Материалдар / Футбол ойыны туралы мәлімет
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Футбол ойыны туралы мәлімет

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2020
478
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ФУТБОЛ ОЙЫНЫНДА ҒЫ ТАКТИКАЛЫҚ ТӘСІЛДЕР

1 слайд
ФУТБОЛ ОЙЫНЫНДА ҒЫ ТАКТИКАЛЫҚ ТӘСІЛДЕР

ОСЫ САБАҚ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ АСАТЫН ОҚУ МАҚСАТТАРЫ: • 5.2.2.1. ҚАРАПАЙЫМ ЖӘНЕ АРНАЙЫ СПОРТТЫҚ ТЕХНИКАЛАРДЫ ОРЫНДАУ КЕЗІНДЕГІ ДАҒД

2 слайд
ОСЫ САБАҚ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ АСАТЫН ОҚУ МАҚСАТТАРЫ: • 5.2.2.1. ҚАРАПАЙЫМ ЖӘНЕ АРНАЙЫ СПОРТТЫҚ ТЕХНИКАЛАРДЫ ОРЫНДАУ КЕЗІНДЕГІ ДАҒДЫЛАР МЕН РЕТТІЛІКТІ БІЛУ ЖӘНЕ АНЫҚТАУ

САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ: ОҚУ ӘДІСТЕРІ • БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР ОРЫНДАЙ АЛАДЫ: ОҚУШЫЛАР ФУТБОЛ ОЙЫНЫНДАҒЫ ҚАРАПАЙЫМ КОМБИНА

3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ: ОҚУ ӘДІСТЕРІ • БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР ОРЫНДАЙ АЛАДЫ: ОҚУШЫЛАР ФУТБОЛ ОЙЫНЫНДАҒЫ ҚАРАПАЙЫМ КОМБИНАЦИЯЛАРДЫ БІЛЕДІ ЖӘНЕ ҚОЛДАНАДЫ АЛАДЫ. Көпшілігі орындай алады: Қарапайым қимыл қозғалысты спорттық техникаларды бірдей орындайды . Кейбір оқушылар орындай алады: Жаттығулардың дағдылар мен реттілікті білу және орындау арқылы тактикаларды игереді.

САБАҚТА КҮТІЛЕТІН ЖЕТІСТІК КРИТЕРИІ: ҚИМЫЛ ҚОЗҒАЛЫС КЕЗІНДЕ КОМБИНАЦИЯЛАРДЫ АНЫҚТАУ. ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ РЕТТІЛІГІМЕН ОРЫНДАЙДЫ. Ж

4 слайд
САБАҚТА КҮТІЛЕТІН ЖЕТІСТІК КРИТЕРИІ: ҚИМЫЛ ҚОЗҒАЛЫС КЕЗІНДЕ КОМБИНАЦИЯЛАРДЫ АНЫҚТАУ. ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ РЕТТІЛІГІМЕН ОРЫНДАЙДЫ. ЖАТТЫҒУ БАРЫСЫНДА АЛАҢДЫ КӨРІП БОЛЖАП БАҒЫТТАЙ АЛАДЫ. ТІЛДІК МАҚСАТ: ПӘНГЕ ҚАТЫСТЫ СӨЗДІК ПЕН ТЕРМИНДЕР: АҒЫЛШЫНША: «FOOD – АЯҚ» «BOOL – ДОП». СТРАТЕГИЯ, КОМБИНАЦИЯ, ТАКТИКА, ИДЕЯ.

Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушыларды сапқа тұрғызу, спорт секторының рапорты, оқушылардың спорт киімдерін тексеру. Саптық

5 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушыларды сапқа тұрғызу, спорт секторының рапорты, оқушылардың спорт киімдерін тексеру. Саптық жаттығулар орындау (оң – ға, сол – ға, артқа бұрыл ).

Жалпы дамыту жаттығулары. 1. Стадионды айнала жүгіру, жүру. 2. Тізеден жоғары көтеріп секіру. 3. Оң жақ сол жақ пен жүгіру, жү

6 слайд
Жалпы дамыту жаттығулары. 1. Стадионды айнала жүгіру, жүру. 2. Тізеден жоғары көтеріп секіру. 3. Оң жақ сол жақ пен жүгіру, жүру. 4. Оң қол жоғарыда, сол қол төменде, сермеу. 5. Белді оңға солға айландыру, отырып тұру. 6. Аяққа арналған жаттығулар. 7. Қалыпқа келтіру жаттығулары, терең дем алу, терең дем шығару Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын немесе оқу мақсатын анықтау.  

1 – тапсырма 2 – тапсырма 3 – тапсырма «ЖЕКЕ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОРЫНДАЛАДЫ. ОҚУШЫЛАРДЫ ҚАҚПАШЫНЫҢ ҚИМЫЛ – ҚОЗҒАЛЫСЫН ҮЙРЕТУ. ҚО

7 слайд
1 – тапсырма 2 – тапсырма 3 – тапсырма «ЖЕКЕ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОРЫНДАЛАДЫ. ОҚУШЫЛАРДЫ ҚАҚПАШЫНЫҢ ҚИМЫЛ – ҚОЗҒАЛЫСЫН ҮЙРЕТУ. ҚОРҒАУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІН ТҮСІНДІРУ. ЖАРТЫЛАЙ ҚОРҒАУШЫ ҚИМЫЛ – ҚОЗҒАЛЫСТАРЫ. Қимыл – қозғалыс кезінде оқушыларды 5 адамнан бөліп айып добын орындау арқылы қақпаға соққы жасайды. Олар кейбір жаттығулардың реттілігін біледі және орындайды.Сыныпты сапқа тұрғызып бірінші екіншіге санақталып, екі топқа бөлемін. Оқушыларды кедергілер арасынан эстафеталық әдістерді пайдалана отырып допты алып жүреді және допты сыныптастарына беріп қайта орнына қайтады. Допты аяқтың ішкі жағымен алып жүреді

Саралау әдісі 1) Қабілеті төмен оқушыларға біршама уақыт бөлемін 2) Айып добын орындауға топқа тапсырма беремін.

8 слайд
Саралау әдісі 1) Қабілеті төмен оқушыларға біршама уақыт бөлемін 2) Айып добын орындауға топқа тапсырма беремін.

ТАПСЫРМА: 1) Допты алып жүру кезінде тактикалық тәсілдерді меңгеруі 2) Жаттығу барысында футбол элементтерін тапсырмалар ар

9 слайд
ТАПСЫРМА: 1) Допты алып жүру кезінде тактикалық тәсілдерді меңгеруі   2) Жаттығу барысында футбол элементтерін тапсырмалар арқылы меңгеру

САБАҚТЫҢ СОҢЫ: Оқушыларды сапқа тұрғызу қайта денені қалпына келтіру жаттығуларын жасау. Жаймен жүріп, қолды биікке көтеріп т

10 слайд
САБАҚТЫҢ СОҢЫ: Оқушыларды сапқа тұрғызу қайта денені қалпына келтіру жаттығуларын жасау. Жаймен жүріп, қолды биікке көтеріп төмен түсіріп дем алып, дем шығару. Дескриптордың нәтижесінде «Бас бармақ», «Мадақтама», «Бас бармақ» әдістері арқылы оқушылар арасында қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Құралдарды жинастып сабақтан босату

11 слайд