Жас кезеңдері және бала дамуының дәуірлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жас кезеңдері және бала дамуының дәуірлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас кезеңдері және бала дамуының дәуірлері
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жас кезеңдері және бала дамуының дәуірлері @bymalikov

#1 слайд
Жас кезеңдері және бала дамуының дәуірлері @bymalikov

1 слайд

Жас кезеңдері және бала дамуының дәуірлері @bymalikov

Бала ның сауатты дамып , тәрбиеленуі үшін оның әр балалық және жасөспірімдік кезеңдегі даму ерекшеліктерін білу қажет. Баланы

#2 слайд
Бала ның сауатты дамып , тәрбиеленуі үшін оның әр балалық және жасөспірімдік кезеңдегі даму ерекшеліктерін білу қажет. Баланың өмірінің алғашқы күндерінен бастап жасөспірімдік кезеңге дейінгі дамуындағы негізгі кезеңдерімен қысқаша таныстырамын.

2 слайд

Бала ның сауатты дамып , тәрбиеленуі үшін оның әр балалық және жасөспірімдік кезеңдегі даму ерекшеліктерін білу қажет. Баланың өмірінің алғашқы күндерінен бастап жасөспірімдік кезеңге дейінгі дамуындағы негізгі кезеңдерімен қысқаша таныстырамын.

Нәрестелік кезең Нәрестелік кезеңді екі негізгі кезеңге бөлуге болады: жаңа туған нәресте (1-ден 4 аптаға дейін) және нәрест

#3 слайд
Нәрестелік кезең Нәрестелік кезеңді екі негізгі кезеңге бөлуге болады: жаңа туған нәресте (1-ден 4 аптаға дейін) және нәрестенің өзі (1 айдан 1 жасқа дейін).

3 слайд

Нәрестелік кезең Нәрестелік кезеңді екі негізгі кезеңге бөлуге болады: жаңа туған нәресте (1-ден 4 аптаға дейін) және нәрестенің өзі (1 айдан 1 жасқа дейін).

Өмірдің алғашқы апталарында бала нашар көреді және естиді. Сондықтан бұл кезеңдегі бала дамуының негізгі бағыты сенсомоторлы

#4 слайд
Өмірдің алғашқы апталарында бала нашар көреді және естиді. Сондықтан бұл кезеңдегі бала дамуының негізгі бағыты сенсомоторлы тәсілдерін дамыту. Бұл дағдыларды бала белсенді түрде дамытады: ол дененің қимылдарын меңгеруді үйренеді (қолмен әрекет ету, жорғалау, отыру, содан кейін жүру).

4 слайд

Өмірдің алғашқы апталарында бала нашар көреді және естиді. Сондықтан бұл кезеңдегі бала дамуының негізгі бағыты сенсомоторлы тәсілдерін дамыту. Бұл дағдыларды бала белсенді түрде дамытады: ол дененің қимылдарын меңгеруді үйренеді (қолмен әрекет ету, жорғалау, отыру, содан кейін жүру).

Ерте балалық шақ кезеңі. 1 - 3 жас аралығында бала белгілі бір дәрежеде дербестікке ие болады: ол алғашқы сөздерді айтып, жүрі

#5 слайд
Ерте балалық шақ кезеңі. 1 - 3 жас аралығында бала белгілі бір дәрежеде дербестікке ие болады: ол алғашқы сөздерді айтып, жүріп, жүгіре бастайды, объектілерді зерттеуде белсенді әрекетті дамытады. Дегенмен, баланың мүмкіндіктерінің ауқымы әлі де өте шектеулі. Осы кезеңде оған қол жетімді қызметтің негізгі түрі - объектілік әрекет, оның негізгі мотиві - объектілерді басқаруды үйрену. Үлкендерге еліктеу арқылы бала қоғам әзірлеген заттармен жұмыс істеу әдістерін меңгереді.

5 слайд

Ерте балалық шақ кезеңі. 1 - 3 жас аралығында бала белгілі бір дәрежеде дербестікке ие болады: ол алғашқы сөздерді айтып, жүріп, жүгіре бастайды, объектілерді зерттеуде белсенді әрекетті дамытады. Дегенмен, баланың мүмкіндіктерінің ауқымы әлі де өте шектеулі. Осы кезеңде оған қол жетімді қызметтің негізгі түрі - объектілік әрекет, оның негізгі мотиві - объектілерді басқаруды үйрену. Үлкендерге еліктеу арқылы бала қоғам әзірлеген заттармен жұмыс істеу әдістерін меңгереді.

2 - 2,5 жасқа дейін ересек адам баланың көзінше затпен немесе ойыншықпен бірдеңе жасап, нәрестеден әрекетті қайталауды сұрайт

#6 слайд
2 - 2,5 жасқа дейін ересек адам баланың көзінше затпен немесе ойыншықпен бірдеңе жасап, нәрестеден әрекетті қайталауды сұрайтын ойындар өте маңызды. Бұл уақытта барлығын бірге жасаған дұрыс: текшелерден мұнара тұрғызу, қарапайым қолданбаларды желімдеу, жақтауға кірістірулерді салу, бөлінген суреттерді жинау және т.б. Заттардың әртүрлі жақтарын көрсететін және саусақтардың көмегімен зерттеуге арналған пайдалы нұсқаулықтар

6 слайд

2 - 2,5 жасқа дейін ересек адам баланың көзінше затпен немесе ойыншықпен бірдеңе жасап, нәрестеден әрекетті қайталауды сұрайтын ойындар өте маңызды. Бұл уақытта барлығын бірге жасаған дұрыс: текшелерден мұнара тұрғызу, қарапайым қолданбаларды желімдеу, жақтауға кірістірулерді салу, бөлінген суреттерді жинау және т.б. Заттардың әртүрлі жақтарын көрсететін және саусақтардың көмегімен зерттеуге арналған пайдалы нұсқаулықтар

Кіші мектепке дейінгі жас 3- 5

#7 слайд
Кіші мектепке дейінгі жас 3- 5

7 слайд

Кіші мектепке дейінгі жас 3- 5

Бала 3 жаста автономды әрекет ету ниетімен және өзін-өзі бағалау жүйесімен шығады. Дамытылған сөйлеу және қозғалу қабілетінің

#8 слайд
Бала 3 жаста автономды әрекет ету ниетімен және өзін-өзі бағалау жүйесімен шығады. Дамытылған сөйлеу және қозғалу қабілетінің арқасында ол ересектермен пропорционалдылықты сезіне алады. Бірақ ол ересектердің бірдеңені дағдыға (қалай істеу керек) емес, семантикалық негізде (неліктен істеу керек) байланысты жасайтынын түсінеді,. Сондықтан бұл жаста баланың негізгі міндеті – адами қарым-қатынасқа қатысу арқылы осы мағыналарды дамыту. 3-5 жаста нәрестенің күнделікті іс-әрекетінде рөлдік ойын негізгі орынды алады.

8 слайд

Бала 3 жаста автономды әрекет ету ниетімен және өзін-өзі бағалау жүйесімен шығады. Дамытылған сөйлеу және қозғалу қабілетінің арқасында ол ересектермен пропорционалдылықты сезіне алады. Бірақ ол ересектердің бірдеңені дағдыға (қалай істеу керек) емес, семантикалық негізде (неліктен істеу керек) байланысты жасайтынын түсінеді,. Сондықтан бұл жаста баланың негізгі міндеті – адами қарым-қатынасқа қатысу арқылы осы мағыналарды дамыту. 3-5 жаста нәрестенің күнделікті іс-әрекетінде рөлдік ойын негізгі орынды алады.

Ерте мектепке дейінгі жаста балада мынадай қабілеттер дамиды : Бір нәрсеге тұрақты көзқарас пайда бола бастайды, яғни сезімн

#9 слайд
Ерте мектепке дейінгі жаста балада мынадай қабілеттер дамиды : Бір нәрсеге тұрақты көзқарас пайда бола бастайды, яғни сезімнің дамуы Оның соңында ол көрнекі- бейнелілікке ауысады Жағдайды бағалау және болжау үшін әсер етуді тоқтату мүмкіндігі Осы кезеңнің басында көрнекі- эффективті ойлау пайда болады1 2 3 4

9 слайд

Ерте мектепке дейінгі жаста балада мынадай қабілеттер дамиды : Бір нәрсеге тұрақты көзқарас пайда бола бастайды, яғни сезімнің дамуы Оның соңында ол көрнекі- бейнелілікке ауысады Жағдайды бағалау және болжау үшін әсер етуді тоқтату мүмкіндігі Осы кезеңнің басында көрнекі- эффективті ойлау пайда болады1 2 3 4

Үлкен мектепк е дейінгі жас 5-7

#10 слайд
Үлкен мектепк е дейінгі жас 5-7

10 слайд

Үлкен мектепк е дейінгі жас 5-7

5 – 7 жас – мектепке дайындалу, дербестікке тәрбиелеу, үлкендерден тәуелсіздік алу, баланың айналасындағылармен қарым-қатынасы

#11 слайд
5 – 7 жас – мектепке дайындалу, дербестікке тәрбиелеу, үлкендерден тәуелсіздік алу, баланың айналасындағылармен қарым-қатынасы күрделене түсетін және өмірінің әр саласына жауапкершілікпен қарауға үйренетін шақ. Үлкен мектепке дейінгі жаста балалар белгілі бір көзқарасты, нақты білім қорын игереді және олар қазірдің өзінде байыпты логикалық қорытындылар мен ғылыми және эксперименттік бақылаулар жасай алады. Мектеп жасына дейінгі балалар ғылыми білімнің негізінде жатқан жалпы байланыстарды, принциптер мен заңдылықтарды түсіне алады.

11 слайд

5 – 7 жас – мектепке дайындалу, дербестікке тәрбиелеу, үлкендерден тәуелсіздік алу, баланың айналасындағылармен қарым-қатынасы күрделене түсетін және өмірінің әр саласына жауапкершілікпен қарауға үйренетін шақ. Үлкен мектепке дейінгі жаста балалар белгілі бір көзқарасты, нақты білім қорын игереді және олар қазірдің өзінде байыпты логикалық қорытындылар мен ғылыми және эксперименттік бақылаулар жасай алады. Мектеп жасына дейінгі балалар ғылыми білімнің негізінде жатқан жалпы байланыстарды, принциптер мен заңдылықтарды түсіне алады.

Бұл кезеңде ата-ананың басты мәселесі – баланы мектепке дайындау. Сонымен бірге, дайындық жан-жақты болуы керек, баланың табыс

#12 слайд
Бұл кезеңде ата-ананың басты мәселесі – баланы мектепке дайындау. Сонымен бірге, дайындық жан-жақты болуы керек, баланың табысты қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту қажет. Қаншалықты қарапайым естілсе де, «жақсы әдеттерді» тәрбиелеу керек. Міндеттілік, ұқыптылық, өзін- өзі күте білу (мысалы, төсек жинау; үйге келгенде, үй киімін ауыстыру; ана мен әкенің ескертуінсіз күнделікті тәртіпті сақтау), сыпайылық, қоғамдық орындарда өзін-өзі ұстау - балада осы пайдалы әдеттерді дамыта отырып, сіз балаңызды тыныштықпен сабаққа жібере аласыз.

12 слайд

Бұл кезеңде ата-ананың басты мәселесі – баланы мектепке дайындау. Сонымен бірге, дайындық жан-жақты болуы керек, баланың табысты қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту қажет. Қаншалықты қарапайым естілсе де, «жақсы әдеттерді» тәрбиелеу керек. Міндеттілік, ұқыптылық, өзін- өзі күте білу (мысалы, төсек жинау; үйге келгенде, үй киімін ауыстыру; ана мен әкенің ескертуінсіз күнделікті тәртіпті сақтау), сыпайылық, қоғамдық орындарда өзін-өзі ұстау - балада осы пайдалы әдеттерді дамыта отырып, сіз балаңызды тыныштықпен сабаққа жібере аласыз.

Назар аударғандарыңызға рахмет !!!

#13 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет !!!

13 слайд

Назар аударғандарыңызға рахмет !!!

Файл форматы:
pptx
08.04.2024
290
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі