Ілияс Жансүгіров. «Күй» поэмасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысының қызмет көрсету
және тамақтандыру саласындағы
инновациялық технологиялар
колледжі
Сабақтың тақырыбы:
Тіл. Өнер. Әдебиет.
Ілияс Жансүгіров. «Күй» поэмасы .
Дайындаған оқытушы: Иманбекова Айгул Ибрашевна
1 слайд
Алматы облысының қызмет көрсету және тамақтандыру саласындағы инновациялық технологиялар колледжі Сабақтың тақырыбы: Тіл. Өнер. Әдебиет. Ілияс Жансүгіров. «Күй» поэмасы . Дайындаған оқытушы: Иманбекова Айгул Ибрашевна
2 слайд
Оқу мақсаты
11.2.1.1. ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер
мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша
мәтін құрауда орынды қолдану;
11.3.6.1. мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген
мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі,
дәлелді жеткізу;
11.5.1.2. сын есім сөздердің синонимдік қатарын стильдік
ерекшеліктеріне сәйкес қолдану
2 слайд
Оқу мақсаты 11.2.1.1. ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; 11.3.6.1. мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу; 11.5.1.2. сын есім сөздердің синонимдік қатарын стильдік ерекшеліктеріне сәйкес қолдану
3 слайд
поэмадағы күрделі
сөздер мен
терминдердің
жасалу жолын
анықтау;
поэмадан үзінді
тыңдай отырып,
негізгі идеясын
анықтау, берілген
ақпараттарды
жүйелеу, өзіндік
көзқарасын жүйелі,
дәлелді жеткізу;
сын есім сөздердің
синонимдік
қатарын табу .
3 слайд
поэмадағы күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау; поэмадан үзінді тыңдай отырып, негізгі идеясын анықтау, берілген ақпараттарды жүйелеу, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу; сын есім сөздердің синонимдік қатарын табу .
4 слайд
сын есім сөздердің синонимдік қатарын
табады. Бағалау
критерий
лері
поэмадан үзінді тыңдай отырып, негізгі идеясын
анықтайды;
берілген ақпараттарды жүйелеп, өзіндік
көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізеді;
поэмадағы күрделі сөздер мен терминдердің
жасалу жолын анықтайды;
- үзінді тыңдайды және
негізгі идеясын
анықтайды; - өз көзқарасын дәлелді
жеткізеді;
- күрделі сөздер мен
терминдердің жасалу
жолын анықтайды;
- сын есім сөздердің
синонимдік қатарын
табады. Дескриптор
лары
4 слайд
сын есім сөздердің синонимдік қатарын табады. Бағалау критерий лері поэмадан үзінді тыңдай отырып, негізгі идеясын анықтайды; берілген ақпараттарды жүйелеп, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізеді; поэмадағы күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтайды; - үзінді тыңдайды және негізгі идеясын анықтайды; - өз көзқарасын дәлелді жеткізеді; - күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтайды; - сын есім сөздердің синонимдік қатарын табады. Дескриптор лары
5 слайд
білу
түсіну
қолдану
Сөйлеу
әрекетінің
түрлері
тыңдалым
жазылымайтылым жоғары деңгей
дағдылары
5 слайд
білу түсіну қолдану Сөйлеу әрекетінің түрлері тыңдалым жазылымайтылым жоғары деңгей дағдылары
6 слайд
Ойтүрткі.
1.Ілияс Жансүгіров кім?
2. Ілияс Жансүгіров туралы не білесіз?
3. Қандай шығармаларын айта
аласыз?
4. Қазақтың қандай ұлт-аспаптарын
білесіз?
Ойтүрткіге арналған сұрақтарды
жалғастырыңыз
6 слайд
Ойтүрткі. 1.Ілияс Жансүгіров кім? 2. Ілияс Жансүгіров туралы не білесіз? 3. Қандай шығармаларын айта аласыз? 4. Қазақтың қандай ұлт-аспаптарын білесіз? Ойтүрткіге арналған сұрақтарды жалғастырыңыз
7 слайд
Тыңдалым дағдысы бойынша тапсырма
Ілияс Жансүгіровтің «Күй» поэмасынан алынған үзіндіні
тыңдаңыздар. Поэманы тыңдау кезінде көз алдарыңызға
кімнің бейнесі елестеді.
Поэмадан үзінді
I
Қобызшы – Молықбай шал Матайдағы,
Матайда – Кенже, Тұңғат Сақайдағы.
Қазақта қобызшының қалғаны сол,
Жорға еді маймаңдаған бақайшағы.
Жар қабақ, сида, арсақай, cap шұбар шал,
Жарықшақ, үні тозған, қансыған шал.
Іріңдеп екі көзі, қол дірілдеп,
Аузынан азу тісін аршыған шал.
7 слайд
Тыңдалым дағдысы бойынша тапсырма Ілияс Жансүгіровтің «Күй» поэмасынан алынған үзіндіні тыңдаңыздар. Поэманы тыңдау кезінде көз алдарыңызға кімнің бейнесі елестеді. Поэмадан үзінді I Қобызшы – Молықбай шал Матайдағы, Матайда – Кенже, Тұңғат Сақайдағы. Қазақта қобызшының қалғаны сол, Жорға еді маймаңдаған бақайшағы. Жар қабақ, сида, арсақай, cap шұбар шал, Жарықшақ, үні тозған, қансыған шал. Іріңдеп екі көзі, қол дірілдеп, Аузынан азу тісін аршыған шал.
8 слайд
Еңкейіп екіндідей күні кеткен,
Жұқарып, нашарланып күйі кеткен.
Қобызшы ол – «Ақ көбікті» аңыратқан,
Боздатып «Боз інгенді» күңіренткен.
Қобызшы ол – «Көк көбекті» күрілдеткен,
«Дүлдүлін Ер Əлінің» дүрілдеткен.
«Онсан мен Ормамбеттің айырылғанын»,
«Жыласқан ноғай-қазақ» күйін шерткен.
Қобызшы ол – «Қорамжанның» күйін тартқан,
Зарлы қыл қыр қиялын қиындатқан.
Қалыпты қолда қоңыр көне қобыз,
О баста сырмайлатқан, күміс шапқан.
8 слайд
Еңкейіп екіндідей күні кеткен, Жұқарып, нашарланып күйі кеткен. Қобызшы ол – «Ақ көбікті» аңыратқан, Боздатып «Боз інгенді» күңіренткен. Қобызшы ол – «Көк көбекті» күрілдеткен, «Дүлдүлін Ер Əлінің» дүрілдеткен. «Онсан мен Ормамбеттің айырылғанын», «Жыласқан ноғай-қазақ» күйін шерткен. Қобызшы ол – «Қорамжанның» күйін тартқан, Зарлы қыл қыр қиялын қиындатқан. Қалыпты қолда қоңыр көне қобыз, О баста сырмайлатқан, күміс шапқан.
9 слайд
Сөздер 3 тірек сөзді атаңыз
Адам Үзінді кейіпкері кім?
Сандар Үзіндіде қандай күйлер аталды?
Санамалап айтыңыздар
Әрекет Күйшінің күй тарту шеберлігін әңгімелеңіздер.
Дыбыс Қобыздың үні қалай суреттелген
Көзқарас Күйшіге баға беріңіздер.2- тапсырма.
Поэманың негізгі идеясын ашатын сұрақтар дайындаңыз?
3- тапсырма.
Үзіндіден күрделі сөздерді тауып, жасалу жолдарын
анықтаңыз.
4- тапсырма.
Поэма үзіндісі бойынша төмендегі тапсырмаларды
орындаңыздар .
Айтылым дағдысы бойынша тапсырмалар
9 слайд
Сөздер 3 тірек сөзді атаңыз Адам Үзінді кейіпкері кім? Сандар Үзіндіде қандай күйлер аталды? Санамалап айтыңыздар Әрекет Күйшінің күй тарту шеберлігін әңгімелеңіздер. Дыбыс Қобыздың үні қалай суреттелген Көзқарас Күйшіге баға беріңіздер.2- тапсырма. Поэманың негізгі идеясын ашатын сұрақтар дайындаңыз? 3- тапсырма. Үзіндіден күрделі сөздерді тауып, жасалу жолдарын анықтаңыз. 4- тапсырма. Поэма үзіндісі бойынша төмендегі тапсырмаларды орындаңыздар . Айтылым дағдысы бойынша тапсырмалар
10 слайд
5- тапсырма.
Сын есім сөздердің синонимдік қатарын табыңыз.
Мұңлы - ..., зарлы - ..., тозған - ..., шертілген күй- ..., көне
- ..., қаңсыған шал - ..., жорға - ..., күйі кеткен - ... .
6- тапсырма.
«Дербес пікір» жазу тәсілін қолданып, сабақ бойынша
пікірлеріңізді жинақтап жазыңыздар.
Өзіндік пікір (идея) – бір сөйлем.
Дәлел – екі сөйлем.
Өз пікірін айғақтайтын мысал – екі сөйлем.
Өз пікіріне қарсы пікір – бір сөйлем.
Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал – екі сөйлем.
Қорытынды – екі сөйлем. Жазылым дағдысы бойынша тапсырмалар
10 слайд
5- тапсырма. Сын есім сөздердің синонимдік қатарын табыңыз. Мұңлы - ..., зарлы - ..., тозған - ..., шертілген күй- ..., көне - ..., қаңсыған шал - ..., жорға - ..., күйі кеткен - ... . 6- тапсырма. «Дербес пікір» жазу тәсілін қолданып, сабақ бойынша пікірлеріңізді жинақтап жазыңыздар. Өзіндік пікір (идея) – бір сөйлем. Дәлел – екі сөйлем. Өз пікірін айғақтайтын мысал – екі сөйлем. Өз пікіріне қарсы пікір – бір сөйлем. Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал – екі сөйлем. Қорытынды – екі сөйлем. Жазылым дағдысы бойынша тапсырмалар
11 слайд
Қандай ой
пайда болды? Нені сезіндім? Не ұнады?
Кері байланыс:
« Менің тақырыптан алған әсерім »
кестесін толтырып, кері байланыс жасаңыздар. Рефлексия.
11 слайд
Қандай ой пайда болды? Нені сезіндім? Не ұнады? Кері байланыс: « Менің тақырыптан алған әсерім » кестесін толтырып, кері байланыс жасаңыздар. Рефлексия.
12 слайд
Үйге тапсырма:
1. Поэма үзіндісін мәнерлеп оқу.
2. «Қобызшы» туралы мәлімет
дайындау.
12 слайд
Үйге тапсырма: 1. Поэма үзіндісін мәнерлеп оқу. 2. «Қобызшы» туралы мәлімет дайындау.