Дидактикалық ойын арқылы қазақ тілі сабағын оқыту. презентация
Дидактикалық ойын арқылы қазақ тілі сабағын оқыту. презентация

#1 слайд
Құрметті ата-аналар тіл-біздің
тағдырымыз,біздің шығу тегіміз
ата-аналардан қалған бағасы жоқ
қазына,қазақ тілін қолдану
қажеттілік екенін біздің
күнделікті өміріміз дәлелдейді.
Мемлекеттік тілді насихаттау бойынша ата-аналарға
кеңес.
Қазақ тілін сөйлеп және оқып түсінгісі келгендерге көмек ретінде 6
кеңес ұсынамыз.
1.Тыңдаңыз. Тілмен тыңдау арқылы танысу керек. Теледидардан,
радиодан қазақ тілі сабағы жүргізіледі,аудио және видио таспалар
сатылады.
2 Еліктеңіз. Дыбыстарды дауыстап айтыңыз,әсіресе тән
дыбыстарды. Жаңылтпаштар, мақал-мәтелдерді
қайталаңыз.Қазақша сөйлейтіндердің екпінді айтуына еліктеңіз.Әр
уақытта ұйықтар алдында және оянған кезде қайталаңыз.
3.Оқыңыз. Қазақ тілінде газет,журналдарды оқыңыз, қос тілде
жазылған мәтіндері бар балаларға арналған суреттері бар кітаптар
пайдалы. Ертегінің мазмұнын
айтуға тырысыңыз.
4.Ойланыңыз. Тілмен айналыса келе ,өзіңізді басынан бастап
қазақша ойлауға тырысыңыз.Бұл оқу процесінде өте қиын.Өз
ойыңызды өзіңіз сөйлесетін тілде құрастырып, оны қазақ тіліне
аударыңыз.
5. Ойнаңыз. Жолдастарыңызбен кездесуге даярланғанда,немесе
қонақ күткенде бірнеше ойындарды таңдап іс-шараларда ,әсіресе
балалар арасында қолданыңыз. Оларды ойынға үйрете келе өзіңіз
үйренесіз.
6.Босатпаңыз. Сабақтың жүйесі болу керек.Өзіңізді аямаңыз.Тілге
үйренуді музыкалы аспапта ойнаумен салыстыруға болады.
Пианист болу үшін ноталық грамотаны білу жеткілікті емес.Осы
ойда тілді меңгеру музыкант болу процесіне ұқсас, сондықтан күні
бойы сөзді, сөйлемді,тұтас фразаны, өз бетімен ойыңызға
келмейінше қайталап жүріңіз.
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытуда
ойынның маңызы зор.
Ойын- дегеніміз не? Ойын дегеніміз – халықтың баланы
әдептілікке,
сауаттылыққа баулитын құралдың бірі.Мектептеде
тәрбиеленушілердің танымдық іс-әрекетін
қалыптастыруда негізгі жұмыс түрі – ойын әрекеті. Бала
саналы, мәдениетті, адамгершілігі мол болып, жан-
жақты дамуы үшін және тілін дамытып, сөз байлығын
дамыту үшін және айналадағы өмір құбылысын ұғыну
үшін пайдаланудың маңызы зор. Ойын үстінде баланың
түрлі қасиеттері, қабілеті мен белсенділігі де көрінетіні
туралы аса көрнекті педагог А. С Макаренко былай
дейді: «Ойында бала қандай болса, өмірде кәсіби қызмет
саласында, көбінесе сондай болады». Сондықтан
келешекке адамды тәрбиелеу – бәрінен бұрын ойын
арқылы жүзеге асыралады. Баланың тілін дамытуда ойын
түрлерін жүргізу арқылы, ойын шарттарын айта отырып
та байытуға балады. Мысалы: «Мен кіммін»,
«Қуршақты киіндіреміз», «Шарбақты құрастыру»,
«Көлемі бойынша қой» деген секілді ойын түрлерін
қолдануға болады.
1 слайд
Құрметті ата-аналар тіл-біздің тағдырымыз,біздің шығу тегіміз ата-аналардан қалған бағасы жоқ қазына,қазақ тілін қолдану қажеттілік екенін біздің күнделікті өміріміз дәлелдейді. Мемлекеттік тілді насихаттау бойынша ата-аналарға кеңес. Қазақ тілін сөйлеп және оқып түсінгісі келгендерге көмек ретінде 6 кеңес ұсынамыз. 1.Тыңдаңыз. Тілмен тыңдау арқылы танысу керек. Теледидардан, радиодан қазақ тілі сабағы жүргізіледі,аудио және видио таспалар сатылады. 2 Еліктеңіз. Дыбыстарды дауыстап айтыңыз,әсіресе тән дыбыстарды. Жаңылтпаштар, мақал-мәтелдерді қайталаңыз.Қазақша сөйлейтіндердің екпінді айтуына еліктеңіз.Әр уақытта ұйықтар алдында және оянған кезде қайталаңыз. 3.Оқыңыз. Қазақ тілінде газет,журналдарды оқыңыз, қос тілде жазылған мәтіндері бар балаларға арналған суреттері бар кітаптар пайдалы. Ертегінің мазмұнын айтуға тырысыңыз. 4.Ойланыңыз. Тілмен айналыса келе ,өзіңізді басынан бастап қазақша ойлауға тырысыңыз.Бұл оқу процесінде өте қиын.Өз ойыңызды өзіңіз сөйлесетін тілде құрастырып, оны қазақ тіліне аударыңыз. 5. Ойнаңыз. Жолдастарыңызбен кездесуге даярланғанда,немесе қонақ күткенде бірнеше ойындарды таңдап іс-шараларда ,әсіресе балалар арасында қолданыңыз. Оларды ойынға үйрете келе өзіңіз үйренесіз. 6.Босатпаңыз. Сабақтың жүйесі болу керек.Өзіңізді аямаңыз.Тілге үйренуді музыкалы аспапта ойнаумен салыстыруға болады. Пианист болу үшін ноталық грамотаны білу жеткілікті емес.Осы ойда тілді меңгеру музыкант болу процесіне ұқсас, сондықтан күні бойы сөзді, сөйлемді,тұтас фразаны, өз бетімен ойыңызға келмейінше қайталап жүріңіз. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытуда ойынның маңызы зор. Ойын- дегеніміз не? Ойын дегеніміз – халықтың баланы әдептілікке, сауаттылыққа баулитын құралдың бірі.Мектептеде тәрбиеленушілердің танымдық іс-әрекетін қалыптастыруда негізгі жұмыс түрі – ойын әрекеті. Бала саналы, мәдениетті, адамгершілігі мол болып, жан- жақты дамуы үшін және тілін дамытып, сөз байлығын дамыту үшін және айналадағы өмір құбылысын ұғыну үшін пайдаланудың маңызы зор. Ойын үстінде баланың түрлі қасиеттері, қабілеті мен белсенділігі де көрінетіні туралы аса көрнекті педагог А. С Макаренко былай дейді: «Ойында бала қандай болса, өмірде кәсіби қызмет саласында, көбінесе сондай болады». Сондықтан келешекке адамды тәрбиелеу – бәрінен бұрын ойын арқылы жүзеге асыралады. Баланың тілін дамытуда ойын түрлерін жүргізу арқылы, ойын шарттарын айта отырып та байытуға балады. Мысалы: «Мен кіммін», «Қуршақты киіндіреміз», «Шарбақты құрастыру», «Көлемі бойынша қой» деген секілді ойын түрлерін қолдануға болады.
#2 слайд
Дидактикалық ойын
арқылы қазақ тілі
сабағын оқыту.
Тіл дамыту:
- Тірек сызбалар.
- Мнемокестелер.
- Сурет арқылы сөйлем құрау.
- Пропп карталары.
Дидактикалық ойын -
Аудармашы.
Ата – дедушка
Әже – бабушка
Әке – отец
Ана – мама
Қыз – девочка
Бала – мальчик
Бас – голова
Бет – лицо
Қол – рука
Аяқ – нога.
Көркем әдебиет:
- Тақпақтар.
- Мақалмәтелдер.
- Ертегілер.
Айналамен таныстыру:
- Жануарлар әлемі.
- Өсімдіктер әлемі.
- Ұлттық ойындар.
- Мемлекеттік мерекелер.
Баламен бірге жаттаймыз:
Отбасы.
Мой отец родной – әке,
Мама милая – ана,
Моя бабушка – әже,
Добрый дедушка – ата.
Домашние животные.
Быстро скачет ат – лошадка,
Ит – собака сторожит.
Кот – мысық сидит на солнце
Глазки щурит, да молчит.
2 слайд
Дидактикалық ойын арқылы қазақ тілі сабағын оқыту. Тіл дамыту: - Тірек сызбалар. - Мнемокестелер. - Сурет арқылы сөйлем құрау. - Пропп карталары. Дидактикалық ойын - Аудармашы. Ата – дедушка Әже – бабушка Әке – отец Ана – мама Қыз – девочка Бала – мальчик Бас – голова Бет – лицо Қол – рука Аяқ – нога. Көркем әдебиет: - Тақпақтар. - Мақалмәтелдер. - Ертегілер. Айналамен таныстыру: - Жануарлар әлемі. - Өсімдіктер әлемі. - Ұлттық ойындар. - Мемлекеттік мерекелер. Баламен бірге жаттаймыз: Отбасы. Мой отец родной – әке, Мама милая – ана, Моя бабушка – әже, Добрый дедушка – ата. Домашние животные. Быстро скачет ат – лошадка, Ит – собака сторожит. Кот – мысық сидит на солнце Глазки щурит, да молчит.
шағым қалдыра аласыз













