Функционалдық сауаттылық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ФУНКЦИОНА ЛДЫҚ
САУАТТЫЛЫ Қ
1 слайд
ФУНКЦИОНА ЛДЫҚ САУАТТЫЛЫ Қ
2 слайд
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
( ағылшын тілінде - functional literacy) дағды мен
білімді қамтамасыз ететін жеке тұлғаны
қалыптастыруға білім алу мен мәдениетін
жетістіктерін игеруге бағытталған білім
нәтижесі, жаңа техниканы қолдануды игеру,
кәсіби міндеттерді жетік меңгеру, анықтама
береді.
2 слайд
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ( ағылшын тілінде - functional literacy) дағды мен білімді қамтамасыз ететін жеке тұлғаны қалыптастыруға білім алу мен мәдениетін жетістіктерін игеруге бағытталған білім нәтижесі, жаңа техниканы қолдануды игеру, кәсіби міндеттерді жетік меңгеру, анықтама береді.
3 слайд
Функционалдық сауаттылық – адамның
сыртқы ортамен қарым-қатынасқа түсе алу
қабілеті және сол ортаға барынша тез
бейімделе алуы мен қарым- қатынас жасай алу
деңгейінің көрсеткіші. Олай болса,
функционалдық сауаттылық тұлғаның белгілі
бір мәдени ортада өмір сүруі үшін қажетті деп
саналатын және оның әлеуметтік қарым-
қатынас жасауын қамтамасыз ететін білім,
білік, дағдылардың жиынтығынан құралады
3 слайд
Функционалдық сауаттылық – адамның сыртқы ортамен қарым-қатынасқа түсе алу қабілеті және сол ортаға барынша тез бейімделе алуы мен қарым- қатынас жасай алу деңгейінің көрсеткіші. Олай болса, функционалдық сауаттылық тұлғаның белгілі бір мәдени ортада өмір сүруі үшін қажетті деп саналатын және оның әлеуметтік қарым- қатынас жасауын қамтамасыз ететін білім, білік, дағдылардың жиынтығынан құралады
4 слайд
«БІЛІМ БЕРУ ТЕК
ҚАНА ОҚЫТУМЕН
ҒАНА ШЕКТЕЛМЕЙ,
ОНЫ КЕР I С I НШЕ,
ӘЛЕУМЕТТ I К
АДАПТАЦИЯ
ПРОЦЕСІНЕ
БЕЙ I МДЕУ ҚАЖЕТ»
Н.Ә.НАЗАРБАЕВ
4 слайд
«БІЛІМ БЕРУ ТЕК ҚАНА ОҚЫТУМЕН ҒАНА ШЕКТЕЛМЕЙ, ОНЫ КЕР I С I НШЕ, ӘЛЕУМЕТТ I К АДАПТАЦИЯ ПРОЦЕСІНЕ БЕЙ I МДЕУ ҚАЖЕТ» Н.Ә.НАЗАРБАЕВ
5 слайд
МҰНДАҒЫ БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫНАТЫН
САПАЛАР
- өмір бойы
білім алуға
дайын тұру
өз кәсібін
дұрыс таңдай
алу
шешім
қабылдай
алу шығармашылық
тұрғыда ойлау белсенділік
5 слайд
МҰНДАҒЫ БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫНАТЫН САПАЛАР - өмір бойы білім алуға дайын тұру өз кәсібін дұрыс таңдай алу шешім қабылдай алу шығармашылық тұрғыда ойлау белсенділік
6 слайд
«СЫРТҚЫ ДҮНИЕМЕН,
АДАМЗАТ ТҰРМЫСЫМЕН
ЖАҢА ТАНЫС БОЛЫП КЕЛЕ
ЖАТҚАН АДАМ БАР НӘРСЕНІ
БІЛУГЕ, БАР БІЛГЕНІН ЕСТЕ
ҰСТАУҒА ҰМТЫЛАДЫ. ЕСТІҢ
ҚАТЫНАСУЫН ҚАТТЫ КЕРЕК
ҚЫЛАТЫН ҒЫЛЫМДАРДЫ
ҮЙРЕТУГЕ ҚОЛАЙЛЫ ШАҚ
ОСЫ. БҰЛ ЖАСТА БАЛАНЫҢ
МІНДЕТІ ОЙ ЖҮГІРТІП
БІЛІМДІ ІСКЕ АСЫРУ ЕМЕС,
БІЛІМДІ МОЛАЙТА БЕРУ;
ДАЯРЛАЙ БЕРУ, БАР 23
НӘРСЕНІ ЕСКЕ АЛА БЕРУ»
М.ЖҰМАБАЕВ
6 слайд
«СЫРТҚЫ ДҮНИЕМЕН, АДАМЗАТ ТҰРМЫСЫМЕН ЖАҢА ТАНЫС БОЛЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН АДАМ БАР НӘРСЕНІ БІЛУГЕ, БАР БІЛГЕНІН ЕСТЕ ҰСТАУҒА ҰМТЫЛАДЫ. ЕСТІҢ ҚАТЫНАСУЫН ҚАТТЫ КЕРЕК ҚЫЛАТЫН ҒЫЛЫМДАРДЫ ҮЙРЕТУГЕ ҚОЛАЙЛЫ ШАҚ ОСЫ. БҰЛ ЖАСТА БАЛАНЫҢ МІНДЕТІ ОЙ ЖҮГІРТІП БІЛІМДІ ІСКЕ АСЫРУ ЕМЕС, БІЛІМДІ МОЛАЙТА БЕРУ; ДАЯРЛАЙ БЕРУ, БАР 23 НӘРСЕНІ ЕСКЕ АЛА БЕРУ» М.ЖҰМАБАЕВ
7 слайд
РІ S А 15 ЖАСТАҒЫ
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ
МЕКТЕПТЕ АЛҒАН
БІЛІМДЕРІН, ІСКЕРЛІГІ МЕН
ДАҒДЫЛАРЫН АДАМИ ІС-
ӘРЕКЕТТЕРДІҢ ӘРТҮРЛІ
САЛАЛАРЫНДА, СОНДАЙ-АҚ
ТҰЛҒА АРАЛЫҚ ҚАРЫМ-
ҚАТЫНАС ПЕН ӘЛЕУМЕТТІК
ҚАТЫНАСТАРДА ӨМІРЛІК
МІНДЕТТЕРДІ ШЕШУ ҮШІН
ПАЙДАЛАНА АЛУ
ҚАБІЛЕТТЕРІН БАҒАЛАЙДЫ.
7 слайд
РІ S А 15 ЖАСТАҒЫ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ МЕКТЕПТЕ АЛҒАН БІЛІМДЕРІН, ІСКЕРЛІГІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН АДАМИ ІС- ӘРЕКЕТТЕРДІҢ ӘРТҮРЛІ САЛАЛАРЫНДА, СОНДАЙ-АҚ ТҰЛҒА АРАЛЫҚ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС ПЕН ӘЛЕУМЕТТІК ҚАТЫНАСТАРДА ӨМІРЛІК МІНДЕТТЕРДІ ШЕШУ ҮШІН ПАЙДАЛАНА АЛУ ҚАБІЛЕТТЕРІН БАҒАЛАЙДЫ.
8 слайд
PISA БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ
МАҚСАТЫ:
15 ЖАСТАҒЫ
ОҚУШЫЛАРДЫҢ
МАТЕМАТИКАЛЫ Қ, ҒЫЛЫМИ
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ЖӘНЕ
ОҚУ САУАТТЫЛЫҚ
ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ МЕКТЕПТЕ
АЛҒАН БІЛІМДЕРІ МЕН
ТӘЖІРИБЕЛЕРІН ӨМІРДЕ
ҚОЛДАНА АЛА МА?- ДЕГЕН
СҰРАҚҚА ЖАУАП ІЗДЕУ.
8 слайд
PISA БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТЫ: 15 ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫ Қ, ҒЫЛЫМИ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ЖӘНЕ ОҚУ САУАТТЫЛЫҚ ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ. ОҚУШЫЛАРДЫҢ МЕКТЕПТЕ АЛҒАН БІЛІМДЕРІ МЕН ТӘЖІРИБЕЛЕРІН ӨМІРДЕ ҚОЛДАНА АЛА МА?- ДЕГЕН СҰРАҚҚА ЖАУАП ІЗДЕУ.
9 слайд
Бізге бұл не үшін керек?
• PISA бағдарламасы арқылы мемлекет
ішіндегі білім сапасын бағалауға болады;
• Дүниежүзілік білім жүйесіндегі деңгейі;
• Басқа мемлекеттердің білім беру
бағдарламаларына, ресурстарына қол
жеткізуі;
• Соңғы дүниежүзілік білім сапасын
бағалаудағы нәтижелерге сүйене отырып
шығарылғын әдістемеліктерді пайдалануы.
9 слайд
Бізге бұл не үшін керек? • PISA бағдарламасы арқылы мемлекет ішіндегі білім сапасын бағалауға болады; • Дүниежүзілік білім жүйесіндегі деңгейі; • Басқа мемлекеттердің білім беру бағдарламаларына, ресурстарына қол жеткізуі; • Соңғы дүниежүзілік білім сапасын бағалаудағы нәтижелерге сүйене отырып шығарылғын әдістемеліктерді пайдалануы.
10 слайд
Оқушылардың функциялық сауаттылығын
дамытуға мынадай факторлар әсер етеді:
Білім беру мазмұны ( ұлттық стандарттар, оқу бағдарламалары )
Оқыту нысандары мен әдістері
Білім алушылардың оқудағы жетістектерін диагностикалау мен
бағалау жүйесі
Мектептен тыс, қосымша білім беру бағдарламалары
Мектепті басқару моделі ( қоғамдық-мемлекеттік нысан,
мектептердің оқу жоспарын реттеудегі дербестігінің жоғары
деңгейі )
Барлық мудделі тараптармен әріптестікке негізделген достық
қалыптағы білім беру ортасының болуы
Ата-аналардың балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесіндегі
белсенді рөлі
10 слайд
Оқушылардың функциялық сауаттылығын дамытуға мынадай факторлар әсер етеді: Білім беру мазмұны ( ұлттық стандарттар, оқу бағдарламалары ) Оқыту нысандары мен әдістері Білім алушылардың оқудағы жетістектерін диагностикалау мен бағалау жүйесі Мектептен тыс, қосымша білім беру бағдарламалары Мектепті басқару моделі ( қоғамдық-мемлекеттік нысан, мектептердің оқу жоспарын реттеудегі дербестігінің жоғары деңгейі ) Барлық мудделі тараптармен әріптестікке негізделген достық қалыптағы білім беру ортасының болуы Ата-аналардың балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесіндегі белсенді рөлі
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд