Доппен ойын
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
:
Күні
:
Сынып
5
:
Мектебі
. .
МХДулати
:
Мұғалім
. .
СауранбаевЛР
:
Сабақтыңтақырыбы
Доппен ойын.
1 слайд
: Күні : Сынып 5 : Мектебі . . МХДулати : Мұғалім . . СауранбаевЛР : Сабақтыңтақырыбы Доппен ойын.
2 слайд
Сабақтың тақырыбы
Оқу мақсаты
Доппен ойын
1.2.3.3 Түрлі дене
жаттығуларын орындауда
қолайлы оқыту ортасын
құру маңыздылығын
мойындай отырып
кеңістік,ресурстар мен
идеяларды біледі және
бөліседі.
2 слайд
Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Доппен ойын 1.2.3.3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып кеңістік,ресурстар мен идеяларды біледі және бөліседі.
3 слайд
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушы
жасай алады
Шығармашылық
пен жасампаздық
танытады
Жаңа білімді
меңгереді
(допты қолына алып,
тік сызықпен жүгіру)
Оқушылардың
көпшілігі орындай
алады
Ұжым болып зал
ішінде қауіпсіз
жұмыс істейді.
Тақырыпты түсініп,
тыңдап, жетекші
сұрақтар арқылы
талқылайды
(допты қолына
алып,кедергі
арқылы жүгіру)
Кейбір оқушылар
орындай алады
Анық және толық
сөйлеу арқылы,
мәселені түсінгенін
көрсетеді
(допты жерге
ұрып,кедергінің
арасымен өту)
.
3 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушы жасай алады Шығармашылық пен жасампаздық танытады Жаңа білімді меңгереді (допты қолына алып, тік сызықпен жүгіру) Оқушылардың көпшілігі орындай алады Ұжым болып зал ішінде қауіпсіз жұмыс істейді. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды (допты қолына алып,кедергі арқылы жүгіру) Кейбір оқушылар орындай алады Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді (допты жерге ұрып,кедергінің арасымен өту) .
4 слайд
Белсенді оқу әдістері
Түрлідоптүстеріне
қарайоқушыларды
.
топқабөлдім
,
Доптармен
,
секіртпемен секіру
жаттығуларынжасап
жарысты (
қозғалмалы
ойындар).
Капитандарға команда
мүшелерін жеңіске
ынталандырып отыру
керектігі және тәртіп пен бір
мақсатта жұмыла қимылдау
үшін қажетті жағдайларды
қалай жасау керектігі
түсіндіріледі
Пәнаралықбайланыс
- ,
Дүниетану
Математика
4 слайд
Белсенді оқу әдістері Түрлідоптүстеріне қарайоқушыларды . топқабөлдім , Доптармен , секіртпемен секіру жаттығуларынжасап жарысты ( қозғалмалы ойындар). Капитандарға команда мүшелерін жеңіске ынталандырып отыру керектігі және тәртіп пен бір мақсатта жұмыла қимылдау үшін қажетті жағдайларды қалай жасау керектігі түсіндіріледі Пәнаралықбайланыс - , Дүниетану Математика
5 слайд
Кері байланыс
Белгі
бойынша
ойынды
орындау
.
тәртібі Яғни
ойын
бастамасы
,
нақты
,
дұрыс жеңіске
жету
мақсатына
.
орындалады
Жеңіскежету
үшін
,
алаңдамай
нәтижені
жақсарту
Қозғалыс
барысында
доптыжерге
ұруәдісін
жақсы
,
бастадың бірақ
мәрегежетуде
жылдамдығың
кенеттен
аяқталып
.
қалды Алайда
қимылдарды
өтесәтті
пайдаландың
*
Жұмыстықалай
жақсартуға
болады
*
Тиістінәтижеге
қалайжетуге
болады
*
Ұмтылысқандай
болукерек
5 слайд
Кері байланыс Белгі бойынша ойынды орындау . тәртібі Яғни ойын бастамасы , нақты , дұрыс жеңіске жету мақсатына . орындалады Жеңіскежету үшін , алаңдамай нәтижені жақсарту Қозғалыс барысында доптыжерге ұруәдісін жақсы , бастадың бірақ мәрегежетуде жылдамдығың кенеттен аяқталып . қалды Алайда қимылдарды өтесәтті пайдаландың * Жұмыстықалай жақсартуға болады * Тиістінәтижеге қалайжетуге болады * Ұмтылысқандай болукерек
6 слайд
Саралау
Доппен ойналатын
ойында,допты
нашар игерген
оқушыларға қол мен
аяқ қозғалысын
үйлестіру
жаттығуларын
жасату
Секіру және лақтыру
жаттығуларын
қателікермен
орындайтын
оқушыларға екпін
алу жаттығуларын
қайталату
Допы беру,қабылдау
әдісін күрделендіру
арқылы
жаттығуларды епті
әрі күшті
оқушыларға
орындату
Біледі
Түсінеді
Жасай
алмайды
Біледі
Түсінеді
Қателік
жібереді
Біледі
Түсінеді
Жасай
алады
*Оқушылардың ерекшеліктеріне байланысты:
*Жаттығулардың ерекшеліктеріне байланысты:
1. Ұл бала, қыз бала
2.Шапшаң оқушы, жай оқушы
3.Ресурстарға
6 слайд
Саралау Доппен ойналатын ойында,допты нашар игерген оқушыларға қол мен аяқ қозғалысын үйлестіру жаттығуларын жасату Секіру және лақтыру жаттығуларын қателікермен орындайтын оқушыларға екпін алу жаттығуларын қайталату Допы беру,қабылдау әдісін күрделендіру арқылы жаттығуларды епті әрі күшті оқушыларға орындату Біледі Түсінеді Жасай алмайды Біледі Түсінеді Қателік жібереді Біледі Түсінеді Жасай алады *Оқушылардың ерекшеліктеріне байланысты: *Жаттығулардың ерекшеліктеріне байланысты: 1. Ұл бала, қыз бала 2.Шапшаң оқушы, жай оқушы 3.Ресурстарға
7 слайд
2.Жиынтық бағалау
Дескриптор:
допты дұрыс ұсыну-
бір сызық бойымен доппен жүгіру әдісі-
алыс қашықтыққа допты лактыру арқылы дұрыс беру-
Қортынды баға-
Қолдың бас бармақ
саусақ арқылы бағалау
Критериалды бағалау
1.
Қалыптастырушы
бағалау
3- балл
2-балл
1-балл
6-балл
7 слайд
2.Жиынтық бағалау Дескриптор: допты дұрыс ұсыну- бір сызық бойымен доппен жүгіру әдісі- алыс қашықтыққа допты лактыру арқылы дұрыс беру- Қортынды баға- Қолдың бас бармақ саусақ арқылы бағалау Критериалды бағалау 1. Қалыптастырушы бағалау 3- балл 2-балл 1-балл 6-балл
8 слайд
Рефлекция
Карточкаарқылы
?
Бүгінгісабақұнадыма
?
Қандайәсердеболдың
?
Неніүйрендің
ортынды
Қ
:
бөлімі
8 слайд
Рефлекция Карточкаарқылы ? Бүгінгісабақұнадыма ? Қандайәсердеболдың ? Неніүйрендің ортынды Қ : бөлімі
9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
!
РАХМЕТ
9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА ! РАХМЕТ