CLIL жөнінде түсінік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
CONTENT AND L
ANGUAGE INTEGRATED L
EARNING
CLIL- - пән мен тілді кіріктіріп оқыту
немесе кіріктірілген бағдарлама арқылы
екінші тілді меңгеру.
1 слайд
CONTENT AND L ANGUAGE INTEGRATED L EARNING CLIL- - пән мен тілді кіріктіріп оқыту немесе кіріктірілген бағдарлама арқылы екінші тілді меңгеру.
2 слайд
2 слайд
3 слайд
CLIL сабағында, пәндік білімдерден, білік-дағдылар мен
түсінуден басқа 4 тілдік дағдыны дамыту
керек.тыңдалым/оқылым/айтылым/жазылым.
3 слайд
CLIL сабағында, пәндік білімдерден, білік-дағдылар мен түсінуден басқа 4 тілдік дағдыны дамыту керек.тыңдалым/оқылым/айтылым/жазылым.
4 слайд
Бұл термин XX ғасырдың соңында пайда болғанымен,
тарихы ерте19 ғасырда басталады. «CLIL» терминін 1994
жылы ғылыми айналысқан Девид Марш оқыту
жағдайларын белгілеу үшін пәндер немесе жеке
бөлімдері «қосымша» тілде жүргізілуі үшін енгізген
болатын.
4 слайд
Бұл термин XX ғасырдың соңында пайда болғанымен, тарихы ерте19 ғасырда басталады. «CLIL» терминін 1994 жылы ғылыми айналысқан Девид Марш оқыту жағдайларын белгілеу үшін пәндер немесе жеке бөлімдері «қосымша» тілде жүргізілуі үшін енгізген болатын.
5 слайд
CLIL келесі теорияларға негізделген: Лев Выготскийдің
(1978) “Жақын Арадағы Даму Аймағы” Оқушы өз бетінше
меңгере алмайтын білім немесе дағдыны өзінен жақсырақ
білетіндерден үйренеді
5 слайд
CLIL келесі теорияларға негізделген: Лев Выготскийдің (1978) “Жақын Арадағы Даму Аймағы” Оқушы өз бетінше меңгере алмайтын білім немесе дағдыны өзінен жақсырақ білетіндерден үйренеді
6 слайд
CLIL әдісінің артықшылықтары Оқушылардың тілдік
дағдыларын жетілдіреді. Оқушылардың сөздік қорын
байытады. Оқушылардың оқуға ынтасын арттырады
Пәндік білімі бірінші тілде оқитын оқушылармен бірдей,
кей жағдайда бірдей болады
6 слайд
CLIL әдісінің артықшылықтары Оқушылардың тілдік дағдыларын жетілдіреді. Оқушылардың сөздік қорын байытады. Оқушылардың оқуға ынтасын арттырады Пәндік білімі бірінші тілде оқитын оқушылармен бірдей, кей жағдайда бірдей болады
7 слайд
Скаффолдинг тапсырмалары арқасында оқушылар тілді
базалық қарым-қатынас дағдысынан (BICS) академиялық
тіл білу дағдысына (CALP) біртіндеп көшеді.Олар сұрақты
бірінші тілде қойса, мұғалім екінші тілде жауап беруге
тырысу керек.Ең басты қағидат, оқушылардың сыныпта
меңгерген дағдысын өмірде қолдана білу керек.Сабақ
жоспарын құрғанда ескеретін жағдай꞉ оқушыларға
берілетін тапсырма шынайы нақты өмірден алынған болуы
керек, себебі, оқушылар бұл проблеманы шешу
барысында қызығушылығын жоғалтпауы тиіс
7 слайд
Скаффолдинг тапсырмалары арқасында оқушылар тілді базалық қарым-қатынас дағдысынан (BICS) академиялық тіл білу дағдысына (CALP) біртіндеп көшеді.Олар сұрақты бірінші тілде қойса, мұғалім екінші тілде жауап беруге тырысу керек.Ең басты қағидат, оқушылардың сыныпта меңгерген дағдысын өмірде қолдана білу керек.Сабақ жоспарын құрғанда ескеретін жағдай꞉ оқушыларға берілетін тапсырма шынайы нақты өмірден алынған болуы керек, себебі, оқушылар бұл проблеманы шешу барысында қызығушылығын жоғалтпауы тиіс
8 слайд
https://elt.oup.com http://www.macmillaninspiration.com
http://www.cambridge.org
8 слайд
https://elt.oup.com http://www.macmillaninspiration.com http://www.cambridge.org