Материалдар / Дәлелді мейіргерлік тәжірибеге негізделген критикалық ойлау қабілеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дәлелді мейіргерлік тәжірибеге негізделген критикалық ойлау қабілеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Мейіргер ісі негіздері пәнінің оқытушыларына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
1732
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ДӘЛЕЛДІ МЕЙІРГЕРЛІК ТӘЖІРИБЕГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН КРИТИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІ. Мейіргер ісі негіздері пәнінің мұғалімі: Бабажано

1 слайд
ДӘЛЕЛДІ МЕЙІРГЕРЛІК ТӘЖІРИБЕГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН КРИТИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІ. Мейіргер ісі негіздері пәнінің мұғалімі: Бабажанова У.М. ТҮРКІСТАН КӨПСАЛАЛЫ ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНА КОЛЛЕДЖІ

1 слайд

ДӘЛЕЛДІ МЕЙІРГЕРЛІК ТӘЖІРИБЕГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН КРИТИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІ. Мейіргер ісі негіздері пәнінің мұғалімі: Бабажанова У.М. ТҮРКІСТАН КӨПСАЛАЛЫ ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНА КОЛЛЕДЖІ

Әрбір мейіргер, дәлелді мейіргерлік практиканың мақсатын және процесін түсіну керек, тиісті клиникалық сұрақтарды құрастыру

2 слайд
Әрбір мейіргер, дәлелді мейіргерлік практиканың мақсатын және процесін түсіну керек, тиісті клиникалық сұрақтарды құрастыру және олардың арасында осы сұраққа кімдер қатысатындығын, жауап беретінін білу тиіс.

2 слайд

Әрбір мейіргер, дәлелді мейіргерлік практиканың мақсатын және процесін түсіну керек, тиісті клиникалық сұрақтарды құрастыру және олардың арасында осы сұраққа кімдер қатысатындығын, жауап беретінін білу тиіс.

Ескі күтім жүйесінің орнына жаңадан кәзіргі заманғы күтім жүйесін енгізу және коиникалық проблемаларды дұрыс табу үшін ме

3 слайд
Ескі күтім жүйесінің орнына жаңадан кәзіргі заманғы күтім жүйесін енгізу және коиникалық проблемаларды дұрыс табу үшін мейіргерлер критикалық ойлау қабілетіне ие болулары тиіс.

3 слайд

Ескі күтім жүйесінің орнына жаңадан кәзіргі заманғы күтім жүйесін енгізу және коиникалық проблемаларды дұрыс табу үшін мейіргерлер критикалық ойлау қабілетіне ие болулары тиіс.

КРИТИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? Критикалық ойлау дерек көздерді, нақты факттарды, бақыланатын нәрсені және зерртеу нәтижесін

4 слайд
КРИТИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? Критикалық ойлау дерек көздерді, нақты факттарды, бақыланатын нәрсені және зерртеу нәтижесін бағалауды қамтиды. Жақсы критикалық ойлайтын адамдар көлемді ақпарат жиынтығынан дұрыс, ақылға қонымды қорытынды жасайды, және қандайда бір проблеманы шешу кезінде пайдалы болатын бөліктерін ажырата алады. Синонимы: шығармашылық ойлау, латералды ойлау, проблеманы (мәселені) шешу, шешім қабылдау, клиникалық негіздеу.

4 слайд

КРИТИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? Критикалық ойлау дерек көздерді, нақты факттарды, бақыланатын нәрсені және зерртеу нәтижесін бағалауды қамтиды. Жақсы критикалық ойлайтын адамдар көлемді ақпарат жиынтығынан дұрыс, ақылға қонымды қорытынды жасайды, және қандайда бір проблеманы шешу кезінде пайдалы болатын бөліктерін ажырата алады. Синонимы: шығармашылық ойлау, латералды ойлау, проблеманы (мәселені) шешу, шешім қабылдау, клиникалық негіздеу.

КРИТИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫ: Анализ-белгілі бір ақпаратты оқып, үйрену және оның мағынасын дұрыс түсіну Нақтылау – белгілі б

5 слайд
КРИТИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫ: Анализ-белгілі бір ақпаратты оқып, үйрену және оның мағынасын дұрыс түсіну Нақтылау – белгілі бір ақпаратты қайта қарау және оны түсінікті болатындай етіп көрсету Бағалау-идеяны бағалау, зерттеу нәтижесін бағалау Түсіндіру-ақпаратты жеке

5 слайд

КРИТИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫ: Анализ-белгілі бір ақпаратты оқып, үйрену және оның мағынасын дұрыс түсіну Нақтылау – белгілі бір ақпаратты қайта қарау және оны түсінікті болатындай етіп көрсету Бағалау-идеяны бағалау, зерттеу нәтижесін бағалау Түсіндіру-ақпаратты жеке

Қорытындылау-ақпаратты негізге ала отырып қорытындылау Интерпретация- ақпаратты түсіну Суждение- Объективтілік – идеяны әділ б

6 слайд
Қорытындылау-ақпаратты негізге ала отырып қорытындылау Интерпретация- ақпаратты түсіну Суждение- Объективтілік – идеяны әділ бағалау Проблеманы шешу – пробленманы анализ жасау, шешім қабылдау жоспарды жүзеге асыру Талқылау – сұрақ немесе проблема туралы логикалық ойлау

6 слайд

Қорытындылау-ақпаратты негізге ала отырып қорытындылау Интерпретация- ақпаратты түсіну Суждение- Объективтілік – идеяны әділ бағалау Проблеманы шешу – пробленманы анализ жасау, шешім қабылдау жоспарды жүзеге асыру Талқылау – сұрақ немесе проблема туралы логикалық ойлау

КРИТИКАЛЫҚ ОЙЛАУ МЫСАЛДАРЫ

7 слайд
КРИТИКАЛЫҚ ОЙЛАУ МЫСАЛДАРЫ

7 слайд

КРИТИКАЛЫҚ ОЙЛАУ МЫСАЛДАРЫ