Материалдар / “Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны”

“Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны”

Материал туралы қысқаша түсінік
“Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны” Ұстаздар мен ата-анадларға түсініктеме
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2018
332
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Құрметті ұстаздар ата -аналар Қош келдіңіздер!

1 слайд
Құрметті ұстаздар ата -аналар Қош келдіңіздер!

1 слайд

Құрметті ұстаздар ата -аналар Қош келдіңіздер!

“ Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны ”

2 слайд
“ Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны ”

2 слайд

“ Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны ”

2. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін бастауыш білім берудің оқу жоспары 3. Оку бағдарламасы.Бастауыш мектеп_ 4. Нұс

3 слайд
2. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін бастауыш білім берудің оқу жоспары 3. Оку бағдарламасы.Бастауыш мектеп_ 4. НұсқаулықБланк сериялық нөмірсіз ЖАРАМСЫЗ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. Қызмет бабына қажетті көшірмелер шектеулі данада жасалады, белгіленген тәртіппен БЕКІТІЛЕДІ ЖӘНЕ ЕСЕПКЕ АЛЫНАДЫ. Бланк без серийного номера НЕДЕЙСТВИТЕЛЕН. Копии при служебной необходимости делаются в ограниченном количестве, ЗАВЕРЯЮТСЯ И УЧИТЫВАЮТСЯ в установленном порядке.1. «Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

3 слайд

2. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін бастауыш білім берудің оқу жоспары 3. Оку бағдарламасы.Бастауыш мектеп_ 4. НұсқаулықБланк сериялық нөмірсіз ЖАРАМСЫЗ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. Қызмет бабына қажетті көшірмелер шектеулі данада жасалады, белгіленген тәртіппен БЕКІТІЛЕДІ ЖӘНЕ ЕСЕПКЕ АЛЫНАДЫ. Бланк без серийного номера НЕДЕЙСТВИТЕЛЕН. Копии при служебной необходимости делаются в ограниченном количестве, ЗАВЕРЯЮТСЯ И УЧИТЫВАЮТСЯ в установленном порядке.1. «Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Критериалды бағалау жүйесі Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

4 слайд
Критериалды бағалау жүйесі Критериалды бағалау    Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

4 слайд

Критериалды бағалау жүйесі Критериалды бағалау    Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

Оқуды бағалау кезінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізг

5 слайд
Оқуды бағалау кезінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара- қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады. Мұндай қорытындылар стандартқа немесе әдетте балл немесе деңгей түрінде межелікке «сәйкес\сәйкес емес» деген нысанда болады. КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Жиынтық бағалау (оқуды бағалау )- суммативті бағалау Қалыптастырушы бағалау (оқыту үшін бағалау) – формативті бағалау Оқыту үшін бағалау – бұл білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін оқушылар мен олардың мұғалімдері қолданатын мәліметтерді іздеу.

5 слайд

Оқуды бағалау кезінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара- қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады. Мұндай қорытындылар стандартқа немесе әдетте балл немесе деңгей түрінде межелікке «сәйкес\сәйкес емес» деген нысанда болады. КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Жиынтық бағалау (оқуды бағалау )- суммативті бағалау Қалыптастырушы бағалау (оқыту үшін бағалау) – формативті бағалау Оқыту үшін бағалау – бұл білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін оқушылар мен олардың мұғалімдері қолданатын мәліметтерді іздеу.

Формативті және суммативті бағалау Формативті бағалау, Оқыту үшін бағалау оқушылардың қай кезеңде, қай бағытта екенін анықт

6 слайд
Формативті және суммативті бағалау Формативті бағалау, Оқыту үшін бағалау оқушылардың  қай кезеңде, қай бағытта екенін анықтау және одан да зор жетістікке қалай жету керектігін  жоспарлау үшін қолданылады. Суммативті оқыту , оқуды бағалау керісінше, оқушылардың осы кезеңге дейін оқығанын қосып бағалау»

6 слайд

Формативті және суммативті бағалау Формативті бағалау, Оқыту үшін бағалау оқушылардың  қай кезеңде, қай бағытта екенін анықтау және одан да зор жетістікке қалай жету керектігін  жоспарлау үшін қолданылады. Суммативті оқыту , оқуды бағалау керісінше, оқушылардың осы кезеңге дейін оқығанын қосып бағалау»

Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін ж

7 слайд
Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ қағидаттары: • Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау»); • барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген); • бағалау белгіленбейді; • оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; • әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі; • ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады.

7 слайд

Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ қағидаттары: • Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау»); • барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген); • бағалау белгіленбейді; • оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; • әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі; • ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады.

Назар аударғандарыңызға рахмет

8 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет

8 слайд

Назар аударғандарыңызға рахмет

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ