Материалдар / Доппен ойын

Доппен ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып кеңістік,ресурстар мен идеяларды біледі және бөліседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2018
403
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
: Күні : Сынып 5 : Мектебі . . М Х Дулати : Мұғалім . . Сауранбаев Л Р : Сабақтың тақырыбы Доппен ойын.

1 слайд
: Күні : Сынып 5 : Мектебі . . М Х Дулати : Мұғалім . . Сауранбаев Л Р : Сабақтың тақырыбы Доппен ойын.

1 слайд

: Күні : Сынып 5 : Мектебі . . М Х Дулати : Мұғалім . . Сауранбаев Л Р : Сабақтың тақырыбы Доппен ойын.

Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Доппен ойын 1.2. 3 .3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығ

2 слайд
Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Доппен ойын 1.2. 3 .3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып кеңістік,ресурстар мен идеяларды біледі және бөліседі .

2 слайд

Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Доппен ойын 1.2. 3 .3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып кеңістік,ресурстар мен идеяларды біледі және бөліседі .

Сабақ мақсаттары Барлық оқушы жасай алады Шығармашылық пен жасампаздық танытады Жаңа білімді меңгереді (допты қолына алы

3 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушы жасай алады Шығармашылық пен жасампаздық танытады Жаңа білімді меңгереді (допты қолына алып, тік сызықпен жүгіру) Оқушылардың көпшілігі орындай алады Ұжым болып зал ішінде қауіпсіз жұмыс істейді. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды ( допты қолына алып,кедергі арқылы жүгіру ) Кейбір оқушылар орындай алады Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді ( допты жерге ұрып,кедергінің арасымен өту ).

3 слайд

Сабақ мақсаттары Барлық оқушы жасай алады Шығармашылық пен жасампаздық танытады Жаңа білімді меңгереді (допты қолына алып, тік сызықпен жүгіру) Оқушылардың көпшілігі орындай алады Ұжым болып зал ішінде қауіпсіз жұмыс істейді. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды ( допты қолына алып,кедергі арқылы жүгіру ) Кейбір оқушылар орындай алады Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді ( допты жерге ұрып,кедергінің арасымен өту ).

Белсенді оқу әдістері Түрлі доп түстеріне қарай оқушыларды . топқа бөлдім , Доптармен , секіртпемен секіру

4 слайд
Белсенді оқу әдістері Түрлі доп түстеріне қарай оқушыларды . топқа бөлдім , Доптармен , секіртпемен секіру жаттығуларын жасап жарысты ( қозғалмалы ойындар ) . Капитандарға команда мүшелерін жеңіске ынталандырып отыру керектігі және тәртіп пен бір мақсатта жұмыла қимылдау үшін қажетті жағдайларды қалай жасау керектігі түсіндіріледі Пәнаралық байланыс - , Дүниетану Математика

4 слайд

Белсенді оқу әдістері Түрлі доп түстеріне қарай оқушыларды . топқа бөлдім , Доптармен , секіртпемен секіру жаттығуларын жасап жарысты ( қозғалмалы ойындар ) . Капитандарға команда мүшелерін жеңіске ынталандырып отыру керектігі және тәртіп пен бір мақсатта жұмыла қимылдау үшін қажетті жағдайларды қалай жасау керектігі түсіндіріледі Пәнаралық байланыс - , Дүниетану Математика

Кері байланыс Белгі бойынша ойынды орындау . тәртібі Яғни ойын бастамасы , нақты , дұрыс жеңіске же

5 слайд
Кері байланыс Белгі бойынша ойынды орындау . тәртібі Яғни ойын бастамасы , нақты , дұрыс жеңіске жету мақсатына . орындалады Жеңіске жету үшін , алаңдамай нәтижені жақсарту Қозғалыс барысында допты жерге ұру әдісін жақсы , бастадың бірақ мәреге жетуде жылдамдығың кенеттен аяқталып . қалды Алайда қимылдарды өте сәтті пайдаландың* Жұмысты қалай жақсартуға болады * Тиісті нәтижеге қалай жетуге болады * Ұмтылыс қандай болу керек

5 слайд

Кері байланыс Белгі бойынша ойынды орындау . тәртібі Яғни ойын бастамасы , нақты , дұрыс жеңіске жету мақсатына . орындалады Жеңіске жету үшін , алаңдамай нәтижені жақсарту Қозғалыс барысында допты жерге ұру әдісін жақсы , бастадың бірақ мәреге жетуде жылдамдығың кенеттен аяқталып . қалды Алайда қимылдарды өте сәтті пайдаландың* Жұмысты қалай жақсартуға болады * Тиісті нәтижеге қалай жетуге болады * Ұмтылыс қандай болу керек

Саралау Доппен ойналатын ойында,допты нашар игерген оқушыларға қол мен аяқ қозғалысын үйлестіру жаттығуларын жасату Секір

6 слайд
Саралау Доппен ойналатын ойында,допты нашар игерген оқушыларға қол мен аяқ қозғалысын үйлестіру жаттығуларын жасату Секіру және лақтыру жаттығуларын қателікермен орындайтын оқушыларға екпін алу жаттығуларын қайталату Допы беру,қабылдау әдісін күрделендіру арқылы жаттығуларды епті әрі күшті оқушыларға орындату Біледі Түсінеді Жасай алмайды Біледі Түсінеді Қателік жібереді Біледі Түсінеді Жасай алады *Оқушылардың ерекшеліктеріне байланысты: *Жаттығулардың ерекшеліктеріне байланысты: 1. Ұл бала, қыз бала 2.Шапшаң оқушы, жай оқушы 3.Ресурстарға

6 слайд

Саралау Доппен ойналатын ойында,допты нашар игерген оқушыларға қол мен аяқ қозғалысын үйлестіру жаттығуларын жасату Секіру және лақтыру жаттығуларын қателікермен орындайтын оқушыларға екпін алу жаттығуларын қайталату Допы беру,қабылдау әдісін күрделендіру арқылы жаттығуларды епті әрі күшті оқушыларға орындату Біледі Түсінеді Жасай алмайды Біледі Түсінеді Қателік жібереді Біледі Түсінеді Жасай алады *Оқушылардың ерекшеліктеріне байланысты: *Жаттығулардың ерекшеліктеріне байланысты: 1. Ұл бала, қыз бала 2.Шапшаң оқушы, жай оқушы 3.Ресурстарға

2.Жиынтық бағалау Дескриптор: допты дұрыс ұсыну- бір сызық бойымен доппен жүгіру әдісі- алыс қашықтыққа допты лактыру арқылы

7 слайд
2.Жиынтық бағалау Дескриптор: допты дұрыс ұсыну- бір сызық бойымен доппен жүгіру әдісі- алыс қашықтыққа допты лактыру арқылы дұрыс беру- Қортынды баға- Қолдың бас бармақ саусақ арқылы бағалау Критериалды бағалау 1. Қалыптастырушы бағалау 3- балл 2-балл 1-балл 6-балл

7 слайд

2.Жиынтық бағалау Дескриптор: допты дұрыс ұсыну- бір сызық бойымен доппен жүгіру әдісі- алыс қашықтыққа допты лактыру арқылы дұрыс беру- Қортынды баға- Қолдың бас бармақ саусақ арқылы бағалау Критериалды бағалау 1. Қалыптастырушы бағалау 3- балл 2-балл 1-балл 6-балл

Рефлекция Карточка арқылы  ? Бүгінгі сабақ

8 слайд
Рефлекция Карточка арқылы  ? Бүгінгі сабақ ұнадыма  ? Қандай әсерде болдың  ? Нені үйрендің ортынды Қ : бөлімі

8 слайд

Рефлекция Карточка арқылы  ? Бүгінгі сабақ ұнадыма  ? Қандай әсерде болдың  ? Нені үйрендің ортынды Қ : бөлімі

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА ! РАХМЕТ

9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА ! РАХМЕТ

9 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА ! РАХМЕТ

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ