Материалдар / “Жаратылыстану – ғылыми сауаттылығы бойынша география пәнінен тапсырмаларды құрастыру”

“Жаратылыстану – ғылыми сауаттылығы бойынша география пәнінен тапсырмаларды құрастыру”

Материал туралы қысқаша түсінік
“Жаратылыстану – ғылыми сауаттылығы бойынша география пәнінен тапсырмаларды құрастыру”
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2023
556
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Райымбек ауданы Нарынқол ауылы “Тельман Жанұзақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен”КММ “

1 слайд
Алматы облысы Райымбек ауданы Нарынқол ауылы “Тельман Жанұзақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен”КММ “ Жаратылыстану – ғылыми сауаттылығы бойынша география пәнінен тапсырмаларды құрастыру” Дайындаған: Атейбекова Халзия Турсынжановна

1 слайд

Алматы облысы Райымбек ауданы Нарынқол ауылы “Тельман Жанұзақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен”КММ “ Жаратылыстану – ғылыми сауаттылығы бойынша география пәнінен тапсырмаларды құрастыру” Дайындаған: Атейбекова Халзия Турсынжановна

Тапсырма №1. Контекстік тапсырма. Сұрақ: Триас дәуірінің ауа – райы қандай болған деп ойлайсың? Триас дәуірінде қандай қатпар

2 слайд
Тапсырма №1. Контекстік тапсырма. Сұрақ: Триас дәуірінің ауа – райы қандай болған деп ойлайсың? Триас дәуірінде қандай қатпарлықтар орын алды және Қазақстан жерінде қандай өзгерістер орын алды? Жердің геологиялық тарихы бес ірі уақыт бөліктерінен – эралардан тұрады.Әр эраның атауынан сол кезге тән тіршілік түрін байқауға болады: архей / өте ежелгі тіршілік/, протерозой/ерте тіршілік/, палеозой / ежелгі тіршілік/, мезазой / орта тіршілік/, кайназой/ жаңа тіршілік/ . Дәуірлерде өсімдік, жануарлар дүниесінде болған өзгерістерді көрсетеді. Динозаврлардың триас дәуірінде пайда болып, юрада Жер бетінде емін – еркін тіршілік еткені белгілі. Бор дәуірінде олар жаппай қырылды.

2 слайд

Тапсырма №1. Контекстік тапсырма. Сұрақ: Триас дәуірінің ауа – райы қандай болған деп ойлайсың? Триас дәуірінде қандай қатпарлықтар орын алды және Қазақстан жерінде қандай өзгерістер орын алды? Жердің геологиялық тарихы бес ірі уақыт бөліктерінен – эралардан тұрады.Әр эраның атауынан сол кезге тән тіршілік түрін байқауға болады: архей / өте ежелгі тіршілік/, протерозой/ерте тіршілік/, палеозой / ежелгі тіршілік/, мезазой / орта тіршілік/, кайназой/ жаңа тіршілік/ . Дәуірлерде өсімдік, жануарлар дүниесінде болған өзгерістерді көрсетеді. Динозаврлардың триас дәуірінде пайда болып, юрада Жер бетінде емін – еркін тіршілік еткені белгілі. Бор дәуірінде олар жаппай қырылды.

Тапсырма №2. Құзіреттілік . • Сұрақ: • Ғалымдар платформалар құрылымы екі қабаттан тұратынын және төменгі ярус – фундамент –

3 слайд
Тапсырма №2. Құзіреттілік . • Сұрақ: • Ғалымдар платформалар құрылымы екі қабаттан тұратынын және төменгі ярус – фундамент – қатпарланған тау жыныстарынан, бір кездегі тау жүйелерінің бұзылған қалдықтары екенін анықтаған, шөгінді қабат жауап жатқан платформаның бөлігі не деп аталды? • Шөгінді қабаты жоқ, фундаменттің кристалды қабаты жер бетіне шығып жатқан жерін платформаның қандай бөлігі деп атайды? • Қазақстан аумағында фундамент палеозойға дейін, яғни архей мен протерозойда қалыптасқан ежелгі платформаны картаны пайдаланып, анықта .

3 слайд

Тапсырма №2. Құзіреттілік . • Сұрақ: • Ғалымдар платформалар құрылымы екі қабаттан тұратынын және төменгі ярус – фундамент – қатпарланған тау жыныстарынан, бір кездегі тау жүйелерінің бұзылған қалдықтары екенін анықтаған, шөгінді қабат жауап жатқан платформаның бөлігі не деп аталды? • Шөгінді қабаты жоқ, фундаменттің кристалды қабаты жер бетіне шығып жатқан жерін платформаның қандай бөлігі деп атайды? • Қазақстан аумағында фундамент палеозойға дейін, яғни архей мен протерозойда қалыптасқан ежелгі платформаны картаны пайдаланып, анықта .

Тапсырма №3. Қатынас сәйкестендіру . Геохронологиялық кесте бойынша сәйкестендіру реті Сұрақтар реті жауаптар 1 Уақыт тіршілігі

4 слайд
Тапсырма №3. Қатынас сәйкестендіру . Геохронологиялық кесте бойынша сәйкестендіру реті Сұрақтар реті жауаптар 1 Уақыт тіршілігі а Теңіздің қысқа дәуірі .Қазақстания астындағы м ұхит субдукциясы .Жанартаудың атқылауы.Алғашқы бауырмен жорғаушылар. 2 Архей, протерозой эрасындағы қатпарлық ә криптозой 3 Таскөмір дәуіріндегі тіршілік белгілері б Байкалдық 4 Құрлық дәуірі . Қазақстанның қалыптасуының аяқталуы.Өсімдіктердің қ ұрлыққа шығуы . в Төрттік 5 Кайнозой эрасының 2,5 млн жылды құрайтын дәуірі с фанерозой 6 Триас, Пермь дәуірлерінің қатпарлықтары д Силур дәуіріндегі тіршілік 7 Ашық тірішілік уақыты ж Герциндік

4 слайд

Тапсырма №3. Қатынас сәйкестендіру . Геохронологиялық кесте бойынша сәйкестендіру реті Сұрақтар реті жауаптар 1 Уақыт тіршілігі а Теңіздің қысқа дәуірі .Қазақстания астындағы м ұхит субдукциясы .Жанартаудың атқылауы.Алғашқы бауырмен жорғаушылар. 2 Архей, протерозой эрасындағы қатпарлық ә криптозой 3 Таскөмір дәуіріндегі тіршілік белгілері б Байкалдық 4 Құрлық дәуірі . Қазақстанның қалыптасуының аяқталуы.Өсімдіктердің қ ұрлыққа шығуы . в Төрттік 5 Кайнозой эрасының 2,5 млн жылды құрайтын дәуірі с фанерозой 6 Триас, Пермь дәуірлерінің қатпарлықтары д Силур дәуіріндегі тіршілік 7 Ашық тірішілік уақыты ж Герциндік

Тапсырма №4. Білім . • Сұрақ: Берілген карталарды пайдаланып ежелгі, жас мұхиттық қатпарлы белдеулері мен ежелгі платформаларды

5 слайд
Тапсырма №4. Білім . • Сұрақ: Берілген карталарды пайдаланып ежелгі, жас мұхиттық қатпарлы белдеулері мен ежелгі платформаларды анықта;

5 слайд

Тапсырма №4. Білім . • Сұрақ: Берілген карталарды пайдаланып ежелгі, жас мұхиттық қатпарлы белдеулері мен ежелгі платформаларды анықта;

Тапсырма №5. Контекстік тапсырма. Сұрақ: • Геологиялық кезеңдердің атауларын 1820 – 1850 жж. әртүрлі ғалымдар ғылымға енгізді.

6 слайд
Тапсырма №5. Контекстік тапсырма. Сұрақ: • Геологиялық кезеңдердің атауларын 1820 – 1850 жж. әртүрлі ғалымдар ғылымға енгізді.Негізінен олар жергілікті топонимдерді, тау жыныстары мен этностар атауын білідіреді.Төменде берілген дәуірлерлерді топонимдер, тау жыныстары мен этнос атаулары бойынша топтастыр : Кембрий, ордовик, силур, девон, пермь, карбон, бор, триас, юра. Дәуірлердің атауы сипаттамасы Уәльстің ежелгі атауы Кельт тайпаларының атауы Девоншир графтығының атауы Ресейдегі губерния атауы Тау жыныстарының қабаттарының атауы Тау жыныстарының үш қабаты Тау атауы

6 слайд

Тапсырма №5. Контекстік тапсырма. Сұрақ: • Геологиялық кезеңдердің атауларын 1820 – 1850 жж. әртүрлі ғалымдар ғылымға енгізді.Негізінен олар жергілікті топонимдерді, тау жыныстары мен этностар атауын білідіреді.Төменде берілген дәуірлерлерді топонимдер, тау жыныстары мен этнос атаулары бойынша топтастыр : Кембрий, ордовик, силур, девон, пермь, карбон, бор, триас, юра. Дәуірлердің атауы сипаттамасы Уәльстің ежелгі атауы Кельт тайпаларының атауы Девоншир графтығының атауы Ресейдегі губерния атауы Тау жыныстарының қабаттарының атауы Тау жыныстарының үш қабаты Тау атауы

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ