Материалдар / «Жаттықтырушы ретінде спортшының жеңіске жетуін ынталандыру шаралары»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Жаттықтырушы ретінде спортшының жеңіске жетуін ынталандыру шаралары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация: «Жаттықтырушы ретінде спортшының жеңіске жетуін ынталандыру шаралары» Спортшының психологиялық және көпжылдық дайындық жағдайын қамтамасыз ететін ең негізгі тұлғалардың бірден бірі ол – жаттықтырушы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2021
623
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Жаттықтырушы ретінде спортшының жеңіске жетуін ынталандыру шаралары»

1 слайд
«Жаттықтырушы ретінде спортшының жеңіске жетуін ынталандыру шаралары»

1 слайд

«Жаттықтырушы ретінде спортшының жеңіске жетуін ынталандыру шаралары»

«Мен саған сенімдімін, сен…..»

2 слайд
«Мен саған сенімдімін, сен…..»

2 слайд

«Мен саған сенімдімін, сен…..»

«Жігер» «Күш» «Мақсат»

3 слайд
«Жігер» «Күш» «Мақсат»

3 слайд

«Жігер» «Күш» «Мақсат»

СӨЗЖҰМБАҚ М А Р А Ф О Н Б А С К Е Т Б О Л Т Ө З І М Д І Л І К С И Д Н Е Й В И Н О К У Р О В Ш А Х Т Е Р

4 слайд
СӨЗЖҰМБАҚ   М А Р А Ф О Н   Б А С К Е Т Б О Л     Т Ө З І М Д І Л І К     С И Д Н Е Й       В И Н О К У Р   О В     Ш А Х Т Е Р     Ф Р А Н Ц И Я     Ж И Р О В     И Т А Л И Я  

4 слайд

СӨЗЖҰМБАҚ   М А Р А Ф О Н   Б А С К Е Т Б О Л     Т Ө З І М Д І Л І К     С И Д Н Е Й       В И Н О К У Р   О В     Ш А Х Т Е Р     Ф Р А Н Ц И Я     Ж И Р О В     И Т А Л И Я  

Спортшының психологиялық және көпжылдық дайындық жағдайын қамтамасыз ететін ең негізгі тұлғалардың бірден бірі ол – жаттықтыр

5 слайд
Спортшының психологиялық және көпжылдық дайындық жағдайын қамтамасыз ететін ең негізгі тұлғалардың бірден бірі ол – жаттықтырушы .

5 слайд

Спортшының психологиялық және көпжылдық дайындық жағдайын қамтамасыз ететін ең негізгі тұлғалардың бірден бірі ол – жаттықтырушы .

«Байланыс - тәрбиелеу, білім беру - қарым-қатынас»

6 слайд
«Байланыс - тәрбиелеу, білім беру - қарым-қатынас»

6 слайд

«Байланыс - тәрбиелеу, білім беру - қарым-қатынас»

 Индивид – бұл биологиялық жеке дара ретінде қарастырылатын адам. Адамның басқа жүйелік бөліктері арасында дәл осы бөлік т

7 слайд
 Индивид – бұл биологиялық жеке дара ретінде қарастырылатын адам. Адамның басқа жүйелік бөліктері арасында дәл осы бөлік табиғи шартталған болып табылады.  Тұлға – кеңістік категориясына сәйкес келетін «адам» жүйесіндегі жүйелі бөлік. Шынымен де, тұлғаны әлеуметтік қатынастар кеңістігіндегі адам ретінде анықтауға болады.  Уақыт - ең алдымен нақты бір спорт түрінде келешегі бар спортшы болу үшін маңызды төменгі жас шама шегін көрсетеді.  Темперамент - психикалық процестердің өтуінің динамикалық ерекшеліктерін және адам мінез-құлқын,олардың күшін,жылдамдығын,пайда болуын,тоқталуы мен өзгерісін сипаттайтын қасиеттер жиынтығы .

7 слайд

 Индивид – бұл биологиялық жеке дара ретінде қарастырылатын адам. Адамның басқа жүйелік бөліктері арасында дәл осы бөлік табиғи шартталған болып табылады.  Тұлға – кеңістік категориясына сәйкес келетін «адам» жүйесіндегі жүйелі бөлік. Шынымен де, тұлғаны әлеуметтік қатынастар кеңістігіндегі адам ретінде анықтауға болады.  Уақыт - ең алдымен нақты бір спорт түрінде келешегі бар спортшы болу үшін маңызды төменгі жас шама шегін көрсетеді.  Темперамент - психикалық процестердің өтуінің динамикалық ерекшеліктерін және адам мінез-құлқын,олардың күшін,жылдамдығын,пайда болуын,тоқталуы мен өзгерісін сипаттайтын қасиеттер жиынтығы .

ИНДИВИД УАҚЫТ ЖАС ТЕМПЕРАМЕНТ

8 слайд
ИНДИВИД УАҚЫТ ЖАС ТЕМПЕРАМЕНТ

8 слайд

ИНДИВИД УАҚЫТ ЖАС ТЕМПЕРАМЕНТ

Спорттың түрлеріне қарай жас ерекшеліктері түрлі болып анықталады. Сонымен, уақыт категориясы ең алдымен нақты бір спорт түрін

9 слайд
Спорттың түрлеріне қарай жас ерекшеліктері түрлі болып анықталады. Сонымен, уақыт категориясы ең алдымен нақты бір спорт түрінде келешегі бар спортшы болу үшін маңызды төменгі жас шама шегін көрсетеді. Басқа жағдайлар көп емес және келешегі бар балаларды спорттық мектептерге таңдап алуда жас шегіне қатаң қарайды. Бір спорт түрінде бұл жас шегі – 5-6 жас, басқа түрлерінде 9-10 жас болуы мүмкін, бірақ ең маңыздысы осындай шектеудің болуы және жаттықтырушының бұл шартты ұстануы

9 слайд

Спорттың түрлеріне қарай жас ерекшеліктері түрлі болып анықталады. Сонымен, уақыт категориясы ең алдымен нақты бір спорт түрінде келешегі бар спортшы болу үшін маңызды төменгі жас шама шегін көрсетеді. Басқа жағдайлар көп емес және келешегі бар балаларды спорттық мектептерге таңдап алуда жас шегіне қатаң қарайды. Бір спорт түрінде бұл жас шегі – 5-6 жас, басқа түрлерінде 9-10 жас болуы мүмкін, бірақ ең маңыздысы осындай шектеудің болуы және жаттықтырушының бұл шартты ұстануы

Қуат, яғни күш қуаты жағынан қарастыратын болсақ, жүйке жүйесінің түрі маңызды – күшті немесе әлсіз жүйке жүйесі . Адамның

10 слайд
Қуат, яғни күш қуаты жағынан қарастыратын болсақ, жүйке жүйесінің түрі маңызды – күшті немесе әлсіз жүйке жүйесі . Адамның бұл индивидттік ерекшеліктері сенімділіктің, тұрақтылықтың, төтенше жағдайларда, жарыс әрекеттерінде психологиялық тұрақтылықтың табиғи шарттасқан бөлігін анықтайды.

10 слайд

Қуат, яғни күш қуаты жағынан қарастыратын болсақ, жүйке жүйесінің түрі маңызды – күшті немесе әлсіз жүйке жүйесі . Адамның бұл индивидттік ерекшеліктері сенімділіктің, тұрақтылықтың, төтенше жағдайларда, жарыс әрекеттерінде психологиялық тұрақтылықтың табиғи шарттасқан бөлігін анықтайды.

Бапкермен қарым-қатынаста бапкер мен спортшының темпераменттері сәйкес келуі керек немесе бапкер басқа типтің ерекшел

11 слайд
Бапкермен қарым-қатынаста бапкер мен спортшының темпераменттері сәйкес келуі керек немесе бапкер басқа типтің ерекшеліктерін түсініп психология тұрғысынан дұрыс қарым-қатынас орнатуы қажет.

11 слайд

Бапкермен қарым-қатынаста бапкер мен спортшының темпераменттері сәйкес келуі керек немесе бапкер басқа типтің ерекшеліктерін түсініп психология тұрғысынан дұрыс қарым-қатынас орнатуы қажет.

Сонымен, спортшы индивид ретінде : - уақыт жағынан (спортқа баулу жасы және спортпен шұғылдануды аяқтау жасы және

12 слайд
Сонымен, спортшы индивид ретінде : - уақыт жағынан (спортқа баулу жасы және спортпен шұғылдануды аяқтау жасы және жасөспірімдер кезеңін ескеру қажет); - күш-қуат жағынан (спорт түрлерінде жүйке жүйесі күшінің рөлі); - темперамент жағынан ( ақпаратты өңдеудегі айырмашылықтар ).

12 слайд

Сонымен, спортшы индивид ретінде : - уақыт жағынан (спортқа баулу жасы және спортпен шұғылдануды аяқтау жасы және жасөспірімдер кезеңін ескеру қажет); - күш-қуат жағынан (спорт түрлерінде жүйке жүйесі күшінің рөлі); - темперамент жағынан ( ақпаратты өңдеудегі айырмашылықтар ).

Жеке тұлғамен жұмыста спортшының жеке психологиялық қабілеттерін ескермесек, ешбір жаттығулар, оқу тәсілдері керекті нәтижег

13 слайд
Жеке тұлғамен жұмыста спортшының жеке психологиялық қабілеттерін ескермесек, ешбір жаттығулар, оқу тәсілдері керекті нәтижеге жеткізбейді. Индивидуалдық дайындық кезіндегі шешетін белгілі мәселелер – адамның барлық потециалдық мүмкіншіліктерін қолдану, барлық жеке күшін сарп ету, адамның мінезін, психикалық жағдайда шешілетін мәселелердің мақсатын ескере отырып, қолдануға болатын тәсілдерді пайдалану. Б ұл ретте, жаттықтырушыға МОТИВАЦИЯ көмекке келеді

13 слайд

Жеке тұлғамен жұмыста спортшының жеке психологиялық қабілеттерін ескермесек, ешбір жаттығулар, оқу тәсілдері керекті нәтижеге жеткізбейді. Индивидуалдық дайындық кезіндегі шешетін белгілі мәселелер – адамның барлық потециалдық мүмкіншіліктерін қолдану, барлық жеке күшін сарп ету, адамның мінезін, психикалық жағдайда шешілетін мәселелердің мақсатын ескере отырып, қолдануға болатын тәсілдерді пайдалану. Б ұл ретте, жаттықтырушыға МОТИВАЦИЯ көмекке келеді

Чех елінің спорт психологтары В. Гошек, М. Ванек және Б. Свободаның зерттеулері бойынша спортшының мотивация

14 слайд
Чех елінің спорт психологтары В. Гошек, М. Ванек және Б. Свободаның зерттеулері бойынша спортшының мотивация динамикасы анықтаған: І деңгей Жалпы кезең (генерализация) Бастапқы кездегі нәтижелік ІІ деңгей Саралау кезеңі (дифференциация) Нәтижелік орта деңгейден жоғары Мотивация: саралы, тікелей, жағымды ІІІ деңгей Тұрақтандыру кезеңі (стабилизация) Нәтижелік максималды Мотивация: ерекше, жеке-дара, қайшылықты І V деңгей Инволюциялық кезең Нәтижелік жоғары, бірақ бәсеңдеуші Мотивация: ерекше, бірақ саралы және жағымды Динамикада көрсетілгендей үнемі қозғалыс пен даму үстіндегі спортшылардың спорттық мансабындағы түрлі кезеңдерде түрлі ынталану деңгейі бар. Жаттықтырушы осы деңгейлерді ескере отырып өз тарапынан ынталандыру жұмыстарын жүзеге асыруы тиіс

14 слайд

Чех елінің спорт психологтары В. Гошек, М. Ванек және Б. Свободаның зерттеулері бойынша спортшының мотивация динамикасы анықтаған: І деңгей Жалпы кезең (генерализация) Бастапқы кездегі нәтижелік ІІ деңгей Саралау кезеңі (дифференциация) Нәтижелік орта деңгейден жоғары Мотивация: саралы, тікелей, жағымды ІІІ деңгей Тұрақтандыру кезеңі (стабилизация) Нәтижелік максималды Мотивация: ерекше, жеке-дара, қайшылықты І V деңгей Инволюциялық кезең Нәтижелік жоғары, бірақ бәсеңдеуші Мотивация: ерекше, бірақ саралы және жағымды Динамикада көрсетілгендей үнемі қозғалыс пен даму үстіндегі спортшылардың спорттық мансабындағы түрлі кезеңдерде түрлі ынталану деңгейі бар. Жаттықтырушы осы деңгейлерді ескере отырып өз тарапынан ынталандыру жұмыстарын жүзеге асыруы тиіс

Жеке әңгімелесу; - Жеке бас проблемаларын анықтау (көңіл-күй, отбасы,командадағы қарым-қатынас туралы); - Команда м

15 слайд
Жеке әңгімелесу; - Жеке бас проблемаларын анықтау (көңіл-күй, отбасы,командадағы қарым-қатынас туралы); - Команда мүшелерін әңгімелесу барысында бөліп-жармау; - Спортшының пікірін тыңдау; - Әңгімелесу барысында шиеленіс туғызбау; (Осы ретте келесі практикалық ойындарға тоқталсақ)

15 слайд

Жеке әңгімелесу; - Жеке бас проблемаларын анықтау (көңіл-күй, отбасы,командадағы қарым-қатынас туралы); - Команда мүшелерін әңгімелесу барысында бөліп-жармау; - Спортшының пікірін тыңдау; - Әңгімелесу барысында шиеленіс туғызбау; (Осы ретте келесі практикалық ойындарға тоқталсақ)

Мен мықтымын Мен әлсізбін

16 слайд
Мен мықтымын Мен әлсізбін

16 слайд

Мен мықтымын Мен әлсізбін

Түйін:  Әңгімелесу ындаландыруға әкелуі тиіс.

17 слайд
Түйін:  Әңгімелесу ындаландыруға әкелуі тиіс.

17 слайд

Түйін:  Әңгімелесу ындаландыруға әкелуі тиіс.

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТЕСТІЛЕУ - Төмендегі берілген 7 қасиет бойынша өзіңіздің қасиеттеріңізді 100 балдық шкала бойынша бағалаңыз және

18 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТЕСТІЛЕУ - Төмендегі берілген 7 қасиет бойынша өзіңіздің қасиеттеріңізді 100 балдық шкала бойынша бағалаңыз және әрбір шкалада қасиетіңіздің байқалу деңгейін белгілеңіз. -Әр шкала бойынша балдарды қосыңыз және 7 санына бөліп, орташа арифметикалық мәнін табыңыз.

18 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТЕСТІЛЕУ - Төмендегі берілген 7 қасиет бойынша өзіңіздің қасиеттеріңізді 100 балдық шкала бойынша бағалаңыз және әрбір шкалада қасиетіңіздің байқалу деңгейін белгілеңіз. -Әр шкала бойынша балдарды қосыңыз және 7 санына бөліп, орташа арифметикалық мәнін табыңыз.

45 балдан төмен 45-74 75 – 100 Өз - өзін бағалау деңгейі Өзін - өзі бағалау деңгейі төмен Сіз өзіңіздің мүмкінд

19 слайд
  45 балдан төмен 45-74 75 – 100 Өз - өзін бағалау деңгейі   Өзін - өзі бағалау деңгейі төмен Сіз өзіңіздің мүмкіндіктеріңізді тым төмен бағаламайсыз. Сырт көзге көріне бермесе де, өзіңізге өзіңіз сенбейсіз. Сіздің мүмкіндіктеріңіз сіз ойлағаннан жоғары Өзін - өзі бағалау тепе - тең Сіз өзіңізді жеткілікті реалистік тұрғыда бағалайсыз және өзіңіздің бағаңызды жақсы білесіз Өзін - өзі бағалау аса жоғары Сіз өзіңізді және мүмкіндіктеріңізді асыра бағалауға бейімсіз. Бұл адамдармен қарым – қатынаста белгілі қиындық тудыруы мүмкін.

19 слайд

  45 балдан төмен 45-74 75 – 100 Өз - өзін бағалау деңгейі   Өзін - өзі бағалау деңгейі төмен Сіз өзіңіздің мүмкіндіктеріңізді тым төмен бағаламайсыз. Сырт көзге көріне бермесе де, өзіңізге өзіңіз сенбейсіз. Сіздің мүмкіндіктеріңіз сіз ойлағаннан жоғары Өзін - өзі бағалау тепе - тең Сіз өзіңізді жеткілікті реалистік тұрғыда бағалайсыз және өзіңіздің бағаңызды жақсы білесіз Өзін - өзі бағалау аса жоғары Сіз өзіңізді және мүмкіндіктеріңізді асыра бағалауға бейімсіз. Бұл адамдармен қарым – қатынаста белгілі қиындық тудыруы мүмкін.

 Денсаулық - ;  Ақыл, қабілет - ;  Мінез - ;  Бақыттылық - ;  Ұқыптылық - ;  Ішкі дүниесі - ;  Сенімділік - . Шынайы жауа

20 слайд
 Денсаулық - ;  Ақыл, қабілет - ;  Мінез - ;  Бақыттылық - ;  Ұқыптылық - ;  Ішкі дүниесі - ;  Сенімділік - . Шынайы жауап беруге тырысыңыз

20 слайд

 Денсаулық - ;  Ақыл, қабілет - ;  Мінез - ;  Бақыттылық - ;  Ұқыптылық - ;  Ішкі дүниесі - ;  Сенімділік - . Шынайы жауап беруге тырысыңыз

Түйін:  Спортшының әңгімелесу барысында немесе басқа да ықпал түрлерінен анықталмаған жеке бас ерекшеліктерін, толғандыратын

21 слайд
Түйін:  Спортшының әңгімелесу барысында немесе басқа да ықпал түрлерінен анықталмаған жеке бас ерекшеліктерін, толғандыратын сұрақтарын, қорқыныштарын психолог көмегімен анықтау.

21 слайд

Түйін:  Спортшының әңгімелесу барысында немесе басқа да ықпал түрлерінен анықталмаған жеке бас ерекшеліктерін, толғандыратын сұрақтарын, қорқыныштарын психолог көмегімен анықтау.

Спорттық тәжірибе

22 слайд
Спорттық тәжірибе

22 слайд

Спорттық тәжірибе

Спорттық тәжірибе Тәжірибесі мол спортшылар, командаға жаңадан келген спортшыларға көбірек мөлшерде қарауды қажет ете

23 слайд
Спорттық тәжірибе Тәжірибесі мол спортшылар, командаға жаңадан келген спортшыларға көбірек мөлшерде қарауды қажет етеді. Олардың әлеуметтік қорғанысы аз. Олар өздеріне айтылған нұсқаулар мен ескертпелерді ауыр қабылдайды. Осыған байланысты осындай спортшыларды жаттықтыру кезіндегі жаттықтырушының басты мәселесі - спортшыларда өзін-өзі жоғары бағалау сезімін қалыптастыру. Оны қолдау арқылы, тәжірибелі спортшылардың тәжірибесіздерге дұрыс қарауы арқылы әлеуметтік қорған болады.

23 слайд

Спорттық тәжірибе Тәжірибесі мол спортшылар, командаға жаңадан келген спортшыларға көбірек мөлшерде қарауды қажет етеді. Олардың әлеуметтік қорғанысы аз. Олар өздеріне айтылған нұсқаулар мен ескертпелерді ауыр қабылдайды. Осыған байланысты осындай спортшыларды жаттықтыру кезіндегі жаттықтырушының басты мәселесі - спортшыларда өзін-өзі жоғары бағалау сезімін қалыптастыру. Оны қолдау арқылы, тәжірибелі спортшылардың тәжірибесіздерге дұрыс қарауы арқылы әлеуметтік қорған болады.

Спорт тарихындағы есімдер Әлем спортшылары, жеңімпаз спортшылардың спорт тарихы жөнінде жазба, бейне материалдарды психологиял

24 слайд
Спорт тарихындағы есімдер Әлем спортшылары, жеңімпаз спортшылардың спорт тарихы жөнінде жазба, бейне материалдарды психологиялық қорек ретінде ұсынып отыру.

24 слайд

Спорт тарихындағы есімдер Әлем спортшылары, жеңімпаз спортшылардың спорт тарихы жөнінде жазба, бейне материалдарды психологиялық қорек ретінде ұсынып отыру.

Топтастыра келе І кезеңде жаттықтырушы осы аталған мотивация түрлерін өз қызметінде қолдана білуі тиіс.

25 слайд
Топтастыра келе І кезеңде жаттықтырушы осы аталған мотивация түрлерін өз қызметінде қолдана білуі тиіс.

25 слайд

Топтастыра келе І кезеңде жаттықтырушы осы аталған мотивация түрлерін өз қызметінде қолдана білуі тиіс.

 Спортшының психологиялық жағдайын түсіну жолдары және сол арқылы ынталандыру:  Жеке әңгімелесу;  Психологиялық тестілеулер

26 слайд
 Спортшының психологиялық жағдайын түсіну жолдары және сол арқылы ынталандыру:  Жеке әңгімелесу;  Психологиялық тестілеулер жасау;  Психологтың көмегіне жүгіну ( «Біз адамды қалай түсінсек, оны солай бағалаймыз») ;  Спорт тәжірибесіне және тарихына жүгіну.

26 слайд

 Спортшының психологиялық жағдайын түсіну жолдары және сол арқылы ынталандыру:  Жеке әңгімелесу;  Психологиялық тестілеулер жасау;  Психологтың көмегіне жүгіну ( «Біз адамды қалай түсінсек, оны солай бағалаймыз») ;  Спорт тәжірибесіне және тарихына жүгіну.

Жаттықтырушы ретінде спортшының жеңіске жетуін ынталандыру шаралары туралы БІЛЕМІН БІЛГІМ КЕЛЕДІ БІЛДІМ

27 слайд
Жаттықтырушы ретінде спортшының жеңіске жетуін ынталандыру шаралары туралы БІЛЕМІН БІЛГІМ КЕЛЕДІ БІЛДІМ

27 слайд

Жаттықтырушы ретінде спортшының жеңіске жетуін ынталандыру шаралары туралы БІЛЕМІН БІЛГІМ КЕЛЕДІ БІЛДІМ

Түйін: Жаттықтырушының ықпалы мен дұрыс, жағымды бағытталған жұмысы спортшыны ынталандырады

28 слайд
Түйін: Жаттықтырушының ықпалы мен дұрыс, жағымды бағытталған жұмысы спортшыны ынталандырады

28 слайд

Түйін: Жаттықтырушының ықпалы мен дұрыс, жағымды бағытталған жұмысы спортшыны ынталандырады