Жобалаудың адам ресурстарын дамытуда алатын орны
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жобалаудың адам ресурстарын дамытуда алатын
орны
1 слайд
Жобалаудың адам ресурстарын дамытуда алатын орны
2 слайд
Адам ресурстарын дамыту мәселелері соңғы кездердегі зерттеулерде кеңінен қарастырылуда. Әлеуметтік
жүйелерді зерттеумен айналысатын «Мак Кинзи» компаниясы адам ресурстарын дамытудың бүгінгі заман
талабына сай жеті факторын ұсынып отыр, олар ағылшын тілінде «7S» моделі ретінде ұйымдар тәжірибесіне
енгізілуде.
strategy стратегия
skills құзыреттік, қабілеттілік
shared values ортақ құндылықтар
structure құрылым
systems жүйелілік
staff қызметкерлер
style басқару стилі
«7S» моделі
Бұл модель Бенг Карлофф атап
көрсеткендей, ұйымды
дамытудың нақты жолдарын
беруімен емес, қазіргі кездегі
ұйымдарды дамытудың
жүйелік моделін ұсынуымен
құнды болып табылады.
2 слайд
Адам ресурстарын дамыту мәселелері соңғы кездердегі зерттеулерде кеңінен қарастырылуда. Әлеуметтік жүйелерді зерттеумен айналысатын «Мак Кинзи» компаниясы адам ресурстарын дамытудың бүгінгі заман талабына сай жеті факторын ұсынып отыр, олар ағылшын тілінде «7S» моделі ретінде ұйымдар тәжірибесіне енгізілуде. strategy стратегия skills құзыреттік, қабілеттілік shared values ортақ құндылықтар structure құрылым systems жүйелілік staff қызметкерлер style басқару стилі «7S» моделі Бұл модель Бенг Карлофф атап көрсеткендей, ұйымды дамытудың нақты жолдарын беруімен емес, қазіргі кездегі ұйымдарды дамытудың жүйелік моделін ұсынуымен құнды болып табылады.
3 слайд
Шетел компаниясының осы әдісіне сүйене отырып, ресей ғалымдары да адам ресурстарын тиімді
басқарудың «5С» деп аталатын моделін құрастырған
«5С» моделі
Стратегия. Адам ресурстарын басқарудың
стратегиясын жасау;
Жүйелілік (система). Адам ресурстарын басқарудың
жүйесі: мақсаты, қызметі, құрылымы, тиімділігін
бағалау;
Қызметкерлер (сотрудники). Қызметкерлерді таңдау,
бейімдеу, баға беру, дамыту, босату;
Ынталандыру (стимулирование). Басқарушылардың
қызметкерлерді ынталандыру мен мотивациясын
арттырудағы біліктіліктері;
Ортақ құндылықтар (совместные ценности). Ұйымда
корпоративтік мәдениет пен ортақ құндылықтарды
қалыптастыру және оны басқару.
3 слайд
Шетел компаниясының осы әдісіне сүйене отырып, ресей ғалымдары да адам ресурстарын тиімді басқарудың «5С» деп аталатын моделін құрастырған «5С» моделі Стратегия. Адам ресурстарын басқарудың стратегиясын жасау; Жүйелілік (система). Адам ресурстарын басқарудың жүйесі: мақсаты, қызметі, құрылымы, тиімділігін бағалау; Қызметкерлер (сотрудники). Қызметкерлерді таңдау, бейімдеу, баға беру, дамыту, босату; Ынталандыру (стимулирование). Басқарушылардың қызметкерлерді ынталандыру мен мотивациясын арттырудағы біліктіліктері; Ортақ құндылықтар (совместные ценности). Ұйымда корпоративтік мәдениет пен ортақ құндылықтарды қалыптастыру және оны басқару.
4 слайд
ХХ ҒАСЫРДАҒЫ АДАМ РЕСУРСТАРЫНА КӨЗҚАРАСТЫҢ ЭВОЛЮЦИЯСЫ
КЕЗЕҢДЕР Басқару
тұжырымдамасы
Ұйымдардағы
қызметкердің
алатын орны
20- 40 жылдарыКадрларды
басқару
Еңбек етуші күш,
«техника мен
машиналарға
көмекші»
50- 70 жылдарыПерсоналды
басқару
Еңбек
қатынастарының
субъектісі, тұлға
80- 90 жылдарыАдам ресурстарын
басқару
Ұйымның басты
стратегиялық
ресурсы
Гарри Беккер
«Адам капиталы: теориялық
және эмпирикалық талдау»
еңбегінде адам капиталын білім,
біліктілік, денсаулық, т.б. сияқты
туа біткен және жүре пайда
болған, белгілі бір уақыт
аралығында белгілі бір өнім
жасауға қажет болатын
қасиеттердің кешені – деп
анықтайды.
4 слайд
ХХ ҒАСЫРДАҒЫ АДАМ РЕСУРСТАРЫНА КӨЗҚАРАСТЫҢ ЭВОЛЮЦИЯСЫ КЕЗЕҢДЕР Басқару тұжырымдамасы Ұйымдардағы қызметкердің алатын орны 20- 40 жылдарыКадрларды басқару Еңбек етуші күш, «техника мен машиналарға көмекші» 50- 70 жылдарыПерсоналды басқару Еңбек қатынастарының субъектісі, тұлға 80- 90 жылдарыАдам ресурстарын басқару Ұйымның басты стратегиялық ресурсы Гарри Беккер «Адам капиталы: теориялық және эмпирикалық талдау» еңбегінде адам капиталын білім, біліктілік, денсаулық, т.б. сияқты туа біткен және жүре пайда болған, белгілі бір уақыт аралығында белгілі бір өнім жасауға қажет болатын қасиеттердің кешені – деп анықтайды.
5 слайд
Н.Назарбаевтың: білім
реформасының басты көрсеткіші -
біздің еліміздің белгілі бір бағытта
білім алған және біліктілікті
меңгерген әрбір азаматының
әлемнің кез келген елінде қажет
маман ретінде танылатын деңгейге
жетуі – деген талаптарын білім
берудің нәтижелерін анықтауға
тікелей қатысты деп айтуға
болады. Сонымен қатар, аталған
жолдауда еліміздің дамуын
«парасатты экономика» негізінде
жүзеге асыру идеясы ұсынылып,
отандық білім беру жүйесінің
алдына «ол үшін, ең алдымен
өзіміздің адами капиталымызды
дамыту» міндеті нақты қойылған
болатын.
ең бастысы, бұл-тұлғалық және интеллектуалдық ресурс, сондықтан, оның
өндірістік қызметі механикалық емес, эмоциялық, саналылық және
ойлылыққа негізделеді;
екіншіден, адамның шын мәніндегі әлеуеті басқа ресурстардай
емес, бірден ашылмауы мүмкін, сондықтан, әр адамның жалпы
ұйымның табыстылығын арттыруға үлес қосатын шығармашылық,
кәсібилік қасиеттерінің мол екені сөзсіз;
үшіншіден, бүгінгі даму жағдайларында адам ресурстарының да
моральдық түрде үнемі жаңғыртып отыруды қажет ететіні белгілі.
Сонымен қатар, олар ӛзіндік мотивациялары негізінде өзін
дамытуды, өз біліктілігін кӛтеруді, жаңа құзыреттілік сапаларын
қалыптастыруға назар аударып, ӛздері қызмет ететін ұйымдардың
оған жағдай туғызуын, кәсіби шеберлігін дамытуға қолдау
көрсетуін күтеді;
төртіншіден, адамдардың қабілеттері, кәсіби білімі мен
біліктіліктері әртүрлі болатындықтан оларды үнемі оқыту, үйрету,
қайта даярлау қажет болады;
бесіншіден, адам тұлға ретінде ішкі қажеттіктеріне қарай өздігінен шешім
қабылдауымен қатар, қоршаған ортамен де санасып отырады. Сондықтан,
басқарудың басты міндеттерінің бірі- оның мотивациясын басқару болып
табылады;
5 слайд
Н.Назарбаевтың: білім реформасының басты көрсеткіші - біздің еліміздің белгілі бір бағытта білім алған және біліктілікті меңгерген әрбір азаматының әлемнің кез келген елінде қажет маман ретінде танылатын деңгейге жетуі – деген талаптарын білім берудің нәтижелерін анықтауға тікелей қатысты деп айтуға болады. Сонымен қатар, аталған жолдауда еліміздің дамуын «парасатты экономика» негізінде жүзеге асыру идеясы ұсынылып, отандық білім беру жүйесінің алдына «ол үшін, ең алдымен өзіміздің адами капиталымызды дамыту» міндеті нақты қойылған болатын. ең бастысы, бұл-тұлғалық және интеллектуалдық ресурс, сондықтан, оның өндірістік қызметі механикалық емес, эмоциялық, саналылық және ойлылыққа негізделеді; екіншіден, адамның шын мәніндегі әлеуеті басқа ресурстардай емес, бірден ашылмауы мүмкін, сондықтан, әр адамның жалпы ұйымның табыстылығын арттыруға үлес қосатын шығармашылық, кәсібилік қасиеттерінің мол екені сөзсіз; үшіншіден, бүгінгі даму жағдайларында адам ресурстарының да моральдық түрде үнемі жаңғыртып отыруды қажет ететіні белгілі. Сонымен қатар, олар ӛзіндік мотивациялары негізінде өзін дамытуды, өз біліктілігін кӛтеруді, жаңа құзыреттілік сапаларын қалыптастыруға назар аударып, ӛздері қызмет ететін ұйымдардың оған жағдай туғызуын, кәсіби шеберлігін дамытуға қолдау көрсетуін күтеді; төртіншіден, адамдардың қабілеттері, кәсіби білімі мен біліктіліктері әртүрлі болатындықтан оларды үнемі оқыту, үйрету, қайта даярлау қажет болады; бесіншіден, адам тұлға ретінде ішкі қажеттіктеріне қарай өздігінен шешім қабылдауымен қатар, қоршаған ортамен де санасып отырады. Сондықтан, басқарудың басты міндеттерінің бірі- оның мотивациясын басқару болып табылады;
6 слайд
Ұжымды дамыту стратегиясын құрастыру күрделігі жағынан кәсіпорындардың бизнес стратегиясын
жобалаумен бірдей деуге болатын маңызды кезеңдерден тұрады. Олар:
Жүйенің, ұйымның мақсатына сәйкес даму стратегиясын нақтылау;
Жүйенің, ұйымның мықты және әлсіз, мүмкіндіктері мен «қауіпті» жақтарын
анықтау үшін ішкі-сыртқы жағдайларына талдау жасау (SWOT –талдау);
Педагогикалық ұжымды дамыту стратегиясын жасау;
Педагогикалық ұжымды дамыту стратегиясын мақсаттық-бағдарлы
жобалар негізінде жүзеге асыру
Бақылау, бағалау, қажет болған жағдайларда түзету енгізу.
6 слайд
Ұжымды дамыту стратегиясын құрастыру күрделігі жағынан кәсіпорындардың бизнес стратегиясын жобалаумен бірдей деуге болатын маңызды кезеңдерден тұрады. Олар: Жүйенің, ұйымның мақсатына сәйкес даму стратегиясын нақтылау; Жүйенің, ұйымның мықты және әлсіз, мүмкіндіктері мен «қауіпті» жақтарын анықтау үшін ішкі-сыртқы жағдайларына талдау жасау (SWOT –талдау); Педагогикалық ұжымды дамыту стратегиясын жасау; Педагогикалық ұжымды дамыту стратегиясын мақсаттық-бағдарлы жобалар негізінде жүзеге асыру Бақылау, бағалау, қажет болған жағдайларда түзету енгізу.
7 слайд
ҰЖЫМДА АДАМ РЕСУРСТАРЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ:
адамдарды нәтижелі
еңбек етуге
мотивациялау;
олардың кәсіби
дамуына ықпал ету;
ұжымда
шығармашылық
жұмыс жасауға
қолайлы жағдай
туғызу;
ұжым мүшелерінің
ынталары мен
мүмкіндіктерін
дұрыс бағалай білу;
ұжымда адамдардың
өзара қарым-
қатынасын тиімді
ұйымдастыру;
ұжымдағы
келіспеушіліктерді
байқай алу және
дұрыс шеше білу;
адаммен қарым-
қатынаста әркімнің
ерекшеліктерін
ескеру.
7 слайд
ҰЖЫМДА АДАМ РЕСУРСТАРЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ: адамдарды нәтижелі еңбек етуге мотивациялау; олардың кәсіби дамуына ықпал ету; ұжымда шығармашылық жұмыс жасауға қолайлы жағдай туғызу; ұжым мүшелерінің ынталары мен мүмкіндіктерін дұрыс бағалай білу; ұжымда адамдардың өзара қарым- қатынасын тиімді ұйымдастыру; ұжымдағы келіспеушіліктерді байқай алу және дұрыс шеше білу; адаммен қарым- қатынаста әркімнің ерекшеліктерін ескеру.