ЖОБА ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ЖОБА ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Педагогика және психология" мамандығының студенттері үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ЖОБА ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Орындаған: Асанова Асем. Қабылдаған: Бахрамова Г. Тобы:103-18.

#1 слайд
ЖОБА ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Орындаған: Асанова Асем. Қабылдаған: Бахрамова Г. Тобы:103-18.

1 слайд

ЖОБА ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Орындаған: Асанова Асем. Қабылдаған: Бахрамова Г. Тобы:103-18.

“ Естігенімді – ұмытамын, көргенімді – есте сақтаймын, өз істегенімді – меңгеремін“.

#2 слайд
“ Естігенімді – ұмытамын, көргенімді – есте сақтаймын, өз істегенімді – меңгеремін“. Конфуций

2 слайд

“ Естігенімді – ұмытамын, көргенімді – есте сақтаймын, өз істегенімді – меңгеремін“. Конфуций

Негізгі мақсаты: Жобалау әдістемесінің түрлері, деңгейлері туралы түсініктерін қалыптастыру, білім алушылардың меңге

#3 слайд
Негізгі мақсаты: Жобалау әдістемесінің түрлері, деңгейлері  туралы  түсініктерін қалыптастыру, білім алушылардың меңгерген білімдерін практикада қолдана білу қажеттілігіне баули отырып, зерттеу мен жоба жасауға мақсатты әрі жүйелі түрде бағыттау, студенттерді әр жұмысын жоспарлауға үйрету, зерттеу жұмыстарына деген қызығушылықтарын арттыру, ұйымшылдыққа, шығармашылыққа, педагогикалық мәдениеттілікке тәрбиелеу. Негізгі түсініктер: Жоба, педагогикалық жобалау, ғылыми-болжамдық, әлеуметтік–педагогикалық жобалар, жобалаудың  тұжырымдамалық деңгейі, жобалаудың мазмұндық  деңгейі, жобалаудың  технологиялық деңгейі.  Педагогикалық жобалаудың мәні .  Педагогикалық жобалаудың түрі және жобалау іс әрекетінің қызметтері.  Педагогикалық жобалаудың деңгейлері.

3 слайд

Негізгі мақсаты: Жобалау әдістемесінің түрлері, деңгейлері  туралы  түсініктерін қалыптастыру, білім алушылардың меңгерген білімдерін практикада қолдана білу қажеттілігіне баули отырып, зерттеу мен жоба жасауға мақсатты әрі жүйелі түрде бағыттау, студенттерді әр жұмысын жоспарлауға үйрету, зерттеу жұмыстарына деген қызығушылықтарын арттыру, ұйымшылдыққа, шығармашылыққа, педагогикалық мәдениеттілікке тәрбиелеу. Негізгі түсініктер: Жоба, педагогикалық жобалау, ғылыми-болжамдық, әлеуметтік–педагогикалық жобалар, жобалаудың  тұжырымдамалық деңгейі, жобалаудың мазмұндық  деңгейі, жобалаудың  технологиялық деңгейі.  Педагогикалық жобалаудың мәні .  Педагогикалық жобалаудың түрі және жобалау іс әрекетінің қызметтері.  Педагогикалық жобалаудың деңгейлері.

Педагогикалық теорияның негізін қалаушы Я.А.Коменский мұғалім әрекетінде зерттеушілік бағыттар

#4 слайд
Педагогикалық теорияның негізін қалаушы Я.А.Коменский мұғалім әрекетінде зерттеушілік бағыттар болуы оқытудың табысты болуына ықпал ететіні туралы былай дейді: «адамдарды оқытқанда олардың кітаби білімді алуына емес, олардың өздеріне аспан мен жерді, түрлі ағаштарды бақылап, заттарды зерттеу мен тануға үйреткен жөн, сонда олар біреулердің бақылағаны мен түсіндіргенін ғана есте сақтап отырмайды». Осы идея кейін көптеген белгілі философтар мен педагогтардың еңбектерінде одан әрі жалғастырылды. Мысалы, француз философы Ж.Ж.Руссо баламен қарым –қатынаста оның шамасы жететін мәселелерді қойып, оны өз бетімен шеше білуге үйретудің маңызын айтады, ол туралы «бала үлкендердің айтуымен емес, өзі түсінуіне, білімді жаттап алу емес, өзі ойлап шығаруға» мүмкіндік жасалуын қолдайды. Өткен ғасырдың екінші жартысында жобалау әрекетін әлеуметтік және білім саларында ғылыми – әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз етуге ғылымның әртүрлі салалары өкілдері үлес қосты. Олардың ішінде Дж.Дьюи, К.Поппер, Г.Саймон, В.Х.Килпатрик және т.б. бар. Атап айтқанда, Д.Дьюи еңбектерінде педагогикада «жобалау» әдіс түсінігінде қолданылса, В.Килпатрик «жоба» түсінігін әрекет нәтижесі ретінде қарастырған.

4 слайд

Педагогикалық теорияның негізін қалаушы Я.А.Коменский мұғалім әрекетінде зерттеушілік бағыттар болуы оқытудың табысты болуына ықпал ететіні туралы былай дейді: «адамдарды оқытқанда олардың кітаби білімді алуына емес, олардың өздеріне аспан мен жерді, түрлі ағаштарды бақылап, заттарды зерттеу мен тануға үйреткен жөн, сонда олар біреулердің бақылағаны мен түсіндіргенін ғана есте сақтап отырмайды». Осы идея кейін көптеген белгілі философтар мен педагогтардың еңбектерінде одан әрі жалғастырылды. Мысалы, француз философы Ж.Ж.Руссо баламен қарым –қатынаста оның шамасы жететін мәселелерді қойып, оны өз бетімен шеше білуге үйретудің маңызын айтады, ол туралы «бала үлкендердің айтуымен емес, өзі түсінуіне, білімді жаттап алу емес, өзі ойлап шығаруға» мүмкіндік жасалуын қолдайды. Өткен ғасырдың екінші жартысында жобалау әрекетін әлеуметтік және білім саларында ғылыми – әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз етуге ғылымның әртүрлі салалары өкілдері үлес қосты. Олардың ішінде Дж.Дьюи, К.Поппер, Г.Саймон, В.Х.Килпатрик және т.б. бар. Атап айтқанда, Д.Дьюи еңбектерінде педагогикада «жобалау» әдіс түсінігінде қолданылса, В.Килпатрик «жоба» түсінігін әрекет нәтижесі ретінде қарастырған.

В. Килпатриктің айтуынша, кез келген әрекет, егер ол белгілі бір мүддені көздей отырып бірлескен және ж

#5 слайд
В. Килпатриктің айтуынша, кез келген әрекет, егер ол белгілі бір мүддені көздей отырып бірлескен және жоғары деңгейдегі өз бетіндік жұмыс ретінде орындалған білім алушылар тобының әрекеті болса, онда ол жоба болып есептеледі. Килпатрик жобаның үш негізгі компоненттерін бөліп көрсетті. Олар:  Оқушылардың табиғаты мен қызығушылығына құрылған оқу материалдары;  Мақсатқа бағытталған әрекет;  Оқытуды – өмірді үздіксіз жаңғырту және одан жоғары сатыларға көтеру құралы ретінде қарастыру.

5 слайд

В. Килпатриктің айтуынша, кез келген әрекет, егер ол белгілі бір мүддені көздей отырып бірлескен және жоғары деңгейдегі өз бетіндік жұмыс ретінде орындалған білім алушылар тобының әрекеті болса, онда ол жоба болып есептеледі. Килпатрик жобаның үш негізгі компоненттерін бөліп көрсетті. Олар:  Оқушылардың табиғаты мен қызығушылығына құрылған оқу материалдары;  Мақсатқа бағытталған әрекет;  Оқытуды – өмірді үздіксіз жаңғырту және одан жоғары сатыларға көтеру құралы ретінде қарастыру.

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОБАЛАУДЫҢ ТҮРІ ЖӘНЕ ЖОБАЛАУ ІС ӘРЕКЕТІНІҢ ҚЫЗМЕТТЕРІ Қазіргі білім беру саласында жобалаудың нәтижесі

#6 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОБАЛАУДЫҢ ТҮРІ ЖӘНЕ ЖОБАЛАУ ІС ӘРЕКЕТІНІҢ ҚЫЗМЕТТЕРІ Қазіргі білім беру саласында жобалаудың нәтижесі мен мақсатқа бағытталғаны және объектісіне байланысты негізгі үш түрі белсенді даму үстінде .

6 слайд

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОБАЛАУДЫҢ ТҮРІ ЖӘНЕ ЖОБАЛАУ ІС ӘРЕКЕТІНІҢ ҚЫЗМЕТТЕРІ Қазіргі білім беру саласында жобалаудың нәтижесі мен мақсатқа бағытталғаны және объектісіне байланысты негізгі үш түрі белсенді даму үстінде .

ЖОБА ТҮРЛЕРІ Жоба түрі Құрлымы 1. Әлеуметтік- педагогикалық жобалар Педагогикалық құралдармен әлеуметтік жағд

#7 слайд
ЖОБА ТҮРЛЕРІ Жоба түрі Құрлымы 1. Әлеуметтік- педагогикалық жобалар Педагогикалық құралдармен әлеуметтік жағдайларды өзгерту. Педагогикалық құралдармен әлеуметтік мәселелерді шешу. 2. Психология- педагогикалық жобалар Оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарын қайта жасау. Оқыту мен тәрбиелеу амалдарын жасау және модификациялау. Педагогикалық іс - әрекетті ұйымдастырудың формасын жасау. Педагогикалық қарым-қатынас жүйесін қайта жасау. 3. Білім берушілік жобалар Білім беруге мемлекеттік- қоғамдық талаптарды қалыптастыру. Жобалау білім берудің сапасы.Білім беру институттарын құрастыру. Білім беру стандарттарын жасау.

7 слайд

ЖОБА ТҮРЛЕРІ Жоба түрі Құрлымы 1. Әлеуметтік- педагогикалық жобалар Педагогикалық құралдармен әлеуметтік жағдайларды өзгерту. Педагогикалық құралдармен әлеуметтік мәселелерді шешу. 2. Психология- педагогикалық жобалар Оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарын қайта жасау. Оқыту мен тәрбиелеу амалдарын жасау және модификациялау. Педагогикалық іс - әрекетті ұйымдастырудың формасын жасау. Педагогикалық қарым-қатынас жүйесін қайта жасау. 3. Білім берушілік жобалар Білім беруге мемлекеттік- қоғамдық талаптарды қалыптастыру. Жобалау білім берудің сапасы.Білім беру институттарын құрастыру. Білім беру стандарттарын жасау.

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОБАЛАУДЫҢ ДЕҢГЕЙЛЕРІ Жобалаудың тұжырымдамалық деңгейі , объектінің концепциясын

#8 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОБАЛАУДЫҢ ДЕҢГЕЙЛЕРІ Жобалаудың  тұжырымдамалық деңгейі , объектінің концепциясын жасауға немесе оның үлгісін болжауға (білім – беру стандартының үлгісі, бағдарламаның концепциясы, оқу бағдарламасының жобасы) бағытталады. Осы деңгейде алынған нәтиже әмбебап сипатқа ие болып, келесі деңгейдегі нәтижеге жетудің әдіснамалық қызметін жүзеге асыра алады. Жобалаудың мазмұндық   деңгейі , негізгі рұқсат етілген (бастапқы білім беру стандарты, гимназияны дамыту бағдарламасы, эканомика және финанс институты гуманитарлық факультетінің оқу бағдарламасы) және қолданылу мүмкіндігінің диапазонына сәйкес касиеттері бар нәтижені алуды қарастырады. Жобалаудың   технологиялық деңгейі , контексте белгіленген (оқу материялын толық меңгерудің технологиясы, тұлғаға бағытталған білім беру жағдайын құрастыру технологиясы, ұжымдық шығармашылық іс-әрекеттің әдісі ) іс-әрекет амалының алгаритімін сипаттауға мүмкіндік береді.

8 слайд

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОБАЛАУДЫҢ ДЕҢГЕЙЛЕРІ Жобалаудың  тұжырымдамалық деңгейі , объектінің концепциясын жасауға немесе оның үлгісін болжауға (білім – беру стандартының үлгісі, бағдарламаның концепциясы, оқу бағдарламасының жобасы) бағытталады. Осы деңгейде алынған нәтиже әмбебап сипатқа ие болып, келесі деңгейдегі нәтижеге жетудің әдіснамалық қызметін жүзеге асыра алады. Жобалаудың мазмұндық   деңгейі , негізгі рұқсат етілген (бастапқы білім беру стандарты, гимназияны дамыту бағдарламасы, эканомика және финанс институты гуманитарлық факультетінің оқу бағдарламасы) және қолданылу мүмкіндігінің диапазонына сәйкес касиеттері бар нәтижені алуды қарастырады. Жобалаудың   технологиялық деңгейі , контексте белгіленген (оқу материялын толық меңгерудің технологиясы, тұлғаға бағытталған білім беру жағдайын құрастыру технологиясы, ұжымдық шығармашылық іс-әрекеттің әдісі ) іс-әрекет амалының алгаритімін сипаттауға мүмкіндік береді.

ӨЗІН БАҚЫЛАУ ҮШІН СҰРАҚТАР МЕН ТАПСЫРМАЛАР 1. Педагогикалық жобалаудың пайда болу тарихы 2. Білім беруді басқарудағы жобала

#9 слайд
ӨЗІН БАҚЫЛАУ ҮШІН СҰРАҚТАР МЕН ТАПСЫРМАЛАР 1. Педагогикалық жобалаудың пайда болу тарихы 2. Білім беруді басқарудағы жобалауға туралы зерттеушілер пікірлерін талдау. 3. Жобалау әрекетінің педагогикалық мәні. 4. «Жоба», «жобалау» ұғымдарының педагогикалық мәні анықталуы. 5. Глоссариймен жұмыс.

9 слайд

ӨЗІН БАҚЫЛАУ ҮШІН СҰРАҚТАР МЕН ТАПСЫРМАЛАР 1. Педагогикалық жобалаудың пайда болу тарихы 2. Білім беруді басқарудағы жобалауға туралы зерттеушілер пікірлерін талдау. 3. Жобалау әрекетінің педагогикалық мәні. 4. «Жоба», «жобалау» ұғымдарының педагогикалық мәні анықталуы. 5. Глоссариймен жұмыс.

Файл форматы:
pptx
08.04.2021
1598
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі