Материалдар / Диссертациялық зерттеудің негізгі сатылары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Диссертациялық зерттеудің негізгі сатылары

Материал туралы қысқаша түсінік
Диссертация жазушыларға көмек құралы ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2019
1625
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ «Диссертациялы қ зерттеудің негізгі сатылары»

1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ «Диссертациялы қ зерттеудің негізгі сатылары»

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ «Диссертациялы қ зерттеудің негізгі сатылары»

ЖОСПАР 1. Диссертациялық жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. 2. Диссертациялық жұмыстың құрылымдық бөлімін безендіру. 3.

2 слайд
ЖОСПАР 1. Диссертациялық жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. 2. Диссертациялық жұмыстың құрылымдық бөлімін безендіру. 3. Диссертацияның теориялық жағдайларын құру. 4. Ғылыми қорытынды қалыптастыру. 5. Зерттеудің негізгі нәтижелерін жариялау.

2 слайд

ЖОСПАР 1. Диссертациялық жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. 2. Диссертациялық жұмыстың құрылымдық бөлімін безендіру. 3. Диссертацияның теориялық жағдайларын құру. 4. Ғылыми қорытынды қалыптастыру. 5. Зерттеудің негізгі нәтижелерін жариялау.

Диссертациялық жұмысқа қойылатын жалпы талаптар Диссертация бұл тек өзі жазған ғылыми білікті жұмыс болып табылады,

3 слайд
Диссертациялық жұмысқа қойылатын жалпы талаптар Диссертация бұл тек өзі жазған ғылыми білікті жұмыс болып табылады, оған жариялап қорғауға арналған автордың жаңа ғылыми нәтижелерінің және жағдайларының қосындысы кіреді. Диссертациялық жұмыс арнайы дайындалған жазба болып табылады.

3 слайд

Диссертациялық жұмысқа қойылатын жалпы талаптар Диссертация бұл тек өзі жазған ғылыми білікті жұмыс болып табылады, оған жариялап қорғауға арналған автордың жаңа ғылыми нәтижелерінің және жағдайларының қосындысы кіреді. Диссертациялық жұмыс арнайы дайындалған жазба болып табылады.

Диссертация нәтижелерді сипатын, анықтайтын келес ідей екі бөлімнің біреуіне жауап беретін ғылыми мамандандырыл ған ж

4 слайд
Диссертация нәтижелерді сипатын, анықтайтын келес ідей екі бөлімнің біреуіне жауап беретін ғылыми мамандандырыл ған жұмыс болуы керек: Диссертациялық жұмыста білім саласына сәйкес келетін жаңа міндеттерді шешу берілген. Диссертациялық жұмыста маңызды қолданбалы міндеттерді шешуді қамтамассыз ететін техникалық, экономикалық немесе технологиялық жұмыстарға ғылыми негізделген; Кандидаттық диссертацияның ерекшелігі ғылыми сұрақтарды нақтылап, терең зерттеу және кейбір жинақталған білім аймақтарынан тұратын және бір мақсатқа бағынатын ғылыми міндеттерді шешу.

4 слайд

Диссертация нәтижелерді сипатын, анықтайтын келес ідей екі бөлімнің біреуіне жауап беретін ғылыми мамандандырыл ған жұмыс болуы керек: Диссертациялық жұмыста білім саласына сәйкес келетін жаңа міндеттерді шешу берілген. Диссертациялық жұмыста маңызды қолданбалы міндеттерді шешуді қамтамассыз ететін техникалық, экономикалық немесе технологиялық жұмыстарға ғылыми негізделген; Кандидаттық диссертацияның ерекшелігі ғылыми сұрақтарды нақтылап, терең зерттеу және кейбір жинақталған білім аймақтарынан тұратын және бір мақсатқа бағынатын ғылыми міндеттерді шешу.

2. ДИССЕРТАЦИЯЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ БӨЛІМІН БЕЗЕНДІРУ. Диссертациялық жұмыс келесідей бөлімдерден тұрады: • кіріспе; • төрт б

5 слайд
2. ДИССЕРТАЦИЯЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ БӨЛІМІН БЕЗЕНДІРУ. Диссертациялық жұмыс келесідей бөлімдерден тұрады: • кіріспе; • төрт бөлім; • қорытынды; • библиографиялық тізім; • қосымша. Жұмыс машинамен терілсе 129 беттен болады, оның ішіне 48 сурет, 6 кесте кіреді.

5 слайд

2. ДИССЕРТАЦИЯЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ БӨЛІМІН БЕЗЕНДІРУ. Диссертациялық жұмыс келесідей бөлімдерден тұрады: • кіріспе; • төрт бөлім; • қорытынды; • библиографиялық тізім; • қосымша. Жұмыс машинамен терілсе 129 беттен болады, оның ішіне 48 сурет, 6 кесте кіреді.

ДИССЕРТАЦИЯЛЫҚ ЖҰМЫС НӘТИЖЕЛЕРІ ТУРАЛЫ БАЯНДАМА ЖҰМЫС БАРЫСЫНЫҢ МАЗМҰНДЫҚ ФАЗАСЫН ЖӘНЕ ҚОРЫТЫНДЫСЫН КӨРСЕТЕТІНДЕЙ БОЛУ ҚАЖЕТ:

6 слайд
ДИССЕРТАЦИЯЛЫҚ ЖҰМЫС НӘТИЖЕЛЕРІ ТУРАЛЫ БАЯНДАМА ЖҰМЫС БАРЫСЫНЫҢ МАЗМҰНДЫҚ ФАЗАСЫН ЖӘНЕ ҚОРЫТЫНДЫСЫН КӨРСЕТЕТІНДЕЙ БОЛУ ҚАЖЕТ: • Диссертацияның аталуы; • Жұмыстың өзектілігінің негізделуі; • Диссертациялық жұмыстың мақсаты; • Диссертацияның ғылыми мәселесі; • Мәселенің белгілі шешімдерін жүйелендіру және олардың кемшіліктері; • Міндеттерді (мәселелерді) шешудің мүмкін амалдары; • Қорғауға шығарылған жұмыстардың негізгі нәтижелері; • Жұмыстың ғылыми жаңашылдығы; • Өңдеулерді енгізу; • Диссертация тақырыбы бойынша әрі қарай перспективті зерттеулер; • Толығымен жұмыс бойынша қорытынды.

6 слайд

ДИССЕРТАЦИЯЛЫҚ ЖҰМЫС НӘТИЖЕЛЕРІ ТУРАЛЫ БАЯНДАМА ЖҰМЫС БАРЫСЫНЫҢ МАЗМҰНДЫҚ ФАЗАСЫН ЖӘНЕ ҚОРЫТЫНДЫСЫН КӨРСЕТЕТІНДЕЙ БОЛУ ҚАЖЕТ: • Диссертацияның аталуы; • Жұмыстың өзектілігінің негізделуі; • Диссертациялық жұмыстың мақсаты; • Диссертацияның ғылыми мәселесі; • Мәселенің белгілі шешімдерін жүйелендіру және олардың кемшіліктері; • Міндеттерді (мәселелерді) шешудің мүмкін амалдары; • Қорғауға шығарылған жұмыстардың негізгі нәтижелері; • Жұмыстың ғылыми жаңашылдығы; • Өңдеулерді енгізу; • Диссертация тақырыбы бойынша әрі қарай перспективті зерттеулер; • Толығымен жұмыс бойынша қорытынды.

Теориялы қ жағдайлар ды құруға арналған пайдалы әдістер келесідей: Қабылдаулар дың, әдістердің, процестердің , қолданыла

7 слайд
Теориялы қ жағдайлар ды құруға арналған пайдалы әдістер келесідей: Қабылдаулар дың, әдістердің, процестердің , қолданылаты н қондырғыла р түрлерін, міндеттерді шешу әдістерінің барлық қосындылар ын қарастыраты н жүйелік талдау.Процесті моделдеу немесе белгілі моделдер базасындағ ы құбылыстар , бірақ шешімдерге жақындау.

7 слайд

Теориялы қ жағдайлар ды құруға арналған пайдалы әдістер келесідей: Қабылдаулар дың, әдістердің, процестердің , қолданылаты н қондырғыла р түрлерін, міндеттерді шешу әдістерінің барлық қосындылар ын қарастыраты н жүйелік талдау.Процесті моделдеу немесе белгілі моделдер базасындағ ы құбылыстар , бірақ шешімдерге жақындау.

Диссертацияны безендіру баспаға жіберілетін жұмысқа қойылатын талаптарға бағынады Текст беттің бір жағына орналаса ды . Шр

8 слайд
Диссертацияны безендіру баспаға жіберілетін жұмысқа қойылатын талаптарға бағынады Текст беттің бір жағына орналаса ды . Шрифт - қарапа йым, Times New Roman. шрифтт ің өлшемі - 14 пунктте н тұрады. Беттің жолдарын анықтау: Сол жақ- 30 мм Жоғары-20 мм Оң жақ-10 мм Төменгі-25 мм 210 х 297 мм (А4 форматы), кітап түрінде . Кандидаттық диссертацияда шамамен 120-150 бет болады.

8 слайд

Диссертацияны безендіру баспаға жіберілетін жұмысқа қойылатын талаптарға бағынады Текст беттің бір жағына орналаса ды . Шрифт - қарапа йым, Times New Roman. шрифтт ің өлшемі - 14 пунктте н тұрады. Беттің жолдарын анықтау: Сол жақ- 30 мм Жоғары-20 мм Оң жақ-10 мм Төменгі-25 мм 210 х 297 мм (А4 форматы), кітап түрінде . Кандидаттық диссертацияда шамамен 120-150 бет болады.

Диссертацияның теориялық зерттеулерін құру - маңызды методологиялық позиция. Кейбір жағдайларда диссертацияда авторды

9 слайд
Диссертацияның теориялық зерттеулерін құру - маңызды методологиялық позиция. Кейбір жағдайларда диссертацияда автордың эксперименталдық зерттеулері болмайды, бірақ сұрақтың элементарлы теориясынсыз ізденушіге өзінің еңбегінің диссертабелділігін дәлелдеу қиын. Диссертацияның теориялық бөлімін құру кейбір базалық гипотезалар негізінде мүмкін жағдай, ол барлық жақтан дәлелдеу арқылы, тәжірибеге және сұрақтың тарихына көңіл бөлумен негізделеді .

9 слайд

Диссертацияның теориялық зерттеулерін құру - маңызды методологиялық позиция. Кейбір жағдайларда диссертацияда автордың эксперименталдық зерттеулері болмайды, бірақ сұрақтың элементарлы теориясынсыз ізденушіге өзінің еңбегінің диссертабелділігін дәлелдеу қиын. Диссертацияның теориялық бөлімін құру кейбір базалық гипотезалар негізінде мүмкін жағдай, ол барлық жақтан дәлелдеу арқылы, тәжірибеге және сұрақтың тарихына көңіл бөлумен негізделеді .

4. Ғылыми қорытынды (нәтиже)-бұл ғылыми жұмыстың қорытындысы болып табылады және жаңашылдықтың, шындықтың және практикалық

10 слайд
4. Ғылыми қорытынды (нәтиже)-бұл ғылыми жұмыстың қорытындысы болып табылады және жаңашылдықтың, шындықтың және практикалық мәндердің талаптарын қанағаттандыратын ғылыми жағдай.

10 слайд

4. Ғылыми қорытынды (нәтиже)-бұл ғылыми жұмыстың қорытындысы болып табылады және жаңашылдықтың, шындықтың және практикалық мәндердің талаптарын қанағаттандыратын ғылыми жағдай.

ҚОРЫТЫНДЫНЫ КӨРСЕТУДІҢ СЫЗБАСЫ Бірінші пункте диссертацияның берілген бөлігінде көрсетілген нәтижелер беріледі, мұнда ғылыми зе

11 слайд
ҚОРЫТЫНДЫНЫ КӨРСЕТУДІҢ СЫЗБАСЫ Бірінші пункте диссертацияның берілген бөлігінде көрсетілген нәтижелер беріледі, мұнда ғылыми зерттеуде қаралатын зат белгіленеді. Содан кейін бір немесе бірнеше пунктері жаңа ғылыми білімдерді терең аша алады. Соңында қорытындыда ғылыми жағдайлардың негізделуі және дұрыстығы, оларды тәжірибелік қолданудың пайдалылығы бекітіледі,

11 слайд

ҚОРЫТЫНДЫНЫ КӨРСЕТУДІҢ СЫЗБАСЫ Бірінші пункте диссертацияның берілген бөлігінде көрсетілген нәтижелер беріледі, мұнда ғылыми зерттеуде қаралатын зат белгіленеді. Содан кейін бір немесе бірнеше пунктері жаңа ғылыми білімдерді терең аша алады. Соңында қорытындыда ғылыми жағдайлардың негізделуі және дұрыстығы, оларды тәжірибелік қолданудың пайдалылығы бекітіледі,

ФУНДАМЕНТАЛДЫҚ ЖӘНЕ ТЕОРИЯЛЫҚ ЖҰМЫСТАР НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ТҮРЛЕРІ:  Заң, заңдылық, құбылыс;  Гипотезалар, принциптер, ереже  Түсі

12 слайд
ФУНДАМЕНТАЛДЫҚ ЖӘНЕ ТЕОРИЯЛЫҚ ЖҰМЫСТАР НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ТҮРЛЕРІ:  Заң, заңдылық, құбылыс;  Гипотезалар, принциптер, ереже  Түсінік, категориялар;  Теория, әдістер  Теориялық, теорико-эксперименталдық, математикалық негізделу, дәлел;  Ғылыми-әдістемелік (әдістемелік, математикалық аппарат (жақындау, әдіс) әдістеме.  Қалыптасқан (математикалық) суреттеу, математикалық модель;  Математикалық ұсыныс (қатынас), аксиома, теорема, лемма, формула, математикалық тәуелділік;  Зерттеу әдістемесі немесе болжау.

12 слайд

ФУНДАМЕНТАЛДЫҚ ЖӘНЕ ТЕОРИЯЛЫҚ ЖҰМЫСТАР НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ТҮРЛЕРІ:  Заң, заңдылық, құбылыс;  Гипотезалар, принциптер, ереже  Түсінік, категориялар;  Теория, әдістер  Теориялық, теорико-эксперименталдық, математикалық негізделу, дәлел;  Ғылыми-әдістемелік (әдістемелік, математикалық аппарат (жақындау, әдіс) әдістеме.  Қалыптасқан (математикалық) суреттеу, математикалық модель;  Математикалық ұсыныс (қатынас), аксиома, теорема, лемма, формула, математикалық тәуелділік;  Зерттеу әдістемесі немесе болжау.

ҚОЛДАНБАЛЫ НӘТИЖЕ ТҮРЛЕРІ :  Талаптардың ғылыми-әдістемелік негізделуі, бейне, міндет, сипаттама, бастапқы берілгендер және т.

13 слайд
ҚОЛДАНБАЛЫ НӘТИЖЕ ТҮРЛЕРІ :  Талаптардың ғылыми-әдістемелік негізделуі, бейне, міндет, сипаттама, бастапқы берілгендер және т.б.  Жалпы, жүйелік және арнайы математикалық қамтамассыз ету бағдарламасы;  Моделдер (математикалық, физикалық, имитационды, эксперименталды, суреттейтін);  Алгоритмдер;  Технологиялық процестер немесе технологиялық құрал-жабдықтар;  Оқу-жаттықтыру,оқу-зертханалық, моделдеуші кешендер, стендтер, тренажерлар.  Жүйелердің, қондырғылардың, құралдардың макетті және эксперименталды үлгілері.

13 слайд

ҚОЛДАНБАЛЫ НӘТИЖЕ ТҮРЛЕРІ :  Талаптардың ғылыми-әдістемелік негізделуі, бейне, міндет, сипаттама, бастапқы берілгендер және т.б.  Жалпы, жүйелік және арнайы математикалық қамтамассыз ету бағдарламасы;  Моделдер (математикалық, физикалық, имитационды, эксперименталды, суреттейтін);  Алгоритмдер;  Технологиялық процестер немесе технологиялық құрал-жабдықтар;  Оқу-жаттықтыру,оқу-зертханалық, моделдеуші кешендер, стендтер, тренажерлар.  Жүйелердің, қондырғылардың, құралдардың макетті және эксперименталды үлгілері.

ЖАҢА ҒЫЛЫМИ БІЛІМДІ СИПАТТАЙТЫН ҒЫЛЫМИ НӘТИЖЕЛЕР КЕЛЕСІДЕЙ СӨЗДЕРДЕН БАСТАЛАДЫ: «Есепте көрсетілгендей белгілі жағдайларда құб

14 слайд
ЖАҢА ҒЫЛЫМИ БІЛІМДІ СИПАТТАЙТЫН ҒЫЛЫМИ НӘТИЖЕЛЕР КЕЛЕСІДЕЙ СӨЗДЕРДЕН БАСТАЛАДЫ: «Есепте көрсетілгендей белгілі жағдайларда құбылыс туындайды, ол былай түсіндіріледі ...»; «... кезінде әлсізденетіннің әсерінен эксперименталды бекітілген»; «Эксперимент нәтижелерін және есептік зерттеулерді салыстыру ...диапазонынан бастап айтуға мүмкіндік береді»; « «бастап» және «дейін» ауысу аймағында есеп және эксперимент нәтижелерінің айырмашылығы-... түсіндіріледі; «... кезінде байқалатын, ... тұратын әсерлесу эффекісі көрінген ...».

14 слайд

ЖАҢА ҒЫЛЫМИ БІЛІМДІ СИПАТТАЙТЫН ҒЫЛЫМИ НӘТИЖЕЛЕР КЕЛЕСІДЕЙ СӨЗДЕРДЕН БАСТАЛАДЫ: «Есепте көрсетілгендей белгілі жағдайларда құбылыс туындайды, ол былай түсіндіріледі ...»; «... кезінде әлсізденетіннің әсерінен эксперименталды бекітілген»; «Эксперимент нәтижелерін және есептік зерттеулерді салыстыру ...диапазонынан бастап айтуға мүмкіндік береді»; « «бастап» және «дейін» ауысу аймағында есеп және эксперимент нәтижелерінің айырмашылығы-... түсіндіріледі; «... кезінде байқалатын, ... тұратын әсерлесу эффекісі көрінген ...».

АЛДЫН-АЛА ҚОРҒАУ ПРОЦЕДУРАСЫ КЕЗЕГІМЕН ЖҮРГІЗІЛЕДІ ЖӘНЕ КЕЛЕСІДЕЙ САТЫЛАРДАН ТҰРАДЫ :  Диссертациялық жұмыс нәтижелері туралы

15 слайд
АЛДЫН-АЛА ҚОРҒАУ ПРОЦЕДУРАСЫ КЕЗЕГІМЕН ЖҮРГІЗІЛЕДІ ЖӘНЕ КЕЛЕСІДЕЙ САТЫЛАРДАН ТҰРАДЫ :  Диссертациялық жұмыс нәтижелері туралы ізденушінің баяндамасы.  Ізденушіге сұрақ және сұраққа жауап.  Жұмысты алдын ала қараған рецензенттің сөзі  Сұрақтарға ізденушінің жауабы, ескертулер және рецензенттің ұсыныстары.  Диссертацияны талқылауда қатысушылардың сөзі.  Дискуссияны қорытындылау және ашық дауысқа салу кезінде қорытынды шығару.

15 слайд

АЛДЫН-АЛА ҚОРҒАУ ПРОЦЕДУРАСЫ КЕЗЕГІМЕН ЖҮРГІЗІЛЕДІ ЖӘНЕ КЕЛЕСІДЕЙ САТЫЛАРДАН ТҰРАДЫ :  Диссертациялық жұмыс нәтижелері туралы ізденушінің баяндамасы.  Ізденушіге сұрақ және сұраққа жауап.  Жұмысты алдын ала қараған рецензенттің сөзі  Сұрақтарға ізденушінің жауабы, ескертулер және рецензенттің ұсыныстары.  Диссертацияны талқылауда қатысушылардың сөзі.  Дискуссияны қорытындылау және ашық дауысқа салу кезінде қорытынды шығару.

5. ЗЕРТТЕУДІҢ НЕГІЗГІ НӘТИЖЕЛЕРІН ЖАРИЯЛАУ. «Жағдайға ...» сәйкес ғылыми дәреже алуға үміткер адам, өзінің зерттеулеріндегі

16 слайд
5. ЗЕРТТЕУДІҢ НЕГІЗГІ НӘТИЖЕЛЕРІН ЖАРИЯЛАУ. «Жағдайға ...» сәйкес ғылыми дәреже алуға үміткер адам, өзінің зерттеулеріндегі ғылыми нәтижелерді баспаларда жариялауы тиіс.

16 слайд

5. ЗЕРТТЕУДІҢ НЕГІЗГІ НӘТИЖЕЛЕРІН ЖАРИЯЛАУ. «Жағдайға ...» сәйкес ғылыми дәреже алуға үміткер адам, өзінің зерттеулеріндегі ғылыми нәтижелерді баспаларда жариялауы тиіс.

ҒЫЛЫМИ МАҚАЛА КЕЙБІР ТАЛАПТАРҒА САЙ БОЛУ КЕРЕК:  Мақаланың аталуы оның мазмұнының негізгі ойын көрсетеді.  Мақаланың аталуына

17 слайд
ҒЫЛЫМИ МАҚАЛА КЕЙБІР ТАЛАПТАРҒА САЙ БОЛУ КЕРЕК:  Мақаланың аталуы оның мазмұнының негізгі ойын көрсетеді.  Мақаланың аталуынан кейін бірінші беттің бірінші жоғарға бұрышында инициалдар және автордың фамилиясы жазылады, кейде қала немесе жұмыс жасайтын ЖОО көрсетіледі.  Библиография, графиктер және басқа иллюстративті материалдар диссертациялық тексттегі ережедегіей безендіріледі.  Мақала міндетті түрде қалыптасқан қорытынды сияқты нақты аяқталуы қажет.

17 слайд

ҒЫЛЫМИ МАҚАЛА КЕЙБІР ТАЛАПТАРҒА САЙ БОЛУ КЕРЕК:  Мақаланың аталуы оның мазмұнының негізгі ойын көрсетеді.  Мақаланың аталуынан кейін бірінші беттің бірінші жоғарға бұрышында инициалдар және автордың фамилиясы жазылады, кейде қала немесе жұмыс жасайтын ЖОО көрсетіледі.  Библиография, графиктер және басқа иллюстративті материалдар диссертациялық тексттегі ережедегіей безендіріледі.  Мақала міндетті түрде қалыптасқан қорытынды сияқты нақты аяқталуы қажет.

ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ КЕЛЕСІДЕЙ БОЛАДЫ:  Кіріспе, мұнда оқырман нақты әдістемелік материалмен танысуға дайында

18 слайд
ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ КЕЛЕСІДЕЙ БОЛАДЫ:  Кіріспе, мұнда оқырман нақты әдістемелік материалмен танысуға дайындалады және әдістемелік жұмыстарды қолданушы көрсетіледі.  Негізгі бөлім, мұнда болжанған әдістемелер, жақсы мәнге жету құралдары мен жолдары бір-бірлеп ашылады.  Қорытынды, мұнда берілген материал бойынша қорытынды жасалады.  Әдебиеттер тізімі, мұнда әдістемелік нұсаулықтар негізделіп жазылатын әдебиеттер көрсетіледі.

18 слайд

ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ КЕЛЕСІДЕЙ БОЛАДЫ:  Кіріспе, мұнда оқырман нақты әдістемелік материалмен танысуға дайындалады және әдістемелік жұмыстарды қолданушы көрсетіледі.  Негізгі бөлім, мұнда болжанған әдістемелер, жақсы мәнге жету құралдары мен жолдары бір-бірлеп ашылады.  Қорытынды, мұнда берілген материал бойынша қорытынды жасалады.  Әдебиеттер тізімі, мұнда әдістемелік нұсаулықтар негізделіп жазылатын әдебиеттер көрсетіледі.

ЖАРИЯЛАНҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР КЕЛЕСІДЕЙ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС БОЛУЫ ҚАЖЕТ:  Оқу, өндірістік немесе басқа қызмет ұйымдарыны

19 слайд
ЖАРИЯЛАНҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР КЕЛЕСІДЕЙ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС БОЛУЫ ҚАЖЕТ:  Оқу, өндірістік немесе басқа қызмет ұйымдарының жаңа әдістерін, формаларын, әдістемелік қабылдауларын ашу;  Эксперименталық жұмыс, иллюстрациялар, кестелер, графиктер материалдарымен берілген әдістемелердің тиімділігін растау.

19 слайд

ЖАРИЯЛАНҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР КЕЛЕСІДЕЙ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС БОЛУЫ ҚАЖЕТ:  Оқу, өндірістік немесе басқа қызмет ұйымдарының жаңа әдістерін, формаларын, әдістемелік қабылдауларын ашу;  Эксперименталық жұмыс, иллюстрациялар, кестелер, графиктер материалдарымен берілген әдістемелердің тиімділігін растау.

ОҚУ КУРСЫНЫҢ, АРНАЙЫ КУРСТЫҢ БАҒДАРЛАМАСЫ КЕЛЕСІДЕЙ БӨЛІМДЕРДЕН ТҰРАДЫ:  Алғысөз немесе кіріспе, мұнда бағдарламаның мәні, н

20 слайд
ОҚУ КУРСЫНЫҢ, АРНАЙЫ КУРСТЫҢ БАҒДАРЛАМАСЫ КЕЛЕСІДЕЙ БӨЛІМДЕРДЕН ТҰРАДЫ:  Алғысөз немесе кіріспе, мұнда бағдарламаның мәні, негізгі бөлімдері және бағыты ашылады; негізгі бөлім оқу курсының немесе арнайы курстың негізгі жағдайларын ашады.  Негізгі және қосымша әдебиеттер, компьютерлі бағдарлама немесе бағдарламалық білімді сапалы игеруге арналған қажетті оқулық және бағдарламаның әрбір бөлімі бойынша көздер.

20 слайд

ОҚУ КУРСЫНЫҢ, АРНАЙЫ КУРСТЫҢ БАҒДАРЛАМАСЫ КЕЛЕСІДЕЙ БӨЛІМДЕРДЕН ТҰРАДЫ:  Алғысөз немесе кіріспе, мұнда бағдарламаның мәні, негізгі бөлімдері және бағыты ашылады; негізгі бөлім оқу курсының немесе арнайы курстың негізгі жағдайларын ашады.  Негізгі және қосымша әдебиеттер, компьютерлі бағдарлама немесе бағдарламалық білімді сапалы игеруге арналған қажетті оқулық және бағдарламаның әрбір бөлімі бойынша көздер.

СҰРАҚТАР 1. Диссертация дегеніміз не? 2. Кандидаттық диссертацияның ерекшелігі дегеніміз не? 3. Жүйелік талдау дегеніміз не

21 слайд
СҰРАҚТАР 1. Диссертация дегеніміз не? 2. Кандидаттық диссертацияның ерекшелігі дегеніміз не? 3. Жүйелік талдау дегеніміз не? 4. Процестің моделденуі бұл? 5. Баспаға жіберілетін диссертациялық жұмыстарға қандай талаптар қойылады? 6. Алдын ала қорғау процедурасы қандай сатылардан тұрады? 7. Ғылыми мақалаларға қойылатын талаптарға сипаттама берініз.

21 слайд

СҰРАҚТАР 1. Диссертация дегеніміз не? 2. Кандидаттық диссертацияның ерекшелігі дегеніміз не? 3. Жүйелік талдау дегеніміз не? 4. Процестің моделденуі бұл? 5. Баспаға жіберілетін диссертациялық жұмыстарға қандай талаптар қойылады? 6. Алдын ала қорғау процедурасы қандай сатылардан тұрады? 7. Ғылыми мақалаларға қойылатын талаптарға сипаттама берініз.

Назарларыңызға рахмет!!!

22 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

22 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!