“Кіші ағаш аттан секіру”

Тақырып бойынша 11 материал табылды

“Кіші ағаш аттан секіру”

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене қимылдарын икемін сақтайды, өзінің және басқаларының қозғалу машықтарын салыстырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Күні: Сыныбы: 4 Мектебі: Мұххамет Хайдар Дулати Сабақтың тақырыбы: “Кіші ағаш аттан секіру”  “Дене шынықытыру” пәні бойын

#1 слайд
Күні: Сыныбы: 4 Мектебі: Мұххамет Хайдар Дулати Сабақтың тақырыбы: “Кіші ағаш аттан секіру”  “Дене шынықытыру” пәні бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасы Мұғалімнің аты-жөні: Сауранбаев Лесқұл

1 слайд

Күні: Сыныбы: 4 Мектебі: Мұххамет Хайдар Дулати Сабақтың тақырыбы: “Кіші ағаш аттан секіру”  “Дене шынықытыру” пәні бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасы Мұғалімнің аты-жөні: Сауранбаев Лесқұл

Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаты: Кіші ағаш аттан секіру 4.1.6.6 Дене қимылдарын икемін сақтайды, өзінің және басқаларының

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаты: Кіші ағаш аттан секіру 4.1.6.6 Дене қимылдарын икемін сақтайды, өзінің және басқаларының қозғалу машықтарын салыстырады.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаты: Кіші ағаш аттан секіру 4.1.6.6 Дене қимылдарын икемін сақтайды, өзінің және басқаларының қозғалу машықтарын салыстырады.

#3 слайд

3 слайд

Белсенді оқу әдістері Оқушылармен пысықтау жаттығуларын жүргіземін, қауіпсіздік ережесімен таныстырамын. Оқушыларға кіші аға

#4 слайд
Белсенді оқу әдістері Оқушылармен пысықтау жаттығуларын жүргіземін, қауіпсіздік ережесімен таныстырамын. Оқушыларға кіші ағаш аттан секірудің ережесін естеріне салу ,секірту . Тақырып бойынша ресурстар мен таныстыру . Екпінмен келіп қолды тіреп секіру. Ұшу бағытын (траекториясын) қадағалау. Жерге түсу тәсілін жетілдіру.

4 слайд

Белсенді оқу әдістері Оқушылармен пысықтау жаттығуларын жүргіземін, қауіпсіздік ережесімен таныстырамын. Оқушыларға кіші ағаш аттан секірудің ережесін естеріне салу ,секірту . Тақырып бойынша ресурстар мен таныстыру . Екпінмен келіп қолды тіреп секіру. Ұшу бағытын (траекториясын) қадағалау. Жерге түсу тәсілін жетілдіру.

Белсенді оқу тәсілдері Ойын түрлері Оқушыларды сапқа тұрғызып ,бір – екіге санау арқылы екі топқа бөлу .Оқушыларға ойын ереж

#5 слайд
Белсенді оқу тәсілдері Ойын түрлері Оқушыларды сапқа тұрғызып ,бір – екіге санау арқылы екі топқа бөлу .Оқушыларға ойын ережесін түсіндіріп ,секіртпемен секіруді ойнату .Қадағалап қарау .Ойын барысында қай топтың ойыншылары көп секірсе сол топтың ойыншылары жеңген болып есептеледі .Ойынға топ мүшелері түгел қатынасуы тиіс .

5 слайд

Белсенді оқу тәсілдері Ойын түрлері Оқушыларды сапқа тұрғызып ,бір – екіге санау арқылы екі топқа бөлу .Оқушыларға ойын ережесін түсіндіріп ,секіртпемен секіруді ойнату .Қадағалап қарау .Ойын барысында қай топтың ойыншылары көп секірсе сол топтың ойыншылары жеңген болып есептеледі .Ойынға топ мүшелері түгел қатынасуы тиіс .

Саралау Оқушыларға еш жарақатсыз жаттығу орындата отырып ептілік қасиеттерін арттыру.  Айналадағы қолданысқа келетін ресур

#6 слайд
Саралау Оқушыларға еш жарақатсыз жаттығу орындата отырып ептілік қасиеттерін арттыру.  Айналадағы қолданысқа келетін ресурстарды қолдана келе, нәтижесін күту.  қатысушылардың физикалық дайындықтарына қарай әлсіздерін бір топ, күштілері екінші топқа бөліп орындату

6 слайд

Саралау Оқушыларға еш жарақатсыз жаттығу орындата отырып ептілік қасиеттерін арттыру.  Айналадағы қолданысқа келетін ресурстарды қолдана келе, нәтижесін күту.  қатысушылардың физикалық дайындықтарына қарай әлсіздерін бір топ, күштілері екінші топқа бөліп орындату

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау  Топ басшылары топтар арасынд бағалау жүргізеді * Критерий арқылы топтарды

#7 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау  Топ басшылары топтар арасынд бағалау жүргізеді * Критерий арқылы топтардың өзара бағалауы жүреді  “Басбармақ” әдісі арқылы бағалаймын

7 слайд

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау  Топ басшылары топтар арасынд бағалау жүргізеді * Критерий арқылы топтардың өзара бағалауы жүреді  “Басбармақ” әдісі арқылы бағалаймын

ҚОРЫТЫНДЫ Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты) 1.Оқушылар ойын кезінде белсенділік танытты . 2.Оқушылар ерк

#8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)   1.Оқушылар ойын кезінде белсенділік танытты . 2.Оқушылар еркін диалогқа түсе білді.   Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?   1.Кіші ағаш аттан секіру кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтауды іс жүзінде көрсету арқылы жүзеге асыру   2.Әдіс тәсілдерді түрлендіру арқылы сабақта қолдану Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?   3.Дене тәрбиесі сабағындағы кіші ағаш аттан секіру барысында қауіпсіздік ережелерін қадағалау 4.Гимнастика тарауындағы еденге жүрелей отырып , алға ,артқа домалау түрлеріннің техникасын үйрену.

8 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)   1.Оқушылар ойын кезінде белсенділік танытты . 2.Оқушылар еркін диалогқа түсе білді.   Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?   1.Кіші ағаш аттан секіру кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтауды іс жүзінде көрсету арқылы жүзеге асыру   2.Әдіс тәсілдерді түрлендіру арқылы сабақта қолдану Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?   3.Дене тәрбиесі сабағындағы кіші ағаш аттан секіру барысында қауіпсіздік ережелерін қадағалау 4.Гимнастика тарауындағы еденге жүрелей отырып , алға ,артқа домалау түрлеріннің техникасын үйрену.

Файл форматы:
pptx
12.02.2018
941
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі