағалау.  –Сонымен, бүгін не үйрендіңдер? Бүгін біз білгендерімізге тағы не қостық? Оқушылар сіздер қалай ойлайсыздар, өтіліп жатқан тақырып , яғни айналу денелері тақырыбының адам өміріндегі қажеттілігі қандай?  (Оқушыларды сабаққа қатысқаны бойынша топ басшысы бағалау парағы арқылы бағалайды)

Үйге тапсырма: №750, №751, "ЭКСПО-2017" көрмесіне пирамида, цилиндр, шардың макетін қолдана отырып қандай жоба ұсынар ед

34 слайд
Үйге тапсырма: №750, №751, "ЭКСПО-2017" көрмесіне пирамида, цилиндр, шардың макетін қолдана отырып қандай жоба ұсынар едіңіз? Суретін салып келу

34 слайд

Үйге тапсырма: №750, №751, "ЭКСПО-2017" көрмесіне пирамида, цилиндр, шардың макетін қолдана отырып қандай жоба ұсынар едіңіз? Суретін салып келу

VІІ. Бағалау. «Білім тарланын анықтау»

35 слайд
VІІ. Бағалау. «Білім тарланын анықтау»

35 слайд

VІІ. Бағалау. «Білім тарланын анықтау»

 VIII. Кері байланыс.  Жетістік баспалдағы

36 слайд
 VIII. Кері байланыс.  Жетістік баспалдағы

36 слайд

 VIII. Кері байланыс.  Жетістік баспалдағы

Назарларыңызға рахмет!

37 слайд
Назарларыңызға рахмет!

37 слайд

Назарларыңызға рахмет!