Эстетикалық тәрбиенің маңызы , міндеттері, мазмұны

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Эстетикалық тәрбиенің маңызы , міндеттері, мазмұны

Материал туралы қысқаша түсінік
оқытушылырға және студенттерге пайдалы материал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту басқармасы Анвар Исмаилов атынд

#1 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту басқармасы Анвар Исмаилов атындағы кәсіптік колледжі Пәні: Педагогика Тақырыбы : Эстетикалық тәрбиенің маңызы , міндеттері, мазмұны Оқытушы: Султанова Д.С.

1 слайд

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту басқармасы Анвар Исмаилов атындағы кәсіптік колледжі Пәні: Педагогика Тақырыбы : Эстетикалық тәрбиенің маңызы , міндеттері, мазмұны Оқытушы: Султанова Д.С.

Сабақтың жоспары 1. Эстетикалық тәрбиенің мәні 2. Эстетикалық тәрбиенің мақсаты 3. Эстетикалық тәрбиенің міндеттері

#2 слайд
Сабақтың жоспары 1. Эстетикалық тәрбиенің мәні 2. Эстетикалық тәрбиенің мақсаты   3. Эстетикалық тәрбиенің міндеттері

2 слайд

Сабақтың жоспары 1. Эстетикалық тәрбиенің мәні 2. Эстетикалық тәрбиенің мақсаты   3. Эстетикалық тәрбиенің міндеттері

Эстетикалық тәрбие болмыстағы және өнердегі сұлулық пен өсемдікті дұрыс қабылдасауды және эстетикалық сезім мен талғамды тәрби

#3 слайд
Эстетикалық тәрбие  болмыстағы және өнердегі сұлулық пен өсемдікті дұрыс қабылдасауды және эстетикалық сезім мен талғамды тәрбиелейді. Өнер және өмірдегі сұлулықты жасау, оған қатысу қабілетін, қажетсінуін қалыптастырады. Ең бастысы  - адамгершілік сезімді, жеке бастың рухани деңгейін көтеру, мінез-құлқын толықтыру, түзету. Егер оқушы өзін жаман әдеттен алшақ ұстап, іс-әрекетінің әдемілігін, қажеттілігін түсініп, еңбек нәтижесінен көркемдікті сезіне білсе, бұл оның эстетикалық талғамының, адамгершілік қасиеттерінің жоғары жетіле бастағанын көрсетеді.

3 слайд

Эстетикалық тәрбие  болмыстағы және өнердегі сұлулық пен өсемдікті дұрыс қабылдасауды және эстетикалық сезім мен талғамды тәрбиелейді. Өнер және өмірдегі сұлулықты жасау, оған қатысу қабілетін, қажетсінуін қалыптастырады. Ең бастысы  - адамгершілік сезімді, жеке бастың рухани деңгейін көтеру, мінез-құлқын толықтыру, түзету. Егер оқушы өзін жаман әдеттен алшақ ұстап, іс-әрекетінің әдемілігін, қажеттілігін түсініп, еңбек нәтижесінен көркемдікті сезіне білсе, бұл оның эстетикалық талғамының, адамгершілік қасиеттерінің жоғары жетіле бастағанын көрсетеді.

Материалистік эстетика - эстетикалық тәрбиенің методологиялық негізі болып табылады. Ол өмір мен өнердегі әстетиканың мәнін а

#4 слайд
Материалистік эстетика  - эстетикалық тәрбиенің методологиялық негізі болып табылады. Ол өмір мен өнердегі әстетиканың мәнін ашады, адамның ортаны эстетикалық тұрғыдан меңгеруіне деген принциптерді зерттейді, көркем шығармашылық заңдарын тексереді. Материалистік эстетика  - болмыста жүзеге асатын нақты сұлулықты нығайта отырып, адамды ойдан шығарған сәулетті арман, қиял әлеміне алып кетпейді. Керісінше өнердегі әдемілік, болмыста әдеміліктің сәулесі деп мәлімдейді.

4 слайд

Материалистік эстетика  - эстетикалық тәрбиенің методологиялық негізі болып табылады. Ол өмір мен өнердегі әстетиканың мәнін ашады, адамның ортаны эстетикалық тұрғыдан меңгеруіне деген принциптерді зерттейді, көркем шығармашылық заңдарын тексереді. Материалистік эстетика  - болмыста жүзеге асатын нақты сұлулықты нығайта отырып, адамды ойдан шығарған сәулетті арман, қиял әлеміне алып кетпейді. Керісінше өнердегі әдемілік, болмыста әдеміліктің сәулесі деп мәлімдейді.

Эстетикалық тәрбиенің мақсаты - жеке адамның эстетикалық мәдениетін дамыту. Оның негізгі компонентері: • Эстетикалық қабылдау

#5 слайд
Эстетикалық тәрбиенің мақсаты  - жеке адамның эстетикалық мәдениетін дамыту. Оның негізгі  компонентері: • Эстетикалық қабылдау. • Эстетикалық сезім. • Эстетикалық талғам. Эстетикалық қабылдау деп -  әсемдікті қабылдау процесін айтады, мұның нәтижесі эстетикалық әсерлену, эмоция болып табылады. Табиғат, өнер, адам жасаған заттар, адамның сыртңы кгйпі, рухани дүниесі, тұрмыс-салты, әрекеттері мен қылықтары, адамның өзі де эстетикалық қабылдасаудық объектісі бола алады. Сезім байлығы -  адамның рухани өмірін жоғары даәр тарапты дамытудың қажетті шарты. Адам рухани жағынан бай болып, әсемдікті көре біліп, одан ләззат ала білуге тиісті.

5 слайд

Эстетикалық тәрбиенің мақсаты  - жеке адамның эстетикалық мәдениетін дамыту. Оның негізгі  компонентері: • Эстетикалық қабылдау. • Эстетикалық сезім. • Эстетикалық талғам. Эстетикалық қабылдау деп -  әсемдікті қабылдау процесін айтады, мұның нәтижесі эстетикалық әсерлену, эмоция болып табылады. Табиғат, өнер, адам жасаған заттар, адамның сыртңы кгйпі, рухани дүниесі, тұрмыс-салты, әрекеттері мен қылықтары, адамның өзі де эстетикалық қабылдасаудық объектісі бола алады. Сезім байлығы -  адамның рухани өмірін жоғары даәр тарапты дамытудың қажетті шарты. Адам рухани жағынан бай болып, әсемдікті көре біліп, одан ләззат ала білуге тиісті.

Эстетикалық талғам - әсемдікті дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Эстетикалық талғам немесе көркемдік талғам әрбір адам өзі жас

#6 слайд
Эстетикалық талғам  - әсемдікті дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Эстетикалық талғам немесе көркемдік талғам әрбір адам өзі жасайтын белгілі бір эстетикалық мұратты бейнелейді. Эстетикалық мұрат дегеніміз  - адамдардық көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі. Адамның жетем-ау деген арманы, өмірде сол бойынша құрғысы келетін нерсесі. Эстетикалық сезімдерді, мұрат, талғамдарды бағалауды тәрбиелеу білімді меңгеріп алумен бірге, дүниеге көзқарасты қалыптастырудық маңызды құралы болып табылады. Эстетикалық тәрбиенің мақсаты  - оқушының бойында көркем-эстетикалық мәдениетті қалыптастыру, оны жоспарлы және мақсатты түрде сіңіру болып табылады

6 слайд

Эстетикалық талғам  - әсемдікті дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Эстетикалық талғам немесе көркемдік талғам әрбір адам өзі жасайтын белгілі бір эстетикалық мұратты бейнелейді. Эстетикалық мұрат дегеніміз  - адамдардық көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі. Адамның жетем-ау деген арманы, өмірде сол бойынша құрғысы келетін нерсесі. Эстетикалық сезімдерді, мұрат, талғамдарды бағалауды тәрбиелеу білімді меңгеріп алумен бірге, дүниеге көзқарасты қалыптастырудық маңызды құралы болып табылады. Эстетикалық тәрбиенің мақсаты  - оқушының бойында көркем-эстетикалық мәдениетті қалыптастыру, оны жоспарлы және мақсатты түрде сіңіру болып табылады

Эстетикалық тәрбиенің міндеттері: • Бейнелеу өнері арқылы көркем шығармашылық сезімін, талғамын дамыту. • Эстетикалық құралдард

#7 слайд
Эстетикалық тәрбиенің міндеттері: • Бейнелеу өнері арқылы көркем шығармашылық сезімін, талғамын дамыту. • Эстетикалық құралдарды: өнер, әдебиеттерді, қолдана білу дағдысын қалыптастыру. • Эстетикалық сезімді және эстетикалық қабылдасауды тәрбиелеу. • Оқушыларды әсемдікті көре біліп, сезінуге тәрбиелеу.

7 слайд

Эстетикалық тәрбиенің міндеттері: • Бейнелеу өнері арқылы көркем шығармашылық сезімін, талғамын дамыту. • Эстетикалық құралдарды: өнер, әдебиеттерді, қолдана білу дағдысын қалыптастыру. • Эстетикалық сезімді және эстетикалық қабылдасауды тәрбиелеу. • Оқушыларды әсемдікті көре біліп, сезінуге тәрбиелеу.

Салт-дәстүр дегеніміз - халықтардың кәсібіне, сенім нанымына, тіршілігіне байланысты қалыптасқан, ұрпақтан-ұрпаққа ауысып о

#8 слайд
Салт-дәстүр дегеніміз -  халықтардың кәсібіне, сенім нанымына, тіршілігіне байланысты қалыптасқан, ұрпақтан-ұрпаққа ауысып отыратын қоғамдық құбылыс. Ол отбасылық тәрбиеде қалыптасады. Салт-дәстүр халықтың белгілі бір әдет-ғұрыптарымен байланысты туады.

8 слайд

Салт-дәстүр дегеніміз -  халықтардың кәсібіне, сенім нанымына, тіршілігіне байланысты қалыптасқан, ұрпақтан-ұрпаққа ауысып отыратын қоғамдық құбылыс. Ол отбасылық тәрбиеде қалыптасады. Салт-дәстүр халықтың белгілі бір әдет-ғұрыптарымен байланысты туады.

Эстетикалық тәрбие беру жүйесінде ұлттық өнердің орны ерекше : • Лирикалық, үйелмендік, тұрмыстық, әдет- ғұрыптың, еңбектік жән

#9 слайд
Эстетикалық тәрбие беру жүйесінде ұлттық өнердің орны ерекше : • Лирикалық, үйелмендік, тұрмыстық, әдет- ғұрыптың, еңбектік және т.б. әндер мен өлеңдер. • Музыкалық аспаптар: домбыра, шертер, асатаяқ, шаңқобыз, мүйіз сырнай, жетіген, үскірік, т.б. • Қолданбалы қолөнер бұйымдары: ағаш, тері, металл өңдеу өнері. • Ауыз әдебиеті.

9 слайд

Эстетикалық тәрбие беру жүйесінде ұлттық өнердің орны ерекше : • Лирикалық, үйелмендік, тұрмыстық, әдет- ғұрыптың, еңбектік және т.б. әндер мен өлеңдер. • Музыкалық аспаптар: домбыра, шертер, асатаяқ, шаңқобыз, мүйіз сырнай, жетіген, үскірік, т.б. • Қолданбалы қолөнер бұйымдары: ағаш, тері, металл өңдеу өнері. • Ауыз әдебиеті.

Мінез-құлық эстетикасы - оқушылардың өзге адамдармен қарым- қатынасы және өмір сүріп отырған қоғамдағы іс- әрекет қылығын айт

#10 слайд
Мінез-құлық эстетикасы  - оқушылардың өзге адамдармен қарым- қатынасы және өмір сүріп отырған қоғамдағы іс- әрекет қылығын айтамыз. Мінез-құлықты дербес ғылым — этика эстетикада қарастырады.

10 слайд

Мінез-құлық эстетикасы  - оқушылардың өзге адамдармен қарым- қатынасы және өмір сүріп отырған қоғамдағы іс- әрекет қылығын айтамыз. Мінез-құлықты дербес ғылым — этика эстетикада қарастырады.

https://www.youtube.com/watch? v=C0D4YlcDD08

#11 слайд
https://www.youtube.com/watch? v=C0D4YlcDD08

11 слайд

https://www.youtube.com/watch? v=C0D4YlcDD08

Сыпайылық - ішкі мәдениеттің сыртқа шығуы. Ол ұстамды болудан, өзіне-өзі шек қоя білуден, шыдамдылықтан, өзгелердің, билігі

#12 слайд
Сыпайылық  - ішкі мәдениеттің сыртқа шығуы. Ол ұстамды болудан, өзіне-өзі шек қоя білуден, шыдамдылықтан, өзгелердің, билігі мен талғамын құрметтей білуден көрінеді. Әдептілік -  көпшілік арасында өзіңді ұстай білетініңді дәлелдейтін, шартты түрде қабылдасанған мінез-құлық қағидалары.

12 слайд

Сыпайылық  - ішкі мәдениеттің сыртқа шығуы. Ол ұстамды болудан, өзіне-өзі шек қоя білуден, шыдамдылықтан, өзгелердің, билігі мен талғамын құрметтей білуден көрінеді. Әдептілік -  көпшілік арасында өзіңді ұстай білетініңді дәлелдейтін, шартты түрде қабылдасанған мінез-құлық қағидалары.

Байыптылық - байқампаздықпен, сергектікпен, өз шамасынан, өзгелердің де өлшем-шамасынан шыға білуге негізделген, мінез-құлықт

#13 слайд
Байыптылық  - байқампаздықпен, сергектікпен, өз шамасынан, өзгелердің де өлшем-шамасынан шыға білуге негізделген, мінез-құлықтағы сезім-түйсігі, өзін өзгелердің орнына қоя білу қабілеті. Қатынас эстетикасы . Мектепте оқушыларының ата- аналармен, мұғалімдер мен басқа адамдармен қарым- қатынас жасауы эстетикалық тәрбиенің іргетасы. Мұндай қатынас балалардың күнделікті өмірінде, іс- әрекетінде қалыптасып, эстетикалық сезіміне үнемі әсер етеді.

13 слайд

Байыптылық  - байқампаздықпен, сергектікпен, өз шамасынан, өзгелердің де өлшем-шамасынан шыға білуге негізделген, мінез-құлықтағы сезім-түйсігі, өзін өзгелердің орнына қоя білу қабілеті. Қатынас эстетикасы . Мектепте оқушыларының ата- аналармен, мұғалімдер мен басқа адамдармен қарым- қатынас жасауы эстетикалық тәрбиенің іргетасы. Мұндай қатынас балалардың күнделікті өмірінде, іс- әрекетінде қалыптасып, эстетикалық сезіміне үнемі әсер етеді.

А.С.Макаренко Тұрмыс эстетикасы балаларға күнделікті әсер етеді: тазалық пен реттілік, қарапайымдылықпен мақсаттылық, мекте

#14 слайд
А.С.Макаренко Тұрмыс эстетикасы балаларға күнделікті әсер етеді: тазалық пен реттілік, қарапайымдылықпен мақсаттылық, мектептің педагогикалық талапқа сай безендірілуі. Тазалық пен реттілік тұрмыстың әдемілігі мен ыңғайлығын қамтамасыз етеді.

14 слайд

А.С.Макаренко Тұрмыс эстетикасы балаларға күнделікті әсер етеді: тазалық пен реттілік, қарапайымдылықпен мақсаттылық, мектептің педагогикалық талапқа сай безендірілуі. Тазалық пен реттілік тұрмыстың әдемілігі мен ыңғайлығын қамтамасыз етеді.

Қорытынды Балабақшада баланы тәрбиелеу, олардың қабілетін дамыту – бүгінгі күннің өзекті мәселелерінің бірі болып табылады. Эс

#15 слайд
Қорытынды Балабақшада баланы тәрбиелеу, олардың қабілетін дамыту – бүгінгі күннің өзекті мәселелерінің бірі болып табылады. Эстетикалық тәрбиенің бала дамуының алғашқы сатысы мектепке дейінгі кезеңнен бастау жан – жақты жарасымды дамыған ұрпақ тәрбиелеуге алғы шарт жасайды. Мұндағы мақсат – балалардың бойына өнерге және шындыққа деген әсемдік көзқарас тұрғысында қарауды қалыптастыру және бала тұлғасының әсемдікті тануы мен білім алуын дамыту. Шығармашылық іс– әрекеттерге қатыстыру, сол арқылы әсемдік руханиятқа, өркениеттің өріне шығып, одан нәр алу – бүгінгі күн талаптарының ең маңыздысының бірі.

15 слайд

Қорытынды Балабақшада баланы тәрбиелеу, олардың қабілетін дамыту – бүгінгі күннің өзекті мәселелерінің бірі болып табылады. Эстетикалық тәрбиенің бала дамуының алғашқы сатысы мектепке дейінгі кезеңнен бастау жан – жақты жарасымды дамыған ұрпақ тәрбиелеуге алғы шарт жасайды. Мұндағы мақсат – балалардың бойына өнерге және шындыққа деген әсемдік көзқарас тұрғысында қарауды қалыптастыру және бала тұлғасының әсемдікті тануы мен білім алуын дамыту. Шығармашылық іс– әрекеттерге қатыстыру, сол арқылы әсемдік руханиятқа, өркениеттің өріне шығып, одан нәр алу – бүгінгі күн талаптарының ең маңыздысының бірі.

Назар аударғандарыңызға РАХМЕТ!!!

#16 слайд
Назар аударғандарыңызға РАХМЕТ!!!

16 слайд

Назар аударғандарыңызға РАХМЕТ!!!

Файл форматы:
pptx
02.12.2020
770
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі