Дарынды және талантты балаларды анықтау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Талантты және дарынды Талантты және дарынды
балаларды анықтау.балаларды анықтау.
1 слайд
Талантты және дарынды Талантты және дарынды балаларды анықтау.балаларды анықтау.
2 слайд
Мақсаты:
•
Талантты және дарынды оқушыларды анықтау, іздеу,
оқыту жолдарының маңыздылығын айқындау.
•
Міндеттері:
•
«Талантты» және «дарынды» ұғымдарымен таныстыру
•
Мұғалімдерге дарынды және талантты оқушылардың
айырмашылығын түсіндіру, зияткерлік коэффицентті
анықтаудың тиімділігін көрсету
•
Мұғалімдерге жүйелерін үйрету.
•
Оқыту нәтижесі:
•
Талантты және дарынды оқушыларды анықтай алады.
•
Дарынды балалардың мінез-құлқындағы ерекшеліктерді
айқындай біледі.
•
Дарынды балаларды дамытудың тиімді жолдарын
үйренеді.
2 слайд
Мақсаты: • Талантты және дарынды оқушыларды анықтау, іздеу, оқыту жолдарының маңыздылығын айқындау. • Міндеттері: • «Талантты» және «дарынды» ұғымдарымен таныстыру • Мұғалімдерге дарынды және талантты оқушылардың айырмашылығын түсіндіру, зияткерлік коэффицентті анықтаудың тиімділігін көрсету • Мұғалімдерге жүйелерін үйрету. • Оқыту нәтижесі: • Талантты және дарынды оқушыларды анықтай алады. • Дарынды балалардың мінез-құлқындағы ерекшеліктерді айқындай біледі. • Дарынды балаларды дамытудың тиімді жолдарын үйренеді.
3 слайд
Негізгі идея:
•
Дарындылық дегенді қалай түсінеміз?
•
Адам психикасының өмір бойы жүйелі түрде дамып,
басқалармен салыстырғанда адамның бір немесе бірнеше
іс-әрекеті төңірегіндегі әдеттен тыс, сирек кездесетін
жоғары нәтижелерге жету мүмкіндігі.
•
Дарынды бала дегеніміз кім?
•
Өз қатарынан әлде қайда дамыған, ерекше зейіні бар,
белгілі бір іс-әрекет бойынша аса қабілеттілік танытып,
жоғары жетістіктерімен дараланатын бала.
•
Сілтеме:
•
Мұғалімге арналған нұсқаулық
•
Ресурстар:
•
Видеоролик, стикер, постер, маркер, қайшы, клей, қағаз,
үлестірме материалдар.
3 слайд
Негізгі идея: • Дарындылық дегенді қалай түсінеміз? • Адам психикасының өмір бойы жүйелі түрде дамып, басқалармен салыстырғанда адамның бір немесе бірнеше іс-әрекеті төңірегіндегі әдеттен тыс, сирек кездесетін жоғары нәтижелерге жету мүмкіндігі. • Дарынды бала дегеніміз кім? • Өз қатарынан әлде қайда дамыған, ерекше зейіні бар, белгілі бір іс-әрекет бойынша аса қабілеттілік танытып, жоғары жетістіктерімен дараланатын бала. • Сілтеме: • Мұғалімге арналған нұсқаулық • Ресурстар: • Видеоролик, стикер, постер, маркер, қайшы, клей, қағаз, үлестірме материалдар.
4 слайд
ТЕК КӨРГЕН ТҮСТІ ЖАҢЫЛЫСПАЙ ОҚЫ!
ҚАРА АҚ ЖАСЫЛ КҮЛГІН ҚОҢЫР САРЫ САРҒЫШ АЛА
КҮРЕҢ ҚЫЗЫЛ ҚЫЗЫЛ КӨК КӨГІЛДІР ҚАРА АҚ ЖАСЫЛ
КҮЛГІН ҚОҢЫР САРЫ САРҒЫШ АЛА КҮРЕҢ ҚЫЗЫЛ
ҚЫЗЫЛ КӨК КӨГІЛДІР ҚАРА АҚ ЖАСЫЛ КҮЛГІН ҚОҢЫР
САРЫ САРҒЫШ АЛА КҮРЕҢ ҚЫЗЫЛ ҚЫЗЫЛ КӨК
КӨГІЛДІР
4 слайд
ТЕК КӨРГЕН ТҮСТІ ЖАҢЫЛЫСПАЙ ОҚЫ! ҚАРА АҚ ЖАСЫЛ КҮЛГІН ҚОҢЫР САРЫ САРҒЫШ АЛА КҮРЕҢ ҚЫЗЫЛ ҚЫЗЫЛ КӨК КӨГІЛДІР ҚАРА АҚ ЖАСЫЛ КҮЛГІН ҚОҢЫР САРЫ САРҒЫШ АЛА КҮРЕҢ ҚЫЗЫЛ ҚЫЗЫЛ КӨК КӨГІЛДІР ҚАРА АҚ ЖАСЫЛ КҮЛГІН ҚОҢЫР САРЫ САРҒЫШ АЛА КҮРЕҢ ҚЫЗЫЛ ҚЫЗЫЛ КӨК КӨГІЛДІР
5 слайд
Жеке жұмыс .
Талантты және
дарынды бала
дегенді қалай
түсінесіз?
Екеуі бір ұғым
ба?
5 слайд
Жеке жұмыс . Талантты және дарынды бала дегенді қалай түсінесіз? Екеуі бір ұғым ба?
6 слайд
Постермен жұмыс. 10 мин
•
1. Талантты және дарынды
балаларды қалай анықтаймыз?
•
2 .Дарындылықты дамыту
жолдары.
•
3 .Дарынды бала және орта
6 слайд
Постермен жұмыс. 10 мин • 1. Талантты және дарынды балаларды қалай анықтаймыз? • 2 .Дарындылықты дамыту жолдары. • 3 .Дарынды бала және орта
7 слайд
«Сатамын және сатып аламын» тренигі
7 слайд
«Сатамын және сатып аламын» тренигі
8 слайд
Класстер құру . 10 мин
•
1. Жалпы орта білім беретін
мектептердегі дарынды
балалармен жүргізілетін
жұмыстардың формасын
анықтаңыз.
•
2. Мектепте бұл бағытта не істеледі,
не істеу керек?
•
3. Мектепте дарынды балалармен
жүргізілетін жұмыстар бағытында
шешілмей жатқан қандай
мәселелер бар?
8 слайд
Класстер құру . 10 мин • 1. Жалпы орта білім беретін мектептердегі дарынды балалармен жүргізілетін жұмыстардың формасын анықтаңыз. • 2. Мектепте бұл бағытта не істеледі, не істеу керек? • 3. Мектепте дарынды балалармен жүргізілетін жұмыстар бағытында шешілмей жатқан қандай мәселелер бар?
9 слайд
Бас бармақ-мен үш
ін
маңы зды
С
ұқ саусақ -м
аған қиы
н
болды О
р
тан
ш
ы
–м
аған
ж
еткілікті б
о
лм
ад
ы
Т
өртінш
і-м
енің
көңіл-күйім
Б
есінш
і-м
енің
ұсы
ны
сы
мКері байланыс
9 слайд
Бас бармақ-мен үш ін маңы зды С ұқ саусақ -м аған қиы н болды О р тан ш ы –м аған ж еткілікті б о лм ад ы Т өртінш і-м енің көңіл-күйім Б есінш і-м енің ұсы ны сы мКері байланыс
10 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
10 слайд
Назарларыңызға рахмет!
11 слайд
К – К –
күнделікті дәстүрлі сабақтан күнделікті дәстүрлі сабақтан
шаршадың білемін...шаршадың білемін...
ОО
- келесі оқу жылына дайындал- келесі оқу жылына дайындал
УУ
- уақытында бар мүмкіндікті - уақытында бар мүмкіндікті
пайдаланып қалуды ойлапайдаланып қалуды ойла
ЧЧ
-чемоданыңды жина,-чемоданыңды жина,
ИИ
-инновациялық технологияларды -инновациялық технологияларды
оқып үйреноқып үйрен
НН
-нағыз ұстаз -нағыз ұстаз
ГГ
- гүлдей жайнап, «Өрлеуде» оқып кел, - гүлдей жайнап, «Өрлеуде» оқып кел,
қорықпа біз көмектесемізқорықпа біз көмектесеміз
11 слайд
К – К – күнделікті дәстүрлі сабақтан күнделікті дәстүрлі сабақтан шаршадың білемін...шаршадың білемін... ОО - келесі оқу жылына дайындал- келесі оқу жылына дайындал УУ - уақытында бар мүмкіндікті - уақытында бар мүмкіндікті пайдаланып қалуды ойлапайдаланып қалуды ойла ЧЧ -чемоданыңды жина,-чемоданыңды жина, ИИ -инновациялық технологияларды -инновациялық технологияларды оқып үйреноқып үйрен НН -нағыз ұстаз -нағыз ұстаз ГГ - гүлдей жайнап, «Өрлеуде» оқып кел, - гүлдей жайнап, «Өрлеуде» оқып кел, қорықпа біз көмектесемізқорықпа біз көмектесеміз