Материалдар / Ғылыми жұмыс тақырыбы: « Атамекен аясы – адамның жан саясы» Жетекшісі: Қалиева Гулим Жусупхановна
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғылыми жұмыс тақырыбы: « Атамекен аясы – адамның жан саясы» Жетекшісі: Қалиева Гулим Жусупхановна

Материал туралы қысқаша түсінік
Жұмабек Нүргүл « Атамекен аясы- адамның жан саясы» атты ғылыми жобасында ол алдына қойған мақсаттарын орындаған. Ол өз туған ауылы туралы деректерді жинақтап, “Қалам ” көлі жайында өз ойы мен пікірін қоса білдіріп отырған. “Қалам” көлі жайында мәліметтерді ауыл ақсақалдарынан сұрастыра отырып , өз тұжырымын айтқан. Нүргүл осы зерттеу жұмысын жазуда үнемі ізденіс үстінде болғаны көрініп тұр. Өз туған еліне деген жанашырлық сезімі, махаббаты басқада оқушыларға үлгі бола алады деп сенемін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2018
341
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі Ғылыми жоба Орындаған: 3-сынып оқушысы: Жұмабек Нұргүл Жетекшісі:Қалиева Г.Ж Қалам-Қара

1 слайд
Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі Ғылыми жоба Орындаған: 3-сынып оқушысы: Жұмабек Нұргүл Жетекшісі:Қалиева Г.Ж Қалам-Қарасу ауылы-2016ж

1 слайд

Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі Ғылыми жоба Орындаған: 3-сынып оқушысы: Жұмабек Нұргүл Жетекшісі:Қалиева Г.Ж Қалам-Қарасу ауылы-2016ж

Аты-жөні: Жұмабек Нүргүл Мектебі: Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектеп Сыныбы: 3 сынып Жеке қасиеттері:

2 слайд
Аты-жөні: Жұмабек Нүргүл Мектебі: Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектеп Сыныбы: 3 сынып Жеке қасиеттері: Еңбекқор, талапшыл, ұқыпты. . Отбасында: Үлкендердің «қолғанаты», туыстарына қамқор. Жетістіктері: Оқу озаты . Мектепішілік , аудандық сайыстардың белсенді қатысушысы. Сүйікті пәні: Математика , Ана тілі, Дүниетану . Өзім жайлы мәлімет

2 слайд

Аты-жөні: Жұмабек Нүргүл Мектебі: Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектеп Сыныбы: 3 сынып Жеке қасиеттері: Еңбекқор, талапшыл, ұқыпты. . Отбасында: Үлкендердің «қолғанаты», туыстарына қамқор. Жетістіктері: Оқу озаты . Мектепішілік , аудандық сайыстардың белсенді қатысушысы. Сүйікті пәні: Математика , Ана тілі, Дүниетану . Өзім жайлы мәлімет

Тақырыбы: Атамекен аясы- адамның жан саясы

3 слайд
Тақырыбы: Атамекен аясы- адамның жан саясы

3 слайд

Тақырыбы: Атамекен аясы- адамның жан саясы

Ғ.Қайырбеков атындағы мектебінң 3- сынып оқушысы

4 слайд
Ғ.Қайырбеков атындағы мектебінң 3- сынып оқушысы Жұмабек Нүргүл « Атамекен аясы – адамның жан саясы» атты ғылыми жобасына Пікір Жұмабек Нүргүл « Атамекен аясы- адамның жан саясы» атты ғылыми жобасында ол алдына қойған мақсаттарын орындаған. Ол өз туған ауылы туралы деректерді жинақтап, “Қалам ” көлі жайында өз ойы мен пікірін қоса білдіріп отырған. “Қалам” көлі жайында мәліметтерді ауыл ақсақалдарынан сұрастыра отырып , өз тұжырымын айтқан. Нүргүл осы зерттеу жұмысын жазуда үнемі ізденіс үстінде болғаны көрініп тұр. Өз туған еліне деген жанашырлық сезімі, махаббаты басқада оқушыларға үлгі бола алады деп сенемін. Ғылыми жоба мазмұнын теориялық жағынан маңызды мәліметтерге сүйене отырып, оның тәрбиелік мәнін бүгінгі қоғам талабына сай айқын да анық аша білген. Ғылыми жетекшісі: Бастауыш сынып мұғалімі Қалиева Гүлім Жүсіпханқызы

4 слайд

Ғ.Қайырбеков атындағы мектебінң 3- сынып оқушысы Жұмабек Нүргүл « Атамекен аясы – адамның жан саясы» атты ғылыми жобасына Пікір Жұмабек Нүргүл « Атамекен аясы- адамның жан саясы» атты ғылыми жобасында ол алдына қойған мақсаттарын орындаған. Ол өз туған ауылы туралы деректерді жинақтап, “Қалам ” көлі жайында өз ойы мен пікірін қоса білдіріп отырған. “Қалам” көлі жайында мәліметтерді ауыл ақсақалдарынан сұрастыра отырып , өз тұжырымын айтқан. Нүргүл осы зерттеу жұмысын жазуда үнемі ізденіс үстінде болғаны көрініп тұр. Өз туған еліне деген жанашырлық сезімі, махаббаты басқада оқушыларға үлгі бола алады деп сенемін. Ғылыми жоба мазмұнын теориялық жағынан маңызды мәліметтерге сүйене отырып, оның тәрбиелік мәнін бүгінгі қоғам талабына сай айқын да анық аша білген. Ғылыми жетекшісі: Бастауыш сынып мұғалімі Қалиева Гүлім Жүсіпханқызы

Аннотац ия Мен өз жұмысым бойынша ауылымыздың тариын айтқым келеді.. Ауылымызда қандай өзен көлдер бары

5 слайд
Аннотац ия Мен өз жұмысым бойынша ауылымыздың тариын айтқым келеді.. Ауылымызда қандай өзен көлдер барын айта оырып, “Қалам” көлінің қазіргі жағдайын көрсеткім келді. Ауылымызда алып отырған экологиялық апатты көріп отырып жаным ашиды. Ауылымның көркеюіне өз үлесімді қосам деген ойым бар. Я по своей работе хочу сказать историю своего села. Сказав в нашем селе есть какие озер и рек, хочу показать состоянию озера “Калам”. Сожелею увидя экологическую состояние своего села. Я тоже хочу что-то сделать для процветания своего села.

5 слайд

Аннотац ия Мен өз жұмысым бойынша ауылымыздың тариын айтқым келеді.. Ауылымызда қандай өзен көлдер барын айта оырып, “Қалам” көлінің қазіргі жағдайын көрсеткім келді. Ауылымызда алып отырған экологиялық апатты көріп отырып жаным ашиды. Ауылымның көркеюіне өз үлесімді қосам деген ойым бар. Я по своей работе хочу сказать историю своего села. Сказав в нашем селе есть какие озер и рек, хочу показать состоянию озера “Калам”. Сожелею увидя экологическую состояние своего села. Я тоже хочу что-то сделать для процветания своего села.

Жұмыстың мақсаты: Ғылыми жұмысым негізінен өз туған ауылым жайында айта отырып, ауылдағы экологиялық жағдайды айқын көр

6 слайд
Жұмыстың мақсаты: Ғылыми жұмысым негізінен өз туған ауылым жайында айта отырып, ауылдағы экологиялық жағдайды айқын көрсету. Зерттеу жұмысының ғылыми болжамы: “Қалам ” көлінің жағдайын алдағы уақытта назардас тыс қалдырмау. Оның болашағын жарқын қылдыру. Елге деген сүйішпеншілік сезімдерін ояту. Зерттеудің жаңалығы мен дербестік нәтижесі: - Ауылымның қысқаша тарихына талдау жасалынды; - Туған жерімдегі табғи апатты көрсету мақсаттарымен үндестігі айқындалды; - Өзім сияқты оқушылардың бойына жанашырлық адамгершілік қасиеттер көрсетілді. Зерттеудің теориялық және практикалық мәнділігі: Тарих пәнінің мұғалімі Тұрмағанбетов Қанат пен биология пәнінің мұғалімі Аубакиров Тоба ағайлардан алған мәліметтерді зерттеу жұмысымда пайдаландым. “Қалам” көліне саяхат жасай отырып деректер жинадым. Өзен ,көл жайында дүниетану пәндерінен мәліметтер алдым.

6 слайд

Жұмыстың мақсаты: Ғылыми жұмысым негізінен өз туған ауылым жайында айта отырып, ауылдағы экологиялық жағдайды айқын көрсету. Зерттеу жұмысының ғылыми болжамы: “Қалам ” көлінің жағдайын алдағы уақытта назардас тыс қалдырмау. Оның болашағын жарқын қылдыру. Елге деген сүйішпеншілік сезімдерін ояту. Зерттеудің жаңалығы мен дербестік нәтижесі: - Ауылымның қысқаша тарихына талдау жасалынды; - Туған жерімдегі табғи апатты көрсету мақсаттарымен үндестігі айқындалды; - Өзім сияқты оқушылардың бойына жанашырлық адамгершілік қасиеттер көрсетілді. Зерттеудің теориялық және практикалық мәнділігі: Тарих пәнінің мұғалімі Тұрмағанбетов Қанат пен биология пәнінің мұғалімі Аубакиров Тоба ағайлардан алған мәліметтерді зерттеу жұмысымда пайдаландым. “Қалам” көліне саяхат жасай отырып деректер жинадым. Өзен ,көл жайында дүниетану пәндерінен мәліметтер алдым.

Жұмыстың мақсаты мен міндеті. Ғылыми жұмысымды жазуда мен өз туған ауылымның табиғатымен танысуды көздедім. Оның бас

7 слайд
Жұмыстың мақсаты мен міндеті. Ғылыми жұмысымды жазуда мен өз туған ауылымның табиғатымен танысуды көздедім. Оның басынан кешіп отырған экологиялық жағдайды көрсеткім келді. “Қалам” көлінің қазіргі жағдайын көрсету.

7 слайд

Жұмыстың мақсаты мен міндеті. Ғылыми жұмысымды жазуда мен өз туған ауылымның табиғатымен танысуды көздедім. Оның басынан кешіп отырған экологиялық жағдайды көрсеткім келді. “Қалам” көлінің қазіргі жағдайын көрсету.

Мазмұны Кіріспе I. Менің ауылым ,кіндік қаным тамған жер. Ауылым жайлы шағын мәлімет. II. Негізгі бөлім А.“Қалам ” көлі

8 слайд
Мазмұны Кіріспе I. Менің ауылым ,кіндік қаным тамған жер. Ауылым жайлы шағын мәлімет. II. Негізгі бөлім А.“Қалам ” көлі Ә. “Қалам көлінің қазіргі жағдайы” ІІІ. Қорытынды Пайдаланылған әдебиет тізімі  

8 слайд

Мазмұны Кіріспе I. Менің ауылым ,кіндік қаным тамған жер. Ауылым жайлы шағын мәлімет. II. Негізгі бөлім А.“Қалам ” көлі Ә. “Қалам көлінің қазіргі жағдайы” ІІІ. Қорытынды Пайдаланылған әдебиет тізімі  

Қалам-Қарасу ауылдық округі Менің ауылым, кіндік қаным тамған жер

9 слайд
Қалам-Қарасу ауылдық округі Менің ауылым, кіндік қаным тамған жер

9 слайд

Қалам-Қарасу ауылдық округі Менің ауылым, кіндік қаным тамған жер

Менің атамның –әкесі Ақышыв Балғабай деген кісі. Ол тыл ардагері. Мен оның сүйікті шөбересімін. Атам маған ауылымызд

10 слайд
Менің атамның –әкесі Ақышыв Балғабай деген кісі. Ол тыл ардагері. Мен оның сүйікті шөбересімін. Атам маған ауылымыздың тарихын қысқаша айтып берді

10 слайд

Менің атамның –әкесі Ақышыв Балғабай деген кісі. Ол тыл ардагері. Мен оның сүйікті шөбересімін. Атам маған ауылымыздың тарихын қысқаша айтып берді

.

11 слайд
.

11 слайд

.

Қалам-Қарасу ауылдық округінің әкімі Жетпісбаев Қайрақбай Халқының саны. 366 адам Ауылдың алып жатқан жер көлемі-173322

12 слайд
Қалам-Қарасу ауылдық округінің әкімі Жетпісбаев Қайрақбай Халқының саны. 366 адам Ауылдың алып жатқан жер көлемі-173322 г . Мекендейтін жыртқыш аңдары: Қасқыр,түлкі, қоян, сарышұнақ, ақбөкендер, шошқа т.б

12 слайд

Қалам-Қарасу ауылдық округінің әкімі Жетпісбаев Қайрақбай Халқының саны. 366 адам Ауылдың алып жатқан жер көлемі-173322 г . Мекендейтін жыртқыш аңдары: Қасқыр,түлкі, қоян, сарышұнақ, ақбөкендер, шошқа т.б

Ауылымызда қандай өзен,көлдер бар? Өз жеріміздегі көлдің жағдай қандай?

13 слайд
Ауылымызда қандай өзен,көлдер бар? Өз жеріміздегі көлдің жағдай қандай?

13 слайд

Ауылымызда қандай өзен,көлдер бар? Өз жеріміздегі көлдің жағдай қандай?

«ҚАЛАМ» КӨЛІ Негізгі бөлім

14 слайд
«ҚАЛАМ» КӨЛІ Негізгі бөлім

14 слайд

«ҚАЛАМ» КӨЛІ Негізгі бөлім

Көлдің ұзындығы-700-800 метрдей болады. Ені 50-55 м шамасында Тереңдігі 8-12 метр Қалам көлі тұйық көлге жатады. С

15 слайд
Көлдің ұзындығы-700-800 метрдей болады. Ені 50-55 м шамасында Тереңдігі 8-12 метр Қалам көлі тұйық көлге жатады. Сол себепті ол еш өзенге құймайды. Бұл көлге Торғай өзенінен құйып, буланған суының орнын толтырып отырған.

15 слайд

Көлдің ұзындығы-700-800 метрдей болады. Ені 50-55 м шамасында Тереңдігі 8-12 метр Қалам көлі тұйық көлге жатады. Сол себепті ол еш өзенге құймайды. Бұл көлге Торғай өзенінен құйып, буланған суының орнын толтырып отырған.

Өзен, көл, теңіз, мұхит – табиғи суқоймалар. 2006-2007 ЖЫЛҒА ДЕЙІН “ҚАЛАМ” КӨЛІ АУЫЛ ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ КҮНДЕЛІКТІ АУЫЗ СУЫ

16 слайд
Өзен, көл, теңіз, мұхит – табиғи суқоймалар. 2006-2007 ЖЫЛҒА ДЕЙІН “ҚАЛАМ” КӨЛІ АУЫЛ ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ КҮНДЕЛІКТІ АУЫЗ СУЫ БОЛАТЫН . ТАМАҚҚА ДА ,ШӨЛДЕГЕНДЕ СУСЫН РЕТІНДЕ ДЕ, КҮНДЕЛІКТІ ТҰРМЫСҚА ДА ПАЙДАЛАНЫЛАТЫН КӨЛ БОЛАТЫН. АЛ ҚАЗІР БҰЛ ӨЗЕН ЛАСТАНЫП, СУЫ САСЫП, АДАМ ТҮГІЛІ МАЛ ЖОЛАМАЙТЫН ҚАЛГЕ ЖЕТТІ. БҰҒАН НЕ СЕБЕП БОЛДЫ. ТАБИҒАТ ПА? ӘЛДЕ АДАМ БА? КІНӘЛІ КІМ? ОСЫ СҰРАҚ БАРЛЫҚ АУЫЛ ТҰРҒЫНДАРЫН МАЗАЛАП ЖҮР. СЕБЕБІ ДӘЛ АУЫЛДЫҢ ІРГЕСІНДЕ ОРНАЛАСҚАН “ҚАЛАМ ” КӨЛІ ХАЛЫҚҚА ДА МАЛҒА ДА ПАЙДАСЫ ЗОР ЕДІ. АЛ ҚАЗІР ХАЛЫҚ АУЫЛДАН 2 ШАҚЫРЫМ ЖЕРДЕГІ “ТОРҒАЙ” ӨЗЕНІНЕН СУ ТАСЫП, МАЛЫН СУАРЫП ЖҮР .

16 слайд

Өзен, көл, теңіз, мұхит – табиғи суқоймалар. 2006-2007 ЖЫЛҒА ДЕЙІН “ҚАЛАМ” КӨЛІ АУЫЛ ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ КҮНДЕЛІКТІ АУЫЗ СУЫ БОЛАТЫН . ТАМАҚҚА ДА ,ШӨЛДЕГЕНДЕ СУСЫН РЕТІНДЕ ДЕ, КҮНДЕЛІКТІ ТҰРМЫСҚА ДА ПАЙДАЛАНЫЛАТЫН КӨЛ БОЛАТЫН. АЛ ҚАЗІР БҰЛ ӨЗЕН ЛАСТАНЫП, СУЫ САСЫП, АДАМ ТҮГІЛІ МАЛ ЖОЛАМАЙТЫН ҚАЛГЕ ЖЕТТІ. БҰҒАН НЕ СЕБЕП БОЛДЫ. ТАБИҒАТ ПА? ӘЛДЕ АДАМ БА? КІНӘЛІ КІМ? ОСЫ СҰРАҚ БАРЛЫҚ АУЫЛ ТҰРҒЫНДАРЫН МАЗАЛАП ЖҮР. СЕБЕБІ ДӘЛ АУЫЛДЫҢ ІРГЕСІНДЕ ОРНАЛАСҚАН “ҚАЛАМ ” КӨЛІ ХАЛЫҚҚА ДА МАЛҒА ДА ПАЙДАСЫ ЗОР ЕДІ. АЛ ҚАЗІР ХАЛЫҚ АУЫЛДАН 2 ШАҚЫРЫМ ЖЕРДЕГІ “ТОРҒАЙ” ӨЗЕНІНЕН СУ ТАСЫП, МАЛЫН СУАРЫП ЖҮР .

17 слайд

17 слайд

Қалам көлінің қазіргі жағдайы осындай

18 слайд
Қалам көлінің қазіргі жағдайы осындай

18 слайд

Қалам көлінің қазіргі жағдайы осындай

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

Егер сен ауылды жерде тұрсаң, Өзен-көлдің, құдықтың тазалығына көңіл бөл Таза су ішсең,денің сау болатынын есіңде сақта!

23 слайд
Егер сен ауылды жерде тұрсаң, Өзен-көлдің, құдықтың тазалығына көңіл бөл Таза су ішсең,денің сау болатынын есіңде сақта!. Өзен мен көлдің жағалауын ластамау керек. Біздің елімізде судың тазалығын қорғау туралы заң қабылданды. Заң бойынша барлық ағын су тазалануы керек.

23 слайд

Егер сен ауылды жерде тұрсаң, Өзен-көлдің, құдықтың тазалығына көңіл бөл Таза су ішсең,денің сау болатынын есіңде сақта!. Өзен мен көлдің жағалауын ластамау керек. Біздің елімізде судың тазалығын қорғау туралы заң қабылданды. Заң бойынша барлық ағын су тазалануы керек.

Мен осы жобам арқылы біздің ауылда осындай экологиялық жағдай бар екенін көрсеткім келді. Осыны одан әрі зерттеп жұмыс

24 слайд
Мен осы жобам арқылы біздің ауылда осындай экологиялық жағдай бар екенін көрсеткім келді. Осыны одан әрі зерттеп жұмыс жасаймын. Қазіргі кезде лас суды тазартатын арнайы қондырғылар қажеттілігі туып отыр. Менің арманым осындай қондырғыға қол жеткізу. Менің қорыта келе айтарым, ауылымыздың тазалығын сақтап,өзен-көлдерімізді таза ұстайық! Қорытынды бөлім

24 слайд

Мен осы жобам арқылы біздің ауылда осындай экологиялық жағдай бар екенін көрсеткім келді. Осыны одан әрі зерттеп жұмыс жасаймын. Қазіргі кезде лас суды тазартатын арнайы қондырғылар қажеттілігі туып отыр. Менің арманым осындай қондырғыға қол жеткізу. Менің қорыта келе айтарым, ауылымыздың тазалығын сақтап,өзен-көлдерімізді таза ұстайық! Қорытынды бөлім

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 1.“Дүниетану” 1-4 сыныптар

25 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 1.“Дүниетану” 1-4 сыныптар

25 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 1.“Дүниетану” 1-4 сыныптар