Материалдар / Инклюзивті білім беру жүйесінде педагогтың ата-анасымен байланыс жасау ерекшелігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Инклюзивті білім беру жүйесінде педагогтың ата-анасымен байланыс жасау ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Инклюзивті білім беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2020
336
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Инклюзивті білім беру жүйесінде педагогтың ата- анасымен байланыс жасау ерекшелігі

1 слайд
Инклюзивті білім беру жүйесінде педагогтың ата- анасымен байланыс жасау ерекшелігі

1 слайд

Инклюзивті білім беру жүйесінде педагогтың ата- анасымен байланыс жасау ерекшелігі

Педагог ретінде сыныбымда ерекше білім беруді қажет ететін баламен жұмысты, жеке атқаратын едім. Сыныбымда отырған кезінде ба

2 слайд
Педагог ретінде сыныбымда ерекше білім беруді қажет ететін баламен жұмысты, жеке атқаратын едім. Сыныбымда отырған кезінде басқа оқушылармен тең көре отырып, шеттетпей тапсырмаларды деңгейіне сай етіп беріп, бөлек тапсырма екенін өзге оқушыларға байқатпауға тырысамын. Тапсырмаларды қай бағытта орындаған ыңғайлы екенін түрлі тапсырмалар арқылы байқаймын. (я ғни, тыңдалым, жазылым, оқылым, айтылым. )

2 слайд

Педагог ретінде сыныбымда ерекше білім беруді қажет ететін баламен жұмысты, жеке атқаратын едім. Сыныбымда отырған кезінде басқа оқушылармен тең көре отырып, шеттетпей тапсырмаларды деңгейіне сай етіп беріп, бөлек тапсырма екенін өзге оқушыларға байқатпауға тырысамын. Тапсырмаларды қай бағытта орындаған ыңғайлы екенін түрлі тапсырмалар арқылы байқаймын. (я ғни, тыңдалым, жазылым, оқылым, айтылым. )

Отбасымен атқарылатын жұмыс: әке-шешесімен бірге үйдегі өзге де бауырларымен тілдесу; Ата-аналардың тұрмыстық жағдайын сұрап

3 слайд
Отбасымен атқарылатын жұмыс: әке-шешесімен бірге үйдегі өзге де бауырларымен тілдесу; Ата-аналардың тұрмыстық жағдайын сұрап білу; Сұрақтарына жауап беру; Ата-аналармен әлеуметтік ойындар; Ата-аналар жиналысына шақыру; Сөз сөйлету; Әртүрлі кинофильмдер көрсету: Отбасы баламен қалай әңгімелесетінін қадағалау; Мерекелік шараларға атсалыстыру;Ата-аналармен кездескен кезде арнайы күнделік толтыру арқылы ақпарат алмасу; Телефон арқылы ақпарат алмасу; Оқу құралдарын әзірлеу; Кірпіш қылып жасауымның себебі, ата- анамен қарым- қатынасты жақсы қырынан қалау

3 слайд

Отбасымен атқарылатын жұмыс: әке-шешесімен бірге үйдегі өзге де бауырларымен тілдесу; Ата-аналардың тұрмыстық жағдайын сұрап білу; Сұрақтарына жауап беру; Ата-аналармен әлеуметтік ойындар; Ата-аналар жиналысына шақыру; Сөз сөйлету; Әртүрлі кинофильмдер көрсету: Отбасы баламен қалай әңгімелесетінін қадағалау; Мерекелік шараларға атсалыстыру;Ата-аналармен кездескен кезде арнайы күнделік толтыру арқылы ақпарат алмасу; Телефон арқылы ақпарат алмасу; Оқу құралдарын әзірлеу; Кірпіш қылып жасауымның себебі, ата- анамен қарым- қатынасты жақсы қырынан қалау

Мақсат: Ата – аналар арасында бала тәрбиесіндегі жауапкершілікті арттыру; Ата- аналардың міндеттерін ұстануды қалыптастыру

4 слайд
Мақсат: Ата – аналар арасында бала тәрбиесіндегі жауапкершілікті арттыру; Ата- аналардың міндеттерін ұстануды қалыптастыру Күтілетін нәтиже Ата – аналардың бала тәрбиесіне деген жауапкершіліктерін жетілдіру мәселелері бойынша жұмыс жүргізулеріне ықпал етеді. Ата – аналардың балаларымен әңгімелесу арқылы баланың өзіне деген сенімділігі, көзқарасы өзгереді

4 слайд

Мақсат: Ата – аналар арасында бала тәрбиесіндегі жауапкершілікті арттыру; Ата- аналардың міндеттерін ұстануды қалыптастыру Күтілетін нәтиже Ата – аналардың бала тәрбиесіне деген жауапкершіліктерін жетілдіру мәселелері бойынша жұмыс жүргізулеріне ықпал етеді. Ата – аналардың балаларымен әңгімелесу арқылы баланың өзіне деген сенімділігі, көзқарасы өзгереді

Ата-анамен “мен баламның қылығымен мақтанамын “деген сияқты ойындар ойнау жақсы әсер, көмек тигізеді

5 слайд
Ата-анамен “мен баламның қылығымен мақтанамын “деген сияқты ойындар ойнау жақсы әсер, көмек тигізеді

5 слайд

Ата-анамен “мен баламның қылығымен мақтанамын “деген сияқты ойындар ойнау жақсы әсер, көмек тигізеді

Кез келген бала бірінші кезекте, қамқорлықпен көмекке ие болуы тиіс.

6 слайд
Кез келген бала бірінші кезекте, қамқорлықпен көмекке ие болуы тиіс.

6 слайд

Кез келген бала бірінші кезекте, қамқорлықпен көмекке ие болуы тиіс.

Назарларыңызға рахмет!

7 слайд
Назарларыңызға рахмет!

7 слайд

Назарларыңызға рахмет!