К дыбысы мен әріпі
К дыбысы мен әріпі

#1 слайд
*
ПӘНІ :Сауат ашу
Тақырыбы: К дыбысы мен әрпі
Оқу мақсаттары : 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,дауыссыз, жуан және
жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну
және сөздегі буын санын анықтау
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: К әрпін таниды , жазба және баспа түрімен
танысады буындап оқиды .
Көптеген оқушылар: К әрпі және дыбысы кездесетін сөздерді
тұтастай және буынға бөліп оқиды
Кейбір оқушылар: : Мағынасы өзгерген сөздерді табады
Бағалау критерийлері:
- Әріптерді таниды және буындап оқиды
-К әрпі кездескен сөздерді тұтастай және буындап оқи алады.
-Әріптерге байланысты мағынасы өзгерген сөздерді оқиды.
1 слайд
* ПӘНІ :Сауат ашу Тақырыбы: К дыбысы мен әрпі Оқу мақсаттары : 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: К әрпін таниды , жазба және баспа түрімен танысады буындап оқиды . Көптеген оқушылар: К әрпі және дыбысы кездесетін сөздерді тұтастай және буынға бөліп оқиды Кейбір оқушылар: : Мағынасы өзгерген сөздерді табады Бағалау критерийлері: - Әріптерді таниды және буындап оқиды -К әрпі кездескен сөздерді тұтастай және буындап оқи алады. -Әріптерге байланысты мағынасы өзгерген сөздерді оқиды.
#2 слайд
Модельденген оқу
Пәнаралық байланыс
жаратылыстану
Модельденген оқу
Пәнаралық байланыс
математика
Модельдеу .
Бірлескен оқу
әңгімелері Байқампаздық
дағдысын
дамыту,оқылы
м Буындап оқу және
оқу дағдысы
оқылым, жазылым Айтылым.
Тыңдалым .
Сөйлеу дағдыларыТабиғатқ
а
саяхат»
Өзгерген
әріптер
Дәптермен
жұмыс
«Сиқырл
ы
сандық»
әдісіСабақта пайдалынған
белсенді оқу тәсілдері Тапсырмалар орындау
барысында іске
асырылатын
дағдылар
Оқушы қажеттілігін қанағаттандыру:
1.Біз бүгін қандай әріппен таныстық ?
2.К дыбысы қандай дыбыс?
3. К әрпі сөздің қай жерлерінде кездеседі?
2 слайд
Модельденген оқу Пәнаралық байланыс жаратылыстану Модельденген оқу Пәнаралық байланыс математика Модельдеу . Бірлескен оқу әңгімелері Байқампаздық дағдысын дамыту,оқылы м Буындап оқу және оқу дағдысы оқылым, жазылым Айтылым. Тыңдалым . Сөйлеу дағдыларыТабиғатқ а саяхат» Өзгерген әріптер Дәптермен жұмыс «Сиқырл ы сандық» әдісіСабақта пайдалынған белсенді оқу тәсілдері Тапсырмалар орындау барысында іске асырылатын дағдылар Оқушы қажеттілігін қанағаттандыру: 1.Біз бүгін қандай әріппен таныстық ? 2.К дыбысы қандай дыбыс? 3. К әрпі сөздің қай жерлерінде кездеседі?
#3 слайд
* Сараланған оқу -тәсілдері
Мақсаты : бүгінгі
өткен сабақты
пысықтау К дыбысы сөздің басында келсе
1 сандықшаға салу
К дыбысы сөздің ортасында
келсе
2 сандықшаға салу
К дыбысы сөздің соңында
келсе
3 сандықшаға салуМақсаты:
К дыбысынан
басталатын сөздерді
оқиды және сөздегі
өзгерістерге мән береді
.
1.К дыбысынан
басталатын сөздерді
оқиды
2.Сөздерде қанша буын
бар екенін анықтайды .
1.К дыбысы туралы біледі
2.К дыбысының дауыссыз
екенін біледі
3.К дыбысының сөздің қай
жерінде келгенін ажыратадыМақсаты: табиғат саяхат
ойыны арқылы Кк
дыбысы бар сөздері
оқ у.«Табиғатқа
саяхат»
.
Сиқырлы
сандық »
тапсырмасы«Өзгерген
әріптер »
тапсырмасы
3 слайд
* Сараланған оқу -тәсілдері Мақсаты : бүгінгі өткен сабақты пысықтау К дыбысы сөздің басында келсе 1 сандықшаға салу К дыбысы сөздің ортасында келсе 2 сандықшаға салу К дыбысы сөздің соңында келсе 3 сандықшаға салуМақсаты: К дыбысынан басталатын сөздерді оқиды және сөздегі өзгерістерге мән береді . 1.К дыбысынан басталатын сөздерді оқиды 2.Сөздерде қанша буын бар екенін анықтайды . 1.К дыбысы туралы біледі 2.К дыбысының дауыссыз екенін біледі 3.К дыбысының сөздің қай жерінде келгенін ажыратадыМақсаты: табиғат саяхат ойыны арқылы Кк дыбысы бар сөздері оқ у.«Табиғатқа саяхат» . Сиқырлы сандық » тапсырмасы«Өзгерген әріптер » тапсырмасы
#4 слайд
* Мен қысқа мерзімді жоспарын жоспарлағанымда : Сабақ
жоспарымда сабақ мақсаттарын дұрыс құра алмадым. Сабақ
мақсаты дұрыс құрылмағандықтан оның жоспары да дұрыс
болмады .
* Әріптестер тарапынан : сабақ мақсаты дұрыс жоспарлау
керек екені ескертілді.
* Тренер тарапынан : Әр тапсырмаға дескриптор құрылу
керек екені ескертті .
* Осы ұсыныстарға сүйене отырып өз сабақ жоспарымда
жіберілген қателіктерді түзету енгіздім. Толықтырулар
енгізілген соң сабақ жоспарым нақтыланды
4 слайд
* Мен қысқа мерзімді жоспарын жоспарлағанымда : Сабақ жоспарымда сабақ мақсаттарын дұрыс құра алмадым. Сабақ мақсаты дұрыс құрылмағандықтан оның жоспары да дұрыс болмады . * Әріптестер тарапынан : сабақ мақсаты дұрыс жоспарлау керек екені ескертілді. * Тренер тарапынан : Әр тапсырмаға дескриптор құрылу керек екені ескертті . * Осы ұсыныстарға сүйене отырып өз сабақ жоспарымда жіберілген қателіктерді түзету енгіздім. Толықтырулар енгізілген соң сабақ жоспарым нақтыланды
шағым қалдыра аласыз













