Кеңістіктегі фигуралар. Пирамида.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кеңістіктегі фигуралар. Пирамида.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып математика пәнін тарих пәнімен кіріктірілген. Білім алушыларға сабаққа деген қызығушыларын арттыру мақсатында дайындалған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Кеңістіктегі фигуралар. Пирамида. Дайындаған: математика пәні мұғалімі Нұрсебеп Эльмира Бақберген қызы.

#1 слайд
Кеңістіктегі фигуралар. Пирамида. Дайындаған: математика пәні мұғалімі Нұрсебеп Эльмира Бақберген қызы.

1 слайд

Кеңістіктегі фигуралар. Пирамида. Дайындаған: математика пәні мұғалімі Нұрсебеп Эльмира Бақберген қызы.

Сабақтың мақсаты:  1.Студенттерді геометриялық фигуралармен тереңірек таныстыру,қасиеттерін тани білу.  Кеңіст

#2 слайд
Сабақтың мақсаты:  1.Студенттерді геометриялық фигуралармен тереңірек таныстыру,қасиеттерін тани білу.  Кеңістіктегі фигураларға сипаттама беру. Пирамида туралы жалпы түсінік беру, анықтамасы,құрылысы.  Кеңістіктегі фигуралардың анықтамасын білу,көлемін табуға үйрету,ерекшеліктерімен ұқсастықтарын ажырата білу.  Пирамидалардың шығу тарихымен таныстыру,қызықты мағлұматтармен студенттердің сабаққа деген қызығушылығын ояту.  2. Ұйымшылдыққа , жұп болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене  білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру.  3.Күнделікті адам өмірінде,қоршаған ортада кездесетін ғимараттардың яғни геометриялық фигуралардың ұқсастықтарын ажырата білу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:  1.Студенттерді геометриялық фигуралармен тереңірек таныстыру,қасиеттерін тани білу.  Кеңістіктегі фигураларға сипаттама беру. Пирамида туралы жалпы түсінік беру, анықтамасы,құрылысы.  Кеңістіктегі фигуралардың анықтамасын білу,көлемін табуға үйрету,ерекшеліктерімен ұқсастықтарын ажырата білу.  Пирамидалардың шығу тарихымен таныстыру,қызықты мағлұматтармен студенттердің сабаққа деген қызығушылығын ояту.  2. Ұйымшылдыққа , жұп болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене  білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру.  3.Күнделікті адам өмірінде,қоршаған ортада кездесетін ғимараттардың яғни геометриялық фигуралардың ұқсастықтарын ажырата білу.

Жоспар  1. Ұйымдастыру кезеңі. Бұл кезеңде студенттермен амндасып,түгелдеп,сынып дайындығын қараймыз. Жүрекше

#3 слайд
Жоспар  1. Ұйымдастыру кезеңі. Бұл кезеңде студенттермен амндасып,түгелдеп,сынып дайындығын қараймыз. Жүрекшелер арқылы топқа бөлінеміз.Студенттер үш топқа бөлінеді.Бір-бірімізге сәттілік тілеп,сабағымызды бастаймыз.

3 слайд

Жоспар  1. Ұйымдастыру кезеңі. Бұл кезеңде студенттермен амндасып,түгелдеп,сынып дайындығын қараймыз. Жүрекшелер арқылы топқа бөлінеміз.Студенттер үш топқа бөлінеді.Бір-бірімізге сәттілік тілеп,сабағымызды бастаймыз.

Математика пәні ең бірінші студенттердің қызығушылығын туғызуды талап етеді. Математиканы оқып – үйрену есе

#4 слайд
Математика пәні ең бірінші студенттердің қызығушылығын туғызуды талап етеді. Математиканы оқып – үйрену есеп шығаруды үйрену үшін ғана емес, кез – келген проблеманы шеше білу, өз қабілетіңізді жетілдіре алу үшін қажет.Сондықтан, «Мен ақша санаймын, өз кірісім мен шығысымды есептей білемін, одан өзге математиканың маған қажеті шамалы» деуге болмайды. Егер олай десеңіз, адам өмірінің мәнін түсінбегеніңізді көрсетесіз, өмір деп отырғаныңыз шын мағынасында өмір емес, жай ғана тіршілік болады. Біз тек сол үшін жаратылмағанбыз, бізге ақыл – сана сол үшін берілмеген. Біз өз өмірімізді мағыналы қылып, барлық жетістіктерге жету үшін табиғатты бүкіл білімді пайдалана білуіміз керек.  Қазақ хандығы туралы.

4 слайд

Математика пәні ең бірінші студенттердің қызығушылығын туғызуды талап етеді. Математиканы оқып – үйрену есеп шығаруды үйрену үшін ғана емес, кез – келген проблеманы шеше білу, өз қабілетіңізді жетілдіре алу үшін қажет.Сондықтан, «Мен ақша санаймын, өз кірісім мен шығысымды есептей білемін, одан өзге математиканың маған қажеті шамалы» деуге болмайды. Егер олай десеңіз, адам өмірінің мәнін түсінбегеніңізді көрсетесіз, өмір деп отырғаныңыз шын мағынасында өмір емес, жай ғана тіршілік болады. Біз тек сол үшін жаратылмағанбыз, бізге ақыл – сана сол үшін берілмеген. Біз өз өмірімізді мағыналы қылып, барлық жетістіктерге жету үшін табиғатты бүкіл білімді пайдалана білуіміз керек.  Қазақ хандығы туралы.

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

Вентилятор әдісі. Алгебра мен геометрия тақырыптарын ажырату. Жеке жұмыс студенттермен.Вентиляторд

#8 слайд
Вентилятор әдісі. Алгебра мен геометрия тақырыптарын ажырату. Жеке жұмыс студенттермен.Вентиляторды айналдыру арқылы түскен терминдерді қай пәнге тиісті екенін анықтайды.

8 слайд

Вентилятор әдісі. Алгебра мен геометрия тақырыптарын ажырату. Жеке жұмыс студенттермен.Вентиляторды айналдыру арқылы түскен терминдерді қай пәнге тиісті екенін анықтайды.

Өткен тараулар бойынша сәйкестендіру. Әр топқа топтық тапсырмалар ,жұптық тапсырмалар және жеке тапсырмалар б

#9 слайд
Өткен тараулар бойынша сәйкестендіру. Әр топқа топтық тапсырмалар ,жұптық тапсырмалар және жеке тапсырмалар беріледі.

9 слайд

Өткен тараулар бойынша сәйкестендіру. Әр топқа топтық тапсырмалар ,жұптық тапсырмалар және жеке тапсырмалар беріледі.

#10 слайд

10 слайд

Жаңа сабақ. Студенттермен бірлесе отырып ашамыз.

#11 слайд
Жаңа сабақ. Студенттермен бірлесе отырып ашамыз.

11 слайд

Жаңа сабақ. Студенттермен бірлесе отырып ашамыз.

Конфуций Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең - есімде сақтаймын, өзіме жасатсаң үйренемін.

#12 слайд
Конфуций Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең - есімде сақтаймын, өзіме жасатсаң үйренемін.

12 слайд

Конфуций Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең - есімде сақтаймын, өзіме жасатсаң үйренемін.

Қағаздан пирамида жасау.

#13 слайд
Қағаздан пирамида жасау.

13 слайд

Қағаздан пирамида жасау.

#14 слайд

14 слайд

Логикалық есептер 1. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Шешімі: Жанат - ұзын  2.Тер

#15 слайд
Логикалық есептер 1. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Шешімі: Жанат - ұзын  2.Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш 3. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама - қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар? Жауабы: 4 мысық 4.Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? Жауабы: үш стакан.  5.Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат – үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1 - Марат, 2 - Асет, 3 - Талғат  6.Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады?  Жауабы: екі сағат. 7. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары 8.  Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы

15 слайд

Логикалық есептер 1. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Шешімі: Жанат - ұзын  2.Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш 3. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама - қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар? Жауабы: 4 мысық 4.Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? Жауабы: үш стакан.  5.Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат – үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1 - Марат, 2 - Асет, 3 - Талғат  6.Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады?  Жауабы: екі сағат. 7. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары 8.  Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы

Қорытынды.Бағалау. Әр ұпайға жинаған студенттердің асықтарын санаймыз. Соған қарай студенттерді бағалаймыз.

#16 слайд
Қорытынды.Бағалау. Әр ұпайға жинаған студенттердің асықтарын санаймыз. Соған қарай студенттерді бағалаймыз.

16 слайд

Қорытынды.Бағалау. Әр ұпайға жинаған студенттердің асықтарын санаймыз. Соған қарай студенттерді бағалаймыз.

#17 слайд

17 слайд

Файл форматы:
pptx
03.06.2024
396
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі