Материалдар / Ж.Аймауытовтың "Ақбілек" роман ғылыми жаба
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ж.Аймауытовтың "Ақбілек" роман ғылыми жаба

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға кіші ғылыми академичға қатысушығы үлгі болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2019
688
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы ҮЙСІН ӘЛИЯ

1 слайд
Алматы облысы ҮЙСІН ӘЛИЯ

1 слайд

Алматы облысы ҮЙСІН ӘЛИЯ

Тақырыбы: Ж.Аймауытовтың «Ақбілек» романындағы Ақбілектің психологиялық күйзелісі

2 слайд
Тақырыбы: Ж.Аймауытовтың «Ақбілек» романындағы Ақбілектің психологиялық күйзелісі

2 слайд

Тақырыбы: Ж.Аймауытовтың «Ақбілек» романындағы Ақбілектің психологиялық күйзелісі

Біздің ортақ міндетіміз - өмірдегі қиыншылықтарды жеңуге күшті ерік-жігері бар жаңа ұрпақ тәрбиелеу.Қазақстан Республикасының

3 слайд
Біздің ортақ міндетіміз - өмірдегі қиыншылықтарды жеңуге күшті ерік-жігері бар жаңа ұрпақ тәрбиелеу.Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев

3 слайд

Біздің ортақ міндетіміз - өмірдегі қиыншылықтарды жеңуге күшті ерік-жігері бар жаңа ұрпақ тәрбиелеу.Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев

Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының деректері 2000 жылы дүние жүзі бойынша 1 000 000 2002 жылы дүние жүзі бойынша 1 500 0

4 слайд
Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының деректері 2000 жылы дүние жүзі бойынша 1 000 000 2002 жылы дүние жүзі бойынша 1 500 000 2005 жылы Қазақстан бойынша 3 919 оның ішінде ер адам 3 283

4 слайд

Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының деректері 2000 жылы дүние жүзі бойынша 1 000 000 2002 жылы дүние жүзі бойынша 1 500 000 2005 жылы Қазақстан бойынша 3 919 оның ішінде ер адам 3 283

Жазатайым оқиғаға себеп болатын факторларДенсаулығының нашарлығынан Қаражат қиындығынан Өмір сүрудің ауырлығынан Құмарлы

5 слайд
Жазатайым оқиғаға себеп болатын факторларДенсаулығының нашарлығынан Қаражат қиындығынан Өмір сүрудің ауырлығынан Құмарлықтан Отбасы келіспеушілігінен Рухани дерттен Жазасын өтеуден жалтару Белгісіз себептерден 0 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 1.2 3 1.4 6 18 18 19 47 Series1 Series2 Series3 Series4

5 слайд

Жазатайым оқиғаға себеп болатын факторларДенсаулығының нашарлығынан Қаражат қиындығынан Өмір сүрудің ауырлығынан Құмарлықтан Отбасы келіспеушілігінен Рухани дерттен Жазасын өтеуден жалтару Белгісіз себептерден 0 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 1.2 3 1.4 6 18 18 19 47 Series1 Series2 Series3 Series4

Бос уақытты тиімді пайдаланудың мынадай жолдарын спортпен шұғылдану көркем әдеби кітаптар оқу бау-бақша күту арнайы кур

6 слайд
Бос уақытты тиімді пайдаланудың мынадай жолдарын спортпен шұғылдану көркем әдеби кітаптар оқу бау-бақша күту арнайы курстарға ба ру қолөнерімен айналы су факультативтік сабақтарға қатысуүй шаруасына көмектесу түрлі коллекциялар жинау

6 слайд

Бос уақытты тиімді пайдаланудың мынадай жолдарын спортпен шұғылдану көркем әдеби кітаптар оқу бау-бақша күту арнайы курстарға ба ру қолөнерімен айналы су факультативтік сабақтарға қатысуүй шаруасына көмектесу түрлі коллекциялар жинау

С А У А Л Н А М А С із Ж .А йм ауы товты ң «А қбілек» ром аны н оқы ды ңы з ба? О қы саңы з, А қбілек қандай қиы нш ы лы

7 слайд
С А У А Л Н А М А С із Ж .А йм ауы товты ң «А қбілек» ром аны н оқы ды ңы з ба? О қы саңы з, А қбілек қандай қиы нш ы лы қтарға тап болды ? С із А қбілектің орны нда болсаңы з, сондай қиы нш ы лы қтарға қалай төтеп бере алар едңіз? Қатысушылар саны 1- ші сауал нама 2- ші сауал нама 3- ші сауал нама 11-сынып 42 4 0 / 9 5 % 31/ 73 % 41| 97 % 10-сынып 34 2 7 / 79 % 24 / 70 % 33| 97 % 9-сынып 21 1 2 / 57 % 1 5 / 71 % 20| 95 % Ауыл тұрғындары 13 5 / 38 % 2 / 15 % 13| 100 % Барлығы: 110 8/7% 77/ % 0%

7 слайд

С А У А Л Н А М А С із Ж .А йм ауы товты ң «А қбілек» ром аны н оқы ды ңы з ба? О қы саңы з, А қбілек қандай қиы нш ы лы қтарға тап болды ? С із А қбілектің орны нда болсаңы з, сондай қиы нш ы лы қтарға қалай төтеп бере алар едңіз? Қатысушылар саны 1- ші сауал нама 2- ші сауал нама 3- ші сауал нама 11-сынып 42 4 0 / 9 5 % 31/ 73 % 41| 97 % 10-сынып 34 2 7 / 79 % 24 / 70 % 33| 97 % 9-сынып 21 1 2 / 57 % 1 5 / 71 % 20| 95 % Ауыл тұрғындары 13 5 / 38 % 2 / 15 % 13| 100 % Барлығы: 110 8/7% 77/ % 0%

Мамырбай ауылын банда шауып, әйелін өлтіріп, бойжетіп, оң жақта отырған қызы Ақбілекті солдаттар алып қашып кетеді. (76-бе

8 слайд
Мамырбай ауылын банда шауып, әйелін өлтіріп, бойжетіп, оң жақта отырған қызы Ақбілекті солдаттар алып қашып кетеді. (76-бет) Ақ әскерінің офицері – қара мұртқа ермек болуы (89-бет) Сорлы қыздың қасқыр тартқан құлындай боп зар еңіреуі (108-бет) Өрттей қаулаған өсек-аяң тірі адам бетіне қаратпайды (120-бет)

8 слайд

Мамырбай ауылын банда шауып, әйелін өлтіріп, бойжетіп, оң жақта отырған қызы Ақбілекті солдаттар алып қашып кетеді. (76-бет) Ақ әскерінің офицері – қара мұртқа ермек болуы (89-бет) Сорлы қыздың қасқыр тартқан құлындай боп зар еңіреуі (108-бет) Өрттей қаулаған өсек-аяң тірі адам бетіне қаратпайды (120-бет)

Ж. Аймауытовтың «Ақбілек» романындағы Ақбілектің психологиялық күйзелісін тану – қазіргі кездегі еліміздің көтеріп отырған мәс

9 слайд
Ж. Аймауытовтың «Ақбілек» романындағы Ақбілектің психологиялық күйзелісін тану – қазіргі кездегі еліміздің көтеріп отырған мәселесі деп қарастырғаным – бүгінгі күннің талабы деп есептеймін.

9 слайд

Ж. Аймауытовтың «Ақбілек» романындағы Ақбілектің психологиялық күйзелісін тану – қазіргі кездегі еліміздің көтеріп отырған мәселесі деп қарастырғаным – бүгінгі күннің талабы деп есептеймін.

К ө р к е м ә д е б и к іт а п т а р о қ и о т ы р ы п , ө м ір г е д е г е н с ү й іс п е н ш іл ік с е з ім д і а р

10 слайд
К ө р к е м ә д е б и к іт а п т а р о қ и о т ы р ы п , ө м ір г е д е г е н с ү й іс п е н ш іл ік с е з ім д і а р т т ы р ы п , ө м ір д ің т ә т т іл іг ін е д е г е н қ ұ л ш ы н ы с ы н а р т т ы р у ғ а б о л а д ы .

10 слайд

К ө р к е м ә д е б и к іт а п т а р о қ и о т ы р ы п , ө м ір г е д е г е н с ү й іс п е н ш іл ік с е з ім д і а р т т ы р ы п , ө м ір д ің т ә т т іл іг ін е д е г е н қ ұ л ш ы н ы с ы н а р т т ы р у ғ а б о л а д ы .

Ж ұ м ы с т ы ң ж а ң а л ы қ т а р ы -Ж . А й м а у ы т о в т ы ң “ А қ б іл е к ” р о м а н ы н д а ғ ы А қ б

11 слайд
Ж ұ м ы с т ы ң ж а ң а л ы қ т а р ы -Ж . А й м а у ы т о в т ы ң “ А қ б іл е к ” р о м а н ы н д а ғ ы А қ б іл е к т ің п с и х о л о г и я л ы қ к ү й з е л іс т е р і а н ы қ т а л д ы ; -к ө р к е м ә д е б и е т о қ у а р қ ы л ы а у т о д и с т р у с т и в т ің а л д ы н а л у ж о л д а р ы қ а р а с т ы р ы л д ы ;

11 слайд

Ж ұ м ы с т ы ң ж а ң а л ы қ т а р ы -Ж . А й м а у ы т о в т ы ң “ А қ б іл е к ” р о м а н ы н д а ғ ы А қ б іл е к т ің п с и х о л о г и я л ы қ к ү й з е л іс т е р і а н ы қ т а л д ы ; -к ө р к е м ә д е б и е т о қ у а р қ ы л ы а у т о д и с т р у с т и в т ің а л д ы н а л у ж о л д а р ы қ а р а с т ы р ы л д ы ;

Ж ұ м ы с т ы ң қ о л д а н ы л а т ы н о р н ы - М е к т е п т ің ө з ін – ө з і т а н у о қ у л ы қ т а р ы н д а

12 слайд
Ж ұ м ы с т ы ң қ о л д а н ы л а т ы н о р н ы - М е к т е п т ің ө з ін – ө з і т а н у о қ у л ы қ т а р ы н д а ; -Ж о ғ а р ы о қ у о р ы н д а р ы н д а ; - П с и х о л о г т е р г е ; - А т а -а н а л а р м е н с ы н ы п ж е т е к ш іл е р г е ; -Ә л е у м е т т а н у ш ы л а р ғ а ; -П с и х о л о г и я п ә н ін е қ ы з ы ғ у ш ы л ы ғ ы б а р о қ ы р м а н д а р ғ а

12 слайд

Ж ұ м ы с т ы ң қ о л д а н ы л а т ы н о р н ы - М е к т е п т ің ө з ін – ө з і т а н у о қ у л ы қ т а р ы н д а ; -Ж о ғ а р ы о қ у о р ы н д а р ы н д а ; - П с и х о л о г т е р г е ; - А т а -а н а л а р м е н с ы н ы п ж е т е к ш іл е р г е ; -Ә л е у м е т т а н у ш ы л а р ғ а ; -П с и х о л о г и я п ә н ін е қ ы з ы ғ у ш ы л ы ғ ы б а р о қ ы р м а н д а р ғ а

Ұ с ы н ы с т а р - М е к т е п т е р д е Ж . А й м а у ы т о в т ы ң “ А қ б іл е к ” р о м а н ы б о й ы н ш а

13 слайд
Ұ с ы н ы с т а р - М е к т е п т е р д е Ж . А й м а у ы т о в т ы ң “ А қ б іл е к ” р о м а н ы б о й ы н ш а б а й қ а у л а р м ы н а д а й ш а р т т а р м е н ө т к із іл с е : - р о м а н м а з м ұ н ы б о й ы н ш а с а х н а л ы қ қ о й ы л ы м ; - А қ б іл е к т ің м о н о л о г ін о қ у ; - р о м а н б о й ы н ш а с ұ р а қ - ж а у а п .

13 слайд

Ұ с ы н ы с т а р - М е к т е п т е р д е Ж . А й м а у ы т о в т ы ң “ А қ б іл е к ” р о м а н ы б о й ы н ш а б а й қ а у л а р м ы н а д а й ш а р т т а р м е н ө т к із іл с е : - р о м а н м а з м ұ н ы б о й ы н ш а с а х н а л ы қ қ о й ы л ы м ; - А қ б іл е к т ің м о н о л о г ін о қ у ; - р о м а н б о й ы н ш а с ұ р а қ - ж а у а п .

Қ о р ы т ы н д ы “ А қ б і л е к ” р о м а н ы н а н а д а м м і н е з д е р і н і ң э н ц и к л о п е д и я с ы

14 слайд
Қ о р ы т ы н д ы “ А қ б і л е к ” р о м а н ы н а н а д а м м і н е з д е р і н і ң э н ц и к л о п е д и я с ы н к ө р у г е б о л а д ы . Р .Т о қ т а р о в

14 слайд

Қ о р ы т ы н д ы “ А қ б і л е к ” р о м а н ы н а н а д а м м і н е з д е р і н і ң э н ц и к л о п е д и я с ы н к ө р у г е б о л а д ы . Р .Т о қ т а р о в

•Ж . А й м ау ы то в ш ы ға р м а л а р ы •Қ а за қ т іл і т е р м и н д е р ін ің с а л а л ы қ ғы л ы м и т ү с ін

15 слайд
•Ж . А й м ау ы то в ш ы ға р м а л а р ы •Қ а за қ т іл і т е р м и н д е р ін ің  с а л а л ы қ ғы л ы м и т ү с ін д ір м е с ө зд ігі. А л м ат ы  "М е к т е п " 2 0 0 2 ж ы л " •А у то д и с т р у к с и в т і м ін е з- қ ұ л ы қ п с и х о л о ги я с ы н ы ң е р е к ш е л ік т е р і.« С ы н ы п т а ғы т ә р б и е » № 1 2 0 0 9 ж •Ж а с ө с п ір ім д ік к е зе ң д е гі ж а зат ау ы м ә р е к е т т ің с е б е п т е р і « Т ә р б и е қ ұ р а л ы » № 4 2 0 0 8 ж П а й д а л а н ы л ғ а н ә д е б и е т т е р

15 слайд

•Ж . А й м ау ы то в ш ы ға р м а л а р ы •Қ а за қ т іл і т е р м и н д е р ін ің  с а л а л ы қ ғы л ы м и т ү с ін д ір м е с ө зд ігі. А л м ат ы  "М е к т е п " 2 0 0 2 ж ы л " •А у то д и с т р у к с и в т і м ін е з- қ ұ л ы қ п с и х о л о ги я с ы н ы ң е р е к ш е л ік т е р і.« С ы н ы п т а ғы т ә р б и е » № 1 2 0 0 9 ж •Ж а с ө с п ір ім д ік к е зе ң д е гі ж а зат ау ы м ә р е к е т т ің с е б е п т е р і « Т ә р б и е қ ұ р а л ы » № 4 2 0 0 8 ж П а й д а л а н ы л ғ а н ә д е б и е т т е р

16 слайд

16 слайд