Жаңаша оқыту - жетістік көзі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Коучинг тақырыбы: «Жаңаша оқыту –
жетістік көзі»
1 слайд
Коучинг тақырыбы: «Жаңаша оқыту – жетістік көзі»
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Мақсаты
Қазіргі заманғы ақпараттық технологияның ауқымды даму кезеңінде
заман талабына сай мұғалімдерге қажетті дағдылар мен болашаққа
деген көзқарастарын дамытуға көмектесу, жұмысындағы нәтижесінің
сапасын арттырудың негізгі бағыты - барлық тәрбиелік істе әрбір
баланы жеке тұлға деп танып біліп, жан-жақты қалыптастыруда
талмай іздену мен жаңалықтан қалмау қажеттігін сезінуге жетелеу.
Міндеттері:
Оқушылардың жан-жақты дамуында әдіс-тәсілдерді тәжірибеде
қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру.
Әріптестер арасында тың идеялармен алмасуға жағдай тудыру.
Сабақта оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді оқу-тәрбие үдерісіне
енгізуді қолдау.
3 слайд
Мақсаты Қазіргі заманғы ақпараттық технологияның ауқымды даму кезеңінде заман талабына сай мұғалімдерге қажетті дағдылар мен болашаққа деген көзқарастарын дамытуға көмектесу, жұмысындағы нәтижесінің сапасын арттырудың негізгі бағыты - барлық тәрбиелік істе әрбір баланы жеке тұлға деп танып біліп, жан-жақты қалыптастыруда талмай іздену мен жаңалықтан қалмау қажеттігін сезінуге жетелеу. Міндеттері: Оқушылардың жан-жақты дамуында әдіс-тәсілдерді тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру. Әріптестер арасында тың идеялармен алмасуға жағдай тудыру. Сабақта оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді оқу-тәрбие үдерісіне енгізуді қолдау.
4 слайд
«Шатты қ шеңбері...» Тілек шеңбері Күтілетін нәтижелер:
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалану мұғалімге оқу процесінің
құрылымын түбегейлі өзгертуге, оқушылардың дүниетанымдарын
кеңейтуге және жеке қабілеттерін көре біліп, оны есепке ала отырып
дамытуға, толық жағдай жасауға мүмкіндік беретінін түсінеді.
4 слайд
«Шатты қ шеңбері...» Тілек шеңбері Күтілетін нәтижелер: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалану мұғалімге оқу процесінің құрылымын түбегейлі өзгертуге, оқушылардың дүниетанымдарын кеңейтуге және жеке қабілеттерін көре біліп, оны есепке ала отырып дамытуға, толық жағдай жасауға мүмкіндік беретінін түсінеді.
5 слайд
« Менің жетістігім...» тренингі
5 слайд
« Менің жетістігім...» тренингі
6 слайд
" Лото" тәсілі ашық сұрақтардың қойылуы.
Ой шақыру
Табысты оқыту дегенді қалай түсінесіз,оқыту табысты болу үшін мұғалім
қандай болу керек?
2. Педагогтің кәсіби шеберлігі мен құзіреттілігінің тиімділігі неде?
3. Оқушылардың білім сапасын артыруда оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-
тәсілдердің тиімділігі туралы ойыңыз?
4. Жаңа әдіс-тәсілді сабақта пайдалану барысында оқушылардың бойында
өзгерістерді байқадыңыз ба? Мысал келтіріңіз.
5. Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану барысында рефлексияда оқушылар сабақтың
тиімді немесе тиімсіз тұстарын еркін жазып көрсете алды ма?
6. Қазіргі таңда неге мұғалімдер оқыту үрдісін өзгетуге тиісті? Бұған не
себеп болып отыр?
7 Жаңартылған білім беру маңыздылығы неде?
8 Неге сыни ойлау қазір әлемде табысты тіршілік әрекеті болып саналады?
9 Жаңа форматта сабақ беру дегеніміз не?
10 Жетістікке жету үшін сабақта қандай әдістерді қолданасыз?
11. Неліктен оқыту мен оқудағы бұл жаңа тәсілді қолданған анағұрлым
тиімді деп ойлайсыз?
6 слайд
" Лото" тәсілі ашық сұрақтардың қойылуы. Ой шақыру Табысты оқыту дегенді қалай түсінесіз,оқыту табысты болу үшін мұғалім қандай болу керек? 2. Педагогтің кәсіби шеберлігі мен құзіреттілігінің тиімділігі неде? 3. Оқушылардың білім сапасын артыруда оқыту мен оқудағы жаңа әдіс- тәсілдердің тиімділігі туралы ойыңыз? 4. Жаңа әдіс-тәсілді сабақта пайдалану барысында оқушылардың бойында өзгерістерді байқадыңыз ба? Мысал келтіріңіз. 5. Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану барысында рефлексияда оқушылар сабақтың тиімді немесе тиімсіз тұстарын еркін жазып көрсете алды ма? 6. Қазіргі таңда неге мұғалімдер оқыту үрдісін өзгетуге тиісті? Бұған не себеп болып отыр? 7 Жаңартылған білім беру маңыздылығы неде? 8 Неге сыни ойлау қазір әлемде табысты тіршілік әрекеті болып саналады? 9 Жаңа форматта сабақ беру дегеніміз не? 10 Жетістікке жету үшін сабақта қандай әдістерді қолданасыз? 11. Неліктен оқыту мен оқудағы бұл жаңа тәсілді қолданған анағұрлым тиімді деп ойлайсыз?
7 слайд
Ыстық орындық
Тақтаның алдына орындық қойылады. Ол ыстық
орындық. Оған өз еркімен немесе мұғалімнің
шақыруымен бір оқушы отырады. Қалған оқушылар
тақырып бойынша сұрақтар қояды. Кей жағдайда ыстық
орындыққа мұғалім де отыруға болады.
Қар кесегі
Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.
Екінші оқушы оның айтқанын қайталап, өзінің
тұжырымын айтады. Үшінші оқушы алдыңғы екі
оқушының айтқанын қайталап, өзінің тұжырымын
айтады. Сөйтіп жалғаса береді. Cабақта қолданылатын стратегиялар :
7 слайд
Ыстық орындық Тақтаның алдына орындық қойылады. Ол ыстық орындық. Оған өз еркімен немесе мұғалімнің шақыруымен бір оқушы отырады. Қалған оқушылар тақырып бойынша сұрақтар қояды. Кей жағдайда ыстық орындыққа мұғалім де отыруға болады. Қар кесегі Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады. Екінші оқушы оның айтқанын қайталап, өзінің тұжырымын айтады. Үшінші оқушы алдыңғы екі оқушының айтқанын қайталап, өзінің тұжырымын айтады. Сөйтіп жалғаса береді. Cабақта қолданылатын стратегиялар :
8 слайд
Миға шабуыл
Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады. Оқушылар тез
жауап беруі керек. Оңай сұрақтардан бастап қиындатуға болады.
Сұрақтар қобдишасы
Ортаға сұрақтар жазылған қобдиша қойылады. Оқушылар
кезектесіп бір сұрақты алады да жауап береді. Кей жағдайда
оқушылар сұрақтар құрастырып қобдишаға салып, сосын оған
жауап бергізуге де болады.
БББ
Жаңа тақырып бастар алдында оқушылар үш бағаннан тұратын
сурет(кесте) салады
Олар нені біледі;
Олар нені білгісі келеді;
Олар нені білді.
Іnsert стратегиясы
8 слайд
Миға шабуыл Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады. Оқушылар тез жауап беруі керек. Оңай сұрақтардан бастап қиындатуға болады. Сұрақтар қобдишасы Ортаға сұрақтар жазылған қобдиша қойылады. Оқушылар кезектесіп бір сұрақты алады да жауап береді. Кей жағдайда оқушылар сұрақтар құрастырып қобдишаға салып, сосын оған жауап бергізуге де болады. БББ Жаңа тақырып бастар алдында оқушылар үш бағаннан тұратын сурет(кесте) салады Олар нені біледі; Олар нені білгісі келеді; Олар нені білді. Іnsert стратегиясы
9 слайд
555
Мұнда оқушылар топ ішінде өткен тақырып бойынша
түйінді идеяларды жазады. Мұндағы бірінші 5-топ
саны, екіншісі 5- идеялар саны, үшіншісі 5 уақыт.
Сондықтан топ санына байланысты 434 деп (т.б.)
өзгертуге болады, яғни 4 топ 4 минут ішінде 3
тақырыптың түйінін жазу керек деген сияқты
9 слайд
555 Мұнда оқушылар топ ішінде өткен тақырып бойынша түйінді идеяларды жазады. Мұндағы бірінші 5-топ саны, екіншісі 5- идеялар саны, үшіншісі 5 уақыт. Сондықтан топ санына байланысты 434 деп (т.б.) өзгертуге болады, яғни 4 топ 4 минут ішінде 3 тақырыптың түйінін жазу керек деген сияқты
10 слайд
Джигсо стратегиясы
Мұғалім сыныпты шағын топтарға бөледі (әдетте, төрт адамнан). Мұғалім
оларды сыныптың тепе-теңдігін сақтай отырып, жынысына, қабілетіне,
қарым-қатынастарына қарап бөледі.
Құрылған әр топқа дәстүрлі тапсырма беріледі. Тапсырма үлестірме
материалдар түрінде таратылады. Күрделілігі бойынша оқуға арналған
материалдың тиісті күрделілік деңгейі сақталуы керек. Егер топ төрт адамнан
тұратын болса, басты тапсырманың ішінде топтың әр мүшесіне бір сұрақтан
төрт сұрақ немесе тапсырма болады. Сұрақтар немесе тапсырмалар топ ішінде
оқушылардың өзара келісуі арқылы бөлінеді.
Нақты бір сұрақты немесе тапсырманы таңдаған оқушылардың барлығы
Сарапшы топ деп аталатын жаңа топ құрылып, ортақ проблеманың шешімін
табу үшін олар бірлесіп жұмыс істейді. Тапсырманы орындаудың бұл
кезеңінің соңына қарай оқушы өзге «сарапшылармен» өзара қарым-қатынас
жасап, мәселені талқылаудың арқасында өз сұрағы бойынша сарапшы болып
қалыптасады.
Оқушылар бастапқы топтарына қайтып оралады. Материалдар таратылады да,
бастапқы топтарға ақтық тапсырма беріледі. Ол ұжымдық қорытынды шығару
немесе жеке тапсырма болуы мүмкін. Бұл тапсырманың көздегені:
тапсырманы сәтті аяқтау үшін оқушылар әрқайсысының сарапшы топта
болған кезде алған мәліметтерін ескере отырып, бастапқы топтың бірлескен
«ақылына» сүйенуін қамтамасыз ету
10 слайд
Джигсо стратегиясы Мұғалім сыныпты шағын топтарға бөледі (әдетте, төрт адамнан). Мұғалім оларды сыныптың тепе-теңдігін сақтай отырып, жынысына, қабілетіне, қарым-қатынастарына қарап бөледі. Құрылған әр топқа дәстүрлі тапсырма беріледі. Тапсырма үлестірме материалдар түрінде таратылады. Күрделілігі бойынша оқуға арналған материалдың тиісті күрделілік деңгейі сақталуы керек. Егер топ төрт адамнан тұратын болса, басты тапсырманың ішінде топтың әр мүшесіне бір сұрақтан төрт сұрақ немесе тапсырма болады. Сұрақтар немесе тапсырмалар топ ішінде оқушылардың өзара келісуі арқылы бөлінеді. Нақты бір сұрақты немесе тапсырманы таңдаған оқушылардың барлығы Сарапшы топ деп аталатын жаңа топ құрылып, ортақ проблеманың шешімін табу үшін олар бірлесіп жұмыс істейді. Тапсырманы орындаудың бұл кезеңінің соңына қарай оқушы өзге «сарапшылармен» өзара қарым-қатынас жасап, мәселені талқылаудың арқасында өз сұрағы бойынша сарапшы болып қалыптасады. Оқушылар бастапқы топтарына қайтып оралады. Материалдар таратылады да, бастапқы топтарға ақтық тапсырма беріледі. Ол ұжымдық қорытынды шығару немесе жеке тапсырма болуы мүмкін. Бұл тапсырманың көздегені: тапсырманы сәтті аяқтау үшін оқушылар әрқайсысының сарапшы топта болған кезде алған мәліметтерін ескере отырып, бастапқы топтың бірлескен «ақылына» сүйенуін қамтамасыз ету
11 слайд
Ақылдың алты қалпағы
Алты қалпақтың әрқайсысы ойлаудың түрлі
элементтерін, аспектілерін білдіреді.
Оқушыларға қалпақ беріледі (рас қалпақ
немесе ойдан шығарылған) де, олардан
мәселені талқылау барысында барлық ой
операцияларын (ойлану, талдау т.б.) осы
қалпақтың түсіне сәйкес келетін шекте
жүргізу сұралады. Бұл әдістің көздегені:
осылайша мәселенің немесе ойдың барлық
аспектілерін қамтитын карта жасау. Сынып
топтарға бөлініп, бір топқа бір түсті қалпақ
беріледі. Мұғалім әңгімені жүргізеді.
11 слайд
Ақылдың алты қалпағы Алты қалпақтың әрқайсысы ойлаудың түрлі элементтерін, аспектілерін білдіреді. Оқушыларға қалпақ беріледі (рас қалпақ немесе ойдан шығарылған) де, олардан мәселені талқылау барысында барлық ой операцияларын (ойлану, талдау т.б.) осы қалпақтың түсіне сәйкес келетін шекте жүргізу сұралады. Бұл әдістің көздегені: осылайша мәселенің немесе ойдың барлық аспектілерін қамтитын карта жасау. Сынып топтарға бөлініп, бір топқа бір түсті қалпақ беріледі. Мұғалім әңгімені жүргізеді.
12 слайд
12 слайд