Доппен ойын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Доппен ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып кеңістік,ресурстар мен идеяларды біледі және бөліседі.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
: Күні : Сынып 5 : Мектебі . . МХДулати : Мұғалім . . СауранбаевЛР : Сабақтыңтақырыбы Доппен ойын.

#1 слайд
: Күні : Сынып 5 : Мектебі . . МХДулати : Мұғалім . . СауранбаевЛР : Сабақтыңтақырыбы Доппен ойын.

1 слайд

: Күні : Сынып 5 : Мектебі . . МХДулати : Мұғалім . . СауранбаевЛР : Сабақтыңтақырыбы Доппен ойын.

Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Доппен ойын 1.2.3.3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығы

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Доппен ойын 1.2.3.3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып кеңістік,ресурстар мен идеяларды біледі және бөліседі.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Доппен ойын 1.2.3.3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып кеңістік,ресурстар мен идеяларды біледі және бөліседі.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушы жасай алады Шығармашылық пен жасампаздық танытады Жаңа білімді меңгереді (допты қолына а

#3 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушы жасай алады Шығармашылық пен жасампаздық танытады Жаңа білімді меңгереді (допты қолына алып, тік сызықпен жүгіру) Оқушылардың көпшілігі орындай алады Ұжым болып зал ішінде қауіпсіз жұмыс істейді. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды (допты қолына алып,кедергі арқылы жүгіру) Кейбір оқушылар орындай алады Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді (допты жерге ұрып,кедергінің арасымен өту) .

3 слайд

Сабақ мақсаттары Барлық оқушы жасай алады Шығармашылық пен жасампаздық танытады Жаңа білімді меңгереді (допты қолына алып, тік сызықпен жүгіру) Оқушылардың көпшілігі орындай алады Ұжым болып зал ішінде қауіпсіз жұмыс істейді. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды (допты қолына алып,кедергі арқылы жүгіру) Кейбір оқушылар орындай алады Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді (допты жерге ұрып,кедергінің арасымен өту) .

Белсенді оқу әдістері Түрлідоптүстеріне қарайоқушыларды . топқабөлдім , Доптармен , секіртпемен секіру жаттығулар

#4 слайд
Белсенді оқу әдістері Түрлідоптүстеріне қарайоқушыларды . топқабөлдім , Доптармен , секіртпемен секіру жаттығуларынжасап жарысты ( қозғалмалы ойындар). Капитандарға команда мүшелерін жеңіске ынталандырып отыру керектігі және тәртіп пен бір мақсатта жұмыла қимылдау үшін қажетті жағдайларды қалай жасау керектігі түсіндіріледі Пәнаралықбайланыс - , Дүниетану Математика

4 слайд

Белсенді оқу әдістері Түрлідоптүстеріне қарайоқушыларды . топқабөлдім , Доптармен , секіртпемен секіру жаттығуларынжасап жарысты ( қозғалмалы ойындар). Капитандарға команда мүшелерін жеңіске ынталандырып отыру керектігі және тәртіп пен бір мақсатта жұмыла қимылдау үшін қажетті жағдайларды қалай жасау керектігі түсіндіріледі Пәнаралықбайланыс - , Дүниетану Математика

Кері байланыс Белгі бойынша ойынды орындау . тәртібі Яғни ойын бастамасы , нақты , дұрыс жеңіске жету мақ

#5 слайд
Кері байланыс Белгі бойынша ойынды орындау . тәртібі Яғни ойын бастамасы , нақты , дұрыс жеңіске жету мақсатына . орындалады Жеңіскежету үшін , алаңдамай нәтижені жақсарту Қозғалыс барысында доптыжерге ұруәдісін жақсы , бастадың бірақ мәрегежетуде жылдамдығың кенеттен аяқталып . қалды Алайда қимылдарды өтесәтті пайдаландың * Жұмыстықалай жақсартуға болады * Тиістінәтижеге қалайжетуге болады * Ұмтылысқандай болукерек

5 слайд

Кері байланыс Белгі бойынша ойынды орындау . тәртібі Яғни ойын бастамасы , нақты , дұрыс жеңіске жету мақсатына . орындалады Жеңіскежету үшін , алаңдамай нәтижені жақсарту Қозғалыс барысында доптыжерге ұруәдісін жақсы , бастадың бірақ мәрегежетуде жылдамдығың кенеттен аяқталып . қалды Алайда қимылдарды өтесәтті пайдаландың * Жұмыстықалай жақсартуға болады * Тиістінәтижеге қалайжетуге болады * Ұмтылысқандай болукерек

Саралау Доппен ойналатын ойында,допты нашар игерген оқушыларға қол мен аяқ қозғалысын үйлестіру жаттығуларын жасату Сек

#6 слайд
Саралау Доппен ойналатын ойында,допты нашар игерген оқушыларға қол мен аяқ қозғалысын үйлестіру жаттығуларын жасату Секіру және лақтыру жаттығуларын қателікермен орындайтын оқушыларға екпін алу жаттығуларын қайталату Допы беру,қабылдау әдісін күрделендіру арқылы жаттығуларды епті әрі күшті оқушыларға орындату Біледі Түсінеді Жасай алмайды Біледі Түсінеді Қателік жібереді Біледі Түсінеді Жасай алады *Оқушылардың ерекшеліктеріне байланысты: *Жаттығулардың ерекшеліктеріне байланысты: 1. Ұл бала, қыз бала 2.Шапшаң оқушы, жай оқушы 3.Ресурстарға

6 слайд

Саралау Доппен ойналатын ойында,допты нашар игерген оқушыларға қол мен аяқ қозғалысын үйлестіру жаттығуларын жасату Секіру және лақтыру жаттығуларын қателікермен орындайтын оқушыларға екпін алу жаттығуларын қайталату Допы беру,қабылдау әдісін күрделендіру арқылы жаттығуларды епті әрі күшті оқушыларға орындату Біледі Түсінеді Жасай алмайды Біледі Түсінеді Қателік жібереді Біледі Түсінеді Жасай алады *Оқушылардың ерекшеліктеріне байланысты: *Жаттығулардың ерекшеліктеріне байланысты: 1. Ұл бала, қыз бала 2.Шапшаң оқушы, жай оқушы 3.Ресурстарға

2.Жиынтық бағалау Дескриптор: допты дұрыс ұсыну- бір сызық бойымен доппен жүгіру әдісі- алыс қашықтыққа допты лактыру арқы

#7 слайд
2.Жиынтық бағалау Дескриптор: допты дұрыс ұсыну- бір сызық бойымен доппен жүгіру әдісі- алыс қашықтыққа допты лактыру арқылы дұрыс беру- Қортынды баға- Қолдың бас бармақ саусақ арқылы бағалау Критериалды бағалау 1. Қалыптастырушы бағалау 3- балл 2-балл 1-балл 6-балл

7 слайд

2.Жиынтық бағалау Дескриптор: допты дұрыс ұсыну- бір сызық бойымен доппен жүгіру әдісі- алыс қашықтыққа допты лактыру арқылы дұрыс беру- Қортынды баға- Қолдың бас бармақ саусақ арқылы бағалау Критериалды бағалау 1. Қалыптастырушы бағалау 3- балл 2-балл 1-балл 6-балл

Рефлекция Карточкаарқылы  ? Бүгінгісабақұнадыма 

#8 слайд
Рефлекция Карточкаарқылы  ? Бүгінгісабақұнадыма  ? Қандайәсердеболдың  ? Неніүйрендің ортынды Қ : бөлімі

8 слайд

Рефлекция Карточкаарқылы  ? Бүгінгісабақұнадыма  ? Қандайәсердеболдың  ? Неніүйрендің ортынды Қ : бөлімі

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА ! РАХМЕТ

#9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА ! РАХМЕТ

9 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА ! РАХМЕТ

Файл форматы:
pptx
12.02.2018
515
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі