Материалдар / Доспамбет жырау

Доспамбет жырау

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге сабақ жоспарлауға көмек ретінде берілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2019
1042
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Доспамбет жырау «Қоғалы көлдер, қом сулар» толғауы

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Доспамбет жырау «Қоғалы көлдер, қом сулар» толғауы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Доспамбет жырау «Қоғалы көлдер, қом сулар» толғауы

Сабаққа негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)  6.3.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айт

2 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)  6.3.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту  6.2.2.1 эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;

2 слайд

Сабаққа негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)  6.3.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту  6.2.2.1 эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;

Бағалау критерийлері  Оқушылар шығарманың мазмұнын түсініп,талдайды.  Үзінділерді мәнерлеп жатқа айтады  Шығармадағы автор б

3 слайд
Бағалау критерийлері  Оқушылар шығарманың мазмұнын түсініп,талдайды.  Үзінділерді мәнерлеп жатқа айтады  Шығармадағы автор бейнесін анықтайды  Мәтіндегі берілген көнерген сөздерді тауып,саралайды.

3 слайд

Бағалау критерийлері  Оқушылар шығарманың мазмұнын түсініп,талдайды.  Үзінділерді мәнерлеп жатқа айтады  Шығармадағы автор бейнесін анықтайды  Мәтіндегі берілген көнерген сөздерді тауып,саралайды.

«Менің өзгеше көзқарасым»  Көздің сұрағы : Жырау дегеніміз кім? Жырауға қандай қасиеттер тән?  Қабақтың сұрағы: Жыршы деге

4 слайд
«Менің өзгеше көзқарасым»  Көздің сұрағы : Жырау дегеніміз кім? Жырауға қандай қасиеттер тән?  Қабақтың сұрағы: Жыршы дегеніміз кім?  Кірпіктің сұрағы: Доспамбет жырау жайлы не білесің?  Қастың сұрағы: Жыраудың қандай шығармалары бар?

4 слайд

«Менің өзгеше көзқарасым»  Көздің сұрағы : Жырау дегеніміз кім? Жырауға қандай қасиеттер тән?  Қабақтың сұрағы: Жыршы дегеніміз кім?  Кірпіктің сұрағы: Доспамбет жырау жайлы не білесің?  Қастың сұрағы: Жыраудың қандай шығармалары бар?

 Доспамбет Жырау (1490, қазіргі Ресей Федерациясы, Ростов облысы, Азау қаласы — 1523, Астрахань маңы) — жырау, қолбасшы, баты

5 слайд
 Доспамбет Жырау (1490, қазіргі Ресей Федерациясы, Ростов облысы, Азау қаласы — 1523, Астрахань маңы) — жырау, қолбасшы, батыр. Доспамбет жырау қазақ халқының қалыптасу кезеңінде өмір сүрді.  Кіші Ноғай ордасында әскери қолбасшы болған. Дешті Қыпшақты көп аралаған, Бақшасарайда, Стамбұлда болған. Қырым ханының жағында көптеген әскери жорықтарға қатысқан. Тайпааралық ұрыстардың бірінде қаза тапты.

5 слайд

 Доспамбет Жырау (1490, қазіргі Ресей Федерациясы, Ростов облысы, Азау қаласы — 1523, Астрахань маңы) — жырау, қолбасшы, батыр. Доспамбет жырау қазақ халқының қалыптасу кезеңінде өмір сүрді.  Кіші Ноғай ордасында әскери қолбасшы болған. Дешті Қыпшақты көп аралаған, Бақшасарайда, Стамбұлда болған. Қырым ханының жағында көптеген әскери жорықтарға қатысқан. Тайпааралық ұрыстардың бірінде қаза тапты.

Шығармашылығы  Доспамбет жырау жырларынан оның мұрат- мақсаты, түсінік-талғамы, дүниеге көзқарасы анық аңғарылады. Отан қорғау

6 слайд
Шығармашылығы  Доспамбет жырау жырларынан оның мұрат- мақсаты, түсінік-талғамы, дүниеге көзқарасы анық аңғарылады. Отан қорғау, елге, жерге деген сүйіспеншілікті бейнелейтін жырларында қырым, ноғай, қазақ жұртының іргесі бүтін, ешкімге бас имейтін ел болып отырған заманды аңсау сарыны байқалады.

6 слайд

Шығармашылығы  Доспамбет жырау жырларынан оның мұрат- мақсаты, түсінік-талғамы, дүниеге көзқарасы анық аңғарылады. Отан қорғау, елге, жерге деген сүйіспеншілікті бейнелейтін жырларында қырым, ноғай, қазақ жұртының іргесі бүтін, ешкімге бас имейтін ел болып отырған заманды аңсау сарыны байқалады.

 Жырау ол заманды қайтып келмес бақытты өмір ретінде толғайды (“Айнала бұлақ басы таң”, “Тоғай, тоғай, тоғай су”, “Азау, азау

7 слайд
 Жырау ол заманды қайтып келмес бақытты өмір ретінде толғайды (“Айнала бұлақ басы таң”, “Тоғай, тоғай, тоғай су”, “Азау, азау дегенің”, “Арғымаққа оқ тиді”, “Қоғалы көлдер, қом сулар”, “Айналайын, Ақ Жайық”, т.б.). Жырау өткен өмірді жырлағанда туған ел, өскен жерге деген ыстық махаббатын келер ұрпақ болашағымен байланыстыра сипаттайды.

7 слайд

 Жырау ол заманды қайтып келмес бақытты өмір ретінде толғайды (“Айнала бұлақ басы таң”, “Тоғай, тоғай, тоғай су”, “Азау, азау дегенің”, “Арғымаққа оқ тиді”, “Қоғалы көлдер, қом сулар”, “Айналайын, Ақ Жайық”, т.б.). Жырау өткен өмірді жырлағанда туған ел, өскен жерге деген ыстық махаббатын келер ұрпақ болашағымен байланыстыра сипаттайды.

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

1-4  Суреттеңіз . Үзінді не туралы? Толғауды суреттеңіз  Салыстырыңыз. Үзіндіні өлеңмен салыстырыңыз. Аллит

10 слайд
1-4  Суреттеңіз . Үзінді не туралы? Толғауды суреттеңіз   Салыстырыңыз. Үзіндіні өлеңмен салыстырыңыз. Аллитерацияны табыңдар. Дескриптор: М азмұнын талдайды; Аллитерацияны табады.

10 слайд

1-4  Суреттеңіз . Үзінді не туралы? Толғауды суреттеңіз   Салыстырыңыз. Үзіндіні өлеңмен салыстырыңыз. Аллитерацияны табыңдар. Дескриптор: М азмұнын талдайды; Аллитерацияны табады.

2-5  Зерттеңіз. Толғауда көтерілген мәселені зерттеңіз. Ассонансты табыңдар.  Қолданыңыз. Толғауда кездесетін көнерген көб

11 слайд
2-5  Зерттеңіз. Толғауда көтерілген мәселені зерттеңіз. Ассонансты табыңдар.  Қолданыңыз. Толғауда кездесетін көнерген көбе, шапшақ, бұздай, қом сөздердің мағынасын ашыңыздар, осы сөздерді қолданып, сөйлемдер құрастырады. Дескриптор: Толғауда көтерілген мәселені анықтайды; Ассонансты табады; Көнерген сөздердің мағынасын ашады. 

11 слайд

2-5  Зерттеңіз. Толғауда көтерілген мәселені зерттеңіз. Ассонансты табыңдар.  Қолданыңыз. Толғауда кездесетін көнерген көбе, шапшақ, бұздай, қом сөздердің мағынасын ашыңыздар, осы сөздерді қолданып, сөйлемдер құрастырады. Дескриптор: Толғауда көтерілген мәселені анықтайды; Ассонансты табады; Көнерген сөздердің мағынасын ашады. 

3-6  Дәлелдеңіз. Толғаудан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп , жатқа айтыңыз. Теңеулерді табыңдар.  Талдаңыз. «Қоғалы көлд

12 слайд
3-6  Дәлелдеңіз. Толғаудан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп , жатқа айтыңыз. Теңеулерді табыңдар.  Талдаңыз.  «Қоғалы көлдер, қом сулар, Қоныстар қонған өкінбес.Арыстандай екі бұтын алшайтып, Арғымақ мінген өкінбес» тармақтарын талдаңыз. Дескриптор үзінділерді жатқа айтады; мәнерлеп оқып,талдайды; көнерген сөздерді саралайды

12 слайд

3-6  Дәлелдеңіз. Толғаудан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп , жатқа айтыңыз. Теңеулерді табыңдар.  Талдаңыз.  «Қоғалы көлдер, қом сулар, Қоныстар қонған өкінбес.Арыстандай екі бұтын алшайтып, Арғымақ мінген өкінбес» тармақтарын талдаңыз. Дескриптор үзінділерді жатқа айтады; мәнерлеп оқып,талдайды; көнерген сөздерді саралайды

«Ассоциация» әдісі Доспамбет

13 слайд
«Ассоциация» әдісі   Доспамбет

13 слайд

«Ассоциация» әдісі   Доспамбет

« Қосу,алу,қызықты»

14 слайд
« Қосу,алу,қызықты»

14 слайд

« Қосу,алу,қызықты»

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ