Материалдар / Инклюзивті білім беру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Инклюзивті білім беру

Материал туралы қысқаша түсінік
Инклюзивті білім беру жолдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
1010
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Инклюзивті білім беру Дайындаған:.Жаңбырбай М. Тексерген: Мажинов Б.М. Тобы: Химия-экология 3 курс

1 слайд
Тақырыбы: Инклюзивті білім беру Дайындаған:.Жаңбырбай М. Тексерген: Мажинов Б.М. Тобы: Химия-экология 3 курс

1 слайд

Тақырыбы: Инклюзивті білім беру Дайындаған:.Жаңбырбай М. Тексерген: Мажинов Б.М. Тобы: Химия-экология 3 курс

Жоспары: Инклюзивті білім берудегі оқытудың мәні Мүмкіндігі шектеулі балаларды педагогикалық-психологиялық қолдау Инклюзивті

2 слайд
Жоспары: Инклюзивті білім берудегі оқытудың мәні Мүмкіндігі шектеулі балаларды педагогикалық-психологиялық қолдау Инклюзивті білім берудегі шетелдік тәжірибе Мектепте мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім беруде дефектологтың рөлі Қазақстан Республикасының «Білім беру» туралы заңындағы инклюзивті білім беру

2 слайд

Жоспары: Инклюзивті білім берудегі оқытудың мәні Мүмкіндігі шектеулі балаларды педагогикалық-психологиялық қолдау Инклюзивті білім берудегі шетелдік тәжірибе Мектепте мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім беруде дефектологтың рөлі Қазақстан Республикасының «Білім беру» туралы заңындағы инклюзивті білім беру

Инклюзивті білім беру – мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытып-үйретудің бір формасы.Иинклюзив сөзі латын тілінен аударғанда “ө

3 слайд
Инклюзивті білім беру – мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытып-үйретудің бір формасы.Иинклюзив сөзі латын тілінен аударғанда “өзімді қосқанда”, ал ағылшын тілінен аударғанда “араластырамын” деген мағына береді.

3 слайд

Инклюзивті білім беру – мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытып-үйретудің бір формасы.Иинклюзив сөзі латын тілінен аударғанда “өзімді қосқанда”, ал ағылшын тілінен аударғанда “араластырамын” деген мағына береді.

Мақсаты:  Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты балалармен бірге білім беру, яғни адаиның жасына,дініне шығу тегіне қар

4 слайд
Мақсаты:  Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты балалармен бірге білім беру, яғни адаиның жасына,дініне шығу тегіне қарамастан тең құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі болып табылады.  Мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы ортаға кіріктіру мақсатында 2009 жылғы инклюзивті білім беруді дамыту жобасы дайындалды, ал 2010 жылдың 1 ақпанында ҚР Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы бекітілді.

4 слайд

Мақсаты:  Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты балалармен бірге білім беру, яғни адаиның жасына,дініне шығу тегіне қарамастан тең құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі болып табылады.  Мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы ортаға кіріктіру мақсатында 2009 жылғы инклюзивті білім беруді дамыту жобасы дайындалды, ал 2010 жылдың 1 ақпанында ҚР Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы бекітілді.

Инклюзивті оқыту Инклюзивті оқыту- барлық балалардың мұқтаждықтарын ескеретін, ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім

5 слайд
Инклюзивті оқыту Инклюзивті оқыту- барлық балалардың мұқтаждықтарын ескеретін, ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын қамтамасыз ететін жалпы білім үрдісінің дамуы. Инклюзивті оқытудың негізгі принцптері: 1.Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті. 2.Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы. 3.Барлық адам бір-бірін қажет. 4.Білім шынайы қарым-қатнас шеңберінде жүзеге асады Инклюзивті оқыту үдерісі балаларды толеранттылыққа тәрбиелеудің бастауы болмақ

5 слайд

Инклюзивті оқыту Инклюзивті оқыту- барлық балалардың мұқтаждықтарын ескеретін, ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын қамтамасыз ететін жалпы білім үрдісінің дамуы. Инклюзивті оқытудың негізгі принцптері: 1.Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті. 2.Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы. 3.Барлық адам бір-бірін қажет. 4.Білім шынайы қарым-қатнас шеңберінде жүзеге асады Инклюзивті оқыту үдерісі балаларды толеранттылыққа тәрбиелеудің бастауы болмақ

Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытып- үйретудің бір формасы. Тұлғаның тең құқығын анықтайды және ұжым іс-әрекетіне қаты

6 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытып- үйретудің бір формасы. Тұлғаның тең құқығын анықтайды және ұжым іс-әрекетіне қатысуға, адамдармен қарым- қатынасына қажетті қабілетті дамуға мүмкіндік береді. Балалардың мұқтаждықтарын ескеретін, ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын қамтамасыз ететін жалпы білім үрдісінің дамуы. Венн диаграммасы Инклюзивті білім беру Инклюзивті оқыту

6 слайд

Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытып- үйретудің бір формасы. Тұлғаның тең құқығын анықтайды және ұжым іс-әрекетіне қатысуға, адамдармен қарым- қатынасына қажетті қабілетті дамуға мүмкіндік береді. Балалардың мұқтаждықтарын ескеретін, ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын қамтамасыз ететін жалпы білім үрдісінің дамуы. Венн диаграммасы Инклюзивті білім беру Инклюзивті оқыту

Инклюзивті білім беруге үлес қосқан ғалымдар Ян Амос Коменский, Сайман Лори К.Д.Ушинский В.А.Сухамлинский А.Т.Искакова Г.з

7 слайд
Инклюзивті білім беруге үлес қосқан ғалымдар Ян Амос Коменский, Сайман Лори К.Д.Ушинский В.А.Сухамлинский А.Т.Искакова Г.закаева А.Б.Айтбаева А.А.Байтұрсынова

7 слайд

Инклюзивті білім беруге үлес қосқан ғалымдар Ян Амос Коменский, Сайман Лори К.Д.Ушинский В.А.Сухамлинский А.Т.Искакова Г.закаева А.Б.Айтбаева А.А.Байтұрсынова

Психологиялық – педагогикалық қолдау – баланы білім беру-тәрбиелеу үдерістері жағдайында қамтамасыз ететін көмек пен қ

8 слайд
Психологиялық – педагогикалық қолдау – баланы білім беру-тәрбиелеу үдерістері жағдайында қамтамасыз ететін көмек пен қолдаудың ерекше бір түрі.

8 слайд

Психологиялық – педагогикалық қолдау – баланы білім беру-тәрбиелеу үдерістері жағдайында қамтамасыз ететін көмек пен қолдаудың ерекше бір түрі.

Педагогикалық- психологиялық қолдаудың негізгі міндеттері Білім беру және тәрбиелеу бағдарламаларын психологиялық қамтам

9 слайд
Педагогикалық- психологиялық қолдаудың негізгі міндеттері Білім беру және тәрбиелеу бағдарламаларын психологиялық қамтамасыз ету Балалардың дамуындағы кемшіліктерді ерте түзетуді ұйымдастыру Баланы түзету – дамыту, тәрбиелеу жұмыстары мен оқыту нәтижесінің мониторингі Педагогтардың, тәрбиелеушілер дің, ата – аналардың психологиялық- педагогикалық құзыреттілігін дамыту Балаға және оның отбасына даму, оқу, әлеуметтену міндеттерін шешуге көмектесу

9 слайд

Педагогикалық- психологиялық қолдаудың негізгі міндеттері Білім беру және тәрбиелеу бағдарламаларын психологиялық қамтамасыз ету Балалардың дамуындағы кемшіліктерді ерте түзетуді ұйымдастыру Баланы түзету – дамыту, тәрбиелеу жұмыстары мен оқыту нәтижесінің мониторингі Педагогтардың, тәрбиелеушілер дің, ата – аналардың психологиялық- педагогикалық құзыреттілігін дамыту Балаға және оның отбасына даму, оқу, әлеуметтену міндеттерін шешуге көмектесу

Психологиялық-педагогикалық қолдаудың тиімділігі психологиялық, педагогикалық, медициналық диагностиканың және жалпы көрсеткіш

10 слайд
Психологиялық-педагогикалық қолдаудың тиімділігі психологиялық, педагогикалық, медициналық диагностиканың және жалпы көрсеткіштердің мәліметтері 4 пункт бойынша анықталады: 2.Баланың өзге балалармен ынтымақтастыққа бейімділігі 3.Білім беру ұйымында болған бала мен ананың жағымды әсері 1.Баланың сенімділігі 4.Тиісті жас кезеңін меңгеру жетістігі және баланың қызмет түрлеріне қарай ерекшеліктері

10 слайд

Психологиялық-педагогикалық қолдаудың тиімділігі психологиялық, педагогикалық, медициналық диагностиканың және жалпы көрсеткіштердің мәліметтері 4 пункт бойынша анықталады: 2.Баланың өзге балалармен ынтымақтастыққа бейімділігі 3.Білім беру ұйымында болған бала мен ананың жағымды әсері 1.Баланың сенімділігі 4.Тиісті жас кезеңін меңгеру жетістігі және баланың қызмет түрлеріне қарай ерекшеліктері

Баланың психологиялық-педагогикалық қолдаудың негізгі бағыттары: Баланың психологиялық және дене даму ерекшеліктерін кешенді т

11 слайд
Баланың психологиялық-педагогикалық қолдаудың негізгі бағыттары: Баланың психологиялық және дене даму ерекшеліктерін кешенді түрде тексеру, нақты психологиялық-педагогикалық түзету шараларына қажеттілігін анықтау; Баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сәйкес келетін жеке түзете дамыту бағдарламасын әзірлеу және іске асыру; Жеке, шағын топпен, топпен өтетін түзете дамыту жұмысын жүргізу; Кеңес беру және оқу-ағарту жұмысы; Ғылыми-әдістемелік қызмет (семинар-практикумдерді, жиналыстарды ұйымдастыру және өткізу; жұмыс тәжірибесін баяндама, сөз сөйлеу түрінде жинақтау; әдістемелік ұсынымдар әзірлеу); Психологиялық-педагогикалық мониторингті жүзеге асыру.

11 слайд

Баланың психологиялық-педагогикалық қолдаудың негізгі бағыттары: Баланың психологиялық және дене даму ерекшеліктерін кешенді түрде тексеру, нақты психологиялық-педагогикалық түзету шараларына қажеттілігін анықтау; Баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сәйкес келетін жеке түзете дамыту бағдарламасын әзірлеу және іске асыру; Жеке, шағын топпен, топпен өтетін түзете дамыту жұмысын жүргізу; Кеңес беру және оқу-ағарту жұмысы; Ғылыми-әдістемелік қызмет (семинар-практикумдерді, жиналыстарды ұйымдастыру және өткізу; жұмыс тәжірибесін баяндама, сөз сөйлеу түрінде жинақтау; әдістемелік ұсынымдар әзірлеу); Психологиялық-педагогикалық мониторингті жүзеге асыру.

Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға арнайы білім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық процестің технологиясы мынадай мі

12 слайд
Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға арнайы білім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық процестің технологиясы мынадай міндеттерді шешуді көздейді: әр баланы жан – жақты зерттеу; Нақты бағдарламаларды жеке және топтарға арналған бағдарламалар түрінде конструкциялау, жүзеге асыру; Коррекциялық оқыту жағдайлары мен білім беру бағыттарын анықтауда бала дамуының динамикасын зерттеу; Психологиялық – педагогикалық бақылау мен танымдық, эмоциялық- ерік сферасындағы әрекеттерді зерттеуде ұқсастықтарды саралау; Баланың оқуға дайындығын анықтаушы параметрлерді белгілеу және оқу бағдарламасын игертудің формаларына таңдау жасау.

12 слайд

Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға арнайы білім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық процестің технологиясы мынадай міндеттерді шешуді көздейді: әр баланы жан – жақты зерттеу; Нақты бағдарламаларды жеке және топтарға арналған бағдарламалар түрінде конструкциялау, жүзеге асыру; Коррекциялық оқыту жағдайлары мен білім беру бағыттарын анықтауда бала дамуының динамикасын зерттеу; Психологиялық – педагогикалық бақылау мен танымдық, эмоциялық- ерік сферасындағы әрекеттерді зерттеуде ұқсастықтарды саралау; Баланың оқуға дайындығын анықтаушы параметрлерді белгілеу және оқу бағдарламасын игертудің формаларына таңдау жасау.

Қазақстан Республикасының Елбасы биылғы Жолдауында әлеуметтік мәселелерге көп көңіл бөлді. 2011-2020 жылдары Қазақстан републ

13 слайд
Қазақстан Республикасының Елбасы биылғы Жолдауында әлеуметтік мәселелерге көп көңіл бөлді. 2011-2020 жылдары Қазақстан републикасының білім беруді дамыту мемлекеттік бағдарламасының басты мақсаты-білім беру үдерісінің барлық қатысушыларын жақсы білім беру қорлары мен технологияларына тең қолжетімділігін қамтамасыз ету болып отыр. Мемлекеттік саясаттың басты міндеттерінің бірі-мүмкіндіктері шектеулі балалардың Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес білім алу құқықтарын жүзеге асыруын қамтамасыз ету болып табылады. Білім беру саласындағы халықаралық құжаттар негізінде құралған Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мүмкіндігі шектеулі баланың білім алудағы тең құқықтар қағидасы қарастырылады.

13 слайд

Қазақстан Республикасының Елбасы биылғы Жолдауында әлеуметтік мәселелерге көп көңіл бөлді. 2011-2020 жылдары Қазақстан републикасының білім беруді дамыту мемлекеттік бағдарламасының басты мақсаты-білім беру үдерісінің барлық қатысушыларын жақсы білім беру қорлары мен технологияларына тең қолжетімділігін қамтамасыз ету болып отыр. Мемлекеттік саясаттың басты міндеттерінің бірі-мүмкіндіктері шектеулі балалардың Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес білім алу құқықтарын жүзеге асыруын қамтамасыз ету болып табылады. Білім беру саласындағы халықаралық құжаттар негізінде құралған Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мүмкіндігі шектеулі баланың білім алудағы тең құқықтар қағидасы қарастырылады.

Мүмкіндігі шектеулі баланың білім алу құқығына кепілдіктер:  Қазақстан республикасының Ата Заңы-Конституцияда,  «Қазақстан Р

14 слайд
Мүмкіндігі шектеулі баланың білім алу құқығына кепілдіктер:  Қазақстан республикасының Ата Заңы-Конституцияда,  «Қазақстан Республикасында бала құқықтары»,  «Білім туралы»,  «Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау»,  «Арнайы әлеуметтік қызметтер»,  «Мүмкіндіктері шектеулі балаларды әлеуметтік- медициналық-педагогикалық және психологиялық түзете қолдау туралы» Қазақстан Республикасының заңдарында бекітілген.

14 слайд

Мүмкіндігі шектеулі баланың білім алу құқығына кепілдіктер:  Қазақстан республикасының Ата Заңы-Конституцияда,  «Қазақстан Республикасында бала құқықтары»,  «Білім туралы»,  «Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау»,  «Арнайы әлеуметтік қызметтер»,  «Мүмкіндіктері шектеулі балаларды әлеуметтік- медициналық-педагогикалық және психологиялық түзете қолдау туралы» Қазақстан Республикасының заңдарында бекітілген.

 Бүгінгі күні республикамыздағы арнайы ұйымдар жүйесінде 63 түзету және инклюзивті білім беру кабинеті, 129 психологиялық-пед

15 слайд
 Бүгінгі күні республикамыздағы арнайы ұйымдар жүйесінде 63 түзету және инклюзивті білім беру кабинеті, 129 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті, 20 оңалту орталығы және 479 логопедиялық пункт қызметтерін жүзеге асыруда.  2020 жылға дейін білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы аясында қоғамдық орындарға кедергісіз енуді қамтамасыз ететін материалдық-техникалық жағдайлар жасалып, дене және психикалық ауытқушылығы бар балаларға жалпы білім беру мекемелерді «кедергісіз аумақтар»(пандус, арнайы лифт, арнайы жабдықталған оқитын орындар, медициналық құрал-жабдықтар т.б.) жасалды.2011 жылы инклюзивті білім беруге жағдай жасалған мектеп үлесі 18,9% болды.

15 слайд

 Бүгінгі күні республикамыздағы арнайы ұйымдар жүйесінде 63 түзету және инклюзивті білім беру кабинеті, 129 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті, 20 оңалту орталығы және 479 логопедиялық пункт қызметтерін жүзеге асыруда.  2020 жылға дейін білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы аясында қоғамдық орындарға кедергісіз енуді қамтамасыз ететін материалдық-техникалық жағдайлар жасалып, дене және психикалық ауытқушылығы бар балаларға жалпы білім беру мекемелерді «кедергісіз аумақтар»(пандус, арнайы лифт, арнайы жабдықталған оқитын орындар, медициналық құрал-жабдықтар т.б.) жасалды.2011 жылы инклюзивті білім беруге жағдай жасалған мектеп үлесі 18,9% болды.

Республикамызда 2002 жылдан бастап дамуында мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналған оқулықтар және оқу-әдістемелік кешендер

16 слайд
Республикамызда 2002 жылдан бастап дамуында мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналған оқулықтар және оқу-әдістемелік кешендер жасалып, қазақстандық басылымдарды шығару жұмыстары жүргізілуде. Мұндай мекемеде жұмыс жасайтын педагогтар түзету педагогикасы, арнайы психология негіздерін, дамуында мүмкіндіктері шектеулі балалардың психо-физиологиялық даму ерекшеліктерін, осы балаларға арналған білім беру және оңалту үдерістерін ұйымдастыру технологиялары мен әдістемелерін білуі қажет.

16 слайд

Республикамызда 2002 жылдан бастап дамуында мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналған оқулықтар және оқу-әдістемелік кешендер жасалып, қазақстандық басылымдарды шығару жұмыстары жүргізілуде. Мұндай мекемеде жұмыс жасайтын педагогтар түзету педагогикасы, арнайы психология негіздерін, дамуында мүмкіндіктері шектеулі балалардың психо-физиологиялық даму ерекшеліктерін, осы балаларға арналған білім беру және оңалту үдерістерін ұйымдастыру технологиялары мен әдістемелерін білуі қажет.

Интеграция - ақыл-ой мен физикалық мүмкіндіктері шектеулі балалардың білім жүйесіне деген қажеттіліктерін қанағаттандыру Ке

17 слайд
Интеграция - ақыл-ой мен физикалық мүмкіндіктері шектеулі балалардың білім жүйесіне деген қажеттіліктерін қанағаттандыру Кез-келген елде интеграцияланған білім беруді табысты жүзеге асыру үшін алғышарттар Демократиялық әлеуметтік тәртіп және құқықтарына кепілдік берілген Оқу прцесінің қаржылық қауіпсіздігі Қоғамның органикалық даму мүмкіндіктері бар адамдармен өзара әрекеттесуге дайындығы Арнайы білім беру қажеттілігі бар баланың сыныптарына “ арнайы мұғалім” жібереді Интеграциялық үрдістердің зорлықсыз сипаты, білім беру және түзету қызметтерін таңдау, жалпы білім беру жүйесі мен арнайы білім беру

17 слайд

Интеграция - ақыл-ой мен физикалық мүмкіндіктері шектеулі балалардың білім жүйесіне деген қажеттіліктерін қанағаттандыру Кез-келген елде интеграцияланған білім беруді табысты жүзеге асыру үшін алғышарттар Демократиялық әлеуметтік тәртіп және құқықтарына кепілдік берілген Оқу прцесінің қаржылық қауіпсіздігі Қоғамның органикалық даму мүмкіндіктері бар адамдармен өзара әрекеттесуге дайындығы Арнайы білім беру қажеттілігі бар баланың сыныптарына “ арнайы мұғалім” жібереді Интеграциялық үрдістердің зорлықсыз сипаты, білім беру және түзету қызметтерін таңдау, жалпы білім беру жүйесі мен арнайы білім беру

Швеция Инклюзивті білім беру идеясы табысты жүзеге асырып жатқан елдердің бірі болып саналады 1969 жылдан бастап Швецияда

18 слайд
Швеция Инклюзивті білім беру идеясы табысты жүзеге асырып жатқан елдердің бірі болып саналады 1969 жылдан бастап Швецияда тиісті үкіметтік құжат пайда болған кезде басталды 1980 жылы дамуында мүгедектігі бар балаларға білім беруді ұйымдастырудың тәсілдерін өзгертуді белгілейтін оқу бағдарламасын қабылдады 1990 жылдан бастап түзету педагогтары үшін арнайы оқу жоспары қабылданды. 1995 жылы жаңа білім беру стандарты белгіленді. Ол 5-9 сыныптар үшін жасалынды Инклюзивті білім- қажеттіліктері бар балаларға қатысты мемлекеттік саясаттың стратегиялық бағыты Швеция Инклюзивті білім- қажеттіліктері бар балаларға қатысты мемлекеттік саясаттың стратегиялық бағыты Швеция Инклюзивті білім- қажеттіліктері бар балаларға қатысты мемлекеттік саясаттың стратегиялық бағыты Швеция Инклюзивті білім - қажеттіліктері бар балаларға қатысты мемлекеттік саясаттың стратегиялық бағыты

18 слайд

Швеция Инклюзивті білім беру идеясы табысты жүзеге асырып жатқан елдердің бірі болып саналады 1969 жылдан бастап Швецияда тиісті үкіметтік құжат пайда болған кезде басталды 1980 жылы дамуында мүгедектігі бар балаларға білім беруді ұйымдастырудың тәсілдерін өзгертуді белгілейтін оқу бағдарламасын қабылдады 1990 жылдан бастап түзету педагогтары үшін арнайы оқу жоспары қабылданды. 1995 жылы жаңа білім беру стандарты белгіленді. Ол 5-9 сыныптар үшін жасалынды Инклюзивті білім- қажеттіліктері бар балаларға қатысты мемлекеттік саясаттың стратегиялық бағыты Швеция Инклюзивті білім- қажеттіліктері бар балаларға қатысты мемлекеттік саясаттың стратегиялық бағыты Швеция Инклюзивті білім- қажеттіліктері бар балаларға қатысты мемлекеттік саясаттың стратегиялық бағыты Швеция Инклюзивті білім - қажеттіліктері бар балаларға қатысты мемлекеттік саясаттың стратегиялық бағыты

Италия Бүкіл әлем бойынша инклюзивті білім беру зертханасы болды; 1970 жылдан б

19 слайд
Италия Бүкіл әлем бойынша инклюзивті білім беру зертханасы болды; 1970 жылдан бері осы елдегі арнайы мектептер мен сыныптардағы мүмкіндіні шектеулі балалардың көпшілігі жалпы білім беру жүйесіне кіріктірілді; Бүгінде мүмкіндігі шектеулі балалардың пайызы жалпы білім беретін мектептерде оқиды; Егер сыныпта соқыр немесе саңырау балалар болса,қалған сыныптағы барлық балалар да Брайль әліпбиі мен ымдау тілін оқиды; Жалпы білім беретін мектептердің мұғалімдеріне жылына сағатқа есептелген біліктілікті жоғарылату курсынан өткізу қарастырылған; Итальяндық тәсілдің ерекшелігі - жалпы білім беретін мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балаларды диагностикалау және емдеу бойынша параллель жұмыстарын жүргізетін медициналық және әлеуметтік мекемелердің мамандарымен тығыз қарым қатынаста болуы(логопед,психолог,дәрігер); Итальяндық инклюзивті мектептердегі басты сезім жылулық пен қамқорлық атмосферасы; ЮНЕСКО сарапшылары барлық елдерді итальяндық тәжірибені барлық кезеңдерде бірлескен іс қимылға ынталандыру үшін қабылдауға шақырады.

19 слайд

Италия Бүкіл әлем бойынша инклюзивті білім беру зертханасы болды; 1970 жылдан бері осы елдегі арнайы мектептер мен сыныптардағы мүмкіндіні шектеулі балалардың көпшілігі жалпы білім беру жүйесіне кіріктірілді; Бүгінде мүмкіндігі шектеулі балалардың пайызы жалпы білім беретін мектептерде оқиды; Егер сыныпта соқыр немесе саңырау балалар болса,қалған сыныптағы барлық балалар да Брайль әліпбиі мен ымдау тілін оқиды; Жалпы білім беретін мектептердің мұғалімдеріне жылына сағатқа есептелген біліктілікті жоғарылату курсынан өткізу қарастырылған; Итальяндық тәсілдің ерекшелігі - жалпы білім беретін мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балаларды диагностикалау және емдеу бойынша параллель жұмыстарын жүргізетін медициналық және әлеуметтік мекемелердің мамандарымен тығыз қарым қатынаста болуы(логопед,психолог,дәрігер); Итальяндық инклюзивті мектептердегі басты сезім жылулық пен қамқорлық атмосферасы; ЮНЕСКО сарапшылары барлық елдерді итальяндық тәжірибені барлық кезеңдерде бірлескен іс қимылға ынталандыру үшін қабылдауға шақырады.

Италия заңдары  1971 ж. Италия ерекше қажеттілігі бар балалардың жалпы білім беретін мектептерде

20 слайд
Италия заңдары  1971 ж. Италия ерекше қажеттілігі бар балалардың жалпы білім беретін мектептерде оқыту құқығы туралы алғашқы заңын енгізді;  1992 ж. Шығарылған Италиядағы жаңа заң мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтендіруге ғана емес,сондай ақ олардың оқу пәндерінде сапалы білім алуға басымдық беріп отыр;  1997 ж. Италияда дискриминация туралы заң қабылданды,содан кейін 160 мың ерекше қажеттілігі бар балалар жалпы білім беретін мектептерге ауыстырылды,олардың мыңға жуығының ауытқуы бар.  2003 ж. Италияның білім министрлігі мектептердің барлық директорларына жұмыстан үздіксіз тренингке қатысуды міндеттейді,бұл тренингке қатысу өмірге инклюзивті білім берудің ұлттық саясатын жетілдіру үшін қажет.

20 слайд

Италия заңдары  1971 ж. Италия ерекше қажеттілігі бар балалардың жалпы білім беретін мектептерде оқыту құқығы туралы алғашқы заңын енгізді;  1992 ж. Шығарылған Италиядағы жаңа заң мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтендіруге ғана емес,сондай ақ олардың оқу пәндерінде сапалы білім алуға басымдық беріп отыр;  1997 ж. Италияда дискриминация туралы заң қабылданды,содан кейін 160 мың ерекше қажеттілігі бар балалар жалпы білім беретін мектептерге ауыстырылды,олардың мыңға жуығының ауытқуы бар.  2003 ж. Италияның білім министрлігі мектептердің барлық директорларына жұмыстан үздіксіз тренингке қатысуды міндеттейді,бұл тренингке қатысу өмірге инклюзивті білім берудің ұлттық саясатын жетілдіру үшін қажет.

Греция Мүмкіндігі шектеулі балаларды қарапайым балабақшаларға және мектептерге біріктеру идеясы Гре

21 слайд
Греция Мүмкіндігі шектеулі балаларды қарапайым балабақшаларға және мектептерге біріктеру идеясы Грецияда алғаш рет 1974 ж. енгізілді. Алайда, көптеген басқа Елдермен салыстырғанда,интеграция үдерісін бастау туралы шешім,педагогтар мен ата аналардың қысымының нәтижесінде емес,соған сәйкес заңнаманың пайда болуымен қабылданды. Елде интеграция процесі баяу жүруде, атап айтатын болсақ: 1.Тірек қимыл аппараты бұзылған балаларға арналған қарапайым мектептерде физикалық қол жеткізудің мүмкін еместігі; 2.Диагностиканың кең қолжетімді тесттері мен дәстүрлерінің болмауы; 3.Педагогтар ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс әдісін меңгермеген; 4.Жергілікті билік ерте көмек беру мен интеграцияны аса қымбат деп, қызығушылық танытпайды; 5.Қажетті қызмет түрлерін көрсететін орталықтар жетіспейді (физикалық терапия, логопедия саласында, психологиялық көмек, құқықтық көмек және т.б.).

21 слайд

Греция Мүмкіндігі шектеулі балаларды қарапайым балабақшаларға және мектептерге біріктеру идеясы Грецияда алғаш рет 1974 ж. енгізілді. Алайда, көптеген басқа Елдермен салыстырғанда,интеграция үдерісін бастау туралы шешім,педагогтар мен ата аналардың қысымының нәтижесінде емес,соған сәйкес заңнаманың пайда болуымен қабылданды. Елде интеграция процесі баяу жүруде, атап айтатын болсақ: 1.Тірек қимыл аппараты бұзылған балаларға арналған қарапайым мектептерде физикалық қол жеткізудің мүмкін еместігі; 2.Диагностиканың кең қолжетімді тесттері мен дәстүрлерінің болмауы; 3.Педагогтар ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс әдісін меңгермеген; 4.Жергілікті билік ерте көмек беру мен интеграцияны аса қымбат деп, қызығушылық танытпайды; 5.Қажетті қызмет түрлерін көрсететін орталықтар жетіспейді (физикалық терапия, логопедия саласында, психологиялық көмек, құқықтық көмек және т.б.).

Индия 1986 жылы құрастырылған және 1992 жылы толықтырылған білім туралы Ұлттық заң,

22 слайд
Индия 1986 жылы құрастырылған және 1992 жылы толықтырылған білім туралы Ұлттық заң, көптеген кәсіпқойлар, бірқатар штат өкілдері мен басқа қызығушылық танытқан адамдардың бірлескен күш-жігерінің нәтижесінде пайда болды. Аталған бағдарламаның аясында, білім осы елдің барлық тұрғындарына ұсынылуы керек. Заңның негізгі қағидалары білім алудағы және ерекше қажеттіліктері бар адамдарға теңдей құқық пен мүмкіндік ұсынуда, кедергілерді жобға бағытталған. Елдің көп тілдігін, оның діни, әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін, сонымен бірге ұзақ ғасырлар бойы колония (бодан) ретінде болудың салдарын ескерудің қажеттілігі атап көрсетіледі. Мүгедек балалар, қыздар, ұлттық аз топтар мен шалғай аймақта тұратын балалар, қосымша зейін аударуға мұқтаж балалар ретінде анықталды. Оқшауланған топтарға бірқатар тайпалар мен ақсүйектер жатады.

22 слайд

Индия 1986 жылы құрастырылған және 1992 жылы толықтырылған білім туралы Ұлттық заң, көптеген кәсіпқойлар, бірқатар штат өкілдері мен басқа қызығушылық танытқан адамдардың бірлескен күш-жігерінің нәтижесінде пайда болды. Аталған бағдарламаның аясында, білім осы елдің барлық тұрғындарына ұсынылуы керек. Заңның негізгі қағидалары білім алудағы және ерекше қажеттіліктері бар адамдарға теңдей құқық пен мүмкіндік ұсынуда, кедергілерді жобға бағытталған. Елдің көп тілдігін, оның діни, әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін, сонымен бірге ұзақ ғасырлар бойы колония (бодан) ретінде болудың салдарын ескерудің қажеттілігі атап көрсетіледі. Мүгедек балалар, қыздар, ұлттық аз топтар мен шалғай аймақта тұратын балалар, қосымша зейін аударуға мұқтаж балалар ретінде анықталды. Оқшауланған топтарға бірқатар тайпалар мен ақсүйектер жатады.

Ұлыбритания Алғаш рет «арнайы білім беру қажеттіліктер» ұғымы елдің білім беру жүйесіне қ...

23 слайд
Ұлыбритания Алғаш рет «арнайы білім беру қажеттіліктер» ұғымы елдің білім беру жүйесіне қ...

23 слайд

Ұлыбритания Алғаш рет «арнайы білім беру қажеттіліктер» ұғымы елдің білім беру жүйесіне қ...