Жоғары мектептегі ғылыми жұмыс теориясы. СҒЗЖ семинар Жоғары педагогика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жоғары мектептегі ғылыми жұмыс
теориясы. СҒЗЖ
Орындаған:
Мнмат -21-1 топ
1 курс магистранты
Бибиткали Зульфия
.
1 слайд
Жоғары мектептегі ғылыми жұмыс теориясы. СҒЗЖ Орындаған: Мнмат -21-1 топ 1 курс магистранты Бибиткали Зульфия .
2 слайд
Жоспары:
1. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы
(СҒЗЖ)
2. дегеніміз не?
3. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы
(СҒЗЖ) мақсаты мен міндеттері
4. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы
(СҒЗЖ) түрлері
5. Ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын
талаптар
2 слайд
Жоспары: 1. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы (СҒЗЖ) 2. дегеніміз не? 3. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы (СҒЗЖ) мақсаты мен міндеттері 4. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы (СҒЗЖ) түрлері 5. Ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын талаптар
3 слайд
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы
(СҒЗЖ) дегеніміз:
Студенттердің ғылыми-зерттеу
жұмыстары жоғары білім берудің
негізгі бөлігі және маман даярлау
сапасын арттырудың тиімді тәсілі
болып саналады. Студенттердің ғылыми-зерттеу
жұмыстары студентте ғылыми-
зерттеу еңбегінің дағдыларын
қалыптастырып, қазіргі заманғы
маман дайындау талабына сай
зерттеуші (ғалым), басқарушы
(менеджер), практик деңгейінде
шығармашылық бастамаларын
дамытып, ғылыми-техникалық
үдеріс жетістіктерін тәжірибеде
қолдануға бағытталуы қажет.ҒЗЖ-ға қатысу студентті кәсіби
пәнді терең меңгеруге, олардың
ғылыми, техникалық және
әлеуметтік дүниетанымын
кеңейтуге, жаңа идеяларды өз
бетінше игеруге, ғылыми
ақпараттар тасқынында жедел әрі
тиімді бағыт ұстануға
бейімдейді.
3 слайд
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы (СҒЗЖ) дегеніміз: Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары жоғары білім берудің негізгі бөлігі және маман даярлау сапасын арттырудың тиімді тәсілі болып саналады. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары студентте ғылыми- зерттеу еңбегінің дағдыларын қалыптастырып, қазіргі заманғы маман дайындау талабына сай зерттеуші (ғалым), басқарушы (менеджер), практик деңгейінде шығармашылық бастамаларын дамытып, ғылыми-техникалық үдеріс жетістіктерін тәжірибеде қолдануға бағытталуы қажет.ҒЗЖ-ға қатысу студентті кәсіби пәнді терең меңгеруге, олардың ғылыми, техникалық және әлеуметтік дүниетанымын кеңейтуге, жаңа идеяларды өз бетінше игеруге, ғылыми ақпараттар тасқынында жедел әрі тиімді бағыт ұстануға бейімдейді.
4 слайд
Студенттің ғылыми-
зерттеу жұмысының
басты мақсаты:
жоғары білімді мамандар даярлау сапасын
нарықтық экономика талаптары сұранысына
сәйкестендіре арттыру;
таным мен зерттеудің ғылыми тәсілдерін
қалыптасыра отырып, шығармашылық-кәсіби
ойлау дағдысын қалыптастыру;
бірыңғай білім (оқу және тәрбие), ғылым және
тәжірибелік үдерістерді қамтамасыз ету;
әр студентке шығармашылық тұлғасын
қалыптастыруға, ғылыми зерттеу және ғылыми
шығармашылық бағыттағы конкурстарға
әрқайсысына сұранысқа сай және мақсатты
ұстанымдары мен мүмкіндіктеріне орай
толыққанды қатысуды қалыптастыру,
құқықтық, экономикалық, ұйымдастырушылық
т.т. бағытта өсуіне жағдай жасау және оны
дамыту,
4 слайд
Студенттің ғылыми- зерттеу жұмысының басты мақсаты: жоғары білімді мамандар даярлау сапасын нарықтық экономика талаптары сұранысына сәйкестендіре арттыру; таным мен зерттеудің ғылыми тәсілдерін қалыптасыра отырып, шығармашылық-кәсіби ойлау дағдысын қалыптастыру; бірыңғай білім (оқу және тәрбие), ғылым және тәжірибелік үдерістерді қамтамасыз ету; әр студентке шығармашылық тұлғасын қалыптастыруға, ғылыми зерттеу және ғылыми шығармашылық бағыттағы конкурстарға әрқайсысына сұранысқа сай және мақсатты ұстанымдары мен мүмкіндіктеріне орай толыққанды қатысуды қалыптастыру, құқықтық, экономикалық, ұйымдастырушылық т.т. бағытта өсуіне жағдай жасау және оны дамыту,
5 слайд
СҒЖЗ-ның негізгі міндеттері:
1. өз саласы бойынша пікірлер мен ой-пайым (1-ші мамандыққа сәйкес)
қалыптастыру, дағдылар мен тәсілдерге баулу, (бірыңғай білім және ғылыми үдерістер
аясында) ойлау жүйесін меңгерту;
2. студенттерге ғылыми таным жүйесін меңгерту;
3. студенттерді ғылыми зерттеу тәсілдерімен, тәжірибе жүргізу және шешім
қабылдау теориясы методикасымен таныстыру;
4. ғылыми және тәжірибелік тапсырмалар бойынша өз бетінше шешім
қабылдау дағдыларын қалыптастыру;
6. студентті шығармашылыққа қажеттілікке, өз бетімен білім алуға, өз білімін
ұдайы жетілдіруге, ғылыми материалды тереңдей және шығармашылық
тұрғыдан меңгеруге үйрету; 5. ғылыми ұжымда жұмыс істеу мен ондағы жұмысты ұйымдастыру
тәсілдерімен танысу дағдыларын қалыптастыру;
5 слайд
СҒЖЗ-ның негізгі міндеттері: 1. өз саласы бойынша пікірлер мен ой-пайым (1-ші мамандыққа сәйкес) қалыптастыру, дағдылар мен тәсілдерге баулу, (бірыңғай білім және ғылыми үдерістер аясында) ойлау жүйесін меңгерту; 2. студенттерге ғылыми таным жүйесін меңгерту; 3. студенттерді ғылыми зерттеу тәсілдерімен, тәжірибе жүргізу және шешім қабылдау теориясы методикасымен таныстыру; 4. ғылыми және тәжірибелік тапсырмалар бойынша өз бетінше шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыру; 6. студентті шығармашылыққа қажеттілікке, өз бетімен білім алуға, өз білімін ұдайы жетілдіруге, ғылыми материалды тереңдей және шығармашылық тұрғыдан меңгеруге үйрету; 5. ғылыми ұжымда жұмыс істеу мен ондағы жұмысты ұйымдастыру тәсілдерімен танысу дағдыларын қалыптастыру;
6 слайд
СҒЖЗ-ның негізгі міндеттері:
7. отандық және шетелдік әдебиеттермен ұдайы жұмыс
істеу қазжеттілігі мен дағдысын, патенттік қорлармен
жұмыс істеу білуді қалыптастыру;
8. қазіргі заманғы ақпараттық технология мен ақпараттық
қарым-қатынас ( Internet, электронды пошта, т.т)
тәсілдерін меңгерту;
9. қоғамның экономикалық, әлеуметтік немесе рухани
өрлеуіне негіз болатын ғылыми бағыттар өзектілігін
бағалауды қалыптастыру;
10. студенттің қызығушылығын кафедраның білім-ғылым
бағытымен тығыз қарым-қатынасқа бейімдеу, оқытудың
бинарлық үдерісінде оқытушы мен оның студенттің
шығармашылық байланысын шыңдау.
6 слайд
СҒЖЗ-ның негізгі міндеттері: 7. отандық және шетелдік әдебиеттермен ұдайы жұмыс істеу қазжеттілігі мен дағдысын, патенттік қорлармен жұмыс істеу білуді қалыптастыру; 8. қазіргі заманғы ақпараттық технология мен ақпараттық қарым-қатынас ( Internet, электронды пошта, т.т) тәсілдерін меңгерту; 9. қоғамның экономикалық, әлеуметтік немесе рухани өрлеуіне негіз болатын ғылыми бағыттар өзектілігін бағалауды қалыптастыру; 10. студенттің қызығушылығын кафедраның білім-ғылым бағытымен тығыз қарым-қатынасқа бейімдеу, оқытудың бинарлық үдерісінде оқытушы мен оның студенттің шығармашылық байланысын шыңдау.
7 слайд
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстар
түрлеріне жатады:
ҒЗЖ орындауға қатысу;
ғылыми үйірмелерде жұмыс жасау;
конференция, семинарлар және дөңгелек үстелдер
жұмыстарына қатысу;
ғылыми журналдар, баяндама жиынтығына және
конференция тезистері және материалдарына
басылымдарды жіберу;
ЖОО, аумақтық және халықаралық деңгейде
байқауларға қатысу;
ғылыми тағылымдамаларға бару.
7 слайд
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстар түрлеріне жатады: ҒЗЖ орындауға қатысу; ғылыми үйірмелерде жұмыс жасау; конференция, семинарлар және дөңгелек үстелдер жұмыстарына қатысу; ғылыми журналдар, баяндама жиынтығына және конференция тезистері және материалдарына басылымдарды жіберу; ЖОО, аумақтық және халықаралық деңгейде байқауларға қатысу; ғылыми тағылымдамаларға бару.
8 слайд
Оқу үрдісінен тыс уақытында орындалатын ғылыми-
зерттеу жұмыстар келесі түрлер арқылы
ұйымдастырылады:
o
студенттік ғылыми семинарларда жұмыс жасау;
o
студенттердің топтасып немесе жеке түрде
мемлекеттік бюджет тарапынан немесе келісім шарт
бойынша тапсырыстарды орындау жұмыстарына қатысуы;
o
студенттік ғылыми және ғылыми-техникалық бірлестіктерде
(студенттік ғылыми қоғамдарда, конструкторлық, жобалық,
технологиялық ғылыми-ақпараттық, аудармалық,
экономикалық және
басқа бюроларда, шығармашылық шеберханаларда және
студияларда, шығармашылықтың ғылыми – техникалық
орталықтарында, ғылыми -зерттеу институттарында және т. б. )
жұмыс жасау.
8 слайд
Оқу үрдісінен тыс уақытында орындалатын ғылыми- зерттеу жұмыстар келесі түрлер арқылы ұйымдастырылады: o студенттік ғылыми семинарларда жұмыс жасау; o студенттердің топтасып немесе жеке түрде мемлекеттік бюджет тарапынан немесе келісім шарт бойынша тапсырыстарды орындау жұмыстарына қатысуы; o студенттік ғылыми және ғылыми-техникалық бірлестіктерде (студенттік ғылыми қоғамдарда, конструкторлық, жобалық, технологиялық ғылыми-ақпараттық, аудармалық, экономикалық және басқа бюроларда, шығармашылық шеберханаларда және студияларда, шығармашылықтың ғылыми – техникалық орталықтарында, ғылыми -зерттеу институттарында және т. б. ) жұмыс жасау.
9 слайд
Ғылыми-зерттеу жұмыстары саласында:
- мемлекетіміздің және біздің
аймақтың ерекшелігіне байланысты
гуманитарлық, әлеуметтік,
экономикалық, техникалық
бағыттарын зерттеп, мәдениет және
өнер саласында өзекті мәселелерін
шешуде ғылыми зерттеуді
ұйымдастыру; Мәдениет керектілігн
қамтамасыз ететін кәсіби мектепті
қалыптастырып, дамыту және
аймақтың ерекшелігіне байланысты
әр аспектілі ғылыми жүйелерді
тәжірибеде іске асыру; - өзіндік, сонымен қатар,
белгілі бір жетістікті
шығармашылық
жұмыстар, ғылыми
зерттеулерді оқу-тәрбие
үрдісіне кірістіру; - студенттердің
ғылыми-
зерттеушілік және
шығармашылық
жұмыстарын
дамыту:
көрмелер,
концерттер,
шебер кластар
ұйымдастыру;
9 слайд
Ғылыми-зерттеу жұмыстары саласында: - мемлекетіміздің және біздің аймақтың ерекшелігіне байланысты гуманитарлық, әлеуметтік, экономикалық, техникалық бағыттарын зерттеп, мәдениет және өнер саласында өзекті мәселелерін шешуде ғылыми зерттеуді ұйымдастыру; Мәдениет керектілігн қамтамасыз ететін кәсіби мектепті қалыптастырып, дамыту және аймақтың ерекшелігіне байланысты әр аспектілі ғылыми жүйелерді тәжірибеде іске асыру; - өзіндік, сонымен қатар, белгілі бір жетістікті шығармашылық жұмыстар, ғылыми зерттеулерді оқу-тәрбие үрдісіне кірістіру; - студенттердің ғылыми- зерттеушілік және шығармашылық жұмыстарын дамыту: көрмелер, концерттер, шебер кластар ұйымдастыру;
10 слайд
Ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын талаптар
Зерттеудің құрылымы және қисыны
Зерттеу проблемасымен танысу. Оның өзектілігін
негіздеу, зерттелетін пәннің мақсатын, міндетін
анықтау;
Негізгі теориялық ережелерді, әдістерді, біртекті ойды
таңдау;
Зерттеу болжамын құру;
Зерттеу әдістерін таңдау, тәжірибе жасау;
Түрлендіру және өңдеу, қорытынды жасау;
Тәжірибелік ұсыныстар жасау.
10 слайд
Ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын талаптар Зерттеудің құрылымы және қисыны Зерттеу проблемасымен танысу. Оның өзектілігін негіздеу, зерттелетін пәннің мақсатын, міндетін анықтау; Негізгі теориялық ережелерді, әдістерді, біртекті ойды таңдау; Зерттеу болжамын құру; Зерттеу әдістерін таңдау, тәжірибе жасау; Түрлендіру және өңдеу, қорытынды жасау; Тәжірибелік ұсыныстар жасау.
11 слайд
Тақырыпты негіздеуге қойылатын
талаптар
1 Жұмысқа
кіріспестен бұрын,
алдымен зерттеу
тақырыбына қатысы
бар ғылыми
әдебиетпен танысу
және зерттеудің
ғылыми аппаратын
жасау керек. 2. Зерттеу
тақырыбының
өзектілігі,
зерттеу
қажеттілігі; 3. Тәжірибеде бар
және ғылымдағы
сұрақтарды өңдеу
деңгейі арасындағы
қайшылықтарды
шешудің жолын іздеу;
4. Ғылыми
ізденісті
қолдану, яғни
зерттеу
мақсаты; 6. Зерттеу
міндеттері –
зерттелетін
тақырыптың мәнін
ашу, мақсатқа жету
үшін міндеттерді
шешу;5. Болжам –
проблемада
қалыптасқан
сұраққа болжамды
жауап беру;
7. Зерттеу әдісі мен
процедурасы – әдістер
қолдану арқылы
тапсырмаларды шешу
жолдарын қарастыру. 8. Алынған
нәтижелерді
талдау, қорытынды
жасау.
11 слайд
Тақырыпты негіздеуге қойылатын талаптар 1 Жұмысқа кіріспестен бұрын, алдымен зерттеу тақырыбына қатысы бар ғылыми әдебиетпен танысу және зерттеудің ғылыми аппаратын жасау керек. 2. Зерттеу тақырыбының өзектілігі, зерттеу қажеттілігі; 3. Тәжірибеде бар және ғылымдағы сұрақтарды өңдеу деңгейі арасындағы қайшылықтарды шешудің жолын іздеу; 4. Ғылыми ізденісті қолдану, яғни зерттеу мақсаты; 6. Зерттеу міндеттері – зерттелетін тақырыптың мәнін ашу, мақсатқа жету үшін міндеттерді шешу;5. Болжам – проблемада қалыптасқан сұраққа болжамды жауап беру; 7. Зерттеу әдісі мен процедурасы – әдістер қолдану арқылы тапсырмаларды шешу жолдарын қарастыру. 8. Алынған нәтижелерді талдау, қорытынды жасау.
12 слайд
Қолданылған әдебиеттер:
1. 2011–2020 жж. Қазақстан Республикасының білім
беруді дамыту
мемлекеттік бағдарламасы. – Астана – 6 б.
2. Ибадуллаева С. Ж. Студенттердің ғылыми зерттеу
жұмысының кешенді жүйесі / С. Ж. Ибадуллаева, А.
А. Нургалиева, Г. Жусипова // Молодой ученый. —
2015. — №7.1. — С. 45-47.
12 слайд
Қолданылған әдебиеттер: 1. 2011–2020 жж. Қазақстан Республикасының білім беруді дамыту мемлекеттік бағдарламасы. – Астана – 6 б. 2. Ибадуллаева С. Ж. Студенттердің ғылыми зерттеу жұмысының кешенді жүйесі / С. Ж. Ибадуллаева, А. А. Нургалиева, Г. Жусипова // Молодой ученый. — 2015. — №7.1. — С. 45-47.
13 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
13 слайд
Назарларыңызға рахмет!