Материалдар / Дарынды бала қандай бала?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дарынды бала қандай бала?

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды бала қандай бала
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2020
360
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дарынды бала қандай? • “ Дарындылық тұжырымдамасының” жұмысшы анықтамасында “Дарынды бала – бұл белгілі бір салада жетістікте

1 слайд
Дарынды бала қандай? • “ Дарындылық тұжырымдамасының” жұмысшы анықтамасында “Дарынды бала – бұл белгілі бір салада жетістіктері айқын көрінетін немесе сондай жетістіктер әлеуеті мол бала” - деп көрсетілген (Лейтис Н.С.) Барлық балалардың бірыңғай нұсқаны қабылдаудан бетбұрыс жасауы (моральдық және қоғамдық ережелерде, эстетикалық талғамдарда, құндылық бағдаларда, дағдыларда, қабілеттерде) педагогты әрбір тәрбиешінің алға басуын жеке бағалауға, оның жетістіктерін тек оған ғана тиісті тұлғалық өсудің динамикасын көрсететін жеке жетістіктер деп табуға ынталандырады. Барлық балалардың бірыңғай нұсқаны қабылдаудан бетбұрыс жасауы (моральдық және қоғамдық ережелерде, эстетикалық талғамдарда, құндылық бағдаларда, дағдыларда, қабілеттерде) педагогты әрбір тәрбиешінің алға басуын жеке бағалауға, оның жетістіктерін тек оған ғана тиісті тұлғалық өсудің динамикасын көрсететін жеке жетістіктер деп табуға ынталандырады.

1 слайд

Дарынды бала қандай? • “ Дарындылық тұжырымдамасының” жұмысшы анықтамасында “Дарынды бала – бұл белгілі бір салада жетістіктері айқын көрінетін немесе сондай жетістіктер әлеуеті мол бала” - деп көрсетілген (Лейтис Н.С.) Барлық балалардың бірыңғай нұсқаны қабылдаудан бетбұрыс жасауы (моральдық және қоғамдық ережелерде, эстетикалық талғамдарда, құндылық бағдаларда, дағдыларда, қабілеттерде) педагогты әрбір тәрбиешінің алға басуын жеке бағалауға, оның жетістіктерін тек оған ғана тиісті тұлғалық өсудің динамикасын көрсететін жеке жетістіктер деп табуға ынталандырады. Барлық балалардың бірыңғай нұсқаны қабылдаудан бетбұрыс жасауы (моральдық және қоғамдық ережелерде, эстетикалық талғамдарда, құндылық бағдаларда, дағдыларда, қабілеттерде) педагогты әрбір тәрбиешінің алға басуын жеке бағалауға, оның жетістіктерін тек оған ғана тиісті тұлғалық өсудің динамикасын көрсететін жеке жетістіктер деп табуға ынталандырады.

Дарынды оқушыны таңдап алу жолы Бағыты Қасиеті Темперамент Іс-әрекет мүмкіншілігіӨмірлік позициясы Жаратылыстану әлемінде Оқу

2 слайд
Дарынды оқушыны таңдап алу жолы Бағыты Қасиеті Темперамент Іс-әрекет мүмкіншілігіӨмірлік позициясы Жаратылыстану әлемінде Оқушының сезімі Мінез-құлық ерекшелігі Жеке адамның қабілетіТанымдық психикалық қасиеттері Психологиялық сипаты Зейін, түсінік, қабылдау, қиял, ес, ойлау Жеке оқушының мінезі

2 слайд

Дарынды оқушыны таңдап алу жолы Бағыты Қасиеті Темперамент Іс-әрекет мүмкіншілігіӨмірлік позициясы Жаратылыстану әлемінде Оқушының сезімі Мінез-құлық ерекшелігі Жеке адамның қабілетіТанымдық психикалық қасиеттері Психологиялық сипаты Зейін, түсінік, қабылдау, қиял, ес, ойлау Жеке оқушының мінезі

Оқушы әрекетіДарынды оқушы І кезең ІІ кезең ІІІ кезең Жолыңды таңда Өзіңді таны Дарынды оқушы Білім қорын молайту, оқушы белсен

3 слайд
Оқушы әрекетіДарынды оқушы І кезең ІІ кезең ІІІ кезең Жолыңды таңда Өзіңді таны Дарынды оқушы Білім қорын молайту, оқушы белсенділігін арттыру Интернет жүйесі Ғылыми көпшілік әдебиет Жолыңды таңда Шығармашылық қабілетін жетілдіру, кәсіпке бағдарлап оқыту. Үйірме, таңдау пәні сабақтары Ғылыми - жоба жарғысы Өнер байқауы ОлимпиадаДарынды оқушы І кезең ІІ кезең ІІІ кезең

3 слайд

Оқушы әрекетіДарынды оқушы І кезең ІІ кезең ІІІ кезең Жолыңды таңда Өзіңді таны Дарынды оқушы Білім қорын молайту, оқушы белсенділігін арттыру Интернет жүйесі Ғылыми көпшілік әдебиет Жолыңды таңда Шығармашылық қабілетін жетілдіру, кәсіпке бағдарлап оқыту. Үйірме, таңдау пәні сабақтары Ғылыми - жоба жарғысы Өнер байқауы ОлимпиадаДарынды оқушы І кезең ІІ кезең ІІІ кезең

Дарынды оқушының жеке тұлғасын зерттеу сызбасы Мектептен тыс мекемелермен байланысу Оқушының жеке тұлғасы Отбасылық тұрмысы

4 слайд
Дарынды оқушының жеке тұлғасын зерттеу сызбасы Мектептен тыс мекемелермен байланысу Оқушының жеке тұлғасы Отбасылық тұрмысы Жалпы мағлұматтар Денсаулығы, физиологиялық,психологиялық дамуы Жеке тұлғаның қабілеттік бағыты Еңбекке, оқуға көзқарасыҚызығушылығы мен бейімділігі Сынып ұжымына, топқа көзқарасы Өзіне көзқарасы ПсихологиялықДарынды оқушының жеке тұлғасын зерттеу сызбасы

4 слайд

Дарынды оқушының жеке тұлғасын зерттеу сызбасы Мектептен тыс мекемелермен байланысу Оқушының жеке тұлғасы Отбасылық тұрмысы Жалпы мағлұматтар Денсаулығы, физиологиялық,психологиялық дамуы Жеке тұлғаның қабілеттік бағыты Еңбекке, оқуға көзқарасыҚызығушылығы мен бейімділігі Сынып ұжымына, топқа көзқарасы Өзіне көзқарасы ПсихологиялықДарынды оқушының жеке тұлғасын зерттеу сызбасы

Дарынды оқушыОйшыл Мәселе шешуші Тіркеуші Тыңдаушы Ұйымдастырушылық қабілет Әріптес Дос

5 слайд
Дарынды оқушыОйшыл Мәселе шешуші Тіркеуші Тыңдаушы Ұйымдастырушылық қабілет Әріптес Дос

5 слайд

Дарынды оқушыОйшыл Мәселе шешуші Тіркеуші Тыңдаушы Ұйымдастырушылық қабілет Әріптес Дос

Дарынды балалармен жұмыс істеу алгоритімі Тақырып таңдау Теориялық зерттеудің алғы шарттары Тапсырма беру, практикалық дағдылар

6 слайд
Дарынды балалармен жұмыс істеу алгоритімі Тақырып таңдау Теориялық зерттеудің алғы шарттары Тапсырма беру, практикалық дағдыларын қалыптастыру Оқу бағдарламасынан тыс тапсырма Табыстар, жетістіктер болсаИнтелектуалды марафондар Олимпиада тапсырмаларын орындау

6 слайд

Дарынды балалармен жұмыс істеу алгоритімі Тақырып таңдау Теориялық зерттеудің алғы шарттары Тапсырма беру, практикалық дағдыларын қалыптастыру Оқу бағдарламасынан тыс тапсырма Табыстар, жетістіктер болсаИнтелектуалды марафондар Олимпиада тапсырмаларын орындау

7 слайд

7 слайд

Үлгерімі төмен оқушымен жұмысЖаттығу Жаттығу жұмыстарыжұмыстары Сөздікпен Сөздікпен жұмысжұмысМәтінмен Мәтінмен жұмысжұмыс

8 слайд
Үлгерімі төмен оқушымен жұмысЖаттығу Жаттығу жұмыстарыжұмыстары Сөздікпен Сөздікпен жұмысжұмысМәтінмен Мәтінмен жұмысжұмысОйындарОйындар Сөздік Сөздік диктанттардиктанттар

8 слайд

Үлгерімі төмен оқушымен жұмысЖаттығу Жаттығу жұмыстарыжұмыстары Сөздікпен Сөздікпен жұмысжұмысМәтінмен Мәтінмен жұмысжұмысОйындарОйындар Сөздік Сөздік диктанттардиктанттар