Жай және аралас бөлшектерді бөлу
Жай және аралас бөлшектерді бөлу

#1 слайд
5 сынып
Жай бөлшектерді және аралас
сандарды бөлу
5.1.2.23
жай бөлшектерді және аралас
сандарды бөлуді орындау;
1 слайд
5 сынып Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;
#2 слайд
Бағалау критерийлері
Дағдыла
р Бағалау кр итерийлері
Білу
және
түсіну Көбейтудің негізгі компоненті
ретінде қарастырады
Білімін
қолдану
Теңдеудің екі жағын белгілі
көбейткіштерге кері санға
көбейте алады
2 слайд
Бағалау критерийлері Дағдыла р Бағалау кр итерийлері Білу және түсіну Көбейтудің негізгі компоненті ретінде қарастырады Білімін қолдану Теңдеудің екі жағын белгілі көбейткіштерге кері санға көбейте алады
#3 слайд
Еске түсіру
Келесі сұрақтар қойылады:
Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді
қалай қосамыз (азайтамыз)?
Бөлімдері әртүрлі жай
бөлшектерді қалай қосамыз
(азайтамыз)?
Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз
не?
Екі бөлшекті қалай көбейтеміз ?
3 слайд
Еске түсіру Келесі сұрақтар қойылады: Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз)? Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз)? Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз не? Екі бөлшекті қалай көбейтеміз ?
#4 слайд
Кім жылдам? ойыны
ұсынылады:
1. Қораптағы шай 1/4 кг. Неше
қорап шай 1 кг? (4 қорап)
2. Поезд 1 сағатта екі қала
арақашықтығының 1/3 бөлігін жүрді.
Поезд бір қаладан екінші қалаға
қанша сағатта барады?
3. Бір орам өрік 3/4 кг. Неше орам
өрік 6 кг болады?
4 слайд
Кім жылдам? ойыны ұсынылады: 1. Қораптағы шай 1/4 кг. Неше қорап шай 1 кг? (4 қорап) 2. Поезд 1 сағатта екі қала арақашықтығының 1/3 бөлігін жүрді. Поезд бір қаладан екінші қалаға қанша сағатта барады? 3. Бір орам өрік 3/4 кг. Неше орам өрік 6 кг болады?
#5 слайд
«Ой салу» (Сергіту сәті,
сөзжұмбақ шешу)
Б ұ р ы с
к ө б е й т у
ү л е с
н а т
у р а л 1. Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек?
2. Еселейтін арифметикалық амал?
3. Бр бүтіннің тең бөліктері?
4. Санауда қолданылатын сандар?
5 слайд
«Ой салу» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ шешу) Б ұ р ы с к ө б е й т у ү л е с н а т у р а л 1. Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек? 2. Еселейтін арифметикалық амал? 3. Бр бүтіннің тең бөліктері? 4. Санауда қолданылатын сандар?
#6 слайд
““
Кім жалауға бұрын жетеді”Кім жалауға бұрын жетеді”
Мақсаты:Мақсаты:
Тапсырманы төменнен жоғары қарай кезек-кезек Тапсырманы төменнен жоғары қарай кезек-кезек
орындап, оны төменднгі жауаптардан табады. Қай орындап, оны төменднгі жауаптардан табады. Қай
топ тез және қатесіз есептесе, сол топ жеңіске топ тез және қатесіз есептесе, сол топ жеңіске
жетеді.жетеді.28
158
4
1 6 30
116
20
7 8 5
42 4
3
7
4 16 7
4
10
4
3 2 9 30
19 7
4
1 3 7
2 5 30
13 2 12
11 5
5
1 1 3
1 2 5
3 3 9
7 2
15
8 4 5
2 3 12
7
3
2 9
7
3 25 4
1 3 8
6 слайд
““ Кім жалауға бұрын жетеді”Кім жалауға бұрын жетеді” Мақсаты:Мақсаты: Тапсырманы төменнен жоғары қарай кезек-кезек Тапсырманы төменнен жоғары қарай кезек-кезек орындап, оны төменднгі жауаптардан табады. Қай орындап, оны төменднгі жауаптардан табады. Қай топ тез және қатесіз есептесе, сол топ жеңіске топ тез және қатесіз есептесе, сол топ жеңіске жетеді.жетеді.28 158 4 1 6 30 116 20 7 8 5 42 4 3 7 4 16 7 4 10 4 3 2 9 30 19 7 4 1 3 7 2 5 30 13 2 12 11 5 5 1 1 3 1 2 5 3 3 9 7 2 15 8 4 5 2 3 12 7 3 2 9 7 3 25 4 1 3 8
#7 слайд
Рефлексия. Оқушылар таратылып берілген
стикерлерге келесі сөйлемдерді толықтырады:
•
Мен бүгінгі сабақтан
білдім...
•
Қызықты болды …
•
Қиындық болды …
•
Мен тапсырманы
орындағанда …
•
Мен енді не білгім келеді …
7 слайд
Рефлексия. Оқушылар таратылып берілген стикерлерге келесі сөйлемдерді толықтырады: • Мен бүгінгі сабақтан білдім... • Қызықты болды … • Қиындық болды … • Мен тапсырманы орындағанда … • Мен енді не білгім келеді …
шағым қалдыра аласыз













