Кеңістіктегі фигуралар. Пирамида.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Кеңістіктегі фигуралар.
Пирамида.
Дайындаған: математика пәні мұғалімі
Нұрсебеп Эльмира Бақберген қызы.
1 слайд
Кеңістіктегі фигуралар. Пирамида. Дайындаған: математика пәні мұғалімі Нұрсебеп Эльмира Бақберген қызы.
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
1.Студенттерді геометриялық фигуралармен тереңірек таныстыру,қасиеттерін тани білу.
Кеңістіктегі фигураларға сипаттама беру. Пирамида туралы жалпы түсінік беру,
анықтамасы,құрылысы.
Кеңістіктегі фигуралардың анықтамасын білу,көлемін табуға үйрету,ерекшеліктерімен
ұқсастықтарын ажырата білу.
Пирамидалардың шығу тарихымен таныстыру,қызықты мағлұматтармен студенттердің сабаққа
деген қызығушылығын ояту.
2. Ұйымшылдыққа , жұп болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене
білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру.
3.Күнделікті адам өмірінде,қоршаған ортада кездесетін ғимараттардың яғни геометриялық
фигуралардың ұқсастықтарын ажырата білу.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Студенттерді геометриялық фигуралармен тереңірек таныстыру,қасиеттерін тани білу. Кеңістіктегі фигураларға сипаттама беру. Пирамида туралы жалпы түсінік беру, анықтамасы,құрылысы. Кеңістіктегі фигуралардың анықтамасын білу,көлемін табуға үйрету,ерекшеліктерімен ұқсастықтарын ажырата білу. Пирамидалардың шығу тарихымен таныстыру,қызықты мағлұматтармен студенттердің сабаққа деген қызығушылығын ояту. 2. Ұйымшылдыққа , жұп болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру. 3.Күнделікті адам өмірінде,қоршаған ортада кездесетін ғимараттардың яғни геометриялық фигуралардың ұқсастықтарын ажырата білу.
3 слайд
Жоспар
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Бұл кезеңде студенттермен
амндасып,түгелдеп,сынып дайындығын
қараймыз. Жүрекшелер арқылы
топқа бөлінеміз.Студенттер үш топқа
бөлінеді.Бір-бірімізге сәттілік
тілеп,сабағымызды бастаймыз.
3 слайд
Жоспар 1. Ұйымдастыру кезеңі. Бұл кезеңде студенттермен амндасып,түгелдеп,сынып дайындығын қараймыз. Жүрекшелер арқылы топқа бөлінеміз.Студенттер үш топқа бөлінеді.Бір-бірімізге сәттілік тілеп,сабағымызды бастаймыз.
4 слайд
Математика пәні ең бірінші
студенттердің қызығушылығын
туғызуды талап етеді. Математиканы
оқып – үйрену есеп шығаруды үйрену
үшін ғана емес, кез – келген
проблеманы шеше білу, өз қабілетіңізді
жетілдіре алу үшін қажет.Сондықтан,
«Мен ақша санаймын, өз кірісім мен
шығысымды есептей білемін, одан өзге
математиканың маған қажеті шамалы»
деуге болмайды. Егер олай десеңіз,
адам өмірінің мәнін түсінбегеніңізді
көрсетесіз, өмір деп отырғаныңыз шын
мағынасында өмір емес, жай ғана
тіршілік болады. Біз тек сол үшін
жаратылмағанбыз, бізге ақыл – сана сол
үшін берілмеген. Біз өз өмірімізді
мағыналы қылып, барлық жетістіктерге
жету үшін табиғатты бүкіл білімді
пайдалана білуіміз керек.
Қазақ хандығы туралы.
4 слайд
Математика пәні ең бірінші студенттердің қызығушылығын туғызуды талап етеді. Математиканы оқып – үйрену есеп шығаруды үйрену үшін ғана емес, кез – келген проблеманы шеше білу, өз қабілетіңізді жетілдіре алу үшін қажет.Сондықтан, «Мен ақша санаймын, өз кірісім мен шығысымды есептей білемін, одан өзге математиканың маған қажеті шамалы» деуге болмайды. Егер олай десеңіз, адам өмірінің мәнін түсінбегеніңізді көрсетесіз, өмір деп отырғаныңыз шын мағынасында өмір емес, жай ғана тіршілік болады. Біз тек сол үшін жаратылмағанбыз, бізге ақыл – сана сол үшін берілмеген. Біз өз өмірімізді мағыналы қылып, барлық жетістіктерге жету үшін табиғатты бүкіл білімді пайдалана білуіміз керек. Қазақ хандығы туралы.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Вентилятор әдісі.
Алгебра мен геометрия
тақырыптарын ажырату.
Жеке жұмыс студенттермен.Вентиляторды айналдыру арқылы түскен терминдерді қай пәнге тиісті екенін анықтайды.
8 слайд
Вентилятор әдісі. Алгебра мен геометрия тақырыптарын ажырату. Жеке жұмыс студенттермен.Вентиляторды айналдыру арқылы түскен терминдерді қай пәнге тиісті екенін анықтайды.
9 слайд
Өткен тараулар бойынша
сәйкестендіру.
Әр топқа топтық тапсырмалар ,жұптық тапсырмалар және жеке
тапсырмалар беріледі.
9 слайд
Өткен тараулар бойынша сәйкестендіру. Әр топқа топтық тапсырмалар ,жұптық тапсырмалар және жеке тапсырмалар беріледі.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Жаңа сабақ. Студенттермен
бірлесе отырып ашамыз.
11 слайд
Жаңа сабақ. Студенттермен бірлесе отырып ашамыз.
12 слайд
Конфуций
Маған айтып берсең - ұмытып қаламын,
көрсетсең - есімде сақтаймын, өзіме
жасатсаң үйренемін.
12 слайд
Конфуций Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең - есімде сақтаймын, өзіме жасатсаң үйренемін.
13 слайд
Қағаздан пирамида жасау.
13 слайд
Қағаздан пирамида жасау.
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Логикалық есептер
1. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын?
Шешімі: Жанат - ұзын
2.Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус
көрсетеді?
Жауабы: үш
3. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама - қарсы үш мысықтан отырса,
бөлмеде неше мысық бар?
Жауабы: 4 мысық
4.Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды?
Жауабы: үш стакан.
5.Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса,
ал Талғат – үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды?
Жауабы: 1 - Марат, 2 - Асет, 3 - Талғат
6.Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады?
Жауабы: екі сағат.
7. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек?
Жауабы: жоғары
8. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз?
Жауабы: шырпы
15 слайд
Логикалық есептер 1. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Шешімі: Жанат - ұзын 2.Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш 3. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама - қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар? Жауабы: 4 мысық 4.Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? Жауабы: үш стакан. 5.Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат – үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1 - Марат, 2 - Асет, 3 - Талғат 6.Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады? Жауабы: екі сағат. 7. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары 8. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы
16 слайд
Қорытынды.Бағалау.
Әр ұпайға жинаған студенттердің асықтарын
санаймыз.
Соған қарай студенттерді бағалаймыз.
16 слайд
Қорытынды.Бағалау. Әр ұпайға жинаған студенттердің асықтарын санаймыз. Соған қарай студенттерді бағалаймыз.
17 слайд
17 слайд