Материалдар / Кеңістіктегі фигуралар. Пирамида.

Кеңістіктегі фигуралар. Пирамида.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып математика пәнін тарих пәнімен кіріктірілген. Білім алушыларға сабаққа деген қызығушыларын арттыру мақсатында дайындалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2024
90
0 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Кеңістіктегі фигуралар. Пирамида. Дайындаған: математика пәні мұғалімі Нұрсебеп Эльмира Бақберген қызы.

1 слайд
Кеңістіктегі фигуралар. Пирамида. Дайындаған: математика пәні мұғалімі Нұрсебеп Эльмира Бақберген қызы.

1 слайд

Кеңістіктегі фигуралар. Пирамида. Дайындаған: математика пәні мұғалімі Нұрсебеп Эльмира Бақберген қызы.

Сабақтың мақсаты:  1.Студенттерді геометриялық фигуралармен тереңірек таныстыру,қасиеттерін тани білу.  Кеңіст

2 слайд
Сабақтың мақсаты:  1.Студенттерді геометриялық фигуралармен тереңірек таныстыру,қасиеттерін тани білу.  Кеңістіктегі фигураларға сипаттама беру. Пирамида туралы жалпы түсінік беру, анықтамасы,құрылысы.  Кеңістіктегі фигуралардың анықтамасын білу,көлемін табуға үйрету,ерекшеліктерімен ұқсастықтарын ажырата білу.  Пирамидалардың шығу тарихымен таныстыру,қызықты мағлұматтармен студенттердің сабаққа деген қызығушылығын ояту.  2. Ұйымшылдыққа , жұп болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене  білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру.  3.Күнделікті адам өмірінде,қоршаған ортада кездесетін ғимараттардың яғни геометриялық фигуралардың ұқсастықтарын ажырата білу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:  1.Студенттерді геометриялық фигуралармен тереңірек таныстыру,қасиеттерін тани білу.  Кеңістіктегі фигураларға сипаттама беру. Пирамида туралы жалпы түсінік беру, анықтамасы,құрылысы.  Кеңістіктегі фигуралардың анықтамасын білу,көлемін табуға үйрету,ерекшеліктерімен ұқсастықтарын ажырата білу.  Пирамидалардың шығу тарихымен таныстыру,қызықты мағлұматтармен студенттердің сабаққа деген қызығушылығын ояту.  2. Ұйымшылдыққа , жұп болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене  білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру.  3.Күнделікті адам өмірінде,қоршаған ортада кездесетін ғимараттардың яғни геометриялық фигуралардың ұқсастықтарын ажырата білу.

Жоспар  1. Ұйымдастыру кезеңі. Бұл кезеңде студенттермен амндасып,түгелдеп,сынып дайындығын қараймыз. Жүрекше

3 слайд
Жоспар  1. Ұйымдастыру кезеңі. Бұл кезеңде студенттермен амндасып,түгелдеп,сынып дайындығын қараймыз. Жүрекшелер арқылы топқа бөлінеміз.Студенттер үш топқа бөлінеді.Бір-бірімізге сәттілік тілеп,сабағымызды бастаймыз.

3 слайд

Жоспар  1. Ұйымдастыру кезеңі. Бұл кезеңде студенттермен амндасып,түгелдеп,сынып дайындығын қараймыз. Жүрекшелер арқылы топқа бөлінеміз.Студенттер үш топқа бөлінеді.Бір-бірімізге сәттілік тілеп,сабағымызды бастаймыз.

Математика пәні ең бірінші студенттердің қызығушылығын туғызуды талап етеді. Математиканы оқып – үйрену есе

4 слайд
Математика пәні ең бірінші студенттердің қызығушылығын туғызуды талап етеді. Математиканы оқып – үйрену есеп шығаруды үйрену үшін ғана емес, кез – келген проблеманы шеше білу, өз қабілетіңізді жетілдіре алу үшін қажет.Сондықтан, «Мен ақша санаймын, өз кірісім мен шығысымды есептей білемін, одан өзге математиканың маған қажеті шамалы» деуге болмайды. Егер олай десеңіз, адам өмірінің мәнін түсінбегеніңізді көрсетесіз, өмір деп отырғаныңыз шын мағынасында өмір емес, жай ғана тіршілік болады. Біз тек сол үшін жаратылмағанбыз, бізге ақыл – сана сол үшін берілмеген. Біз өз өмірімізді мағыналы қылып, барлық жетістіктерге жету үшін табиғатты бүкіл білімді пайдалана білуіміз керек.  Қазақ хандығы туралы.

4 слайд

Математика пәні ең бірінші студенттердің қызығушылығын туғызуды талап етеді. Математиканы оқып – үйрену есеп шығаруды үйрену үшін ғана емес, кез – келген проблеманы шеше білу, өз қабілетіңізді жетілдіре алу үшін қажет.Сондықтан, «Мен ақша санаймын, өз кірісім мен шығысымды есептей білемін, одан өзге математиканың маған қажеті шамалы» деуге болмайды. Егер олай десеңіз, адам өмірінің мәнін түсінбегеніңізді көрсетесіз, өмір деп отырғаныңыз шын мағынасында өмір емес, жай ғана тіршілік болады. Біз тек сол үшін жаратылмағанбыз, бізге ақыл – сана сол үшін берілмеген. Біз өз өмірімізді мағыналы қылып, барлық жетістіктерге жету үшін табиғатты бүкіл білімді пайдалана білуіміз керек.  Қазақ хандығы туралы.

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

Вентилятор әдісі. Алгебра мен геометрия тақырыптарын ажырату. Жеке жұмыс студенттермен.Вентиляторд

8 слайд
Вентилятор әдісі. Алгебра мен геометрия тақырыптарын ажырату. Жеке жұмыс студенттермен.Вентиляторды айналдыру арқылы түскен терминдерді қай пәнге тиісті екенін анықтайды.

8 слайд

Вентилятор әдісі. Алгебра мен геометрия тақырыптарын ажырату. Жеке жұмыс студенттермен.Вентиляторды айналдыру арқылы түскен терминдерді қай пәнге тиісті екенін анықтайды.

Өткен тараулар бойынша сәйкестендіру. Әр топқа топтық тапсырмалар ,жұптық тапсырмалар және жеке тапсырмалар б

9 слайд
Өткен тараулар бойынша сәйкестендіру. Әр топқа топтық тапсырмалар ,жұптық тапсырмалар және жеке тапсырмалар беріледі.

9 слайд

Өткен тараулар бойынша сәйкестендіру. Әр топқа топтық тапсырмалар ,жұптық тапсырмалар және жеке тапсырмалар беріледі.

10 слайд

10 слайд

Жаңа сабақ. Студенттермен бірлесе отырып ашамыз.

11 слайд
Жаңа сабақ. Студенттермен бірлесе отырып ашамыз.

11 слайд

Жаңа сабақ. Студенттермен бірлесе отырып ашамыз.

Конфуций Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең - есімде сақтаймын, өзіме жасатсаң үйренемін.

12 слайд
Конфуций Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең - есімде сақтаймын, өзіме жасатсаң үйренемін.

12 слайд

Конфуций Маған айтып берсең - ұмытып қаламын, көрсетсең - есімде сақтаймын, өзіме жасатсаң үйренемін.

Қағаздан пирамида жасау.

13 слайд
Қағаздан пирамида жасау.

13 слайд

Қағаздан пирамида жасау.

14 слайд

14 слайд

Логикалық есептер 1. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Шешімі: Жанат - ұзын  2.Тер

15 слайд
Логикалық есептер 1. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Шешімі: Жанат - ұзын  2.Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш 3. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама - қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар? Жауабы: 4 мысық 4.Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? Жауабы: үш стакан.  5.Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат – үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1 - Марат, 2 - Асет, 3 - Талғат  6.Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады?  Жауабы: екі сағат. 7. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары 8.  Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы

15 слайд

Логикалық есептер 1. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Шешімі: Жанат - ұзын  2.Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш 3. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама - қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар? Жауабы: 4 мысық 4.Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? Жауабы: үш стакан.  5.Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат – үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1 - Марат, 2 - Асет, 3 - Талғат  6.Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады?  Жауабы: екі сағат. 7. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары 8.  Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы

Қорытынды.Бағалау. Әр ұпайға жинаған студенттердің асықтарын санаймыз. Соған қарай студенттерді бағалаймыз.

16 слайд
Қорытынды.Бағалау. Әр ұпайға жинаған студенттердің асықтарын санаймыз. Соған қарай студенттерді бағалаймыз.

16 слайд

Қорытынды.Бағалау. Әр ұпайға жинаған студенттердің асықтарын санаймыз. Соған қарай студенттерді бағалаймыз.

17 слайд

17 слайд