Материалдар / CLIL жөнінде түсінік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

CLIL жөнінде түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
CLIL - пән мен тілді кіріктіріп оқыту немесе кіріктірілген бағдарлама арқылы екінші тілді меңгеру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2021
265
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
CONTENT AND L ANGUAGE INTEGRATED L EARNING CLIL- - пән мен тілді кіріктіріп оқыту немесе кіріктірілген бағдарлама арқылы е

1 слайд
CONTENT AND L ANGUAGE INTEGRATED L EARNING CLIL- - пән мен тілді кіріктіріп оқыту немесе кіріктірілген бағдарлама арқылы екінші тілді меңгеру.

1 слайд

CONTENT AND L ANGUAGE INTEGRATED L EARNING CLIL- - пән мен тілді кіріктіріп оқыту немесе кіріктірілген бағдарлама арқылы екінші тілді меңгеру.

2 слайд

2 слайд

 CLIL сабағында, пәндік білімдерден, білік-дағдылар мен түсінуден басқа 4 тілдік дағдыны дамыту керек.тыңдалым/оқылым/айтылы

3 слайд
 CLIL сабағында, пәндік білімдерден, білік-дағдылар мен түсінуден басқа 4 тілдік дағдыны дамыту керек.тыңдалым/оқылым/айтылым/жазылым.

3 слайд

 CLIL сабағында, пәндік білімдерден, білік-дағдылар мен түсінуден басқа 4 тілдік дағдыны дамыту керек.тыңдалым/оқылым/айтылым/жазылым.

 Бұл термин XX ғасырдың соңында пайда болғанымен, тарихы ерте19 ғасырда басталады. «CLIL» терминін 1994 жылы ғылыми айналыс

4 слайд
 Бұл термин XX ғасырдың соңында пайда болғанымен, тарихы ерте19 ғасырда басталады. «CLIL» терминін 1994 жылы ғылыми айналысқан Девид Марш оқыту жағдайларын белгілеу үшін пәндер немесе жеке бөлімдері «қосымша» тілде жүргізілуі үшін енгізген болатын.

4 слайд

 Бұл термин XX ғасырдың соңында пайда болғанымен, тарихы ерте19 ғасырда басталады. «CLIL» терминін 1994 жылы ғылыми айналысқан Девид Марш оқыту жағдайларын белгілеу үшін пәндер немесе жеке бөлімдері «қосымша» тілде жүргізілуі үшін енгізген болатын.

 CLIL келесі теорияларға негізделген: Лев Выготскийдің (1978) “Жақын Арадағы Даму Аймағы” Оқушы өз бетінше меңгере алмайтын

5 слайд
 CLIL келесі теорияларға негізделген: Лев Выготскийдің (1978) “Жақын Арадағы Даму Аймағы” Оқушы өз бетінше меңгере алмайтын білім немесе дағдыны өзінен жақсырақ білетіндерден үйренеді

5 слайд

 CLIL келесі теорияларға негізделген: Лев Выготскийдің (1978) “Жақын Арадағы Даму Аймағы” Оқушы өз бетінше меңгере алмайтын білім немесе дағдыны өзінен жақсырақ білетіндерден үйренеді

 CLIL әдісінің артықшылықтары Оқушылардың тілдік дағдыларын жетілдіреді. Оқушылардың сөздік қорын байытады. Оқушылардың оқуғ

6 слайд
 CLIL әдісінің артықшылықтары Оқушылардың тілдік дағдыларын жетілдіреді. Оқушылардың сөздік қорын байытады. Оқушылардың оқуға ынтасын арттырады Пәндік білімі бірінші тілде оқитын оқушылармен бірдей, кей жағдайда бірдей болады

6 слайд

 CLIL әдісінің артықшылықтары Оқушылардың тілдік дағдыларын жетілдіреді. Оқушылардың сөздік қорын байытады. Оқушылардың оқуға ынтасын арттырады Пәндік білімі бірінші тілде оқитын оқушылармен бірдей, кей жағдайда бірдей болады

 Скаффолдинг тапсырмалары арқасында оқушылар тілді базалық қарым-қатынас дағдысынан (BICS) академиялық тіл білу дағдысына (CA

7 слайд
 Скаффолдинг тапсырмалары арқасында оқушылар тілді базалық қарым-қатынас дағдысынан (BICS) академиялық тіл білу дағдысына (CALP) біртіндеп көшеді.Олар сұрақты бірінші тілде қойса, мұғалім екінші тілде жауап беруге тырысу керек.Ең басты қағидат, оқушылардың сыныпта меңгерген дағдысын өмірде қолдана білу керек.Сабақ жоспарын құрғанда ескеретін жағдай꞉ оқушыларға берілетін тапсырма шынайы нақты өмірден алынған болуы керек, себебі, оқушылар бұл проблеманы шешу барысында қызығушылығын жоғалтпауы тиіс

7 слайд

 Скаффолдинг тапсырмалары арқасында оқушылар тілді базалық қарым-қатынас дағдысынан (BICS) академиялық тіл білу дағдысына (CALP) біртіндеп көшеді.Олар сұрақты бірінші тілде қойса, мұғалім екінші тілде жауап беруге тырысу керек.Ең басты қағидат, оқушылардың сыныпта меңгерген дағдысын өмірде қолдана білу керек.Сабақ жоспарын құрғанда ескеретін жағдай꞉ оқушыларға берілетін тапсырма шынайы нақты өмірден алынған болуы керек, себебі, оқушылар бұл проблеманы шешу барысында қызығушылығын жоғалтпауы тиіс

 https://elt.oup.com http://www.macmillaninspiration.com http://www.cambridge.org 

8 слайд
 https://elt.oup.com http://www.macmillaninspiration.com http://www.cambridge.org   

8 слайд

 https://elt.oup.com http://www.macmillaninspiration.com http://www.cambridge.org 