Жай бөлшектерді көбейту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай бөлшектерді көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Математика 5 сынып Жай бөлшектерді көбейтуСа бақ тақырыбы:

#1 слайд
Математика 5 сынып Жай бөлшектерді көбейтуСа бақ тақырыбы:

1 слайд

Математика 5 сынып Жай бөлшектерді көбейтуСа бақ тақырыбы:

Өтілген тақырыптарды қайталау. 1. Жай бөлшектерді қосу. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосқанда олардың алымдарын қосып, алым ет

#2 слайд
Өтілген тақырыптарды қайталау. 1. Жай бөлшектерді қосу. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосқанда олардың алымдарын қосып, алым етіп, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек.n b a n b n а    Мысалы: 5 3 5 2 1 5 2 5 1    

2 слайд

Өтілген тақырыптарды қайталау. 1. Жай бөлшектерді қосу. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосқанда олардың алымдарын қосып, алым етіп, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек.n b a n b n а    Мысалы: 5 3 5 2 1 5 2 5 1    

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін: 1) бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2) бөлімдері бірдей бөлшектерді қо

#3 слайд
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін: 1) бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2) бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесі бойынша қосу амалын орындау керек. Мысалы:25 7 10 5  косындысын табайық. ЕКОЕ(10,25)=50 50 39 50 14 25 25 7 10 5 / 2 / 5    

3 слайд

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін: 1) бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2) бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесі бойынша қосу амалын орындау керек. Мысалы:25 7 10 5  косындысын табайық. ЕКОЕ(10,25)=50 50 39 50 14 25 25 7 10 5 / 2 / 5    

Жай бөлшектерді азайту. Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазы

#4 слайд
Жай бөлшектерді азайту. Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек.n b a n b n а    Мысалы: 12 5 12 4 9 12 4 12 9    

4 слайд

Жай бөлшектерді азайту. Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек.n b a n b n а    Мысалы: 12 5 12 4 9 12 4 12 9    

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайту үшін: 1) бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2) бөлімдері бірдей бөлшектерді

#5 слайд
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайту үшін: 1) бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2) бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. Мысалы:9 2 12 7  айырмасын табайық. ЕКОЕ(12, 9)=36 36 13 36 8 21 9 2 12 7 / 4 / 3    

5 слайд

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайту үшін: 1) бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2) бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. Мысалы:9 2 12 7  айырмасын табайық. ЕКОЕ(12, 9)=36 36 13 36 8 21 9 2 12 7 / 4 / 3    

Жай бөлшектерді көбейту. Жай бөлшектердің көбейтіндісі – алымы берілген бөлшектердің алымдарының көбейтіндісіне, ал бөлімі бөл

#6 слайд
Жай бөлшектерді көбейту. Жай бөлшектердің көбейтіндісі – алымы берілген бөлшектердің алымдарының көбейтіндісіне, ал бөлімі бөлімдерінің көбейтіндісіне тең бөлшек.d b c a d c b а     Мысалы: 21 8 3 * 7 2 * 4 3 2 7 4   

6 слайд

Жай бөлшектерді көбейту. Жай бөлшектердің көбейтіндісі – алымы берілген бөлшектердің алымдарының көбейтіндісіне, ал бөлімі бөлімдерінің көбейтіндісіне тең бөлшек.d b c a d c b а     Мысалы: 21 8 3 * 7 2 * 4 3 2 7 4   

Натурал санды бөлшекке көбейткенде натурал сан бөлшектің алымына көбейтіліп, көбейтінді бөлшектің алымы болады да, бөлімі өзге

#7 слайд
Натурал санды бөлшекке көбейткенде натурал сан бөлшектің алымына көбейтіліп, көбейтінді бөлшектің алымы болады да, бөлімі өзгеріссіз қалдырылады.b n a n b а    Мысалы: 3 8 24 8 4 6 8 4 6     

7 слайд

Натурал санды бөлшекке көбейткенде натурал сан бөлшектің алымына көбейтіліп, көбейтінді бөлшектің алымы болады да, бөлімі өзгеріссіз қалдырылады.b n a n b а    Мысалы: 3 8 24 8 4 6 8 4 6     

Егер көбейткіштер аралас сандар болса, оларды бұрыс бөлшекке айналдырып, содан кейін бөлшекті бөлшекке көбейту ережесін қолдан

#8 слайд
Егер көбейткіштер аралас сандар болса, оларды бұрыс бөлшекке айналдырып, содан кейін бөлшекті бөлшекке көбейту ережесін қолдану керек. Мысалы:20 3 24 20 483 4 5 23 21 4 23 5 21 4 3 5 5 1 4        

8 слайд

Егер көбейткіштер аралас сандар болса, оларды бұрыс бөлшекке айналдырып, содан кейін бөлшекті бөлшекке көбейту ережесін қолдану керек. Мысалы:20 3 24 20 483 4 5 23 21 4 23 5 21 4 3 5 5 1 4        

9 7 2 1 18 7 5 2 45 14 3 1 27 7 7 5 9 5 6 1 54 7 4 3 12 7 8 5 72 35 3 2 27 14“ Күн сәулесі” ойыны

#9 слайд
9 7 2 1 18 7 5 2 45 14 3 1 27 7 7 5 9 5 6 1 54 7 4 3 12 7 8 5 72 35 3 2 27 14“ Күн сәулесі” ойыны

9 слайд

9 7 2 1 18 7 5 2 45 14 3 1 27 7 7 5 9 5 6 1 54 7 4 3 12 7 8 5 72 35 3 2 27 14“ Күн сәулесі” ойыны

Оқулықпен жұмыс

#10 слайд
Оқулықпен жұмыс

10 слайд

Оқулықпен жұмыс

“ Кім жылдам?” ойыны I топ II топ III топ35 6 5 * 7 3     5 1 7 5   5 4 3 44 27 4 3 * 9     3 1 5 3

#11 слайд
“ Кім жылдам?” ойыны I топ II топ III топ35 6 5 * 7 3     5 1 7 5   5 4 3 44 27 4 3 * 9     3 1 5 3   3 2 4 42 25 7 5 6 *     4 1 7 4   7 2 3

11 слайд

“ Кім жылдам?” ойыны I топ II топ III топ35 6 5 * 7 3     5 1 7 5   5 4 3 44 27 4 3 * 9     3 1 5 3   3 2 4 42 25 7 5 6 *     4 1 7 4   7 2 3

Сөзжұмбақты шешу. 1 . “ : “ қандай амал? 2. 4а+с қалай аталады? 3. “ -” амалы қалай аталады? 4. Есепті не істейміз? 5. х+5 =10

#12 слайд
Сөзжұмбақты шешу. 1 . “ : “ қандай амал? 2. 4а+с қалай аталады? 3. “ -” амалы қалай аталады? 4. Есепті не істейміз? 5. х+5 =10 қалай аталады? 6. Көбейту ... .

12 слайд

Сөзжұмбақты шешу. 1 . “ : “ қандай амал? 2. 4а+с қалай аталады? 3. “ -” амалы қалай аталады? 4. Есепті не істейміз? 5. х+5 =10 қалай аталады? 6. Көбейту ... .

 Үйге тапсырма: №1050  Бағалау

#13 слайд
 Үйге тапсырма: №1050  Бағалау

13 слайд

 Үйге тапсырма: №1050  Бағалау

#14 слайд

14 слайд

Файл форматы:
ppt
13.02.2019
503
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі