“Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны”
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Құрметті
ұстаздар
ата -аналар
Қош келдіңіздер!
1 слайд
Құрметті ұстаздар ата -аналар Қош келдіңіздер!
2 слайд
“ Жаңартылған
бағдарлама – білім берудің
жаңа мазмұны ”
2 слайд
“ Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны ”
3 слайд
2. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін бастауыш білім берудің оқу
жоспары
3. Оку бағдарламасы.Бастауыш мектеп_
4. НұсқаулықБланк сериялық нөмірсіз ЖАРАМСЫЗ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. Қызмет бабына қажетті көшірмелер шектеулі данада
жасалады,
белгіленген тәртіппен БЕКІТІЛЕДІ ЖӘНЕ ЕСЕПКЕ АЛЫНАДЫ.
Бланк без серийного номера НЕДЕЙСТВИТЕЛЕН. Копии при служебной необходимости делаются в ограниченном
количестве,
ЗАВЕРЯЮТСЯ И УЧИТЫВАЮТСЯ в установленном порядке.1. «Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті
білім беру стандарттарын бекіту туралы»
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы
№ 1080 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы
3 слайд
2. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін бастауыш білім берудің оқу жоспары 3. Оку бағдарламасы.Бастауыш мектеп_ 4. НұсқаулықБланк сериялық нөмірсіз ЖАРАМСЫЗ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. Қызмет бабына қажетті көшірмелер шектеулі данада жасалады, белгіленген тәртіппен БЕКІТІЛЕДІ ЖӘНЕ ЕСЕПКЕ АЛЫНАДЫ. Бланк без серийного номера НЕДЕЙСТВИТЕЛЕН. Копии при служебной необходимости делаются в ограниченном количестве, ЗАВЕРЯЮТСЯ И УЧИТЫВАЮТСЯ в установленном порядке.1. «Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы
4 слайд
Критериалды бағалау жүйесі
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы
бағалау Жиынтық бағалау
4 слайд
Критериалды бағалау жүйесі Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау
5 слайд
Оқуды бағалау кезінде бір оқушының жетістіктерінің
белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы
оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара-
қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады.
Мұндай қорытындылар стандартқа немесе әдетте балл
немесе деңгей түрінде межелікке «сәйкес\сәйкес емес»
деген нысанда болады. КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
Жиынтық
бағалау (оқуды
бағалау )-
суммативті
бағалау
Қалыптастырушы
бағалау (оқыту
үшін бағалау) –
формативті
бағалау Оқыту үшін бағалау – бұл білім алушылар
өздерінің оқудың қандай сатысында
тұрғанын, қандай бағытта даму керек және
қажетті деңгейге қалай жету керек
екендігін анықтау үшін оқушылар мен
олардың мұғалімдері қолданатын
мәліметтерді іздеу.
5 слайд
Оқуды бағалау кезінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара- қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады. Мұндай қорытындылар стандартқа немесе әдетте балл немесе деңгей түрінде межелікке «сәйкес\сәйкес емес» деген нысанда болады. КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Жиынтық бағалау (оқуды бағалау )- суммативті бағалау Қалыптастырушы бағалау (оқыту үшін бағалау) – формативті бағалау Оқыту үшін бағалау – бұл білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін оқушылар мен олардың мұғалімдері қолданатын мәліметтерді іздеу.
6 слайд
Формативті және суммативті бағалау
Формативті бағалау, Оқыту үшін бағалау
оқушылардың қай кезеңде, қай бағытта екенін
анықтау және одан да зор жетістікке қалай жету
керектігін жоспарлау үшін қолданылады.
Суммативті оқыту , оқуды бағалау керісінше,
оқушылардың осы кезеңге дейін оқығанын қосып
бағалау»
6 слайд
Формативті және суммативті бағалау Формативті бағалау, Оқыту үшін бағалау оқушылардың қай кезеңде, қай бағытта екенін анықтау және одан да зор жетістікке қалай жету керектігін жоспарлау үшін қолданылады. Суммативті оқыту , оқуды бағалау керісінше, оқушылардың осы кезеңге дейін оқығанын қосып бағалау»
7 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері
байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге
мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады.
ҚБ қағидаттары:
•
Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау»);
•
барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық
сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып
белгіленген);
•
бағалау белгіленбейді;
•
оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге
асады;
•
әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі;
•
ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін
қолданылады.
7 слайд
Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ қағидаттары: • Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау»); • барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген); • бағалау белгіленбейді; • оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; • әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі; • ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады.
8 слайд
Назар
аударғандарыңызға
рахмет
8 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет