Жай бөлшек және аралас сандарды көбейту.Өзара кері сандар. 5 класс.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы
№40 орта мектебінің
математика-информатика пәндерінің мұғалімі
Бекмухамбетова Нургул Рахымовна
1 слайд
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы №40 орта мектебінің математика-информатика пәндерінің мұғалімі Бекмухамбетова Нургул Рахымовна
2 слайд
Жай бөлшектерді және
аралас сандарды көбейту.
Өзара кері сандар
2 слайд
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Өзара кері сандар
3 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді
орындау;
5.1.1.12 өзара кері сандар анықтамасын білу;
5.1.2.22 берілген санға кері санды табу;
3 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау; 5.1.1.12 өзара кері сандар анықтамасын білу; 5.1.2.22 берілген санға кері санды табу;
4 слайд
2017-2018 оқу жылындағы тәрбие
жұмысының басты ерекшелігі Мемлекет
басшысы Н.Ә. Назарбаевтың
«Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты
мақаласындағы қоғамды рухани
жаңғыртудың басымдықты идеяларын
оқушылар арасында кеңінен насихаттау
болып табылады.
4 слайд
2017-2018 оқу жылындағы тәрбие жұмысының басты ерекшелігі Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласындағы қоғамды рухани жаңғыртудың басымдықты идеяларын оқушылар арасында кеңінен насихаттау болып табылады.
5 слайд
әлемдегі ең дамыған
30 елдің қатарына
қосылу
5 слайд
әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу
6 слайд
Хан талапай
Асықпен ойналатын ойынның бір түрі — «Хан талапай». Балалар бұл ойынды
үлкендердің басшылығымен ойнайды. Ойынға қатынасушы балалардың санына шек
қойылмайды. Олар ойын жүргізушінің айналасына жарты шеңбер құрып отырысады.
Ойын жүргізуші қолындағы асықты «хан талапай» деп ортаға қарай шашып жібереді.
Отырғандар тез-тез жиып алулары керек. Кім аз жиып алса, сол жеңілген болып
есептеледі.
Ойынның мақсаты — балалардың жылдамдығын жеделдету, жүйке жүйелерін
шыңдау, тілін дамытып, ойда сақтау қабілеттерін жетілдіру.
6 слайд
Хан талапай Асықпен ойналатын ойынның бір түрі — «Хан талапай». Балалар бұл ойынды үлкендердің басшылығымен ойнайды. Ойынға қатынасушы балалардың санына шек қойылмайды. Олар ойын жүргізушінің айналасына жарты шеңбер құрып отырысады. Ойын жүргізуші қолындағы асықты «хан талапай» деп ортаға қарай шашып жібереді. Отырғандар тез-тез жиып алулары керек. Кім аз жиып алса, сол жеңілген болып есептеледі. Ойынның мақсаты — балалардың жылдамдығын жеделдету, жүйке жүйелерін шыңдау, тілін дамытып, ойда сақтау қабілеттерін жетілдіру.
7 слайд
Апельсинді бес қатысушыға тең бөліп берді.
Әрқайсысына қанша бөліктен келді?1
15
1
5
1
5
1
5
1
5
1
7 слайд
Апельсинді бес қатысушыға тең бөліп берді. Әрқайсысына қанша бөліктен келді?1 15 1 5 1 5 1 5 1 5 1
8 слайд
6
5
11
9
29
27
2
1
6
7
5
55
3
3
35
21
6
4
16
17
Бұл қоршауда 4 тақтай босап тұр. Оларда бұрыс
бөлшектер жазылған. Оларды тап.
8 слайд
6 5 11 9 29 27 2 1 6 7 5 55 3 3 35 21 6 4 16 17 Бұл қоршауда 4 тақтай босап тұр. Оларда бұрыс бөлшектер жазылған. Оларды тап.
9 слайд
6
5
11
9
29
27
2
1
35
21
6
4
87
76
6
1
15
55
3
8
15
12
10
8
Оң жақтан дұрыс бөлшектер
жазылған тақтайларды алсаң,
олардың барлығы орнына
түседі.
9 слайд
6 5 11 9 29 27 2 1 35 21 6 4 87 76 6 1 15 55 3 8 15 12 10 8 Оң жақтан дұрыс бөлшектер жазылған тақтайларды алсаң, олардың барлығы орнына түседі.
10 слайд
Қара жылқылар барлық жылқылардың қандай
бөлігін құрайды?
7
2
10 слайд
Қара жылқылар барлық жылқылардың қандай бөлігін құрайды? 7 2
11 слайд
14
5
Аққулар барлық құстардың қандай бөлігін құрайды?
11 слайд
14 5 Аққулар барлық құстардың қандай бөлігін құрайды?
12 слайд
10
3
Қораздар барлық үй құстарының қандай
бөлігін құрайды?
12 слайд
10 3 Қораздар барлық үй құстарының қандай бөлігін құрайды?
13 слайд
дәуір талабына сай жаңғыру
13 слайд
дәуір талабына сай жаңғыру
14 слайд
... , олардың алымдарын
көбейтіп алым етіп, бөлімдерін
көбейтіп, бөлім етіп жазу керек.
Математикалық диктант
14 слайд
... , олардың алымдарын көбейтіп алым етіп, бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек. Математикалық диктант
15 слайд
... , бөлшектің алымын натурал санға
көбейтіп , нәтижесін алым етіп , бөлімінің
өзін қалдыру керек.
15 слайд
... , бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп , нәтижесін алым етіп , бөлімінің өзін қалдыру керек.
16 слайд
... :
1. оларды бұрыс бөлшек түрінде жазу керек
2. бөлшектерді көбейту ережесін қолдану керек.
16 слайд
... : 1. оларды бұрыс бөлшек түрінде жазу керек 2. бөлшектерді көбейту ережесін қолдану керек.
17 слайд
Егер көбейткіштердің бірі нөлге
тең болса, онда көбейтінді де …
17 слайд
Егер көбейткіштердің бірі нөлге тең болса, онда көбейтінді де …
18 слайд
Көбейтіндісі 1-ге тең болатын
екі санды өзара …
18 слайд
Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды өзара …
19 слайд
Жай бөлшекке кері санды табу үшін ,
оның …
19 слайд
Жай бөлшекке кері санды табу үшін , оның …
20 слайд
Аралас санға кері санды табу үшін, оны
… бөлшекке айналдырып , сол …
бөлшектің кері санын табу керек
20 слайд
Аралас санға кері санды табу үшін, оны … бөлшекке айналдырып , сол … бөлшектің кері санын табу керек
21 слайд
табысты ел болуымыздың кепілі
Фото үстінен шерту
21 слайд
табысты ел болуымыздың кепілі Фото үстінен шерту
22 слайд
Сергіту
22 слайд
Сергіту
23 слайд
Фигураның боялған бөлігін қандай
бөлшекпен беруге болады.
Фигураның боялған бөлігін қандай
бөлшекпен беруге болады.
8
5
15
6
6
1
9
2
7
3
23 слайд
Фигураның боялған бөлігін қандай бөлшекпен беруге болады. Фигураның боялған бөлігін қандай бөлшекпен беруге болады. 8 5 15 6 6 1 9 2 7 3
24 слайд
Кері байланыс.
Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың
барлығын сәтті орындаған болсаң, асықты
жасыл түске боя.
Егер саған сабақта белгілі бір қиындық
кездестірген болсаң, асықты сары түске боя
Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды
орындау қиын болып мұғалімнің немесе
көршіннің көмегі қажет болса асықты
қызыл түске боя
Кері байланыс
24 слайд
Кері байланыс. Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, асықты жасыл түске боя. Егер саған сабақта белгілі бір қиындық кездестірген болсаң, асықты сары түске боя Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып мұғалімнің немесе көршіннің көмегі қажет болса асықты қызыл түске боя Кері байланыс
25 слайд
Үш рет кесу арқылы, сырды қалай тең
8 бөлікке бөлуге болады ?
25 слайд
Үш рет кесу арқылы, сырды қалай тең 8 бөлікке бөлуге болады ?
26 слайд
2бөлік48Бөлік
Шешуі
26 слайд
2бөлік48Бөлік Шешуі
27 слайд
ұлттық сана-сезімнің көкжиегін кеңейту
27 слайд
ұлттық сана-сезімнің көкжиегін кеңейту