Материалдар / Цилиндр.Конус.Шар. 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Цилиндр.Конус.Шар. 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып оқушыларына және мұғалімге көп көмегі бар деп ойлаймын.Қарапайым өмірден алынған мысалдар бар.Қызықты тақырып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2018
401
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
 Геометрия  Жүсіп Индира ҚыдырәліқызыӘ.Сағынтаев атындағы орта мектеп 9- сынып

1 слайд
 Геометрия  Жүсіп Индира ҚыдырәліқызыӘ.Сағынтаев атындағы орта мектеп 9- сынып

13.05.2017 ж Тақырыбы: Цилиндр.Конус.Шар.

2 слайд
13.05.2017 ж Тақырыбы: Цилиндр.Конус.Шар.

 Сабақтың ұстанымы: «Естігенімді ұмытып қаламын.  Көргенімді есімде сақтаймын, Істегенімді түсінемін» 

3 слайд
 Сабақтың ұстанымы:   «Естігенімді ұмытып қаламын.  Көргенімді есімде сақтаймын, Істегенімді түсінемін»  Конфукций

Мақсаты: 1.Білімділік .Кеңістік фигуралары,айналу денелері туралы мағлұматтар беру,жазықтықта бейнесін сала білуге үйрету.Нег

4 слайд
Мақсаты: 1.Білімділік .Кеңістік фигуралары,айналу денелері туралы мағлұматтар беру,жазықтықта бейнесін сала білуге үйрету.Негізгі формулалармен таныстыру.Оларды қолданып есептер шығара білуге үйрету. 2.Дамытушылық .Оқушылардың жазықтықтағы геометриядан алған білімдерін одан әрі дамыту.Кеңістік фигураларын елестетіп,логикалық ойлау қабілеттерін арттыру. 3.Тәрбиелік .Есеп шығару барысында ,сызбаларды сызуда ұқыптылыққа ,дәлдікке тәрбиелеу.Топпен жұмыс істеу арқылы өзара көмек,жауапкершілік сезімдерін қалыптастыру.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақ типі: Білім ,білік және дағдыны тексеру сабағы Сабақтың әдісі: Миға шабуыл. “Пазл құрасты

5 слайд
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақ типі:  Білім ,білік және дағдыны тексеру сабағы Сабақтың әдісі: Миға шабуыл. “Пазл құрастыру” ойыны,сұрақ-жауап,”ой қозғау” әдісі,”Біліміңді тексер”топпен жұмыс,”ой толғаныс”. Көрнекілігі: макеттер,оқулық,сызба- плакаттар,маркерлер, стикерлер,презентация,айналу денелердің сызбасы,бағалау парағы. Пәнаралық байланыс: сызу, адам және қоғам

 І. Ұйымдастыру кезеңі  ІІ. Үй жұмысын тексеру Миға шабуыл  «Кім көп біледі, сол ұтады» (қайталау сұрақтары)  ІІІ. «Пазл құр

6 слайд
 І. Ұйымдастыру кезеңі  ІІ. Үй жұмысын тексеру Миға шабуыл  «Кім көп біледі, сол ұтады» (қайталау сұрақтары)  ІІІ. «Пазл құрастыру»ойыны арқылы топқа бөлу  ІV. Жаңа сабақ «Ой қозғау»әдісі  V. «Біліміңді тексер» Есептер шығару  (Оқулықпен және дәптермен жұмыс)  VІ. Бекіту. “Ой толғаныс” әдісі  (Семантикалық карта)  VІІ. Бағалау. «Білім тарланын анықтау»  VIII . Кері байланыс. Жетістік баспалдағы Сабақтың барысы:

 І. Ұйымдастыру кезеңі  1.Окушылармен сәлемдесу.  2.Түгендеу,көңіл-күйлерін сұрау.  3.Сабаққа назарын аудару,құрал- жабдықта

7 слайд
 І. Ұйымдастыру кезеңі  1.Окушылармен сәлемдесу.  2.Түгендеу,көңіл-күйлерін сұрау.  3.Сабаққа назарын аудару,құрал- жабдықтарын тексеру.

 ІІ. Үй жұмысын тексеру  Миға шабуыл  «Кім көп біледі, сол ұтады» (қайталау сұрақтары)

8 слайд
 ІІ. Үй жұмысын тексеру  Миға шабуыл  «Кім көп біледі, сол ұтады» (қайталау сұрақтары)

 Қайталау сұрақтарына жауап беру.  (кім неше сұраққа жауап бергені есепке алынады)  Стереометрия саласы нені зерттейді?  К

9 слайд
   Қайталау сұрақтарына жауап беру.  (кім неше сұраққа жауап бергені есепке алынады)  Стереометрия саласы нені зерттейді?  Көпжақ деген не?  Призма деген не?  Призма түрлерін ата  Параллелипед деген не?  Параллелепипедтің неше түрі бар?  Пирамида деген не?  Пирамиданың неше түрі бар?ІІ. «Кім көп біледі, сол ұтады?»

 ІІІ. «Пазл құрастыру»ойыны арқылы топқа бөлу.  І топ “Цилиндр”  ІІ топ “Конус”  ІІІ топ “Шар”

10 слайд
 ІІІ. «Пазл құрастыру»ойыны арқылы топқа бөлу.  І топ “Цилиндр”  ІІ топ “Конус”  ІІІ топ “Шар”

Цилиндр. Конус . Шар.

11 слайд
Цилиндр. Конус . Шар.

12 слайд

 ІV. Жаңа сабақ. «Ой қозғау»әдісі

13 слайд
 ІV. Жаңа сабақ. «Ой қозғау»әдісі

14 слайд

Анықтама: Тікбұрышты үшбұрышты катетінен айналдырғанда шығатын фигура конус деп аталады.  Конустың түрлері  Табаны дө

15 слайд
Анықтама:  Тікбұрышты үшбұрышты катетінен айналдырғанда шығатын фигура  конус  деп аталады.    Конустың түрлері    Табаны дөңгелек болып келетін және оның биіктігінің табаны дөңгелектің центріне дәл түсетін конусты  тік дөңгелек конус  деп атаймыз.  Конустың α жазықтығымен және табан жазықтығымен шектелген бөлігін қиық конус деп аталады.

ЦИЛИНДР

16 слайд
ЦИЛИНДР

 Анықтама: Тіктөртбұрышты оның бір қабырғасынан айналдырғанда алынған геометриялық денені тік цилиндр дейміз.  Егер цил

17 слайд
 Анықтама:  Тіктөртбұрышты оның бір қабырғасынан айналдырғанда алынған геометриялық денені  тік цилиндр  дейміз.    Егер цилиндрдің  жасаушылары табандарына перпендикуляр, яғни цилиндрдің биіктігіне тең болса, онда цилиндр  тік дөңгелек цилиндр  деп аталады.  Егер цилиндрдің жасаушылары табандарына қандай да бір а бұрыш жасап көлбеген болса, онда цилиндрді  көлбеу цилиндр  деп аталады.

18 слайд

 Анықтама: Жарты дөңгелекті оның диаметрінен айналдырғанда шыққан геометриялық дене шар деп аталады  Шарды шектеп тұрға

19 слайд
   Анықтама:  Жарты дөңгелекті оның диаметрінен айналдырғанда шыққан геометриялық дене  шар  деп аталады  Шарды шектеп тұрған беті сфера деп атаймыз.Сфера» - грек сөзінің латын формасынан «сфайра» - доп деген мағнаны береді.

20 слайд

21 слайд

22 слайд

23 слайд

24 слайд

 Пост ер жазу, қорғау.  (топпен жұмыс жасау.)  І топ “Цилиндр”  ІІ топ “Конус”  ІІІ топ “Шар”

25 слайд
 Пост ер жазу, қорғау.  (топпен жұмыс жасау.)  І топ “Цилиндр”  ІІ топ “Конус”  ІІІ топ “Шар”

V. «Біліміңді тексер» Есептер шығару   (Оқулықпен және дәптермен жұмыс) № 750-751

26 слайд
V. «Біліміңді тексер» Есептер шығару   (Оқулықпен және дәптермен жұмыс) № 750-751-753

27 слайд

28 слайд

29 слайд

 VІ. Бекіту.  “ Ой толғаныс” әдісі  (Семантикалық карта)

30 слайд
 VІ. Бекіту.  “ Ой толғаныс” әдісі  (Семантикалық карта)

Семантикалық карта Қасиеті 3. ша р 1. цилиндр 2. конус 1. Бұл дене тіктөртбұрышты оның қабырғасы

31 слайд
Семантикалық карта Қасиеті 3. ша р 1. цилиндр 2. конус 1. Бұл дене тіктөртбұрышты оның қабырғасы арқылы өтетін өсь маңында айналдырса шығады + 2.Бұл дененің қимасы үшбұрыш болуы мүмкін + 3. Жартыдөңгелекті оның даиметрінен айналдырғанда шығады +  

 Конус жыры   Клоунға бола аласың бас киім  Тіп – тік болып тұра аласың тас түйін  Бір катеттен айналғанда үшбұрыш  Кону

32 слайд
 Конус жыры     Клоунға бола аласың бас киім  Тіп – тік болып тұра аласың тас түйін  Бір катеттен айналғанда үшбұрыш  Конус болып қаланады басты үйің

Қорытындылау, бағалау.  – Сонымен, бүгін не үйрендіңдер? Бүгін біз білгендерімізге тағы не қостық? Оқушылар сіз

33 слайд
  Қорытындылау, бағалау.  – Сонымен, бүгін не үйрендіңдер? Бүгін біз білгендерімізге тағы не қостық?  Оқушылар сіздер қалай ойлайсыздар, өтіліп жатқан тақырып , яғни айналу денелері тақырыбының адам өміріндегі қажеттілігі қандай?  ( Оқушыларды сабаққа қатысқаны бойынша топ басшысы бағалау парағы арқылы бағалайды)

 Үйге тапсырма: №750, №751,  "ЭКСПО-2017" көрмесіне пирамида, цилиндр, шардың макетін қолдана отырып қандай жоба ұсынар еді

34 слайд
 Үйге тапсырма: №750, №751,  "ЭКСПО-2017" көрмесіне пирамида, цилиндр, шардың макетін қолдана отырып қандай жоба ұсынар едіңіз? Суретін салып келу

VІІ. Бағалау. «Білім тарланын анықтау»

35 слайд
VІІ. Бағалау. «Білім тарланын анықтау»

 VIII . Кері байланыс.  Жетістік баспалдағы

36 слайд
 VIII . Кері байланыс.  Жетістік баспалдағы

 Назарларыңызға  рахмет!

37 слайд
 Назарларыңызға  рахмет!