Материалдар / “Геометриялық прогрессия. Геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласына есептер шығару”.

“Геометриялық прогрессия. Геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласына есептер шығару”.

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сыныптың алгебра курсындағы “Геометриялық прогрессия. Геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласына есептер шығару” тақырыбындағы ашық сабақ. мұнда сабақтың мақсаты және оны қалай ұйымдастыру және қандай көрнекіліктерді пайдалану жазылған. сабақты ұйымдастыру кезеңінде елбасының жас ұрпаққа айтылған сөзімен басталады, яғни оқушыларға елбасының сенетіндігін жеткізе білу қажет. мұнда кітап бойынша және түрлі әдіс тәсілдер көрсетілген, электронды оқулықпен жұмыс жасау арқылы өткен сабақта өтілген есептерді шығару туралы көрсетілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2018
700
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алатау ауылы №23 Алатау орта мектебінің 9-сыныбындағы

1 слайд
Алатау ауылы №23 Алатау орта мектебінің 9-сыныбындағы

1 слайд

Алатау ауылы №23 Алатау орта мектебінің 9-сыныбындағы

“ Геометриялық прогрессия. Геометриялық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласына есептер шығару”.

2 слайд
“ Геометриялық прогрессия. Геометриялық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласына есептер шығару”.

2 слайд

“ Геометриялық прогрессия. Геометриялық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласына есептер шығару”.

Геометриялық прогрес- сия, оның n –ші мүшесі- нің формуласын есептер шығаруда пайдалану, оқушылардың ынтасы мен білімділігі

3 слайд
Геометриялық прогрес- сия, оның n –ші мүшесі- нің формуласын есептер шығаруда пайдалану, оқушылардың ынтасы мен білімділігін арттыру. Оқушылардың таным- дық, логикалық ойлау жүйесін, ой-өрісін есеп шығару және де есте сақтау қабілеттерін дамыту. Белсенділікке, шапшаң- дыққа, ізденімпаздық- қа және мәдениет- тілікке тәрбиелеу.

3 слайд

Геометриялық прогрес- сия, оның n –ші мүшесі- нің формуласын есептер шығаруда пайдалану, оқушылардың ынтасы мен білімділігін арттыру. Оқушылардың таным- дық, логикалық ойлау жүйесін, ой-өрісін есеп шығару және де есте сақтау қабілеттерін дамыту. Белсенділікке, шапшаң- дыққа, ізденімпаздық- қа және мәдениет- тілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Аралас сабағы. Сабақтың көрнекілігі: Слайд, сөз- жұмбақ, смайликтер, интерактивті тақта және электронды оқу

4 слайд
Сабақтың түрі: Аралас сабағы. Сабақтың көрнекілігі: Слайд, сөз- жұмбақ, смайликтер, интерактивті тақта және электронды оқулық. Сабақтың әдісі: сұрақ -жауап .

4 слайд

Сабақтың түрі: Аралас сабағы. Сабақтың көрнекілігі: Слайд, сөз- жұмбақ, смайликтер, интерактивті тақта және электронды оқулық. Сабақтың әдісі: сұрақ -жауап .

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлеметсіздер ме оқушылар! «Білімді ұрпақ, интеллектуалды адамдарсыз, озық ғылым

5 слайд
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлеметсіздер ме оқушылар! «Білімді ұрпақ, интеллектуалды адамдарсыз, озық ғылымсыз Қазақстанның перспективасы жоқ. Қазір –адамдардың, білімнің және де ғылымның бәсекелестігі жүруде. Бұған дайындалу керек» Н.Ә.Назарбаев. б) Бүгін сыныпта кезекші кім? Кезекшімен жұмыс.

5 слайд

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлеметсіздер ме оқушылар! «Білімді ұрпақ, интеллектуалды адамдарсыз, озық ғылымсыз Қазақстанның перспективасы жоқ. Қазір –адамдардың, білімнің және де ғылымның бәсекелестігі жүруде. Бұған дайындалу керек» Н.Ә.Назарбаев. б) Бүгін сыныпта кезекші кім? Кезекшімен жұмыс.

Қайталау№№ 202 202 (ә,б)(ә,б)

6 слайд
Қайталау№№ 202 202 (ә,б)(ә,б)

6 слайд

Қайталау№№ 202 202 (ә,б)(ә,б)

Нақыл Нақыл сөздерсөздер ““ Ақыл –ойды Ақыл –ойды тәртіпке тәртіпке келтіретін –келтіретін – ол математика,ол математика, сон

7 слайд
Нақыл Нақыл сөздерсөздер ““ Ақыл –ойды Ақыл –ойды тәртіпке тәртіпке келтіретін –келтіретін – ол математика,ол математика, сондықтан да сондықтан да оны оқу оны оқу керек” керек” М.ЛомоносовМ.Ломоносов

7 слайд

Нақыл Нақыл сөздерсөздер ““ Ақыл –ойды Ақыл –ойды тәртіпке тәртіпке келтіретін –келтіретін – ол математика,ол математика, сондықтан да сондықтан да оны оқу оны оқу керек” керек” М.ЛомоносовМ.Ломоносов

8 слайд

8 слайд

Сұрақ –жауап әдісі: • Геометриялық прогрессия –деп? • Математикалық белгісі қандай? • Оның еселігі қандай әріппен белгіленеді?

9 слайд
Сұрақ –жауап әдісі: • Геометриялық прогрессия –деп? • Математикалық белгісі қандай? • Оның еселігі қандай әріппен белгіленеді? • Геометриялық прогрессияның n – ші мүшесінің формуласы қандай?

9 слайд

Сұрақ –жауап әдісі: • Геометриялық прогрессия –деп? • Математикалық белгісі қандай? • Оның еселігі қандай әріппен белгіленеді? • Геометриялық прогрессияның n – ші мүшесінің формуласы қандай?

Электронды оқулықпен жұмыс. I к е з е ң

10 слайд
Электронды оқулықпен жұмыс. I к е з е ң

10 слайд

Электронды оқулықпен жұмыс. I к е з е ң

«Білгенге маржан, Білмегенге арзан»

11 слайд
«Білгенге маржан, Білмегенге арзан»

11 слайд

«Білгенге маржан, Білмегенге арзан»

Оқулықпен жұмыс. № 204 ауызша № 205 (а) Жауабын айтқан оқушыларға смайликтер та

12 слайд
Оқулықпен жұмыс. № 204 ауызша № 205 (а) Жауабын айтқан оқушыларға смайликтер таратып беру.

12 слайд

Оқулықпен жұмыс. № 204 ауызша № 205 (а) Жауабын айтқан оқушыларға смайликтер таратып беру.

Сергіту сәті келгенде.

13 слайд
Сергіту сәті келгенде.

13 слайд

Сергіту сәті келгенде.

№ 207, №211

14 слайд
№ 207, №211

14 слайд

№ 207, №211

IV кезең

15 слайд
IV кезең

15 слайд

IV кезең

Ал, балалар сабағымыз аяқталып қалған сияқты... 1) Сонымен балалар арифметикалық прогрессия мен геометриялық прогрессияның

16 слайд
Ал, балалар сабағымыз аяқталып қалған сияқты... 1) Сонымен балалар арифметикалық прогрессия мен геометриялық прогрессияның айырмашылықтары бар ма? 2) q және d -деп? 3) Бірінші мүшесі мен еселігі берілмеген жағдайда есепті қандай жолмен шешеміз?

16 слайд

Ал, балалар сабағымыз аяқталып қалған сияқты... 1) Сонымен балалар арифметикалық прогрессия мен геометриялық прогрессияның айырмашылықтары бар ма? 2) q және d -деп? 3) Бірінші мүшесі мен еселігі берілмеген жағдайда есепті қандай жолмен шешеміз?

А тобынан № 205 (ә). В тобынан №207 (ә), № 208 (а) . Үйге тапсырма беру. Үйге тапсы

17 слайд
А тобынан № 205 (ә). В тобынан №207 (ә), № 208 (а) . Үйге тапсырма беру. Үйге тапсырма беру.

17 слайд

А тобынан № 205 (ә). В тобынан №207 (ә), № 208 (а) . Үйге тапсырма беру. Үйге тапсырма беру.

Алған смайликтерін жинап, ортақ бағасын қою.

18 слайд
Алған смайликтерін жинап, ортақ бағасын қою.

18 слайд

Алған смайликтерін жинап, ортақ бағасын қою.

Қандай сынақ болсадағы беріспе, Әрқашанда үміткерміз жеңіске!!!

19 слайд
Қандай сынақ болсадағы беріспе, Әрқашанда үміткерміз жеңіске!!!

19 слайд

Қандай сынақ болсадағы беріспе, Әрқашанда үміткерміз жеңіске!!!

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ