Материалдар / Функционалдық сауаттылық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Функционалдық сауаттылық

Материал туралы қысқаша түсінік
Функционалдық сауаттылық барлық ұстаздарға,семинар өткізгенге аса қажет материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2018
376
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫ Қ

1 слайд
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫ Қ

1 слайд

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫ Қ

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ (ағылшын тілінде - functional literacy) дағды мен білімді қамтамасыз ететін жеке тұлғаны қалыптас

2 слайд
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ (ағылшын тілінде - functional literacy) дағды мен білімді қамтамасыз ететін жеке тұлғаны қалыптастыруға білім алу мен мәдениетін жетістіктерін игеруге бағытталған білім нәтижесі, жаңа техниканы қолдануды игеру, кәсіби міндеттерді жетік меңгеру, анықтама береді.

2 слайд

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ (ағылшын тілінде - functional literacy) дағды мен білімді қамтамасыз ететін жеке тұлғаны қалыптастыруға білім алу мен мәдениетін жетістіктерін игеруге бағытталған білім нәтижесі, жаңа техниканы қолдануды игеру, кәсіби міндеттерді жетік меңгеру, анықтама береді.

Функционалдық сауаттылық – адамның сыртқы ортамен қарым-қатынасқа түсе алу қабілеті және сол ортаға барынша тез бейімдел

3 слайд
Функционалдық сауаттылық – адамның сыртқы ортамен қарым-қатынасқа түсе алу қабілеті және сол ортаға барынша тез бейімделе алуы мен қарым- қатынас жасай алу деңгейінің көрсеткіші. Олай болса, функционалдық сауаттылық тұлғаның белгілі бір мәдени ортада өмір сүруі үшін қажетті деп саналатын және оның әлеуметтік қарым- қатынас жасауын қамтамасыз ететін білім, білік, дағдылардың жиынтығынан құралады

3 слайд

Функционалдық сауаттылық – адамның сыртқы ортамен қарым-қатынасқа түсе алу қабілеті және сол ортаға барынша тез бейімделе алуы мен қарым- қатынас жасай алу деңгейінің көрсеткіші. Олай болса, функционалдық сауаттылық тұлғаның белгілі бір мәдени ортада өмір сүруі үшін қажетті деп саналатын және оның әлеуметтік қарым- қатынас жасауын қамтамасыз ететін білім, білік, дағдылардың жиынтығынан құралады

«БІЛІМ БЕРУ ТЕК ҚАНА ОҚЫТУМЕН ҒАНА ШЕКТЕЛМЕЙ, ОНЫ КЕРIСIНШЕ, ӘЛЕУМЕТТ IК АДАПТАЦИЯ ПРОЦЕСІНЕ БЕЙIМДЕУ ҚАЖЕТ»

4 слайд
«БІЛІМ БЕРУ ТЕК ҚАНА ОҚЫТУМЕН ҒАНА ШЕКТЕЛМЕЙ, ОНЫ КЕРIСIНШЕ, ӘЛЕУМЕТТ IК АДАПТАЦИЯ ПРОЦЕСІНЕ БЕЙIМДЕУ ҚАЖЕТ» Н.Ә.НАЗАРБАЕВ

4 слайд

«БІЛІМ БЕРУ ТЕК ҚАНА ОҚЫТУМЕН ҒАНА ШЕКТЕЛМЕЙ, ОНЫ КЕРIСIНШЕ, ӘЛЕУМЕТТ IК АДАПТАЦИЯ ПРОЦЕСІНЕ БЕЙIМДЕУ ҚАЖЕТ» Н.Ә.НАЗАРБАЕВ

МҰНДАҒЫ БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫНАТЫН САПАЛАР -өмір бойы білім алуға дайын тұру өз кәсібін дұрыс таңдай алу шешім қабылдай алу

5 слайд
МҰНДАҒЫ БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫНАТЫН САПАЛАР -өмір бойы білім алуға дайын тұру өз кәсібін дұрыс таңдай алу  шешім қабылдай алу  шығармашылық тұрғыда ойлау  белсенділік 

5 слайд

МҰНДАҒЫ БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫНАТЫН САПАЛАР -өмір бойы білім алуға дайын тұру өз кәсібін дұрыс таңдай алу  шешім қабылдай алу  шығармашылық тұрғыда ойлау  белсенділік 

«СЫРТҚЫ ДҮНИЕМЕН, АДАМЗАТ ТҰРМЫСЫМЕН ЖАҢА ТАНЫС БОЛЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН АДАМ БАР НӘРСЕНІ БІЛУГЕ, БАР БІЛГЕНІН ЕСТЕ ҰСТАУҒА ҰМ

6 слайд
«СЫРТҚЫ ДҮНИЕМЕН, АДАМЗАТ ТҰРМЫСЫМЕН ЖАҢА ТАНЫС БОЛЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН АДАМ БАР НӘРСЕНІ БІЛУГЕ, БАР БІЛГЕНІН ЕСТЕ ҰСТАУҒА ҰМТЫЛАДЫ. ЕСТІҢ ҚАТЫНАСУЫН ҚАТТЫ КЕРЕК ҚЫЛАТЫН ҒЫЛЫМДАРДЫ ҮЙРЕТУГЕ ҚОЛАЙЛЫ ШАҚ ОСЫ. БҰЛ ЖАСТА БАЛАНЫҢ МІНДЕТІ ОЙ ЖҮГІРТІП БІЛІМДІ ІСКЕ АСЫРУ ЕМЕС, БІЛІМДІ МОЛАЙТА БЕРУ; ДАЯРЛАЙ БЕРУ, БАР 23 НӘРСЕНІ ЕСКЕ АЛА БЕРУ» М.ЖҰМАБАЕВ

6 слайд

«СЫРТҚЫ ДҮНИЕМЕН, АДАМЗАТ ТҰРМЫСЫМЕН ЖАҢА ТАНЫС БОЛЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН АДАМ БАР НӘРСЕНІ БІЛУГЕ, БАР БІЛГЕНІН ЕСТЕ ҰСТАУҒА ҰМТЫЛАДЫ. ЕСТІҢ ҚАТЫНАСУЫН ҚАТТЫ КЕРЕК ҚЫЛАТЫН ҒЫЛЫМДАРДЫ ҮЙРЕТУГЕ ҚОЛАЙЛЫ ШАҚ ОСЫ. БҰЛ ЖАСТА БАЛАНЫҢ МІНДЕТІ ОЙ ЖҮГІРТІП БІЛІМДІ ІСКЕ АСЫРУ ЕМЕС, БІЛІМДІ МОЛАЙТА БЕРУ; ДАЯРЛАЙ БЕРУ, БАР 23 НӘРСЕНІ ЕСКЕ АЛА БЕРУ» М.ЖҰМАБАЕВ

РІSА 15 ЖАСТАҒЫ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ МЕКТЕПТЕ АЛҒАН БІЛІМДЕРІН, ІСКЕРЛІГІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН АДАМИ ІС- ӘРЕКЕТТЕРДІҢ ӘРТҮРЛІ СА

7 слайд
 РІSА 15 ЖАСТАҒЫ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ МЕКТЕПТЕ АЛҒАН БІЛІМДЕРІН, ІСКЕРЛІГІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН АДАМИ ІС- ӘРЕКЕТТЕРДІҢ ӘРТҮРЛІ САЛАЛАРЫНДА, СОНДАЙ-АҚ ТҰЛҒА АРАЛЫҚ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС ПЕН ӘЛЕУМЕТТІК ҚАТЫНАСТАРДА ӨМІРЛІК МІНДЕТТЕРДІ ШЕШУ ҮШІН ПАЙДАЛАНА АЛУ ҚАБІЛЕТТЕРІН БАҒАЛАЙДЫ.

7 слайд

 РІSА 15 ЖАСТАҒЫ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ МЕКТЕПТЕ АЛҒАН БІЛІМДЕРІН, ІСКЕРЛІГІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН АДАМИ ІС- ӘРЕКЕТТЕРДІҢ ӘРТҮРЛІ САЛАЛАРЫНДА, СОНДАЙ-АҚ ТҰЛҒА АРАЛЫҚ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС ПЕН ӘЛЕУМЕТТІК ҚАТЫНАСТАРДА ӨМІРЛІК МІНДЕТТЕРДІ ШЕШУ ҮШІН ПАЙДАЛАНА АЛУ ҚАБІЛЕТТЕРІН БАҒАЛАЙДЫ.

PISA БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТЫ: 15 ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫ Қ, ҒЫЛЫМИ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ЖӘНЕ ОҚУ САУАТТЫЛЫҚ ДЕҢГЕЙ

8 слайд
PISA БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТЫ: 15 ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫ Қ, ҒЫЛЫМИ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ЖӘНЕ ОҚУ САУАТТЫЛЫҚ  ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ. ОҚУШЫЛАРДЫҢ МЕКТЕПТЕ АЛҒАН БІЛІМДЕРІ МЕН ТӘЖІРИБЕЛЕРІН  ӨМІРДЕ ҚОЛДАНА АЛА МА?-  ДЕГЕН СҰРАҚҚА ЖАУАП ІЗДЕУ. 

8 слайд

PISA БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТЫ: 15 ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫ Қ, ҒЫЛЫМИ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ЖӘНЕ ОҚУ САУАТТЫЛЫҚ  ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ. ОҚУШЫЛАРДЫҢ МЕКТЕПТЕ АЛҒАН БІЛІМДЕРІ МЕН ТӘЖІРИБЕЛЕРІН  ӨМІРДЕ ҚОЛДАНА АЛА МА?-  ДЕГЕН СҰРАҚҚА ЖАУАП ІЗДЕУ. 

Бізге бұл не үшін керек?  • PISA бағдарламасы арқылы мемлекет ішіндегі білім сапасын бағалауға болады; • Дүниежүзілік

9 слайд
Бізге бұл не үшін керек?  • PISA бағдарламасы арқылы мемлекет  ішіндегі білім сапасын бағалауға болады; •  Дүниежүзілік білім жүйесіндегі деңгейі; •  Басқа мемлекеттердің білім беру бағдарламаларына, ресурстарына  қол жеткізуі; • Соңғы дүниежүзілік білім сапасын бағалаудағы нәтижелерге сүйене отырып шығарылғын әдістемеліктерді пайдалануы.

9 слайд

Бізге бұл не үшін керек?  • PISA бағдарламасы арқылы мемлекет  ішіндегі білім сапасын бағалауға болады; •  Дүниежүзілік білім жүйесіндегі деңгейі; •  Басқа мемлекеттердің білім беру бағдарламаларына, ресурстарына  қол жеткізуі; • Соңғы дүниежүзілік білім сапасын бағалаудағы нәтижелерге сүйене отырып шығарылғын әдістемеліктерді пайдалануы.

Оқушылардың функциялық сауаттылығын дамытуға мынадай факторлар әсер етеді: Білім беру мазмұны(ұлттық стандарттар, оқу ба

10 слайд
Оқушылардың функциялық сауаттылығын дамытуға мынадай факторлар әсер етеді: Білім беру мазмұны(ұлттық стандарттар, оқу бағдарламалары) Оқыту нысандары мен әдістері Білім алушылардың оқудағы жетістектерін диагностикалау мен бағалау жүйесі Мектептен тыс, қосымша білім беру бағдарламалары Мектепті басқару моделі (қоғамдық-мемлекеттік нысан, мектептердің оқу жоспарын реттеудегі дербестігінің жоғары деңгейі) Барлық мудделі тараптармен әріптестікке негізделген достық қалыптағы білім беру ортасының болуы Ата-аналардың балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесіндегі белсенді рөлі

10 слайд

Оқушылардың функциялық сауаттылығын дамытуға мынадай факторлар әсер етеді: Білім беру мазмұны(ұлттық стандарттар, оқу бағдарламалары) Оқыту нысандары мен әдістері Білім алушылардың оқудағы жетістектерін диагностикалау мен бағалау жүйесі Мектептен тыс, қосымша білім беру бағдарламалары Мектепті басқару моделі (қоғамдық-мемлекеттік нысан, мектептердің оқу жоспарын реттеудегі дербестігінің жоғары деңгейі) Барлық мудделі тараптармен әріптестікке негізделген достық қалыптағы білім беру ортасының болуы Ата-аналардың балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесіндегі белсенді рөлі

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд