Футбол ойыны туралы мәлімет

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Футбол ойыны туралы мәлімет

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу мақсатында
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ФУТБОЛ ОЙЫНЫНДА ҒЫ ТАКТИКАЛЫҚ ТӘСІЛДЕР

#1 слайд
ФУТБОЛ ОЙЫНЫНДА ҒЫ ТАКТИКАЛЫҚ ТӘСІЛДЕР

1 слайд

ФУТБОЛ ОЙЫНЫНДА ҒЫ ТАКТИКАЛЫҚ ТӘСІЛДЕР

ОСЫ САБАҚ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ АСАТЫН ОҚУ МАҚСАТТАРЫ: • 5.2.2.1. ҚАРАПАЙЫМ ЖӘНЕ АРНАЙЫ СПОРТТЫҚ ТЕХНИКАЛАРДЫ ОРЫНДАУ КЕЗІНДЕГІ ДАҒД

#2 слайд
ОСЫ САБАҚ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ АСАТЫН ОҚУ МАҚСАТТАРЫ: • 5.2.2.1. ҚАРАПАЙЫМ ЖӘНЕ АРНАЙЫ СПОРТТЫҚ ТЕХНИКАЛАРДЫ ОРЫНДАУ КЕЗІНДЕГІ ДАҒДЫЛАР МЕН РЕТТІЛІКТІ БІЛУ ЖӘНЕ АНЫҚТАУ

2 слайд

ОСЫ САБАҚ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ АСАТЫН ОҚУ МАҚСАТТАРЫ: • 5.2.2.1. ҚАРАПАЙЫМ ЖӘНЕ АРНАЙЫ СПОРТТЫҚ ТЕХНИКАЛАРДЫ ОРЫНДАУ КЕЗІНДЕГІ ДАҒДЫЛАР МЕН РЕТТІЛІКТІ БІЛУ ЖӘНЕ АНЫҚТАУ

САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ: ОҚУ ӘДІСТЕРІ • БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР ОРЫНДАЙ АЛАДЫ: ОҚУШЫЛАР ФУТБОЛ ОЙЫНЫНДАҒЫ ҚАРАПАЙЫМ КОМБИНА

#3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ: ОҚУ ӘДІСТЕРІ • БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР ОРЫНДАЙ АЛАДЫ: ОҚУШЫЛАР ФУТБОЛ ОЙЫНЫНДАҒЫ ҚАРАПАЙЫМ КОМБИНАЦИЯЛАРДЫ БІЛЕДІ ЖӘНЕ ҚОЛДАНАДЫ АЛАДЫ. Көпшілігі орындай алады: Қарапайым қимыл қозғалысты спорттық техникаларды бірдей орындайды . Кейбір оқушылар орындай алады: Жаттығулардың дағдылар мен реттілікті білу және орындау арқылы тактикаларды игереді.

3 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ: ОҚУ ӘДІСТЕРІ • БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР ОРЫНДАЙ АЛАДЫ: ОҚУШЫЛАР ФУТБОЛ ОЙЫНЫНДАҒЫ ҚАРАПАЙЫМ КОМБИНАЦИЯЛАРДЫ БІЛЕДІ ЖӘНЕ ҚОЛДАНАДЫ АЛАДЫ. Көпшілігі орындай алады: Қарапайым қимыл қозғалысты спорттық техникаларды бірдей орындайды . Кейбір оқушылар орындай алады: Жаттығулардың дағдылар мен реттілікті білу және орындау арқылы тактикаларды игереді.

САБАҚТА КҮТІЛЕТІН ЖЕТІСТІК КРИТЕРИІ: ҚИМЫЛ ҚОЗҒАЛЫС КЕЗІНДЕ КОМБИНАЦИЯЛАРДЫ АНЫҚТАУ. ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ РЕТТІЛІГІМЕН ОРЫНДАЙДЫ. Ж

#4 слайд
САБАҚТА КҮТІЛЕТІН ЖЕТІСТІК КРИТЕРИІ: ҚИМЫЛ ҚОЗҒАЛЫС КЕЗІНДЕ КОМБИНАЦИЯЛАРДЫ АНЫҚТАУ. ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ РЕТТІЛІГІМЕН ОРЫНДАЙДЫ. ЖАТТЫҒУ БАРЫСЫНДА АЛАҢДЫ КӨРІП БОЛЖАП БАҒЫТТАЙ АЛАДЫ. ТІЛДІК МАҚСАТ: ПӘНГЕ ҚАТЫСТЫ СӨЗДІК ПЕН ТЕРМИНДЕР: АҒЫЛШЫНША: «FOOD – АЯҚ» «BOOL – ДОП». СТРАТЕГИЯ, КОМБИНАЦИЯ, ТАКТИКА, ИДЕЯ.

4 слайд

САБАҚТА КҮТІЛЕТІН ЖЕТІСТІК КРИТЕРИІ: ҚИМЫЛ ҚОЗҒАЛЫС КЕЗІНДЕ КОМБИНАЦИЯЛАРДЫ АНЫҚТАУ. ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ РЕТТІЛІГІМЕН ОРЫНДАЙДЫ. ЖАТТЫҒУ БАРЫСЫНДА АЛАҢДЫ КӨРІП БОЛЖАП БАҒЫТТАЙ АЛАДЫ. ТІЛДІК МАҚСАТ: ПӘНГЕ ҚАТЫСТЫ СӨЗДІК ПЕН ТЕРМИНДЕР: АҒЫЛШЫНША: «FOOD – АЯҚ» «BOOL – ДОП». СТРАТЕГИЯ, КОМБИНАЦИЯ, ТАКТИКА, ИДЕЯ.

Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушыларды сапқа тұрғызу, спорт секторының рапорты, оқушылардың спорт киімдерін тексеру. Саптық

#5 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушыларды сапқа тұрғызу, спорт секторының рапорты, оқушылардың спорт киімдерін тексеру. Саптық жаттығулар орындау (оң – ға, сол – ға, артқа бұрыл ).

5 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушыларды сапқа тұрғызу, спорт секторының рапорты, оқушылардың спорт киімдерін тексеру. Саптық жаттығулар орындау (оң – ға, сол – ға, артқа бұрыл ).

Жалпы дамыту жаттығулары. 1. Стадионды айнала жүгіру, жүру. 2. Тізеден жоғары көтеріп секіру. 3. Оң жақ сол жақ пен жүгіру, жү

#6 слайд
Жалпы дамыту жаттығулары. 1. Стадионды айнала жүгіру, жүру. 2. Тізеден жоғары көтеріп секіру. 3. Оң жақ сол жақ пен жүгіру, жүру. 4. Оң қол жоғарыда, сол қол төменде, сермеу. 5. Белді оңға солға айландыру, отырып тұру. 6. Аяққа арналған жаттығулар. 7. Қалыпқа келтіру жаттығулары, терең дем алу, терең дем шығару Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын немесе оқу мақсатын анықтау.  

6 слайд

Жалпы дамыту жаттығулары. 1. Стадионды айнала жүгіру, жүру. 2. Тізеден жоғары көтеріп секіру. 3. Оң жақ сол жақ пен жүгіру, жүру. 4. Оң қол жоғарыда, сол қол төменде, сермеу. 5. Белді оңға солға айландыру, отырып тұру. 6. Аяққа арналған жаттығулар. 7. Қалыпқа келтіру жаттығулары, терең дем алу, терең дем шығару Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын немесе оқу мақсатын анықтау.  

1 – тапсырма 2 – тапсырма 3 – тапсырма «ЖЕКЕ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОРЫНДАЛАДЫ. ОҚУШЫЛАРДЫ ҚАҚПАШЫНЫҢ ҚИМЫЛ – ҚОЗҒАЛЫСЫН ҮЙРЕТУ. ҚО

#7 слайд
1 – тапсырма 2 – тапсырма 3 – тапсырма «ЖЕКЕ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОРЫНДАЛАДЫ. ОҚУШЫЛАРДЫ ҚАҚПАШЫНЫҢ ҚИМЫЛ – ҚОЗҒАЛЫСЫН ҮЙРЕТУ. ҚОРҒАУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІН ТҮСІНДІРУ. ЖАРТЫЛАЙ ҚОРҒАУШЫ ҚИМЫЛ – ҚОЗҒАЛЫСТАРЫ. Қимыл – қозғалыс кезінде оқушыларды 5 адамнан бөліп айып добын орындау арқылы қақпаға соққы жасайды. Олар кейбір жаттығулардың реттілігін біледі және орындайды.Сыныпты сапқа тұрғызып бірінші екіншіге санақталып, екі топқа бөлемін. Оқушыларды кедергілер арасынан эстафеталық әдістерді пайдалана отырып допты алып жүреді және допты сыныптастарына беріп қайта орнына қайтады. Допты аяқтың ішкі жағымен алып жүреді

7 слайд

1 – тапсырма 2 – тапсырма 3 – тапсырма «ЖЕКЕ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОРЫНДАЛАДЫ. ОҚУШЫЛАРДЫ ҚАҚПАШЫНЫҢ ҚИМЫЛ – ҚОЗҒАЛЫСЫН ҮЙРЕТУ. ҚОРҒАУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІН ТҮСІНДІРУ. ЖАРТЫЛАЙ ҚОРҒАУШЫ ҚИМЫЛ – ҚОЗҒАЛЫСТАРЫ. Қимыл – қозғалыс кезінде оқушыларды 5 адамнан бөліп айып добын орындау арқылы қақпаға соққы жасайды. Олар кейбір жаттығулардың реттілігін біледі және орындайды.Сыныпты сапқа тұрғызып бірінші екіншіге санақталып, екі топқа бөлемін. Оқушыларды кедергілер арасынан эстафеталық әдістерді пайдалана отырып допты алып жүреді және допты сыныптастарына беріп қайта орнына қайтады. Допты аяқтың ішкі жағымен алып жүреді

Саралау әдісі 1) Қабілеті төмен оқушыларға біршама уақыт бөлемін 2) Айып добын орындауға топқа тапсырма беремін.

#8 слайд
Саралау әдісі 1) Қабілеті төмен оқушыларға біршама уақыт бөлемін 2) Айып добын орындауға топқа тапсырма беремін.

8 слайд

Саралау әдісі 1) Қабілеті төмен оқушыларға біршама уақыт бөлемін 2) Айып добын орындауға топқа тапсырма беремін.

ТАПСЫРМА: 1) Допты алып жүру кезінде тактикалық тәсілдерді меңгеруі 2) Жаттығу барысында футбол элементтерін тапсырмалар ар

#9 слайд
ТАПСЫРМА: 1) Допты алып жүру кезінде тактикалық тәсілдерді меңгеруі   2) Жаттығу барысында футбол элементтерін тапсырмалар арқылы меңгеру

9 слайд

ТАПСЫРМА: 1) Допты алып жүру кезінде тактикалық тәсілдерді меңгеруі   2) Жаттығу барысында футбол элементтерін тапсырмалар арқылы меңгеру

САБАҚТЫҢ СОҢЫ: Оқушыларды сапқа тұрғызу қайта денені қалпына келтіру жаттығуларын жасау. Жаймен жүріп, қолды биікке көтеріп т

#10 слайд
САБАҚТЫҢ СОҢЫ: Оқушыларды сапқа тұрғызу қайта денені қалпына келтіру жаттығуларын жасау. Жаймен жүріп, қолды биікке көтеріп төмен түсіріп дем алып, дем шығару. Дескриптордың нәтижесінде «Бас бармақ», «Мадақтама», «Бас бармақ» әдістері арқылы оқушылар арасында қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Құралдарды жинастып сабақтан босату

10 слайд

САБАҚТЫҢ СОҢЫ: Оқушыларды сапқа тұрғызу қайта денені қалпына келтіру жаттығуларын жасау. Жаймен жүріп, қолды биікке көтеріп төмен түсіріп дем алып, дем шығару. Дескриптордың нәтижесінде «Бас бармақ», «Мадақтама», «Бас бармақ» әдістері арқылы оқушылар арасында қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Құралдарды жинастып сабақтан босату

#11 слайд

11 слайд

Файл форматы:
pptx
13.05.2020
574
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі