CLIL жөнінде түсінік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

CLIL жөнінде түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
CLIL - пән мен тілді кіріктіріп оқыту немесе кіріктірілген бағдарлама арқылы екінші тілді меңгеру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
CONTENT AND L ANGUAGE INTEGRATED L EARNING CLIL- - пән мен тілді кіріктіріп оқыту немесе кіріктірілген бағдарлама арқылы е

#1 слайд
CONTENT AND L ANGUAGE INTEGRATED L EARNING CLIL- - пән мен тілді кіріктіріп оқыту немесе кіріктірілген бағдарлама арқылы екінші тілді меңгеру.

1 слайд

CONTENT AND L ANGUAGE INTEGRATED L EARNING CLIL- - пән мен тілді кіріктіріп оқыту немесе кіріктірілген бағдарлама арқылы екінші тілді меңгеру.

#2 слайд

2 слайд

 CLIL сабағында, пәндік білімдерден, білік-дағдылар мен түсінуден басқа 4 тілдік дағдыны дамыту керек.тыңдалым/оқылым/айтылы

#3 слайд
 CLIL сабағында, пәндік білімдерден, білік-дағдылар мен түсінуден басқа 4 тілдік дағдыны дамыту керек.тыңдалым/оқылым/айтылым/жазылым.

3 слайд

 CLIL сабағында, пәндік білімдерден, білік-дағдылар мен түсінуден басқа 4 тілдік дағдыны дамыту керек.тыңдалым/оқылым/айтылым/жазылым.

 Бұл термин XX ғасырдың соңында пайда болғанымен, тарихы ерте19 ғасырда басталады. «CLIL» терминін 1994 жылы ғылыми айналыс

#4 слайд
 Бұл термин XX ғасырдың соңында пайда болғанымен, тарихы ерте19 ғасырда басталады. «CLIL» терминін 1994 жылы ғылыми айналысқан Девид Марш оқыту жағдайларын белгілеу үшін пәндер немесе жеке бөлімдері «қосымша» тілде жүргізілуі үшін енгізген болатын.

4 слайд

 Бұл термин XX ғасырдың соңында пайда болғанымен, тарихы ерте19 ғасырда басталады. «CLIL» терминін 1994 жылы ғылыми айналысқан Девид Марш оқыту жағдайларын белгілеу үшін пәндер немесе жеке бөлімдері «қосымша» тілде жүргізілуі үшін енгізген болатын.

 CLIL келесі теорияларға негізделген: Лев Выготскийдің (1978) “Жақын Арадағы Даму Аймағы” Оқушы өз бетінше меңгере алмайтын

#5 слайд
 CLIL келесі теорияларға негізделген: Лев Выготскийдің (1978) “Жақын Арадағы Даму Аймағы” Оқушы өз бетінше меңгере алмайтын білім немесе дағдыны өзінен жақсырақ білетіндерден үйренеді

5 слайд

 CLIL келесі теорияларға негізделген: Лев Выготскийдің (1978) “Жақын Арадағы Даму Аймағы” Оқушы өз бетінше меңгере алмайтын білім немесе дағдыны өзінен жақсырақ білетіндерден үйренеді

 CLIL әдісінің артықшылықтары Оқушылардың тілдік дағдыларын жетілдіреді. Оқушылардың сөздік қорын байытады. Оқушылардың оқуғ

#6 слайд
 CLIL әдісінің артықшылықтары Оқушылардың тілдік дағдыларын жетілдіреді. Оқушылардың сөздік қорын байытады. Оқушылардың оқуға ынтасын арттырады Пәндік білімі бірінші тілде оқитын оқушылармен бірдей, кей жағдайда бірдей болады

6 слайд

 CLIL әдісінің артықшылықтары Оқушылардың тілдік дағдыларын жетілдіреді. Оқушылардың сөздік қорын байытады. Оқушылардың оқуға ынтасын арттырады Пәндік білімі бірінші тілде оқитын оқушылармен бірдей, кей жағдайда бірдей болады

 Скаффолдинг тапсырмалары арқасында оқушылар тілді базалық қарым-қатынас дағдысынан (BICS) академиялық тіл білу дағдысына (CA

#7 слайд
 Скаффолдинг тапсырмалары арқасында оқушылар тілді базалық қарым-қатынас дағдысынан (BICS) академиялық тіл білу дағдысына (CALP) біртіндеп көшеді.Олар сұрақты бірінші тілде қойса, мұғалім екінші тілде жауап беруге тырысу керек.Ең басты қағидат, оқушылардың сыныпта меңгерген дағдысын өмірде қолдана білу керек.Сабақ жоспарын құрғанда ескеретін жағдай꞉ оқушыларға берілетін тапсырма шынайы нақты өмірден алынған болуы керек, себебі, оқушылар бұл проблеманы шешу барысында қызығушылығын жоғалтпауы тиіс

7 слайд

 Скаффолдинг тапсырмалары арқасында оқушылар тілді базалық қарым-қатынас дағдысынан (BICS) академиялық тіл білу дағдысына (CALP) біртіндеп көшеді.Олар сұрақты бірінші тілде қойса, мұғалім екінші тілде жауап беруге тырысу керек.Ең басты қағидат, оқушылардың сыныпта меңгерген дағдысын өмірде қолдана білу керек.Сабақ жоспарын құрғанда ескеретін жағдай꞉ оқушыларға берілетін тапсырма шынайы нақты өмірден алынған болуы керек, себебі, оқушылар бұл проблеманы шешу барысында қызығушылығын жоғалтпауы тиіс

 https://elt.oup.com http://www.macmillaninspiration.com http://www.cambridge.org 

#8 слайд
 https://elt.oup.com http://www.macmillaninspiration.com http://www.cambridge.org   

8 слайд

 https://elt.oup.com http://www.macmillaninspiration.com http://www.cambridge.org   

Файл форматы:
pptx
04.01.2021
339
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі