Материалдар / Жай бөлшек және аралас сандарды көбейту.Өзара кері сандар. 5 класс.

Жай бөлшек және аралас сандарды көбейту.Өзара кері сандар. 5 класс.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға арналған әдістемелік көмек. Сабақта ойнай отырып ойлануға арналған тапсырмалар бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
598
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы №40 орта мектебінің математика-информатика пәндерінің мұғалімі Бекмухамбетова Нургул Рахымовна

1 слайд
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы №40 орта мектебінің математика-информатика пәндерінің мұғалімі Бекмухамбетова Нургул Рахымовна

1 слайд

Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы №40 орта мектебінің математика-информатика пәндерінің мұғалімі Бекмухамбетова Нургул Рахымовна

Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Өзара кері сандар

2 слайд
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Өзара кері сандар

2 слайд

Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Өзара кері сандар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді ор

3 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау; 5.1.1.12 өзара кері сандар анықтамасын білу; 5.1.2.22 берілген санға кері санды табу;

3 слайд

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау; 5.1.1.12 өзара кері сандар анықтамасын білу; 5.1.2.22 берілген санға кері санды табу;

2017-2018 оқу жылындағы тәрбие жұмысының басты ерекшелігі Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғы

4 слайд
2017-2018 оқу жылындағы тәрбие жұмысының басты ерекшелігі Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласындағы қоғамды рухани жаңғыртудың басымдықты идеяларын оқушылар арасында кеңінен насихаттау болып табылады.

4 слайд

2017-2018 оқу жылындағы тәрбие жұмысының басты ерекшелігі Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласындағы қоғамды рухани жаңғыртудың басымдықты идеяларын оқушылар арасында кеңінен насихаттау болып табылады.

әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу

5 слайд
әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу

5 слайд

әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу

Хан талапай Асықпен ойналатын ойынның бір түрі — «Хан талапай». Балалар бұл ойынды үлкендердің басшылығымен ойнайды. Ойынға қат

6 слайд
Хан талапай Асықпен ойналатын ойынның бір түрі — «Хан талапай». Балалар бұл ойынды үлкендердің басшылығымен ойнайды. Ойынға қатынасушы балалардың санына шек қойылмайды. Олар ойын жүргізушінің айналасына жарты шеңбер құрып отырысады. Ойын жүргізуші қолындағы асықты «хан талапай» деп ортаға қарай шашып жібереді. Отырғандар тез-тез жиып алулары керек. Кім аз жиып алса, сол жеңілген болып есептеледі. Ойынның мақсаты — балалардың жылдамдығын жеделдету, жүйке жүйелерін шыңдау, тілін дамытып, ойда сақтау қабілеттерін жетілдіру.

6 слайд

Хан талапай Асықпен ойналатын ойынның бір түрі — «Хан талапай». Балалар бұл ойынды үлкендердің басшылығымен ойнайды. Ойынға қатынасушы балалардың санына шек қойылмайды. Олар ойын жүргізушінің айналасына жарты шеңбер құрып отырысады. Ойын жүргізуші қолындағы асықты «хан талапай» деп ортаға қарай шашып жібереді. Отырғандар тез-тез жиып алулары керек. Кім аз жиып алса, сол жеңілген болып есептеледі. Ойынның мақсаты — балалардың жылдамдығын жеделдету, жүйке жүйелерін шыңдау, тілін дамытып, ойда сақтау қабілеттерін жетілдіру.

Апельсинді бес қатысушыға тең бөліп берді. Әрқайсысына қанша бөліктен келді?1 15 1 5 1 5 1 5 1 5 1

7 слайд
Апельсинді бес қатысушыға тең бөліп берді. Әрқайсысына қанша бөліктен келді?1 15 1 5 1 5 1 5 1 5 1

7 слайд

Апельсинді бес қатысушыға тең бөліп берді. Әрқайсысына қанша бөліктен келді?1 15 1 5 1 5 1 5 1 5 1

6 5 11 9 29 27 2 1 6 7 5 55 3 3 35 21 6 4 16 17 Бұл қоршауда 4 тақтай босап тұр. Оларда бұрыс бөлшектер жазыл

8 слайд
6 5 11 9 29 27 2 1 6 7 5 55 3 3 35 21 6 4 16 17 Бұл қоршауда 4 тақтай босап тұр. Оларда бұрыс бөлшектер жазылған. Оларды тап.

8 слайд

6 5 11 9 29 27 2 1 6 7 5 55 3 3 35 21 6 4 16 17 Бұл қоршауда 4 тақтай босап тұр. Оларда бұрыс бөлшектер жазылған. Оларды тап.

6 5 11 9 29 27 2 1 35 21 6 4 87 76 6 1 15 55 3 8 15 12 10 8 Оң жақтан дұрыс бөлшектер жазылған тақтай

9 слайд
6 5 11 9 29 27 2 1 35 21 6 4 87 76 6 1 15 55 3 8 15 12 10 8 Оң жақтан дұрыс бөлшектер жазылған тақтайларды алсаң, олардың барлығы орнына түседі.

9 слайд

6 5 11 9 29 27 2 1 35 21 6 4 87 76 6 1 15 55 3 8 15 12 10 8 Оң жақтан дұрыс бөлшектер жазылған тақтайларды алсаң, олардың барлығы орнына түседі.

Қара жылқылар барлық жылқылардың қандай бөлігін құрайды? 7 2

10 слайд
Қара жылқылар барлық жылқылардың қандай бөлігін құрайды? 7 2

10 слайд

Қара жылқылар барлық жылқылардың қандай бөлігін құрайды? 7 2

14 5 Аққулар барлық құстардың қандай бөлігін құрайды?

11 слайд
14 5 Аққулар барлық құстардың қандай бөлігін құрайды?

11 слайд

14 5 Аққулар барлық құстардың қандай бөлігін құрайды?

10 3 Қораздар барлық үй құстарының қандай бөлігін құрайды?

12 слайд
10 3 Қораздар барлық үй құстарының қандай бөлігін құрайды?

12 слайд

10 3 Қораздар барлық үй құстарының қандай бөлігін құрайды?

дәуір талабына сай жаңғыру

13 слайд
дәуір талабына сай жаңғыру

13 слайд

дәуір талабына сай жаңғыру

... , олардың алымдарын көбейтіп алым етіп, бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек. Математикалық диктант

14 слайд
... , олардың алымдарын көбейтіп алым етіп, бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек. Математикалық диктант

14 слайд

... , олардың алымдарын көбейтіп алым етіп, бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек. Математикалық диктант

... , бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп , нәтижесін алым етіп , бөлімінің өзін қалдыру керек.

15 слайд
... , бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп , нәтижесін алым етіп , бөлімінің өзін қалдыру керек.

15 слайд

... , бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп , нәтижесін алым етіп , бөлімінің өзін қалдыру керек.

... : 1. оларды бұрыс бөлшек түрінде жазу керек 2. бөлшектерді көбейту ережесін қолда

16 слайд
... : 1. оларды бұрыс бөлшек түрінде жазу керек 2. бөлшектерді көбейту ережесін қолдану керек.

16 слайд

... : 1. оларды бұрыс бөлшек түрінде жазу керек 2. бөлшектерді көбейту ережесін қолдану керек.

Егер көбейткіштердің бірі нөлге тең болса, онда көбейтінді де …

17 слайд
Егер көбейткіштердің бірі нөлге тең болса, онда көбейтінді де …

17 слайд

Егер көбейткіштердің бірі нөлге тең болса, онда көбейтінді де …

Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды өзара …

18 слайд
Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды өзара …

18 слайд

Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды өзара …

Жай бөлшекке кері санды табу үшін , оның …

19 слайд
Жай бөлшекке кері санды табу үшін , оның …

19 слайд

Жай бөлшекке кері санды табу үшін , оның …

Аралас санға кері санды табу үшін, оны … бөлшекке айналдырып , сол … бөлшектің кері санын табу керек

20 слайд
Аралас санға кері санды табу үшін, оны … бөлшекке айналдырып , сол … бөлшектің кері санын табу керек

20 слайд

Аралас санға кері санды табу үшін, оны … бөлшекке айналдырып , сол … бөлшектің кері санын табу керек

табысты ел болуымыздың кепілі Фото үстінен шерту

21 слайд
табысты ел болуымыздың кепілі Фото үстінен шерту

21 слайд

табысты ел болуымыздың кепілі Фото үстінен шерту

Сергіту

22 слайд
Сергіту

22 слайд

Сергіту

Фигураның боялған бөлігін қандай бөлшекпен беруге болады. Фигураның боялған бөлігін қандай бөлшекпен беруге болады. 8 5 15 6 6

23 слайд
Фигураның боялған бөлігін қандай бөлшекпен беруге болады. Фигураның боялған бөлігін қандай бөлшекпен беруге болады. 8 5 15 6 6 1 9 2 7 3

23 слайд

Фигураның боялған бөлігін қандай бөлшекпен беруге болады. Фигураның боялған бөлігін қандай бөлшекпен беруге болады. 8 5 15 6 6 1 9 2 7 3

Кері байланыс. Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, асықты жасыл түске

24 слайд
Кері байланыс.                   Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, асықты жасыл түске боя. Егер саған сабақта белгілі бір қиындық кездестірген болсаң, асықты сары түске боя Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып мұғалімнің немесе көршіннің көмегі қажет болса асықты қызыл түске боя     Кері байланыс

24 слайд

Кері байланыс.                   Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, асықты жасыл түске боя. Егер саған сабақта белгілі бір қиындық кездестірген болсаң, асықты сары түске боя Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып мұғалімнің немесе көршіннің көмегі қажет болса асықты қызыл түске боя     Кері байланыс

Үш рет кесу арқылы, сырды қалай тең 8 бөлікке бөлуге болады ?

25 слайд
Үш рет кесу арқылы, сырды қалай тең 8 бөлікке бөлуге болады ?

25 слайд

Үш рет кесу арқылы, сырды қалай тең 8 бөлікке бөлуге болады ?

2бөлік48Бөлік Шешуі

26 слайд
2бөлік48Бөлік Шешуі

26 слайд

2бөлік48Бөлік Шешуі

ұлттық сана-сезімнің көкжиегін кеңейту

27 слайд
ұлттық сана-сезімнің көкжиегін кеңейту

27 слайд

ұлттық сана-сезімнің көкжиегін кеңейту