"Географиялық деректерді визуализациялау"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Географиялық деректерді
визуализациялау.
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Географиялық деректерді визуализациялау.
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
11.2.2.3 Компьтерлік бағдарламаны қолдану
арқылы тақырып бойынша географиялық
деректер базасын құрастыру .
Компьтерлік бағдарламаны қолдану арқылы
тақырып бойынша географиялық деректер
базасын құрастыру .
2 слайд
Сабақтың мақсаты: 11.2.2.3 Компьтерлік бағдарламаны қолдану арқылы тақырып бойынша географиялық деректер базасын құрастыру . Компьтерлік бағдарламаны қолдану арқылы тақырып бойынша географиялық деректер базасын құрастыру .
3 слайд
Бағалау критерийлері:
Географиялық деректерді визуализациялау
ерекшеліктерін талдай алады
Компьтерлік бағдарламаны қолдану
арқылы тақырып бойынша географиялық
деректер базасын құрастыру
3 слайд
Бағалау критерийлері: Географиялық деректерді визуализациялау ерекшеліктерін талдай алады Компьтерлік бағдарламаны қолдану арқылы тақырып бойынша географиялық деректер базасын құрастыру
4 слайд
Географиялық деректер базасын құрастыру
деген не?
-Компьтерлік бағдарламаны қолдану
арқылы қалай деректер базасын
құрастыруға болады?
Картодиаграмма деген не? Миға шабуыл:
4 слайд
Географиялық деректер базасын құрастыру деген не? -Компьтерлік бағдарламаны қолдану арқылы қалай деректер базасын құрастыруға болады? Картодиаграмма деген не? Миға шабуыл:
5 слайд
Картограмма және картодиаграмма –
статистикалық графикті құру тәсілі
Картограмма – жеке аумақтар бойынша
көрсеткіштің мәні графикалық таңбалардың
көмегімен көрсетілетін, сызбалық (контурлық)
географиялық карта немесе жерүсті жоспары.
Фондық картограммада аумақта зерттелетін
құбылыс әртүрлі түстің қарқындылығы бар
аумақтық бірліктердің түрлі бояуымен
бейнеленеді.
5 слайд
Картограмма және картодиаграмма – статистикалық графикті құру тәсілі Картограмма – жеке аумақтар бойынша көрсеткіштің мәні графикалық таңбалардың көмегімен көрсетілетін, сызбалық (контурлық) географиялық карта немесе жерүсті жоспары. Фондық картограммада аумақта зерттелетін құбылыс әртүрлі түстің қарқындылығы бар аумақтық бірліктердің түрлі бояуымен бейнеленеді.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Картодиаграмма - географиялық картамен жасалған диаграмманың үйлесімі.
Изосызықтар (гр. isol – « тең», «бірдей», «ұқсас») – географиялық картаға немесе графикаға бөлуде кез келген мәнге
тең .
7 слайд
Картодиаграмма - географиялық картамен жасалған диаграмманың үйлесімі. Изосызықтар (гр. isol – « тең», «бірдей», «ұқсас») – географиялық картаға немесе графикаға бөлуде кез келген мәнге тең .
8 слайд
1-тапсырма. Топтық жұмыс.
Оқушыларға 2018 ж. 1 қаңтардағы
статистикалық мәліметтер беріледі.
Қазақстан республикасының облыстары
бойынша халықтың ұлттық құрамы. Оқушылар
EXCEL бағдарламасында әр облыстағы ұлттық
құрамы туралы мәліметтер бойынша шеңберлі
диаграммалар құрастырады. Құрастырған
диаграммаларын Power Point, Paint сияқты
қарапайым графикалық редакторларында
Қазақстанның кескін картасына
орналыстырады.
8 слайд
1-тапсырма. Топтық жұмыс. Оқушыларға 2018 ж. 1 қаңтардағы статистикалық мәліметтер беріледі. Қазақстан республикасының облыстары бойынша халықтың ұлттық құрамы. Оқушылар EXCEL бағдарламасында әр облыстағы ұлттық құрамы туралы мәліметтер бойынша шеңберлі диаграммалар құрастырады. Құрастырған диаграммаларын Power Point, Paint сияқты қарапайым графикалық редакторларында Қазақстанның кескін картасына орналыстырады.
9 слайд
1-топ. Солтүстік Қазақстан э.а.
2-топ. Оңтүстік Қазақстан э.а.
3-топ. Орталық Қазақстан э.а.
4-топ. Батыс Қазақстан э.а.
5-топ. Шығыс Қазақстан э.а.
Дескриптор:
Ақпарат көздерін пайдалану арқылы мәліметтер
жинақтайды;
Тапсырма критерийлеріне байланысты постер дайындайды;
Құрастырған диаграммаларын Қазақстанның кескін
картасына орналыстырады.
Бағалау.Оқушылар мәліметтер негізінде ауызша талдау
арқылы бір-бірін бағалайды.
Кері байланыс.
9 слайд
1-топ. Солтүстік Қазақстан э.а. 2-топ. Оңтүстік Қазақстан э.а. 3-топ. Орталық Қазақстан э.а. 4-топ. Батыс Қазақстан э.а. 5-топ. Шығыс Қазақстан э.а. Дескриптор: Ақпарат көздерін пайдалану арқылы мәліметтер жинақтайды; Тапсырма критерийлеріне байланысты постер дайындайды; Құрастырған диаграммаларын Қазақстанның кескін картасына орналыстырады. Бағалау.Оқушылар мәліметтер негізінде ауызша талдау арқылы бір-бірін бағалайды. Кері байланыс.
10 слайд
•
Кері байланыс.
•
Рефлексия.
•
-Сіздің ойыңызша, неге қол
жеткізілді?
•
Қандай қиындықтар туындады?
•
Ұсынысыңыз ...
10 слайд
• Кері байланыс. • Рефлексия. • -Сіздің ойыңызша, неге қол жеткізілді? • Қандай қиындықтар туындады? • Ұсынысыңыз ...