Инклюзивті білім беру жүйесінде педагогтың ата-анасымен байланыс жасау ерекшелігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Инклюзивті білім беру
жүйесінде педагогтың ата-
анасымен байланыс жасау
ерекшелігі
1 слайд
Инклюзивті білім беру жүйесінде педагогтың ата- анасымен байланыс жасау ерекшелігі
2 слайд
Педагог ретінде сыныбымда ерекше білім беруді қажет ететін
баламен жұмысты, жеке атқаратын едім. Сыныбымда отырған
кезінде басқа оқушылармен тең көре отырып, шеттетпей
тапсырмаларды деңгейіне сай етіп беріп, бөлек тапсырма екенін
өзге оқушыларға байқатпауға тырысамын.
Тапсырмаларды қай бағытта орындаған ыңғайлы екенін түрлі
тапсырмалар арқылы байқаймын. (я ғни, тыңдалым, жазылым,
оқылым, айтылым. )
2 слайд
Педагог ретінде сыныбымда ерекше білім беруді қажет ететін баламен жұмысты, жеке атқаратын едім. Сыныбымда отырған кезінде басқа оқушылармен тең көре отырып, шеттетпей тапсырмаларды деңгейіне сай етіп беріп, бөлек тапсырма екенін өзге оқушыларға байқатпауға тырысамын. Тапсырмаларды қай бағытта орындаған ыңғайлы екенін түрлі тапсырмалар арқылы байқаймын. (я ғни, тыңдалым, жазылым, оқылым, айтылым. )
3 слайд
Отбасымен атқарылатын жұмыс:
әке-шешесімен бірге үйдегі өзге
де бауырларымен тілдесу;
Ата-аналардың тұрмыстық
жағдайын сұрап білу;
Сұрақтарына жауап беру;
Ата-аналармен
әлеуметтік ойындар; Ата-аналар
жиналысына шақыру;
Сөз сөйлету;
Әртүрлі
кинофильмдер
көрсету: Отбасы баламен қалай
әңгімелесетінін
қадағалау; Мерекелік шараларға
атсалыстыру;Ата-аналармен кездескен
кезде арнайы күнделік
толтыру арқылы ақпарат
алмасу;
Телефон арқылы ақпарат
алмасу;
Оқу құралдарын әзірлеу; Кірпіш қылып
жасауымның
себебі, ата-
анамен қарым-
қатынасты
жақсы
қырынан қалау
3 слайд
Отбасымен атқарылатын жұмыс: әке-шешесімен бірге үйдегі өзге де бауырларымен тілдесу; Ата-аналардың тұрмыстық жағдайын сұрап білу; Сұрақтарына жауап беру; Ата-аналармен әлеуметтік ойындар; Ата-аналар жиналысына шақыру; Сөз сөйлету; Әртүрлі кинофильмдер көрсету: Отбасы баламен қалай әңгімелесетінін қадағалау; Мерекелік шараларға атсалыстыру;Ата-аналармен кездескен кезде арнайы күнделік толтыру арқылы ақпарат алмасу; Телефон арқылы ақпарат алмасу; Оқу құралдарын әзірлеу; Кірпіш қылып жасауымның себебі, ата- анамен қарым- қатынасты жақсы қырынан қалау
4 слайд
Мақсат: Ата – аналар арасында
бала тәрбиесіндегі жауапкершілікті
арттыру; Ата- аналардың
міндеттерін ұстануды
қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
Ата – аналардың бала тәрбиесіне деген
жауапкершіліктерін жетілдіру мәселелері
бойынша жұмыс жүргізулеріне ықпал етеді.
Ата – аналардың балаларымен әңгімелесу
арқылы баланың өзіне деген сенімділігі,
көзқарасы өзгереді
4 слайд
Мақсат: Ата – аналар арасында бала тәрбиесіндегі жауапкершілікті арттыру; Ата- аналардың міндеттерін ұстануды қалыптастыру Күтілетін нәтиже Ата – аналардың бала тәрбиесіне деген жауапкершіліктерін жетілдіру мәселелері бойынша жұмыс жүргізулеріне ықпал етеді. Ата – аналардың балаларымен әңгімелесу арқылы баланың өзіне деген сенімділігі, көзқарасы өзгереді
5 слайд
Ата-анамен “мен баламның қылығымен
мақтанамын “деген сияқты ойындар ойнау жақсы
әсер, көмек тигізеді
5 слайд
Ата-анамен “мен баламның қылығымен мақтанамын “деген сияқты ойындар ойнау жақсы әсер, көмек тигізеді
6 слайд
Кез келген бала бірінші кезекте, қамқорлықпен
көмекке ие болуы тиіс.
6 слайд
Кез келген бала бірінші кезекте, қамқорлықпен көмекке ие болуы тиіс.
7 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
7 слайд
Назарларыңызға рахмет!