Материалдар / Дене тәрбиесінің қағидалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дене тәрбиесінің қағидалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2020
1048
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дене тәрбиесінің Дене тәрбиесінің қағидаларықағидалары Тақырыбы:Тақырыбы:

1 слайд
Дене тәрбиесінің Дене тәрбиесінің қағидаларықағидалары Тақырыбы:Тақырыбы:

1 слайд

Дене тәрбиесінің Дене тәрбиесінің қағидаларықағидалары Тақырыбы:Тақырыбы:

Мақсаты:Мақсаты: Дене тәрбиесінің арнайы қағидалары, Дене тәрбиесінің арнайы қағидалары, дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу мен

2 слайд
Мақсаты:Мақсаты: Дене тәрбиесінің арнайы қағидалары, Дене тәрбиесінің арнайы қағидалары, дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу мен білім дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу мен білім берудің жалпы кағидалары, дене берудің жалпы кағидалары, дене тәрбиесіндегі жалпы әлеуметтік тәрбиесіндегі жалпы әлеуметтік қағидалары мен оларды анықтайтын қағидалары мен оларды анықтайтын заңдылықтарзаңдылықтар ымен таныстыруымен таныстыру

2 слайд

Мақсаты:Мақсаты: Дене тәрбиесінің арнайы қағидалары, Дене тәрбиесінің арнайы қағидалары, дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу мен білім дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу мен білім берудің жалпы кағидалары, дене берудің жалпы кағидалары, дене тәрбиесіндегі жалпы әлеуметтік тәрбиесіндегі жалпы әлеуметтік қағидалары мен оларды анықтайтын қағидалары мен оларды анықтайтын заңдылықтарзаңдылықтар ымен таныстыруымен таныстыру

3 слайд

3 слайд

 Дене шынықтыру тәрбиесі –Дене шынықтыру тәрбиесі – бұл, балаларда бұл, балаларда қимыл белсенділігінің қажеттілігі қимыл

4 слайд
 Дене шынықтыру тәрбиесі –Дене шынықтыру тәрбиесі – бұл, балаларда бұл, балаларда қимыл белсенділігінің қажеттілігі қимыл белсенділігінің қажеттілігі қанағаттандырылуын қамтамасыз ететін және қанағаттандырылуын қамтамасыз ететін және оның дамуына, дене шынықтырудың, оның дамуына, дене шынықтырудың, спорттың, ойындардың, табиғи факторлардың спорттың, ойындардың, табиғи факторлардың әр түрлі әдістері мен түрлерінің әсері арқылы әр түрлі әдістері мен түрлерінің әсері арқылы мүмкіндік беретін, үрдіс. Дене шынықтыру мүмкіндік беретін, үрдіс. Дене шынықтыру тәрбиесінің тәрбиесінің  мақсатымақсаты балалар мен балалар мен жасөспірімдердіңжасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен денсаулығын сақтау мен нығайту және олардың оңтайлы дамуын нығайту және олардың оңтайлы дамуын қамтамасыз ету қамтамасыз ету  болып табылады. болып табылады.

4 слайд

 Дене шынықтыру тәрбиесі –Дене шынықтыру тәрбиесі – бұл, балаларда бұл, балаларда қимыл белсенділігінің қажеттілігі қимыл белсенділігінің қажеттілігі қанағаттандырылуын қамтамасыз ететін және қанағаттандырылуын қамтамасыз ететін және оның дамуына, дене шынықтырудың, оның дамуына, дене шынықтырудың, спорттың, ойындардың, табиғи факторлардың спорттың, ойындардың, табиғи факторлардың әр түрлі әдістері мен түрлерінің әсері арқылы әр түрлі әдістері мен түрлерінің әсері арқылы мүмкіндік беретін, үрдіс. Дене шынықтыру мүмкіндік беретін, үрдіс. Дене шынықтыру тәрбиесінің тәрбиесінің  мақсатымақсаты балалар мен балалар мен жасөспірімдердіңжасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен денсаулығын сақтау мен нығайту және олардың оңтайлы дамуын нығайту және олардың оңтайлы дамуын қамтамасыз ету қамтамасыз ету  болып табылады. болып табылады.

5 слайд

5 слайд

 1. Дене тәрбиесінің арнайы қағидалары (үздіксіз кағидасы, 1. Дене тәрбиесінің арнайы қағидалары (үздіксіз кағидасы, дема

6 слайд
 1. Дене тәрбиесінің арнайы қағидалары (үздіксіз кағидасы, 1. Дене тәрбиесінің арнайы қағидалары (үздіксіз кағидасы, демалыспен жүктеменің жүйелі түрде ауысып отыру қағидасы, демалыспен жүктеменің жүйелі түрде ауысып отыру қағидасы, жаттығуды жетілдіруде сатылап өсу қағидасы, жүктемелердің жаттығуды жетілдіруде сатылап өсу қағидасы, жүктемелердің динамикасына бейімделу қағидасы, сабақтардың циклдық динамикасына бейімделу қағидасы, сабақтардың циклдық құрылу қағидасы, дене тәрбиесі бағыттарының жас құрылу қағидасы, дене тәрбиесі бағыттарының жас ерекшеліктерге сәйкес даму қағидасы).ерекшеліктерге сәйкес даму қағидасы).  2. Дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу мен білім берудің жалпы 2. Дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу мен білім берудің жалпы кағидалары (белсенділік және саналылық қағидасы, көрнекілік кағидалары (белсенділік және саналылық қағидасы, көрнекілік қағидасы жеке және деңгейлік қағидасы).қағидасы жеке және деңгейлік қағидасы).  3. Дене тәрбиесіндегі жалпы әлеуметтік қағидалары (жеке 3. Дене тәрбиесіндегі жалпы әлеуметтік қағидалары (жеке тұлғаны жан-жақты дамыту қағидасы, сауықтыруға бағытталған тұлғаны жан-жақты дамыту қағидасы, сауықтыруға бағытталған қағида, қолданбалы қағида, дене тәрбиесінің еңбек және әскери қағида, қолданбалы қағида, дене тәрбиесінің еңбек және әскери іс-әрекеттерімен байланыс және т.б.) қағидаларымен іс-әрекеттерімен байланыс және т.б.) қағидаларымен анықталатын заңдылықтары. анықталатын заңдылықтары.

6 слайд

 1. Дене тәрбиесінің арнайы қағидалары (үздіксіз кағидасы, 1. Дене тәрбиесінің арнайы қағидалары (үздіксіз кағидасы, демалыспен жүктеменің жүйелі түрде ауысып отыру қағидасы, демалыспен жүктеменің жүйелі түрде ауысып отыру қағидасы, жаттығуды жетілдіруде сатылап өсу қағидасы, жүктемелердің жаттығуды жетілдіруде сатылап өсу қағидасы, жүктемелердің динамикасына бейімделу қағидасы, сабақтардың циклдық динамикасына бейімделу қағидасы, сабақтардың циклдық құрылу қағидасы, дене тәрбиесі бағыттарының жас құрылу қағидасы, дене тәрбиесі бағыттарының жас ерекшеліктерге сәйкес даму қағидасы).ерекшеліктерге сәйкес даму қағидасы).  2. Дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу мен білім берудің жалпы 2. Дене тәрбиесіндегі тәрбиелеу мен білім берудің жалпы кағидалары (белсенділік және саналылық қағидасы, көрнекілік кағидалары (белсенділік және саналылық қағидасы, көрнекілік қағидасы жеке және деңгейлік қағидасы).қағидасы жеке және деңгейлік қағидасы).  3. Дене тәрбиесіндегі жалпы әлеуметтік қағидалары (жеке 3. Дене тәрбиесіндегі жалпы әлеуметтік қағидалары (жеке тұлғаны жан-жақты дамыту қағидасы, сауықтыруға бағытталған тұлғаны жан-жақты дамыту қағидасы, сауықтыруға бағытталған қағида, қолданбалы қағида, дене тәрбиесінің еңбек және әскери қағида, қолданбалы қағида, дене тәрбиесінің еңбек және әскери іс-әрекеттерімен байланыс және т.б.) қағидаларымен іс-әрекеттерімен байланыс және т.б.) қағидаларымен анықталатын заңдылықтары. анықталатын заңдылықтары.

 Дене тәрбиесінің аталып көрсетілген Дене тәрбиесінің аталып көрсетілген мақсатына сәйкес мына төмендегідей мақсатына сәй

7 слайд
 Дене тәрбиесінің аталып көрсетілген Дене тәрбиесінің аталып көрсетілген мақсатына сәйкес мына төмендегідей мақсатына сәйкес мына төмендегідей міндеттерді шешу қарастырылады:міндеттерді шешу қарастырылады:  1. Сауықтыру міндеттері; денсаулықты 1. Сауықтыру міндеттері; денсаулықты нығайту, денені жан- жақты дамыту, нығайту, денені жан- жақты дамыту, организмді шынықтыру, адамдардың организмді шынықтыру, адамдардың творчестволық ұзақ өмірін қамтамасыз ету.творчестволық ұзақ өмірін қамтамасыз ету.  2. Білім беру міндеттері: қозғалыс 2. Білім беру міндеттері: қозғалыс дағдылары мен іскерлікті қалыптастыру, дене дағдылары мен іскерлікті қалыптастыру, дене қасиеттерін ( жылдамдық, ептілік, икемділік, қасиеттерін ( жылдамдық, ептілік, икемділік, күш, төзімділік т. б.) қалыптастыру, арнаулы күш, төзімділік т. б.) қалыптастыру, арнаулы білімді меңгеру, ұйымдастырушылық білімді меңгеру, ұйымдастырушылық қабілеттерді бойға сіңіру.қабілеттерді бойға сіңіру.  3. Тәрбиелеу міндеттері: ақыл-ой, 3. Тәрбиелеу міндеттері: ақыл-ой, адамгершілік, эстетикалық және еңбек адамгершілік, эстетикалық және еңбек тәрбиесіне ықпал ету.тәрбиесіне ықпал ету.

7 слайд

 Дене тәрбиесінің аталып көрсетілген Дене тәрбиесінің аталып көрсетілген мақсатына сәйкес мына төмендегідей мақсатына сәйкес мына төмендегідей міндеттерді шешу қарастырылады:міндеттерді шешу қарастырылады:  1. Сауықтыру міндеттері; денсаулықты 1. Сауықтыру міндеттері; денсаулықты нығайту, денені жан- жақты дамыту, нығайту, денені жан- жақты дамыту, организмді шынықтыру, адамдардың организмді шынықтыру, адамдардың творчестволық ұзақ өмірін қамтамасыз ету.творчестволық ұзақ өмірін қамтамасыз ету.  2. Білім беру міндеттері: қозғалыс 2. Білім беру міндеттері: қозғалыс дағдылары мен іскерлікті қалыптастыру, дене дағдылары мен іскерлікті қалыптастыру, дене қасиеттерін ( жылдамдық, ептілік, икемділік, қасиеттерін ( жылдамдық, ептілік, икемділік, күш, төзімділік т. б.) қалыптастыру, арнаулы күш, төзімділік т. б.) қалыптастыру, арнаулы білімді меңгеру, ұйымдастырушылық білімді меңгеру, ұйымдастырушылық қабілеттерді бойға сіңіру.қабілеттерді бойға сіңіру.  3. Тәрбиелеу міндеттері: ақыл-ой, 3. Тәрбиелеу міндеттері: ақыл-ой, адамгершілік, эстетикалық және еңбек адамгершілік, эстетикалық және еңбек тәрбиесіне ықпал ету.тәрбиесіне ықпал ету.

 Дене тәрбиесі жүйесінін жалпы принциптеріДене тәрбиесі жүйесінін жалпы принциптері  Дене тәрбиесі жалпы принциптеріне мы

8 слайд
 Дене тәрбиесі жүйесінін жалпы принциптеріДене тәрбиесі жүйесінін жалпы принциптері  Дене тәрбиесі жалпы принциптеріне мыналар жатады: Дене тәрбиесі жалпы принциптеріне мыналар жатады: дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлықпен байланыс дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлықпен байланыс принципі, жеке адамның жан -жақты даму принципі, дене принципі, жеке адамның жан -жақты даму принципі, дене тәрбиесінің сауықтыру бағытында болу принципі.тәрбиесінің сауықтыру бағытында болу принципі.  Дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлыцпен Дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлыцпен байланыс принципібайланыс принципі . Біздің елімізде дене тәрбиесінің мақсаты - . Біздің елімізде дене тәрбиесінің мақсаты - еңбекке және Отан қорғауға дайындық болып табылады.еңбекке және Отан қорғауға дайындық болып табылады.  Бұл дене жаттықтырумен айналысу процесінде еңбекте, Бұл дене жаттықтырумен айналысу процесінде еңбекте, өмірде, Отан қорғауда тікелей қолданылатын қозғалыс өмірде, Отан қорғауда тікелей қолданылатын қозғалыс дағдыларын (мысалы, жүру, жүгіру, лақтыру, шаңғы тебу, жүзу дағдыларын (мысалы, жүру, жүгіру, лақтыру, шаңғы тебу, жүзу т.б.) ғана емес, дене қасиеттерін және жаңа қозғалыстарды тез т.б.) ғана емес, дене қасиеттерін және жаңа қозғалыстарды тез меңгеру қабілетін дамытатын дағдыларды да қалыптастыру меңгеру қабілетін дамытатын дағдыларды да қалыптастыру қажет деген сөз. Әр түрлі қозғалыстық дағдыларды, дене қажет деген сөз. Әр түрлі қозғалыстық дағдыларды, дене қасиеттерін бойына мол сіңірген адам ауыртпалыққа оңай қасиеттерін бойына мол сіңірген адам ауыртпалыққа оңай төзеді, жаңа еңбек операцияларын неғұрлым қысқа мерзімде төзеді, жаңа еңбек операцияларын неғұрлым қысқа мерзімде игеріп кетеді.игеріп кетеді.

8 слайд

 Дене тәрбиесі жүйесінін жалпы принциптеріДене тәрбиесі жүйесінін жалпы принциптері  Дене тәрбиесі жалпы принциптеріне мыналар жатады: Дене тәрбиесі жалпы принциптеріне мыналар жатады: дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлықпен байланыс дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлықпен байланыс принципі, жеке адамның жан -жақты даму принципі, дене принципі, жеке адамның жан -жақты даму принципі, дене тәрбиесінің сауықтыру бағытында болу принципі.тәрбиесінің сауықтыру бағытында болу принципі.  Дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлыцпен Дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлыцпен байланыс принципібайланыс принципі . Біздің елімізде дене тәрбиесінің мақсаты - . Біздің елімізде дене тәрбиесінің мақсаты - еңбекке және Отан қорғауға дайындық болып табылады.еңбекке және Отан қорғауға дайындық болып табылады.  Бұл дене жаттықтырумен айналысу процесінде еңбекте, Бұл дене жаттықтырумен айналысу процесінде еңбекте, өмірде, Отан қорғауда тікелей қолданылатын қозғалыс өмірде, Отан қорғауда тікелей қолданылатын қозғалыс дағдыларын (мысалы, жүру, жүгіру, лақтыру, шаңғы тебу, жүзу дағдыларын (мысалы, жүру, жүгіру, лақтыру, шаңғы тебу, жүзу т.б.) ғана емес, дене қасиеттерін және жаңа қозғалыстарды тез т.б.) ғана емес, дене қасиеттерін және жаңа қозғалыстарды тез меңгеру қабілетін дамытатын дағдыларды да қалыптастыру меңгеру қабілетін дамытатын дағдыларды да қалыптастыру қажет деген сөз. Әр түрлі қозғалыстық дағдыларды, дене қажет деген сөз. Әр түрлі қозғалыстық дағдыларды, дене қасиеттерін бойына мол сіңірген адам ауыртпалыққа оңай қасиеттерін бойына мол сіңірген адам ауыртпалыққа оңай төзеді, жаңа еңбек операцияларын неғұрлым қысқа мерзімде төзеді, жаңа еңбек операцияларын неғұрлым қысқа мерзімде игеріп кетеді.игеріп кетеді.

 Дене тәрбиесі жүйесінін жалпы Дене тәрбиесі жүйесінін жалпы принциптеріпринциптері  Дене тәрбиесі жалпы Дене тәрбиесі ж

9 слайд
 Дене тәрбиесі жүйесінін жалпы Дене тәрбиесі жүйесінін жалпы принциптеріпринциптері  Дене тәрбиесі жалпы Дене тәрбиесі жалпы принциптеріне мыналар жатады: дене принциптеріне мыналар жатады: дене тәрбиесінің еңбек және әскери тәрбиесінің еңбек және әскери даярлықпен байланыс принципі, жеке даярлықпен байланыс принципі, жеке адамның жан -жақты даму принципі, адамның жан -жақты даму принципі, дене тәрбиесінің сауықтыру дене тәрбиесінің сауықтыру бағытында болу принципібағытында болу принципі

9 слайд

 Дене тәрбиесі жүйесінін жалпы Дене тәрбиесі жүйесінін жалпы принциптеріпринциптері  Дене тәрбиесі жалпы Дене тәрбиесі жалпы принциптеріне мыналар жатады: дене принциптеріне мыналар жатады: дене тәрбиесінің еңбек және әскери тәрбиесінің еңбек және әскери даярлықпен байланыс принципі, жеке даярлықпен байланыс принципі, жеке адамның жан -жақты даму принципі, адамның жан -жақты даму принципі, дене тәрбиесінің сауықтыру дене тәрбиесінің сауықтыру бағытында болу принципібағытында болу принципі

 Дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлыцпен Дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлыцпен байланыс принципібайланыс пр

10 слайд
 Дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлыцпен Дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлыцпен байланыс принципібайланыс принципі . Біздің елімізде дене тәрбиесінің . Біздің елімізде дене тәрбиесінің мақсаты - еңбекке және Отан қорғауға дайындық мақсаты - еңбекке және Отан қорғауға дайындық болып табылады.болып табылады.  Бұл дене жаттықтырумен айналысу процесінде Бұл дене жаттықтырумен айналысу процесінде еңбекте, өмірде, Отан қорғауда тікелей еңбекте, өмірде, Отан қорғауда тікелей қолданылатын қозғалыс дағдыларын (мысалы, жүру, қолданылатын қозғалыс дағдыларын (мысалы, жүру, жүгіру, лақтыру, шаңғы тебу, жүзу т.б.) ғана емес, жүгіру, лақтыру, шаңғы тебу, жүзу т.б.) ғана емес, дене қасиеттерін және жаңа қозғалыстарды тез дене қасиеттерін және жаңа қозғалыстарды тез меңгеру қабілетін дамытатын дағдыларды да меңгеру қабілетін дамытатын дағдыларды да қалыптастыру қажет деген сөз. Әр түрлі қозғалыстық қалыптастыру қажет деген сөз. Әр түрлі қозғалыстық дағдыларды, дене қасиеттерін бойына мол сіңірген дағдыларды, дене қасиеттерін бойына мол сіңірген адам ауыртпалыққа оңай төзеді, жаңа еңбек адам ауыртпалыққа оңай төзеді, жаңа еңбек операцияларын неғұрлым қысқа мерзімде игеріп операцияларын неғұрлым қысқа мерзімде игеріп кетеді.кетеді.

10 слайд

 Дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлыцпен Дене тәрбиесінің еңбек және әскери даярлыцпен байланыс принципібайланыс принципі . Біздің елімізде дене тәрбиесінің . Біздің елімізде дене тәрбиесінің мақсаты - еңбекке және Отан қорғауға дайындық мақсаты - еңбекке және Отан қорғауға дайындық болып табылады.болып табылады.  Бұл дене жаттықтырумен айналысу процесінде Бұл дене жаттықтырумен айналысу процесінде еңбекте, өмірде, Отан қорғауда тікелей еңбекте, өмірде, Отан қорғауда тікелей қолданылатын қозғалыс дағдыларын (мысалы, жүру, қолданылатын қозғалыс дағдыларын (мысалы, жүру, жүгіру, лақтыру, шаңғы тебу, жүзу т.б.) ғана емес, жүгіру, лақтыру, шаңғы тебу, жүзу т.б.) ғана емес, дене қасиеттерін және жаңа қозғалыстарды тез дене қасиеттерін және жаңа қозғалыстарды тез меңгеру қабілетін дамытатын дағдыларды да меңгеру қабілетін дамытатын дағдыларды да қалыптастыру қажет деген сөз. Әр түрлі қозғалыстық қалыптастыру қажет деген сөз. Әр түрлі қозғалыстық дағдыларды, дене қасиеттерін бойына мол сіңірген дағдыларды, дене қасиеттерін бойына мол сіңірген адам ауыртпалыққа оңай төзеді, жаңа еңбек адам ауыртпалыққа оңай төзеді, жаңа еңбек операцияларын неғұрлым қысқа мерзімде игеріп операцияларын неғұрлым қысқа мерзімде игеріп кетеді.кетеді.

 Жеке адамның жан - жақты даму принципі.Жеке адамның жан - жақты даму принципі. Дене Дене тәрбиесі процесінде жеке адамны

11 слайд
 Жеке адамның жан - жақты даму принципі.Жеке адамның жан - жақты даму принципі. Дене Дене тәрбиесі процесінде жеке адамның жан - жақты тәрбиесі процесінде жеке адамның жан - жақты дамуын қамтамассыз ету үшін ақыл - ой, дамуын қамтамассыз ету үшін ақыл - ой, адамгершілік, эстетикалық және еңбек тәрбиесін қоса адамгершілік, эстетикалық және еңбек тәрбиесін қоса жүзеге асырудың маңызы зор. Қозғалыс дағдыларын, жүзеге асырудың маңызы зор. Қозғалыс дағдыларын, дене қасиеттерін қалыптастыра отырып, ақыл - ой дене қасиеттерін қалыптастыра отырып, ақыл - ой қабілеттерін (элементтерді талдап, бөліп, оларды қабілеттерін (элементтерді талдап, бөліп, оларды біртүтас етіп қоса білу т.б.); адамгершілік қасиеттерді біртүтас етіп қоса білу т.б.); адамгершілік қасиеттерді (коликтивизм, саналы тәртіп т.б.); эстетикалық (коликтивизм, саналы тәртіп т.б.); эстетикалық қасиеттерді (дене келбеті, қозғалыс, киімі, қасиеттерді (дене келбеті, қозғалыс, киімі, физкультуралық құралдар т.б. әсемдігін түсіне, сезіне физкультуралық құралдар т.б. әсемдігін түсіне, сезіне білу) дамыту керек.Сабақтарды ұйымдастырғанда білу) дамыту керек.Сабақтарды ұйымдастырғанда жалпы дене әзірлігі ескерілуі тиіс, оған әр түрлі жалпы дене әзірлігі ескерілуі тиіс, оған әр түрлі жаттығулар арқылы қол жетеді.жаттығулар арқылы қол жетеді.

11 слайд

 Жеке адамның жан - жақты даму принципі.Жеке адамның жан - жақты даму принципі. Дене Дене тәрбиесі процесінде жеке адамның жан - жақты тәрбиесі процесінде жеке адамның жан - жақты дамуын қамтамассыз ету үшін ақыл - ой, дамуын қамтамассыз ету үшін ақыл - ой, адамгершілік, эстетикалық және еңбек тәрбиесін қоса адамгершілік, эстетикалық және еңбек тәрбиесін қоса жүзеге асырудың маңызы зор. Қозғалыс дағдыларын, жүзеге асырудың маңызы зор. Қозғалыс дағдыларын, дене қасиеттерін қалыптастыра отырып, ақыл - ой дене қасиеттерін қалыптастыра отырып, ақыл - ой қабілеттерін (элементтерді талдап, бөліп, оларды қабілеттерін (элементтерді талдап, бөліп, оларды біртүтас етіп қоса білу т.б.); адамгершілік қасиеттерді біртүтас етіп қоса білу т.б.); адамгершілік қасиеттерді (коликтивизм, саналы тәртіп т.б.); эстетикалық (коликтивизм, саналы тәртіп т.б.); эстетикалық қасиеттерді (дене келбеті, қозғалыс, киімі, қасиеттерді (дене келбеті, қозғалыс, киімі, физкультуралық құралдар т.б. әсемдігін түсіне, сезіне физкультуралық құралдар т.б. әсемдігін түсіне, сезіне білу) дамыту керек.Сабақтарды ұйымдастырғанда білу) дамыту керек.Сабақтарды ұйымдастырғанда жалпы дене әзірлігі ескерілуі тиіс, оған әр түрлі жалпы дене әзірлігі ескерілуі тиіс, оған әр түрлі жаттығулар арқылы қол жетеді.жаттығулар арқылы қол жетеді.

 Дене тәрбиесінің сауықтыру Дене тәрбиесінің сауықтыру бағытында болу принципібағытында болу принципі .Сауықтыру .Сауық

12 слайд
 Дене тәрбиесінің сауықтыру Дене тәрбиесінің сауықтыру бағытында болу принципібағытында болу принципі .Сауықтыру .Сауықтыру бағытында болу принципінен дене бағытында болу принципінен дене тәрбиесі жөніндегі мамандардың дене тәрбиесі жөніндегі мамандардың дене жаттықтыру және спортпен жаттықтыру және спортпен айналысатындар денсаулығын сақтау айналысатындар денсаулығын сақтау және жақсарту жауапкершілігі және жақсарту жауапкершілігі туындайды.Дене жаттығулары дұрыс туындайды.Дене жаттығулары дұрыс қолданған кезде ғана сауықтыруға қолданған кезде ғана сауықтыруға тиімді болады.тиімді болады.

12 слайд

 Дене тәрбиесінің сауықтыру Дене тәрбиесінің сауықтыру бағытында болу принципібағытында болу принципі .Сауықтыру .Сауықтыру бағытында болу принципінен дене бағытында болу принципінен дене тәрбиесі жөніндегі мамандардың дене тәрбиесі жөніндегі мамандардың дене жаттықтыру және спортпен жаттықтыру және спортпен айналысатындар денсаулығын сақтау айналысатындар денсаулығын сақтау және жақсарту жауапкершілігі және жақсарту жауапкершілігі туындайды.Дене жаттығулары дұрыс туындайды.Дене жаттығулары дұрыс қолданған кезде ғана сауықтыруға қолданған кезде ғана сауықтыруға тиімді болады.тиімді болады.

 Дене шынықтыру тәрбиесінің Дене шынықтыру тәрбиесінің гигиеналық негізі ретіндегі қимыл гигиеналық негізі ретіндегі қимы

13 слайд
 Дене шынықтыру тәрбиесінің Дене шынықтыру тәрбиесінің гигиеналық негізі ретіндегі қимыл гигиеналық негізі ретіндегі қимыл белсенділігі. Дене шынықтыру белсенділігі. Дене шынықтыру тәрбиесінің қағидалары.тәрбиесінің қағидалары.

13 слайд

 Дене шынықтыру тәрбиесінің Дене шынықтыру тәрбиесінің гигиеналық негізі ретіндегі қимыл гигиеналық негізі ретіндегі қимыл белсенділігі. Дене шынықтыру белсенділігі. Дене шынықтыру тәрбиесінің қағидалары.тәрбиесінің қағидалары.

 Қимыл белсенділігі Қимыл белсенділігі деп белгілі бір уақыт – сағат, деп белгілі бір уақыт – сағат, тәулік аралығындағы

14 слайд
 Қимыл белсенділігі Қимыл белсенділігі  деп белгілі бір уақыт – сағат, деп белгілі бір уақыт – сағат, тәулік аралығындағы адамның қимылдарының тәулік аралығындағы адамның қимылдарының жиынтық мөлшерін айтады. Қимыл белсенділігі жиынтық мөлшерін айтады. Қимыл белсенділігі балалар дамуының маңызды факторларының бірі балалар дамуының маңызды факторларының бірі болып табылады. Ол болып табылады. Ол  тек қимыл тек қимыл анализаторыныңанализаторының  және оған тиісті қимыл  және оған тиісті қимыл үйлесімділігі, күш, жылдамдық, ептілік, төзімділік үйлесімділігі, күш, жылдамдық, ептілік, төзімділік сияқты қасиеттердің дамуына ғана емес, сонымен сияқты қасиеттердің дамуына ғана емес, сонымен қатар,қатар, басқа мүшелер мен жүйелердің дамуына және басқа мүшелер мен жүйелердің дамуына және іс–әрекетін белсенді етугеіс–әрекетін белсенді етуге , сондай–ақ, сондай–ақ ағзаның ағзаның қарсы тұру қабілетін жоғарылатуға қарсы тұру қабілетін жоғарылатуға  да бағытталған да бағытталған

14 слайд

 Қимыл белсенділігі Қимыл белсенділігі  деп белгілі бір уақыт – сағат, деп белгілі бір уақыт – сағат, тәулік аралығындағы адамның қимылдарының тәулік аралығындағы адамның қимылдарының жиынтық мөлшерін айтады. Қимыл белсенділігі жиынтық мөлшерін айтады. Қимыл белсенділігі балалар дамуының маңызды факторларының бірі балалар дамуының маңызды факторларының бірі болып табылады. Ол болып табылады. Ол  тек қимыл тек қимыл анализаторыныңанализаторының  және оған тиісті қимыл  және оған тиісті қимыл үйлесімділігі, күш, жылдамдық, ептілік, төзімділік үйлесімділігі, күш, жылдамдық, ептілік, төзімділік сияқты қасиеттердің дамуына ғана емес, сонымен сияқты қасиеттердің дамуына ғана емес, сонымен қатар,қатар, басқа мүшелер мен жүйелердің дамуына және басқа мүшелер мен жүйелердің дамуына және іс–әрекетін белсенді етугеіс–әрекетін белсенді етуге , сондай–ақ, сондай–ақ ағзаның ағзаның қарсы тұру қабілетін жоғарылатуға қарсы тұру қабілетін жоғарылатуға  да бағытталған да бағытталған

 Мысалы, дене еңбегі жүктемелері қанның оттегімен қанығуын Мысалы, дене еңбегі жүктемелері қанның оттегімен қанығуын және

15 слайд
 Мысалы, дене еңбегі жүктемелері қанның оттегімен қанығуын Мысалы, дене еңбегі жүктемелері қанның оттегімен қанығуын және зат алмасу үрдістерінің қарқындылығын арттырады, және зат алмасу үрдістерінің қарқындылығын арттырады, жүрек–қан тамырлар, тыныс алу, эндокриндік және басқа да жүрек–қан тамырлар, тыныс алу, эндокриндік және басқа да жүйелердің қызметін ынталандырады және жаттықтырады. жүйелердің қызметін ынталандырады және жаттықтырады. Соның арқасында ағзаның өсу мен даму үрдістері оңтайланады, Соның арқасында ағзаның өсу мен даму үрдістері оңтайланады, оң сезімдер пайда болуын және психикалық саулыққа қолайлы оң сезімдер пайда болуын және психикалық саулыққа қолайлы әсер қамтамасыз етіліп, ми қыртысының тонусы жоғарылайды, әсер қамтамасыз етіліп, ми қыртысының тонусы жоғарылайды, жеке мүшелер мен жүйелердің функционалдық жағдайы жеке мүшелер мен жүйелердің функционалдық жағдайы қалыпты күйіне келеді, дене дамуындағы туа және жүре пайда қалыпты күйіне келеді, дене дамуындағы туа және жүре пайда болған көптеген бұзылыстары түзеледі. Қоршаған ортаның әр болған көптеген бұзылыстары түзеледі. Қоршаған ортаның әр түрлі қолайсыз факторларының: температура факторының, түрлі қолайсыз факторларының: температура факторының, инфекция агенттерінің, улы әсер ететін және т.б. факторлардың инфекция агенттерінің, улы әсер ететін және т.б. факторлардың әсеріне ағзаның спецификалық емес резистенттілігін әсеріне ағзаның спецификалық емес резистенттілігін жоғарылатуда дене шынықтыру тәрбиесінің маңызы айырықша, жоғарылатуда дене шынықтыру тәрбиесінің маңызы айырықша, бұл жылу реттеушілік механизмдердің жетілуімен де, бұл жылу реттеушілік механизмдердің жетілуімен де, специ...

15 слайд

 Мысалы, дене еңбегі жүктемелері қанның оттегімен қанығуын Мысалы, дене еңбегі жүктемелері қанның оттегімен қанығуын және зат алмасу үрдістерінің қарқындылығын арттырады, және зат алмасу үрдістерінің қарқындылығын арттырады, жүрек–қан тамырлар, тыныс алу, эндокриндік және басқа да жүрек–қан тамырлар, тыныс алу, эндокриндік және басқа да жүйелердің қызметін ынталандырады және жаттықтырады. жүйелердің қызметін ынталандырады және жаттықтырады. Соның арқасында ағзаның өсу мен даму үрдістері оңтайланады, Соның арқасында ағзаның өсу мен даму үрдістері оңтайланады, оң сезімдер пайда болуын және психикалық саулыққа қолайлы оң сезімдер пайда болуын және психикалық саулыққа қолайлы әсер қамтамасыз етіліп, ми қыртысының тонусы жоғарылайды, әсер қамтамасыз етіліп, ми қыртысының тонусы жоғарылайды, жеке мүшелер мен жүйелердің функционалдық жағдайы жеке мүшелер мен жүйелердің функционалдық жағдайы қалыпты күйіне келеді, дене дамуындағы туа және жүре пайда қалыпты күйіне келеді, дене дамуындағы туа және жүре пайда болған көптеген бұзылыстары түзеледі. Қоршаған ортаның әр болған көптеген бұзылыстары түзеледі. Қоршаған ортаның әр түрлі қолайсыз факторларының: температура факторының, түрлі қолайсыз факторларының: температура факторының, инфекция агенттерінің, улы әсер ететін және т.б. факторлардың инфекция агенттерінің, улы әсер ететін және т.б. факторлардың әсеріне ағзаның спецификалық емес резистенттілігін әсеріне ағзаның спецификалық емес резистенттілігін жоғарылатуда дене шынықтыру тәрбиесінің маңызы айырықша, жоғарылатуда дене шынықтыру тәрбиесінің маңызы айырықша, бұл жылу реттеушілік механизмдердің жетілуімен де, бұл жылу реттеушілік механизмдердің жетілуімен де, специ...