Материалдар / Гүлдің құрылысы

Гүлдің құрылысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Гүлдің құрылысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2024
83
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ПРОБЛЕМАЛЫҚ СҰРАҚ Жаңа Зелендия мен Австралия алғаш ашылғанда Еуропадан алғашқы қоныстанушылар келе баст

1 слайд
ПРОБЛЕМАЛЫҚ СҰРАҚ   Жаңа Зелендия мен Австралия алғаш ашылғанда Еуропадан алғашқы қоныстанушылар келе бастады. Қоныстанушылар бұрын –соңды бұл жерлерде өсірілмеген беде тұқымын егістікке септі. Беде құнарлы топырақта өсіп, гүлдеді. Бірақ өсімдік тұқым түзбеді және көбейе алмады. Сондықтан, жыл сайын Ұлыбританиядан жаңа тұқымдар әкелуге тура келді. Осы проблеманы қалай шешуге болады?

1 слайд

ПРОБЛЕМАЛЫҚ СҰРАҚ   Жаңа Зелендия мен Австралия алғаш ашылғанда Еуропадан алғашқы қоныстанушылар келе бастады. Қоныстанушылар бұрын –соңды бұл жерлерде өсірілмеген беде тұқымын егістікке септі. Беде құнарлы топырақта өсіп, гүлдеді. Бірақ өсімдік тұқым түзбеді және көбейе алмады. Сондықтан, жыл сайын Ұлыбританиядан жаңа тұқымдар әкелуге тура келді. Осы проблеманы қалай шешуге болады?

Беде өсімдігінің ұрықтанбауының себебі, өсімдікті тозаңдандыратын түкті аралар Австралия мен Жаңа Зеландияда болмад

2 слайд
Беде өсімдігінің ұрықтанбауының себебі, өсімдікті тозаңдандыратын түкті аралар Австралия мен Жаңа Зеландияда болмады. Ұлыбританиядан түкті аралар әкелінгеннен кейін ғана беде өсімдігі мол өнім бере бастады. Біз бүгін сабақта не үйренеміз? Біздің мақсатымыз қандай? Қандай тапсырмалар орындаймыз?

2 слайд

Беде өсімдігінің ұрықтанбауының себебі, өсімдікті тозаңдандыратын түкті аралар Австралия мен Жаңа Зеландияда болмады. Ұлыбританиядан түкті аралар әкелінгеннен кейін ғана беде өсімдігі мол өнім бере бастады. Біз бүгін сабақта не үйренеміз? Біздің мақсатымыз қандай? Қандай тапсырмалар орындаймыз?

Random Group Generator: 7- сынып 1-топ 2-топ 3-топ 1. Group Title https://www.classtools. net/_logo.png

3 слайд
Random Group Generator: 7- сынып 1-топ 2-топ 3-топ 1. Group Title https://www.classtools. net/_logo.png

3 слайд

Random Group Generator: 7- сынып 1-топ 2-топ 3-топ 1. Group Title https://www.classtools. net/_logo.png

І-ТОП “ ГҮЛДІҢ ҚҰРЫЛЫСЫ” ІІ-ТОП “АЙҚАС ТОЗАҢДАУ ІІІ-ТОП “ ӨЗДІГІНЕН ТОЗАҢДАНУ “Алтын ереже” •Бірлесіп жұмыс жа

4 слайд
І-ТОП “ ГҮЛДІҢ ҚҰРЫЛЫСЫ” ІІ-ТОП “АЙҚАС ТОЗАҢДАУ ІІІ-ТОП “ ӨЗДІГІНЕН ТОЗАҢДАНУ “Алтын ереже” •Бірлесіп жұмыс жасау •Топта бірін-бірі құрметтеу •Өзгенің пікірін тыңдау •Ойын жеткізе білу •Шапшаңдыққа үйрену •Уақытты үнемдеу

4 слайд

І-ТОП “ ГҮЛДІҢ ҚҰРЫЛЫСЫ” ІІ-ТОП “АЙҚАС ТОЗАҢДАУ ІІІ-ТОП “ ӨЗДІГІНЕН ТОЗАҢДАНУ “Алтын ереже” •Бірлесіп жұмыс жасау •Топта бірін-бірі құрметтеу •Өзгенің пікірін тыңдау •Ойын жеткізе білу •Шапшаңдыққа үйрену •Уақытты үнемдеу

«Лифт» әдісі арқылы сабақ бойы өзін – өзі бағалау

5 слайд
«Лифт» әдісі арқылы сабақ бойы өзін – өзі бағалау

5 слайд

«Лифт» әдісі арқылы сабақ бойы өзін – өзі бағалау

Сәуірдің жиырма алтысы &57.Гүлдің құрылысы

6 слайд
Сәуірдің жиырма алтысы &57.Гүлдің құрылысы

6 слайд

Сәуірдің жиырма алтысы &57.Гүлдің құрылысы

Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). Сабақтың тақырыбы

7 слайд
Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). Сабақтың тақырыбы

7 слайд

Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаты 7.2.1.3- айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы айырмашылықтарын сипаттау

8 слайд
Оқу мақсаты 7.2.1.3- айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы айырмашылықтарын сипаттау

8 слайд

Оқу мақсаты 7.2.1.3- айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы айырмашылықтарын сипаттау

Бағалау критерийлері •Гүлдің құрылысы, тозаңдану, өздігінен тозаңдану, айқас тозаңдану туралы алған білімдерін қолданады. •Өзді

9 слайд
Бағалау критерийлері •Гүлдің құрылысы, тозаңдану, өздігінен тозаңдану, айқас тозаңдану туралы алған білімдерін қолданады. •Өздігінен тозаңдану мен айқас тозаңдануды сипаттайды. •Айқас тозаңданудағы бунақденелілердің маңызы туралы түсіндіреді. •Өздігінен тозаңдану мен айқас тозаңданудың кемінде үш артықшылығы мен кемшілігін талдайды және анықтайды.

9 слайд

Бағалау критерийлері •Гүлдің құрылысы, тозаңдану, өздігінен тозаңдану, айқас тозаңдану туралы алған білімдерін қолданады. •Өздігінен тозаңдану мен айқас тозаңдануды сипаттайды. •Айқас тозаңданудағы бунақденелілердің маңызы туралы түсіндіреді. •Өздігінен тозаңдану мен айқас тозаңданудың кемінде үш артықшылығы мен кемшілігін талдайды және анықтайды.

«Кинометафора» әдісі. бейнеролик.

10 слайд
«Кинометафора» әдісі. бейнеролик.

10 слайд

«Кинометафора» әдісі. бейнеролик.

ГҮЛ БӨЛІМДЕРІ НЕГІЗГІ БӨЛІКТЕРІ: АНАЛЫҚ - аналық аузы -аналықтың мойны - жатын АТАЛЫҚ -аталық жіпшесі - тозаңқап

11 слайд
ГҮЛ БӨЛІМДЕРІ НЕГІЗГІ БӨЛІКТЕРІ: АНАЛЫҚ - аналық аузы -аналықтың мойны - жатын АТАЛЫҚ -аталық жіпшесі - тозаңқап ГҮЛ СЕРІК ТОСТАҒАНША – жасыл түсті, жапырақшалар КҮЛТЕ - ашық реңді, хош иісті, тәтті шірнелі күлтелер ГҮЛ ТАБАНЫ ГҮЛ САҒАҒЫ

11 слайд

ГҮЛ БӨЛІМДЕРІ НЕГІЗГІ БӨЛІКТЕРІ: АНАЛЫҚ - аналық аузы -аналықтың мойны - жатын АТАЛЫҚ -аталық жіпшесі - тозаңқап ГҮЛ СЕРІК ТОСТАҒАНША – жасыл түсті, жапырақшалар КҮЛТЕ - ашық реңді, хош иісті, тәтті шірнелі күлтелер ГҮЛ ТАБАНЫ ГҮЛ САҒАҒЫ

ЕГЕР ТОЗАҢДАНУ ЖҮРМЕСЕ, ОНДА ТҰҚЫМ МЕН ЖЕМІС ТҮЗІЛМЕЙДІ. ТОЗАҢДАНУ - АТАЛЫҚ ТОЗАҢНЫҢ АНАЛЫҚТЫҢ АУЗЫНА ТҮСУІ. ТОЗ

12 слайд
ЕГЕР ТОЗАҢДАНУ ЖҮРМЕСЕ, ОНДА ТҰҚЫМ МЕН ЖЕМІС ТҮЗІЛМЕЙДІ. ТОЗАҢДАНУ - АТАЛЫҚ ТОЗАҢНЫҢ АНАЛЫҚТЫҢ АУЗЫНА ТҮСУІ. ТОЗАҢДАНУ ӨЗДІГІНЕН ЖӘНЕ АЙҚАС ТОЗАҢДАНУ ДЕП ЕКІГЕ БӨЛІНЕДІ ТОЗАҢДАНУ

12 слайд

ЕГЕР ТОЗАҢДАНУ ЖҮРМЕСЕ, ОНДА ТҰҚЫМ МЕН ЖЕМІС ТҮЗІЛМЕЙДІ. ТОЗАҢДАНУ - АТАЛЫҚ ТОЗАҢНЫҢ АНАЛЫҚТЫҢ АУЗЫНА ТҮСУІ. ТОЗАҢДАНУ ӨЗДІГІНЕН ЖӘНЕ АЙҚАС ТОЗАҢДАНУ ДЕП ЕКІГЕ БӨЛІНЕДІ ТОЗАҢДАНУ

Тозаңқап бір –бірімен байланысқан екі бөліктен тұрады. Әр бөлігінде 2- ден тозаң ұясы бар. Тозаңқапта мыңдаған т

13 слайд
Тозаңқап бір –бірімен байланысқан екі бөліктен тұрады. Әр бөлігінде 2- ден тозаң ұясы бар. Тозаңқапта мыңдаған тозаң түйіршіктері түзіледі. Тозаңдану кезеңі аталық тозаңқап

13 слайд

Тозаңқап бір –бірімен байланысқан екі бөліктен тұрады. Әр бөлігінде 2- ден тозаң ұясы бар. Тозаңқапта мыңдаған тозаң түйіршіктері түзіледі. Тозаңдану кезеңі аталық тозаңқап

Тозаң пісіп –жетілгенде тозаң қабықшасы кеуіп, жиырылып, тозаң ішіндегі қысым жоғарылап, тозаңдары сыртқа шашылады.

14 слайд
Тозаң пісіп –жетілгенде тозаң қабықшасы кеуіп, жиырылып, тозаң ішіндегі қысым жоғарылап, тозаңдары сыртқа шашылады.

14 слайд

Тозаң пісіп –жетілгенде тозаң қабықшасы кеуіп, жиырылып, тозаң ішіндегі қысым жоғарылап, тозаңдары сыртқа шашылады.

Аралар арқылы тозаңдану Аралар гүлдің шірнесімен, тозаңымен қоректенеді. Қорегін іздеп, бір гүлден екінші гүлге қонғанда дене

15 слайд
Аралар арқылы тозаңдану Аралар гүлдің шірнесімен, тозаңымен қоректенеді. Қорегін іздеп, бір гүлден екінші гүлге қонғанда денесіне тозаңдар жабысады. Екінші гүлге қонғанда жабысқан тозаңдар аналықтың аузына түсіп, тозаңдануға себепші болады. тозаң Аналық аузы

15 слайд

Аралар арқылы тозаңдану Аралар гүлдің шірнесімен, тозаңымен қоректенеді. Қорегін іздеп, бір гүлден екінші гүлге қонғанда денесіне тозаңдар жабысады. Екінші гүлге қонғанда жабысқан тозаңдар аналықтың аузына түсіп, тозаңдануға себепші болады. тозаң Аналық аузы

Аналықтың аузына тозаң түйіршігі түскеннен кейін, аналықтан жабысқақ сұйықтық бөлінгенде аналық аузына түскен тозаң жіңішке

16 слайд
Аналықтың аузына тозаң түйіршігі түскеннен кейін, аналықтан жабысқақ сұйықтық бөлінгенде аналық аузына түскен тозаң жіңішке түтікше шығарып, өнеді. Тозаң түтікшесі ұзарып аналықтың жатынына жетеді.

16 слайд

Аналықтың аузына тозаң түйіршігі түскеннен кейін, аналықтан жабысқақ сұйықтық бөлінгенде аналық аузына түскен тозаң жіңішке түтікше шығарып, өнеді. Тозаң түтікшесі ұзарып аналықтың жатынына жетеді.

Тозаң түтікшесінің ұшында ірі ядролы 2 жасуша (спермий) бар. Тозаң түтікшесінің ұшы тұқым бүршілігімен түйіскенде 2 жасушан

17 слайд
Тозаң түтікшесінің ұшында ірі ядролы 2 жасуша (спермий) бар. Тозаң түтікшесінің ұшы тұқым бүршілігімен түйіскенде 2 жасушаның біреуі жұмыртқа жасушасымен қосылып ұрықтанады. Екінші жасуша (спермий) тұқым бүршігінің ең ірі жасушасымен қосылады. Тозаң жіпшесі Аналық аузы жатын Тұқым бүршігі

17 слайд

Тозаң түтікшесінің ұшында ірі ядролы 2 жасуша (спермий) бар. Тозаң түтікшесінің ұшы тұқым бүршілігімен түйіскенде 2 жасушаның біреуі жұмыртқа жасушасымен қосылып ұрықтанады. Екінші жасуша (спермий) тұқым бүршігінің ең ірі жасушасымен қосылады. Тозаң жіпшесі Аналық аузы жатын Тұқым бүршігі

Тозаңданудан кейін ұрықтану жүреді Тозаңданудың маңызы

18 слайд
Тозаңданудан кейін ұрықтану жүреді Тозаңданудың маңызы

18 слайд

Тозаңданудан кейін ұрықтану жүреді Тозаңданудың маңызы

Тозаңдану жолдары:  жел арқылы; жануарлар көмегімен (бунақденелілер, құстар, жарқанаттар); су арқылы;  адам көмегімен;

19 слайд
Тозаңдану жолдары:  жел арқылы; жануарлар көмегімен (бунақденелілер, құстар, жарқанаттар); су арқылы;  адам көмегімен;

19 слайд

Тозаңдану жолдары:  жел арқылы; жануарлар көмегімен (бунақденелілер, құстар, жарқанаттар); су арқылы;  адам көмегімен;

Биотикалық тозаңдану (тірі ағзалар көмегімен) Энтомофилия — бунақденелілер арқылы тозаңдану аралар, сона, кейде құмырсқалар (Hy

20 слайд
Биотикалық тозаңдану (тірі ағзалар көмегімен) Энтомофилия — бунақденелілер арқылы тозаңдану аралар, сона, кейде құмырсқалар (Hymenoptera),  қоңыздар (Coleoptera), көбелектер (Lepidoptera), шыбындар (Diptera).  Бунақденелілер гүлден шырын, тозаң жинап бір гүлдің тозаңын екінші гүл аналығының аузына тасымалдайды. Сөйтіп өсімдіктерді айқас тозаңдандырады. Көптеген этномофильді өсімдіктердің гүлдері хош иіс беретін эфир майларына бай. Гүл серіктері ашық алуан түсті болып келетін гүлдер насекомдарды жақын жерлерден еліктіретін болса, гүлдің хош иісі алысқа тарап, на ­секомдарды өзіне тартады

20 слайд

Биотикалық тозаңдану (тірі ағзалар көмегімен) Энтомофилия — бунақденелілер арқылы тозаңдану аралар, сона, кейде құмырсқалар (Hymenoptera),  қоңыздар (Coleoptera), көбелектер (Lepidoptera), шыбындар (Diptera).  Бунақденелілер гүлден шырын, тозаң жинап бір гүлдің тозаңын екінші гүл аналығының аузына тасымалдайды. Сөйтіп өсімдіктерді айқас тозаңдандырады. Көптеген этномофильді өсімдіктердің гүлдері хош иіс беретін эфир майларына бай. Гүл серіктері ашық алуан түсті болып келетін гүлдер насекомдарды жақын жерлерден еліктіретін болса, гүлдің хош иісі алысқа тарап, на ­секомдарды өзіне тартады

Зоофилия — омыртқалы жануарлар арқылы тозаңдану •құстар (орнитофилия) , колибри құсы, •шірнеші (құс, медосос),

21 слайд
Зоофилия — омыртқалы жануарлар арқылы тозаңдану •құстар (орнитофилия) , колибри құсы, •шірнеші (құс, медосос),  •жарқанаттар (хироптерофилия), •кемігіштер , лемурлар (Мадагаскарда) Жасанды тозаңдану — адамның көмегімен аталық тозаңының аналық аузына түсуі

21 слайд

Зоофилия — омыртқалы жануарлар арқылы тозаңдану •құстар (орнитофилия) , колибри құсы, •шірнеші (құс, медосос),  •жарқанаттар (хироптерофилия), •кемігіштер , лемурлар (Мадагаскарда) Жасанды тозаңдану — адамның көмегімен аталық тозаңының аналық аузына түсуі

Абиотикалық тозаңдану •Анемофилия — өсімдіктердің жел арқылы айқас тозаңдануы. •Анемофилия жолымен барлық жабық тұқымды

22 слайд
Абиотикалық тозаңдану •Анемофилия — өсімдіктердің жел арқылы айқас тозаңдануы. •Анемофилия жолымен барлық жабық тұқымды өсімдіктер (астық тұқымдас өсімдіктер, әр түрлі ағаштар: қандыағаш, терек, шегіршін, емен, шамшат, жаңғақ, тұт, шөптесін өсімдіктер: сора, қалақай, құлмақ, шалаң т.б.). • Гидрофилия — су арқылы тозаңдану. Су арқылы суда өсетін өсімдіктердің гүлі тозаңданады Шамамен өсімдік түрлерінің 80,4 % биотикалық жолмен тозаңданады, ал 19,6 % жел арқылы тозаңданады.

22 слайд

Абиотикалық тозаңдану •Анемофилия — өсімдіктердің жел арқылы айқас тозаңдануы. •Анемофилия жолымен барлық жабық тұқымды өсімдіктер (астық тұқымдас өсімдіктер, әр түрлі ағаштар: қандыағаш, терек, шегіршін, емен, шамшат, жаңғақ, тұт, шөптесін өсімдіктер: сора, қалақай, құлмақ, шалаң т.б.). • Гидрофилия — су арқылы тозаңдану. Су арқылы суда өсетін өсімдіктердің гүлі тозаңданады Шамамен өсімдік түрлерінің 80,4 % биотикалық жолмен тозаңданады, ал 19,6 % жел арқылы тозаңданады.

Тозаңдану Өздігінен тозаңдану Айқас тозаңдану Бір гүлдің өз аталық тозаңының сол гүлдің аналығының аузына түсуі Бір гүлді

23 слайд
Тозаңдану Өздігінен тозаңдану Айқас тозаңдану Бір гүлдің өз аталық тозаңының сол гүлдің аналығының аузына түсуі  Бір гүлдің аталық тозаңының екінші гүлдің аналығының аузына түсуі

23 слайд

Тозаңдану Өздігінен тозаңдану Айқас тозаңдану Бір гүлдің өз аталық тозаңының сол гүлдің аналығының аузына түсуі  Бір гүлдің аталық тозаңының екінші гүлдің аналығының аузына түсуі

Өздігінен тозаңдануға өсімдіктердің бейімделуі Гүлдері ашылмай тұрып тозаңданады Аталық аналықтан жоғары болады.

24 слайд
Өздігінен тозаңдануға өсімдіктердің бейімделуі Гүлдері ашылмай тұрып тозаңданады Аталық аналықтан жоғары болады.

24 слайд

Өздігінен тозаңдануға өсімдіктердің бейімделуі Гүлдері ашылмай тұрып тозаңданады Аталық аналықтан жоғары болады.

бидай картоп қызанақ зығыр Өздігінен тозаңданатын өсімдіктер

25 слайд
бидай картоп қызанақ зығыр Өздігінен тозаңданатын өсімдіктер

25 слайд

бидай картоп қызанақ зығыр Өздігінен тозаңданатын өсімдіктер

Айқас тозаңданатын өсімдіктер

26 слайд
Айқас тозаңданатын өсімдіктер

26 слайд

Айқас тозаңданатын өсімдіктер

Өсімдіктердің бунақденелілер арқылы тозаңдануына бейімделуі Хош иісті Шірнеліктің болуы Ашық рең Тозаңдары көп

27 слайд
Өсімдіктердің бунақденелілер арқылы тозаңдануына бейімделуі Хош иісті Шірнеліктің болуы Ашық рең Тозаңдары көп

27 слайд

Өсімдіктердің бунақденелілер арқылы тозаңдануына бейімделуі Хош иісті Шірнеліктің болуы Ашық рең Тозаңдары көп

меруертгүл күнбағыстал стапелия итмұрын беде

28 слайд
меруертгүл күнбағыстал стапелия итмұрын беде

28 слайд

меруертгүл күнбағыстал стапелия итмұрын беде

Су арқылы тозаңдану Суда өсетін өсімдіктер (элодея, валлиснерия)

29 слайд
Су арқылы тозаңдану Суда өсетін өсімдіктер (элодея, валлиснерия)

29 слайд

Су арқылы тозаңдану Суда өсетін өсімдіктер (элодея, валлиснерия)

Бунақденелілер арқылы тозаңдану  ашық реңді гүлдер;  шырын (шірнелік) бөлетін гүлдер;  көптеген гүлдер өсіне бунақденелілерді

30 слайд
Бунақденелілер арқылы тозаңдану  ашық реңді гүлдер;  шырын (шірнелік) бөлетін гүлдер;  көптеген гүлдер өсіне бунақденелілерді еліктіретін хош иіс бөледі. Бунақденелілер арқылы айқас тозаңдану– бунақденелер көмегімен тозаңданатын өсімдіктер(аралар, көбелектер, қоңыздар т.б.).

30 слайд

Бунақденелілер арқылы тозаңдану  ашық реңді гүлдер;  шырын (шірнелік) бөлетін гүлдер;  көптеген гүлдер өсіне бунақденелілерді еліктіретін хош иіс бөледі. Бунақденелілер арқылы айқас тозаңдану– бунақденелер көмегімен тозаңданатын өсімдіктер(аралар, көбелектер, қоңыздар т.б.).

Жел арқылы айқас тозаңдану– тозаңдануы жел арқылы жүретін өсімдіктер (қайың т.б.). Жел арқылы айқас тозаңдану  Аталық жіпшеле

31 слайд
Жел арқылы айқас тозаңдану– тозаңдануы жел арқылы жүретін өсімдіктер (қайың т.б.). Жел арқылы айқас тозаңдану  Аталық жіпшелері өте ұзын әрі төмен қарай иіліп тұрады. Тозаңдар таралуға бейім. Аналық аузы қауырсын тәрізді үлпілдеп, тозаңды тез қабылдайды. Тозаңдары өте майда, жеңіл, көп болады.

31 слайд

Жел арқылы айқас тозаңдану– тозаңдануы жел арқылы жүретін өсімдіктер (қайың т.б.). Жел арқылы айқас тозаңдану  Аталық жіпшелері өте ұзын әрі төмен қарай иіліп тұрады. Тозаңдар таралуға бейім. Аналық аузы қауырсын тәрізді үлпілдеп, тозаңды тез қабылдайды. Тозаңдары өте майда, жеңіл, көп болады.

жүгері қайың қандыағаш Верба қарабидай Жел арқылы айқас тозаңдану

32 слайд
жүгері қайың қандыағаш Верба қарабидай Жел арқылы айқас тозаңдану

32 слайд

жүгері қайың қандыағаш Верба қарабидай Жел арқылы айқас тозаңдану

Топпен жұмыс: дұрыс ерекшеліктерді таңдаңдар Өсімдік Қарабида й Жөке Інжігүл Бадам Қызылша Бақбақ Қанды ағаш Тозаңдану •Тозаңда

33 слайд
Топпен жұмыс: дұрыс ерекшеліктерді таңдаңдар Өсімдік Қарабида й Жөке Інжігүл Бадам Қызылша Бақбақ Қанды ағаш Тозаңдану •Тозаңдану: 1)Бунақденелілер арқылы тозаңданатын өсімдік, гүлдері ашық реңді, хош иісті, шірнелік шығарады, гүлденуі жәндіктердің ұшу уақытына байланысты; 2)Өзіндігінен тозаңданатын өсімдік, гүлдері жабық немесе тозаңдануы гүлшанақта жүреді; 3)Жел арқылы тозаңданатын өсімдік, гүлдері ұсақ, реңсіз. 31111 23 1-тапсырма Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Тапсырманы талқылайды. -Кестені толтырады. -.Топпен бірлесіп жұмыс жасайды.

33 слайд

Топпен жұмыс: дұрыс ерекшеліктерді таңдаңдар Өсімдік Қарабида й Жөке Інжігүл Бадам Қызылша Бақбақ Қанды ағаш Тозаңдану •Тозаңдану: 1)Бунақденелілер арқылы тозаңданатын өсімдік, гүлдері ашық реңді, хош иісті, шірнелік шығарады, гүлденуі жәндіктердің ұшу уақытына байланысты; 2)Өзіндігінен тозаңданатын өсімдік, гүлдері жабық немесе тозаңдануы гүлшанақта жүреді; 3)Жел арқылы тозаңданатын өсімдік, гүлдері ұсақ, реңсіз. 31111 23 1-тапсырма Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Тапсырманы талқылайды. -Кестені толтырады. -.Топпен бірлесіп жұмыс жасайды.

Дұрыс ерекшеліктерді таңдаңдар Өсімдік Қарабидай Жөке Інжігүл Бадам Қызылша Бақбақ Қанды ағаш Гүлденуі •Гүлденуі: 1)Ерте көктем

34 слайд
Дұрыс ерекшеліктерді таңдаңдар Өсімдік Қарабидай Жөке Інжігүл Бадам Қызылша Бақбақ Қанды ағаш Гүлденуі •Гүлденуі: 1)Ерте көктемде жүреді; 2)Көктемнің соңында жүреді; 3)Жазда жүреді. 33 23321 Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Тапсырманы талқылайды. -Кестені толтырады. -.Топпен бірлесіп жұмыс жасайды.

34 слайд

Дұрыс ерекшеліктерді таңдаңдар Өсімдік Қарабидай Жөке Інжігүл Бадам Қызылша Бақбақ Қанды ағаш Гүлденуі •Гүлденуі: 1)Ерте көктемде жүреді; 2)Көктемнің соңында жүреді; 3)Жазда жүреді. 33 23321 Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Тапсырманы талқылайды. -Кестені толтырады. -.Топпен бірлесіп жұмыс жасайды.

?... ?... «Уақыт шеңбері» Мәтінді оқу, талдау,жылдам жауап жаз Мақсаты: идеялар ,тәжірибе алмасу, ой бөлісу, өзіңді және өзге

35 слайд
?... ?... «Уақыт шеңбері» Мәтінді оқу, талдау,жылдам жауап жаз Мақсаты: идеялар ,тәжірибе алмасу, ой бөлісу, өзіңді және өзгелерді алға бастыру 2- тапсырма жұптық жұмыс

35 слайд

?... ?... «Уақыт шеңбері» Мәтінді оқу, талдау,жылдам жауап жаз Мақсаты: идеялар ,тәжірибе алмасу, ой бөлісу, өзіңді және өзгелерді алға бастыру 2- тапсырма жұптық жұмыс

36 слайд

36 слайд

3-тапсырма (жеке жұмыс) Тозаңданудың екі тәсілінің өздігінен тозаңдану және айқас тозаңданудың оң және теріс жақтары қандай?

37 слайд
3-тапсырма (жеке жұмыс) Тозаңданудың екі тәсілінің өздігінен тозаңдану және айқас тозаңданудың оң және теріс жақтары қандай? Дескриптор: Жалпы - 3 балл. 1.Тапсырмаларды орындайды., ерекшеліктерін және айырмашылықтарын сипаттап түсіндіреді. 2. Кестені дәптерге сызып толтырады. Өздігінен тозаңдануАйқас тозаңдану + - + -

37 слайд

3-тапсырма (жеке жұмыс) Тозаңданудың екі тәсілінің өздігінен тозаңдану және айқас тозаңданудың оң және теріс жақтары қандай? Дескриптор: Жалпы - 3 балл. 1.Тапсырмаларды орындайды., ерекшеліктерін және айырмашылықтарын сипаттап түсіндіреді. 2. Кестені дәптерге сызып толтырады. Өздігінен тозаңдануАйқас тозаңдану + - + -

Сабақты бекіту “Сыңарын тап” Мақсаты: оқыған тақырыбан мән беру,мұқият болуға баулу,есте сақтау қабілетін арттыру. Алгоритмі. С

38 слайд
Сабақты бекіту “Сыңарын тап” Мақсаты: оқыған тақырыбан мән беру,мұқият болуға баулу,есте сақтау қабілетін арттыру. Алгоритмі. Сол қолғапта гүл бөлімінің атауы берілсе,оның тауып ,оң қолғаппен сәйкестендіру

38 слайд

Сабақты бекіту “Сыңарын тап” Мақсаты: оқыған тақырыбан мән беру,мұқият болуға баулу,есте сақтау қабілетін арттыру. Алгоритмі. Сол қолғапта гүл бөлімінің атауы берілсе,оның тауып ,оң қолғаппен сәйкестендіру

Рефлексия 5 саусақ әдісі: кіші саусақтан бастап: 5-саусақ: ойлау. Мен бүгін қандай білім алдым? 4 – саусақ: мақсатқа жету. Ме

39 слайд
Рефлексия 5 саусақ әдісі: кіші саусақтан бастап: 5-саусақ: ойлау. Мен бүгін қандай білім алдым? 4 – саусақ: мақсатқа жету. Мен бүгін қандай нәтижеге қол жеткіздім? 3- саусақ: көңіл – күй жағдайы. Менің көңіл – күйім қандай?. Бүгінгі сабақ маған қалай әсер етті? 2 - саусақ: көмек – қызмет көрсету. Мен бүгін кімге көмектестім? 1- саусақ: белсенділік таныту. Менің белсенділігім қандай болды? Қажетті білімді алдым ба?

39 слайд

Рефлексия 5 саусақ әдісі: кіші саусақтан бастап: 5-саусақ: ойлау. Мен бүгін қандай білім алдым? 4 – саусақ: мақсатқа жету. Мен бүгін қандай нәтижеге қол жеткіздім? 3- саусақ: көңіл – күй жағдайы. Менің көңіл – күйім қандай?. Бүгінгі сабақ маған қалай әсер етті? 2 - саусақ: көмек – қызмет көрсету. Мен бүгін кімге көмектестім? 1- саусақ: белсенділік таныту. Менің белсенділігім қандай болды? Қажетті білімді алдым ба?

Үй тапсырмасы Өз аймақтарыңыздағы өсімдіктерді зерттеп, тозаңданудың қай түріне жататынын анықтаңыз

40 слайд
Үй тапсырмасы Өз аймақтарыңыздағы өсімдіктерді зерттеп, тозаңданудың қай түріне жататынын анықтаңыз

40 слайд

Үй тапсырмасы Өз аймақтарыңыздағы өсімдіктерді зерттеп, тозаңданудың қай түріне жататынын анықтаңыз