Дарынды бала қандай бала?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дарынды бала
қандай?
•
“ Дарындылық тұжырымдамасының”
жұмысшы анықтамасында “Дарынды бала
– бұл белгілі бір салада жетістіктері айқын
көрінетін немесе сондай жетістіктер
әлеуеті мол бала” - деп көрсетілген
(Лейтис Н.С.)
Барлық балалардың бірыңғай
нұсқаны қабылдаудан бетбұрыс
жасауы (моральдық және қоғамдық
ережелерде, эстетикалық
талғамдарда, құндылық бағдаларда,
дағдыларда, қабілеттерде) педагогты
әрбір тәрбиешінің алға басуын жеке
бағалауға, оның жетістіктерін тек оған
ғана тиісті тұлғалық өсудің
динамикасын көрсететін жеке
жетістіктер деп табуға
ынталандырады. Барлық балалардың бірыңғай
нұсқаны қабылдаудан бетбұрыс
жасауы (моральдық және қоғамдық
ережелерде, эстетикалық
талғамдарда, құндылық бағдаларда,
дағдыларда, қабілеттерде) педагогты
әрбір тәрбиешінің алға басуын жеке
бағалауға, оның жетістіктерін тек оған
ғана тиісті тұлғалық өсудің
динамикасын көрсететін жеке
жетістіктер деп табуға
ынталандырады.
1 слайд
Дарынды бала қандай? • “ Дарындылық тұжырымдамасының” жұмысшы анықтамасында “Дарынды бала – бұл белгілі бір салада жетістіктері айқын көрінетін немесе сондай жетістіктер әлеуеті мол бала” - деп көрсетілген (Лейтис Н.С.) Барлық балалардың бірыңғай нұсқаны қабылдаудан бетбұрыс жасауы (моральдық және қоғамдық ережелерде, эстетикалық талғамдарда, құндылық бағдаларда, дағдыларда, қабілеттерде) педагогты әрбір тәрбиешінің алға басуын жеке бағалауға, оның жетістіктерін тек оған ғана тиісті тұлғалық өсудің динамикасын көрсететін жеке жетістіктер деп табуға ынталандырады. Барлық балалардың бірыңғай нұсқаны қабылдаудан бетбұрыс жасауы (моральдық және қоғамдық ережелерде, эстетикалық талғамдарда, құндылық бағдаларда, дағдыларда, қабілеттерде) педагогты әрбір тәрбиешінің алға басуын жеке бағалауға, оның жетістіктерін тек оған ғана тиісті тұлғалық өсудің динамикасын көрсететін жеке жетістіктер деп табуға ынталандырады.
2 слайд
Дарынды оқушыны таңдап алу жолы
Бағыты Қасиеті
Темперамент Іс-әрекет
мүмкіншілігіӨмірлік
позициясы
Жаратылыстану
әлемінде Оқушының
сезімі
Мінез-құлық
ерекшелігі Жеке
адамның
қабілетіТанымдық психикалық
қасиеттері
Психологиялық сипаты Зейін, түсінік,
қабылдау, қиял,
ес, ойлау
Жеке оқушының мінезі
2 слайд
Дарынды оқушыны таңдап алу жолы Бағыты Қасиеті Темперамент Іс-әрекет мүмкіншілігіӨмірлік позициясы Жаратылыстану әлемінде Оқушының сезімі Мінез-құлық ерекшелігі Жеке адамның қабілетіТанымдық психикалық қасиеттері Психологиялық сипаты Зейін, түсінік, қабылдау, қиял, ес, ойлау Жеке оқушының мінезі
3 слайд
Оқушы әрекетіДарынды оқушы
І кезең ІІ кезең ІІІ кезең
Жолыңды таңда
Өзіңді таны Дарынды оқушы
Білім қорын молайту,
оқушы белсенділігін
арттыру
Интернет жүйесі
Ғылыми көпшілік
әдебиет Жолыңды таңда
Шығармашылық
қабілетін жетілдіру,
кәсіпке бағдарлап
оқыту.
Үйірме, таңдау
пәні сабақтары Ғылыми - жоба
жарғысы
Өнер байқауы
ОлимпиадаДарынды оқушы І кезең ІІ кезең ІІІ кезең
3 слайд
Оқушы әрекетіДарынды оқушы І кезең ІІ кезең ІІІ кезең Жолыңды таңда Өзіңді таны Дарынды оқушы Білім қорын молайту, оқушы белсенділігін арттыру Интернет жүйесі Ғылыми көпшілік әдебиет Жолыңды таңда Шығармашылық қабілетін жетілдіру, кәсіпке бағдарлап оқыту. Үйірме, таңдау пәні сабақтары Ғылыми - жоба жарғысы Өнер байқауы ОлимпиадаДарынды оқушы І кезең ІІ кезең ІІІ кезең
4 слайд
Дарынды оқушының жеке
тұлғасын зерттеу сызбасы
Мектептен тыс
мекемелермен
байланысу Оқушының жеке
тұлғасы Отбасылық тұрмысы
Жалпы мағлұматтар
Денсаулығы, физиологиялық,психологиялық дамуы
Жеке тұлғаның қабілеттік бағыты
Еңбекке, оқуға
көзқарасыҚызығушылығы
мен бейімділігі Сынып ұжымына,
топқа көзқарасы
Өзіне көзқарасы ПсихологиялықДарынды оқушының жеке
тұлғасын зерттеу сызбасы
4 слайд
Дарынды оқушының жеке тұлғасын зерттеу сызбасы Мектептен тыс мекемелермен байланысу Оқушының жеке тұлғасы Отбасылық тұрмысы Жалпы мағлұматтар Денсаулығы, физиологиялық,психологиялық дамуы Жеке тұлғаның қабілеттік бағыты Еңбекке, оқуға көзқарасыҚызығушылығы мен бейімділігі Сынып ұжымына, топқа көзқарасы Өзіне көзқарасы ПсихологиялықДарынды оқушының жеке тұлғасын зерттеу сызбасы
5 слайд
Дарынды
оқушыОйшыл Мәселе шешуші
Тіркеуші
Тыңдаушы
Ұйымдастырушылық
қабілет Әріптес Дос
5 слайд
Дарынды оқушыОйшыл Мәселе шешуші Тіркеуші Тыңдаушы Ұйымдастырушылық қабілет Әріптес Дос
6 слайд
Дарынды балалармен жұмыс істеу
алгоритімі
Тақырып таңдау
Теориялық зерттеудің алғы шарттары
Тапсырма беру, практикалық дағдыларын қалыптастыру
Оқу бағдарламасынан тыс тапсырма
Табыстар,
жетістіктер
болсаИнтелектуалды
марафондар Олимпиада
тапсырмаларын
орындау
6 слайд
Дарынды балалармен жұмыс істеу алгоритімі Тақырып таңдау Теориялық зерттеудің алғы шарттары Тапсырма беру, практикалық дағдыларын қалыптастыру Оқу бағдарламасынан тыс тапсырма Табыстар, жетістіктер болсаИнтелектуалды марафондар Олимпиада тапсырмаларын орындау
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Үлгерімі
төмен
оқушымен
жұмысЖаттығу Жаттығу
жұмыстарыжұмыстары
Сөздікпен Сөздікпен
жұмысжұмысМәтінмен Мәтінмен
жұмысжұмысОйындарОйындар Сөздік Сөздік
диктанттардиктанттар
8 слайд
Үлгерімі төмен оқушымен жұмысЖаттығу Жаттығу жұмыстарыжұмыстары Сөздікпен Сөздікпен жұмысжұмысМәтінмен Мәтінмен жұмысжұмысОйындарОйындар Сөздік Сөздік диктанттардиктанттар