Жай және аралас бөлшектерді бөлу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай және аралас бөлшектерді бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
5 сынып  Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу  5.1.2.23  жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

#1 слайд
5 сынып  Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу  5.1.2.23  жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

1 слайд

5 сынып  Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу  5.1.2.23  жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

Бағалау критерийлері Дағдыла р Бағалау кр итерийлері Білу және түсіну Көбейтудің негізгі компоненті ретінде қарастырады Бі

#2 слайд
Бағалау критерийлері Дағдыла р Бағалау кр итерийлері Білу және түсіну Көбейтудің негізгі компоненті ретінде қарастырады Білімін қолдану   Теңдеудің екі жағын белгілі көбейткіштерге кері санға көбейте алады

2 слайд

Бағалау критерийлері Дағдыла р Бағалау кр итерийлері Білу және түсіну Көбейтудің негізгі компоненті ретінде қарастырады Білімін қолдану   Теңдеудің екі жағын белгілі көбейткіштерге кері санға көбейте алады

Еске түсіру  Келесі сұрақтар қойылады:  Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз)?  Бөлімдері әртүрлі жай

#3 слайд
Еске түсіру  Келесі сұрақтар қойылады:  Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз)?  Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз)?  Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз не?  Екі бөлшекті қалай көбейтеміз ?

3 слайд

Еске түсіру  Келесі сұрақтар қойылады:  Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз)?  Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз)?  Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз не?  Екі бөлшекті қалай көбейтеміз ?

Кім жылдам? ойыны ұсынылады:  1. Қораптағы шай 1/4 кг. Неше қорап шай 1 кг? (4 қорап)  2. Поезд 1 сағатта екі

#4 слайд
Кім жылдам? ойыны ұсынылады:  1.      Қораптағы шай 1/4 кг. Неше қорап шай 1 кг?   (4 қорап)  2.      Поезд 1 сағатта  екі қала арақашықтығының 1/3 бөлігін жүрді. Поезд бір қаладан екінші қалаға қанша сағатта барады?  3.      Бір орам өрік 3/4 кг. Неше орам өрік 6 кг болады?

4 слайд

Кім жылдам? ойыны ұсынылады:  1.      Қораптағы шай 1/4 кг. Неше қорап шай 1 кг?   (4 қорап)  2.      Поезд 1 сағатта  екі қала арақашықтығының 1/3 бөлігін жүрді. Поезд бір қаладан екінші қалаға қанша сағатта барады?  3.      Бір орам өрік 3/4 кг. Неше орам өрік 6 кг болады?

«Ой салу» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ шешу) Б ұ р ы с к ө б е й т у ү л е с н а т у р а л 1. Алымы бөлімі

#5 слайд
«Ой салу» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ шешу) Б ұ р ы с         к ө б е й т у       ү л е с       н а т   у р а л    1. Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек? 2. Еселейтін арифметикалық амал? 3. Бр бүтіннің тең бөліктері? 4. Санауда қолданылатын сандар?

5 слайд

«Ой салу» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ шешу) Б ұ р ы с         к ө б е й т у       ү л е с       н а т   у р а л    1. Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек? 2. Еселейтін арифметикалық амал? 3. Бр бүтіннің тең бөліктері? 4. Санауда қолданылатын сандар?

““ Кім жалауға бұрын жетеді”Кім жалауға бұрын жетеді”  Мақсаты:Мақсаты:  Тапсырманы төменнен жоғары қарай кезек-кезек Тапсырма

#6 слайд
““ Кім жалауға бұрын жетеді”Кім жалауға бұрын жетеді”  Мақсаты:Мақсаты:  Тапсырманы төменнен жоғары қарай кезек-кезек Тапсырманы төменнен жоғары қарай кезек-кезек орындап, оны төменднгі жауаптардан табады. Қай орындап, оны төменднгі жауаптардан табады. Қай топ тез және қатесіз есептесе, сол топ жеңіске топ тез және қатесіз есептесе, сол топ жеңіске жетеді.жетеді.28 158 4 1 6 30 116 20 7 8 5 42 4 3 7 4 16 7 4 10 4 3 2 9  30 19 7  4 1 3 7 2 5  30 13 2 12 11 5  5 1 1 3 1 2  5 3 3 9 7 2  15 8 4 5 2 3  12 7 3 2 9  7 3 25 4 1 3 8  

6 слайд

““ Кім жалауға бұрын жетеді”Кім жалауға бұрын жетеді”  Мақсаты:Мақсаты:  Тапсырманы төменнен жоғары қарай кезек-кезек Тапсырманы төменнен жоғары қарай кезек-кезек орындап, оны төменднгі жауаптардан табады. Қай орындап, оны төменднгі жауаптардан табады. Қай топ тез және қатесіз есептесе, сол топ жеңіске топ тез және қатесіз есептесе, сол топ жеңіске жетеді.жетеді.28 158 4 1 6 30 116 20 7 8 5 42 4 3 7 4 16 7 4 10 4 3 2 9  30 19 7  4 1 3 7 2 5  30 13 2 12 11 5  5 1 1 3 1 2  5 3 3 9 7 2  15 8 4 5 2 3  12 7 3 2 9  7 3 25 4 1 3 8  

Рефлексия. Оқушылар таратылып берілген стикерлерге келесі сөйлемдерді толықтырады: • Мен бүгінгі сабақтан білдім... • Қызық

#7 слайд
Рефлексия. Оқушылар таратылып берілген стикерлерге келесі сөйлемдерді толықтырады: • Мен бүгінгі сабақтан білдім... • Қызықты болды … • Қиындық болды … • Мен тапсырманы орындағанда … • Мен енді не білгім келеді …

7 слайд

Рефлексия. Оқушылар таратылып берілген стикерлерге келесі сөйлемдерді толықтырады: • Мен бүгінгі сабақтан білдім... • Қызықты болды … • Қиындық болды … • Мен тапсырманы орындағанда … • Мен енді не білгім келеді …

Файл форматы:
ppt
13.02.2019
532
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі