Материалдар / Кіші сыныптарда математика сабақтарында мультимедиа технологияларын қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кіші сыныптарда математика сабақтарында мультимедиа технологияларын қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жас мамандарға және математика мұғалімдеріне. Ашық есік күнінде өткізуге болатын сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2019
613
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Кіші сыныптарда математика сабақтарында мультимедиа технологияларын қолдану» Дайындаған: Успанова Ақмарал Қуанышбайқызы

1 слайд
«Кіші сыныптарда математика сабақтарында мультимедиа технологияларын қолдану» Дайындаған: Успанова Ақмарал Қуанышбайқызы Математика пәні мұғаліміАқтөбе облысы Мұғалжар ауданы Ембі қаласы № 2 мектеп 2009 – 2010 оқу жылы

1 слайд

«Кіші сыныптарда математика сабақтарында мультимедиа технологияларын қолдану» Дайындаған: Успанова Ақмарал Қуанышбайқызы Математика пәні мұғаліміАқтөбе облысы Мұғалжар ауданы Ембі қаласы № 2 мектеп 2009 – 2010 оқу жылы

Жоспары I. Кіріспе 1.1. Мультимедиа – бұл тану құралы II. Негізгі бөлім 2.2. Оқушылардың танымы мультимедиалық

2 слайд
Жоспары I. Кіріспе 1.1. Мультимедиа – бұл тану құралы II. Негізгі бөлім 2.2. Оқушылардың танымы мультимедиалық технологияларды қолдану арқылы 2.3. Мультимедиалық сабақтардың шешетін дидактикалық мәселелері 2.4.Мультимедиалық техлогияларды сабақтарда қолдану әдістемесі. Мысалдар 2.6. Сабақтың үш бірыңғай дидактикалық мақсаты 2.7. Мультимедиалық презентацияларды дайындаудағы кеңестер 2.8. Слайдтарды құрғандағы негізгі талаптар 2.9. Оқу процесінің нәтижелілігін қамтамасыз ету үшін кеңестер III. Қорытынды

2 слайд

Жоспары I. Кіріспе 1.1. Мультимедиа – бұл тану құралы II. Негізгі бөлім 2.2. Оқушылардың танымы мультимедиалық технологияларды қолдану арқылы 2.3. Мультимедиалық сабақтардың шешетін дидактикалық мәселелері 2.4.Мультимедиалық техлогияларды сабақтарда қолдану әдістемесі. Мысалдар 2.6. Сабақтың үш бірыңғай дидактикалық мақсаты 2.7. Мультимедиалық презентацияларды дайындаудағы кеңестер 2.8. Слайдтарды құрғандағы негізгі талаптар 2.9. Оқу процесінің нәтижелілігін қамтамасыз ету үшін кеңестер III. Қорытынды

“ Бала табиғаты көрнекілікті жақсы көреді” К.Д. Ушинский

3 слайд
“ Бала табиғаты көрнекілікті жақсы көреді” К.Д. Ушинский

3 слайд

“ Бала табиғаты көрнекілікті жақсы көреді” К.Д. Ушинский

Математика пәні соншалықты қиын да күрделі болғандықтан, оны қызығырақ қылу мүмкіндіктерін жібермеу керек. Б. Паскаль

4 слайд
Математика пәні соншалықты қиын да күрделі болғандықтан, оны қызығырақ қылу мүмкіндіктерін жібермеу керек. Б. Паскаль

4 слайд

Математика пәні соншалықты қиын да күрделі болғандықтан, оны қызығырақ қылу мүмкіндіктерін жібермеу керек. Б. Паскаль

Мультимедиа – бұл әр түрлі сабақтардағы таным құралы Мультимедиа дәлел, коммуникативті қабілеттер, дағдылануға, нақты білі

5 слайд
Мультимедиа – бұл әр түрлі сабақтардағы таным құралы Мультимедиа дәлел, коммуникативті қабілеттер, дағдылануға, нақты білімді жинақтауға және де ақпараттық сауаттылықтың дамуына ықпал етеді. Мультимедиа сонымен қатар этикалық компонент енгізеді – компьютерлік технология ешқашан оқушылар арасындағы байланысты алмастыра алмайды. Ол тек оқушылардың бірігіп жаңа нарселерге ұмтылу потенциалдарын қолдап отырады және оқушылар пәнді оқу барысында өз сыныптастарымен немесе мұғаліммен оқылатын материал жайында диалогқа қатысуында, әр түрлі оқу ситуацияларында қолдануға тиімді.

5 слайд

Мультимедиа – бұл әр түрлі сабақтардағы таным құралы Мультимедиа дәлел, коммуникативті қабілеттер, дағдылануға, нақты білімді жинақтауға және де ақпараттық сауаттылықтың дамуына ықпал етеді. Мультимедиа сонымен қатар этикалық компонент енгізеді – компьютерлік технология ешқашан оқушылар арасындағы байланысты алмастыра алмайды. Ол тек оқушылардың бірігіп жаңа нарселерге ұмтылу потенциалдарын қолдап отырады және оқушылар пәнді оқу барысында өз сыныптастарымен немесе мұғаліммен оқылатын материал жайында диалогқа қатысуында, әр түрлі оқу ситуацияларында қолдануға тиімді.

 Оқу процесінде көрнекі құралдарды ақылдылықпен қолдану оқушының байқағыштығының, назарының, сөйлеу мәнерінің, ойлауының

6 слайд
 Оқу процесінде көрнекі құралдарды ақылдылықпен қолдану оқушының байқағыштығының, назарының, сөйлеу мәнерінің, ойлауының дамуында маңызды рөл атқарады.  Материалдың көрнекілікті болуы оның меңгерілуін арттырады, өйткені оқушының қабылдауының барлық каналдары қатысады – көру, механикалық, есту және эмоциалдық .

6 слайд

 Оқу процесінде көрнекі құралдарды ақылдылықпен қолдану оқушының байқағыштығының, назарының, сөйлеу мәнерінің, ойлауының дамуында маңызды рөл атқарады.  Материалдың көрнекілікті болуы оның меңгерілуін арттырады, өйткені оқушының қабылдауының барлық каналдары қатысады – көру, механикалық, есту және эмоциалдық .

 Бұл технологияны түсіндіру– иллюстрациялық әдіс ретінде қарастыруға болады, оның тағайындалуының негізі оқушылард

7 слайд
 Бұл технологияны түсіндіру– иллюстрациялық әдіс ретінде қарастыруға болады, оның тағайындалуының негізі оқушылардың ақпаратты меңгеруін көру жадысы арқылы күшейту. Белгілі, көп адам естігенінің 5% - ын және көргенінің 20%- ын есте сақтайды екен. Ал аудио- және видеоақпараттарды бірмезгілде қолдану есте сақтауды 40-50%- ға дейін көбейтеді екен. Қандай да бір материалды меңгеруге жұмсалатын уақыттың үнемдеуі бұл жағдайда шамамен 30%- ды құрайды, ал алынған білім есте ұзағырақ сақталады.  Сабақта мультимедиалық технологияларды қолдану сабақ құрылымын өзгертпейді. Оның бұрынғы барлық сатылары сақталады, тек оның уақыттық сипаттамалары ғана өзгереді.

7 слайд

 Бұл технологияны түсіндіру– иллюстрациялық әдіс ретінде қарастыруға болады, оның тағайындалуының негізі оқушылардың ақпаратты меңгеруін көру жадысы арқылы күшейту. Белгілі, көп адам естігенінің 5% - ын және көргенінің 20%- ын есте сақтайды екен. Ал аудио- және видеоақпараттарды бірмезгілде қолдану есте сақтауды 40-50%- ға дейін көбейтеді екен. Қандай да бір материалды меңгеруге жұмсалатын уақыттың үнемдеуі бұл жағдайда шамамен 30%- ды құрайды, ал алынған білім есте ұзағырақ сақталады.  Сабақта мультимедиалық технологияларды қолдану сабақ құрылымын өзгертпейді. Оның бұрынғы барлық сатылары сақталады, тек оның уақыттық сипаттамалары ғана өзгереді.

Мультимедиалық сабақтар мынадай дидактикалық мәселелерді шешуге көмектеседі:  Пән бойынша негізгі білімді меңгеру;  Меңге

8 слайд
Мультимедиалық сабақтар мынадай дидактикалық мәселелерді шешуге көмектеседі:  Пән бойынша негізгі білімді меңгеру;  Меңгерілген білімді жүйелеу;  Өзін- өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру;  Жалпы оқуға деген, соның ішінде қандай да бір пәнге деген қызығушылығын, дәләлдемелілігін қалыптастыру;  Оқу материалымен өз бетімен жұмыс жасауға оқу- әдістемелік көмек көрсету.

8 слайд

Мультимедиалық сабақтар мынадай дидактикалық мәселелерді шешуге көмектеседі:  Пән бойынша негізгі білімді меңгеру;  Меңгерілген білімді жүйелеу;  Өзін- өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру;  Жалпы оқуға деген, соның ішінде қандай да бір пәнге деген қызығушылығын, дәләлдемелілігін қалыптастыру;  Оқу материалымен өз бетімен жұмыс жасауға оқу- әдістемелік көмек көрсету.

Мультимедиалық технологияларды Мультимедиалық технологияларды қолдануға болады:қолдануға болады:  Тақырыпты хабарлауға

9 слайд
Мультимедиалық технологияларды Мультимедиалық технологияларды қолдануға болады:қолдануға болады:  Тақырыпты хабарлауға Сабақтың тақырыбы слайдта көрсетіледі, онда қысқаша түрде анықталатын сұрақтар келтіріледі.  Мұғалімнің түсіндіруін жалғастыруға Жаңа тақырыпты түсіндіруде, мысалға, қысқаша текст, формулалар, схема, сызбалар, суреттер, видео фрагменттер қолдануға болады.  Білімдерін бақылау үшін Мысалы тест алғанда оны экранға шығарып, окушылар жауабын дәптерлеріне жазғаннан соң, жауабын да гиперсілтеме арқылы немесе анимация арқылы экранға шығарып, оқушылардың өз - өздерін тексеріп, өздеріне баға беруге мүмкіндік береді.  Сабақтың сергіту бөлімінде Мысалы, математика тарихынан мәлімет келтіру, логикалық есептер қою, ойын есептер қоюда қолдану тиімді.

9 слайд

Мультимедиалық технологияларды Мультимедиалық технологияларды қолдануға болады:қолдануға болады:  Тақырыпты хабарлауға Сабақтың тақырыбы слайдта көрсетіледі, онда қысқаша түрде анықталатын сұрақтар келтіріледі.  Мұғалімнің түсіндіруін жалғастыруға Жаңа тақырыпты түсіндіруде, мысалға, қысқаша текст, формулалар, схема, сызбалар, суреттер, видео фрагменттер қолдануға болады.  Білімдерін бақылау үшін Мысалы тест алғанда оны экранға шығарып, окушылар жауабын дәптерлеріне жазғаннан соң, жауабын да гиперсілтеме арқылы немесе анимация арқылы экранға шығарып, оқушылардың өз - өздерін тексеріп, өздеріне баға беруге мүмкіндік береді.  Сабақтың сергіту бөлімінде Мысалы, математика тарихынан мәлімет келтіру, логикалық есептер қою, ойын есептер қоюда қолдану тиімді.

Мультимедиалық презентация сабақтың үшбірыңғай дидактикалық мақсатына сәйкес келеді:  Білімділік аспектісі: оқушыларды

10 слайд
Мультимедиалық презентация сабақтың үшбірыңғай дидактикалық мақсатына сәйкес келеді:  Білімділік аспектісі: оқушылардың оқу материалын түсіну, оқу обьектілерінің арасындағы байланыс және қатынастарды ұғынуы. • Дамытушылық аспектісі: оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру, жалпылау, анализдеу, салыстыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.  Тәрбиелік аспектісі: ғылыми дүниетанымын тәрбиелеу, өзіндік және топтық жұмысты ұйымдастыра алуды қалыптастыру, өзара жәрдем және жолдастық қатынастарға тәрбиелеу.

10 слайд

Мультимедиалық презентация сабақтың үшбірыңғай дидактикалық мақсатына сәйкес келеді:  Білімділік аспектісі: оқушылардың оқу материалын түсіну, оқу обьектілерінің арасындағы байланыс және қатынастарды ұғынуы. • Дамытушылық аспектісі: оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру, жалпылау, анализдеу, салыстыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.  Тәрбиелік аспектісі: ғылыми дүниетанымын тәрбиелеу, өзіндік және топтық жұмысты ұйымдастыра алуды қалыптастыру, өзара жәрдем және жолдастық қатынастарға тәрбиелеу.

Мультимедиалық презентацияларды дайындаудағы нұсқаулықтар, кеңестер: Презентацияларды дайындау сатысында келесі жайттарды

11 слайд
Мультимедиалық презентацияларды дайындаудағы нұсқаулықтар, кеңестер: Презентацияларды дайындау сатысында келесі жайттарды ескерген жөн:  Сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктерін.  Оқытудың мақсаттары мен нәтижелерін.  Танымдық кеңістіктің құрылымын.  Оқушылардың орнын.  Нақты сабаққа арналған нақты есептерді шешу үшін тиімдірек компьютерлік технологияны таңдауды.  Оқу материалын жабдықтаудың түрлі- түстілігін.

11 слайд

Мультимедиалық презентацияларды дайындаудағы нұсқаулықтар, кеңестер: Презентацияларды дайындау сатысында келесі жайттарды ескерген жөн:  Сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктерін.  Оқытудың мақсаттары мен нәтижелерін.  Танымдық кеңістіктің құрылымын.  Оқушылардың орнын.  Нақты сабаққа арналған нақты есептерді шешу үшін тиімдірек компьютерлік технологияны таңдауды.  Оқу материалын жабдықтаудың түрлі- түстілігін.

Слайдтарды құрғанда негізгі Слайдтарды құрғанда негізгі талаптар ретін қолдану керек:талаптар ретін қолдану керек:  Слайдта

12 слайд
Слайдтарды құрғанда негізгі Слайдтарды құрғанда негізгі талаптар ретін қолдану керек:талаптар ретін қолдану керек:  Слайдта минимальды түрде сөздер азырақсөздер азырақ болу қажет.  Жазулар мен тақырыптар үшін анық ірі шрифтанық ірі шрифт қолдану қажет, жай мәтінді қолдануды шектеу керек.  Слайдқа оқушылар дәптерлеріне жазып алатындай етіп сөйлемдерді, анықтамаларды, ұғымдардысөйлемдерді, анықтамаларды, ұғымдарды шығарған жөн. Және бұны оқушылар тақтадан дауыстап оқыса, естерінде сақталады.  Әріп, сан, белгілердің өлшемдері соңғы партадағы оқушыға анық анық көрінуі тиіскөрінуі тиіс .  Фонның, әріптің, сызықтардың түсі түсі байсалды, көзге кері әсерін тигізбейтіндей, шаршатпайтындай болуы тиіс.  Сызбалар, суреттерСызбалар, суреттер және басқа иллюстрациялық материалдар, мүмкіндігінше, экранды толық қамтуыэкранды толық қамтуы қажет.  Слайдтарда, бірақ, көру ақпараттарын тым асыра қолданбаған тым асыра қолданбаған жөн.жөн.  Бір слайдты қарауға жеткілікті уақыт бөлген дұрысуақыт бөлген дұрыс , өйткені оқушылар назарларын экрандағы мәліметке бекітіп, соңғы нәтижені қорытып жұмыс дәптерлеріне жазып алуы тиіс.  Слайдтарда дыбысты қолданудыбысты қолдану көңілді басқаға аудармайтындай болу керек.

12 слайд

Слайдтарды құрғанда негізгі Слайдтарды құрғанда негізгі талаптар ретін қолдану керек:талаптар ретін қолдану керек:  Слайдта минимальды түрде сөздер азырақсөздер азырақ болу қажет.  Жазулар мен тақырыптар үшін анық ірі шрифтанық ірі шрифт қолдану қажет, жай мәтінді қолдануды шектеу керек.  Слайдқа оқушылар дәптерлеріне жазып алатындай етіп сөйлемдерді, анықтамаларды, ұғымдардысөйлемдерді, анықтамаларды, ұғымдарды шығарған жөн. Және бұны оқушылар тақтадан дауыстап оқыса, естерінде сақталады.  Әріп, сан, белгілердің өлшемдері соңғы партадағы оқушыға анық анық көрінуі тиіскөрінуі тиіс .  Фонның, әріптің, сызықтардың түсі түсі байсалды, көзге кері әсерін тигізбейтіндей, шаршатпайтындай болуы тиіс.  Сызбалар, суреттерСызбалар, суреттер және басқа иллюстрациялық материалдар, мүмкіндігінше, экранды толық қамтуыэкранды толық қамтуы қажет.  Слайдтарда, бірақ, көру ақпараттарын тым асыра қолданбаған тым асыра қолданбаған жөн.жөн.  Бір слайдты қарауға жеткілікті уақыт бөлген дұрысуақыт бөлген дұрыс , өйткені оқушылар назарларын экрандағы мәліметке бекітіп, соңғы нәтижені қорытып жұмыс дәптерлеріне жазып алуы тиіс.  Слайдтарда дыбысты қолданудыбысты қолдану көңілді басқаға аудармайтындай болу керек.

Оқу процесінің нәтижелілігін қамтамасыз ету үшін:  Бірқалыптылықтан қашып, оқушылардың жұмыс жасау ретін деңгейіне байланы

13 слайд
Оқу процесінің нәтижелілігін қамтамасыз ету үшін:  Бірқалыптылықтан қашып, оқушылардың жұмыс жасау ретін деңгейіне байланысты ескеру керек: тану, елестету, қолдану;  Баланың ойлау қабілеттеріне бағытталу, яғни байқағыштығы, ассоциативтілігі, салыстыруы, бастысын анықтауы, жалпылауы, елестетуі және т.б.  Баланың есте сақтау факторын ескеру (жедел, аз уақытта және ұзақ уақытта).

13 слайд

Оқу процесінің нәтижелілігін қамтамасыз ету үшін:  Бірқалыптылықтан қашып, оқушылардың жұмыс жасау ретін деңгейіне байланысты ескеру керек: тану, елестету, қолдану;  Баланың ойлау қабілеттеріне бағытталу, яғни байқағыштығы, ассоциативтілігі, салыстыруы, бастысын анықтауы, жалпылауы, елестетуі және т.б.  Баланың есте сақтау факторын ескеру (жедел, аз уақытта және ұзақ уақытта).

Қорытынды  Сабақты түсіндіруге арналған презентация мұғалімге тақтада жазбалар жасамай, уақытын үнемдеуге, сол арқылы с

14 слайд
Қорытынды  Сабақты түсіндіруге арналған презентация мұғалімге тақтада жазбалар жасамай, уақытын үнемдеуге, сол арқылы сабақты бекітуге көбірек уақыт қалуына мүмкіндік береді.  Оқушының сабаққа қызығушылығын арттырады, сол арқылы білім алудың нәтижелілігін арттырады.

14 слайд

Қорытынды  Сабақты түсіндіруге арналған презентация мұғалімге тақтада жазбалар жасамай, уақытын үнемдеуге, сол арқылы сабақты бекітуге көбірек уақыт қалуына мүмкіндік береді.  Оқушының сабаққа қызығушылығын арттырады, сол арқылы білім алудың нәтижелілігін арттырады.

Назарларыңызға рахмет!

15 слайд
Назарларыңызға рахмет!

15 слайд

Назарларыңызға рахмет!

§§ 28. Жай бөлшектерді бөлу28. Жай бөлшектерді бөлу  Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу  Аралас сандарды бөлу  Натурал санды б

16 слайд
§§ 28. Жай бөлшектерді бөлу28. Жай бөлшектерді бөлу  Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу  Аралас сандарды бөлу  Натурал санды бөлшекке бөлу

16 слайд

§§ 28. Жай бөлшектерді бөлу28. Жай бөлшектерді бөлу  Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу  Аралас сандарды бөлу  Натурал санды бөлшекке бөлу

§§ 5.5. ФормулаларФормулалар Тік бұрыштың периметрі P=2a+2b Тік төртбұрыштың ауданы S=ab Тік төрбұрыштың көлемі V=a

17 слайд
§§ 5.5. ФормулаларФормулалар Тік бұрыштың периметрі P=2a+2b Тік төртбұрыштың ауданы S=ab Тік төрбұрыштың көлемі V=abc

17 слайд

§§ 5.5. ФормулаларФормулалар Тік бұрыштың периметрі P=2a+2b Тік төртбұрыштың ауданы S=ab Тік төрбұрыштың көлемі V=abc

a bc 12 85 3 4 76

18 слайд
a bc 12 85 3 4 76

18 слайд

a bc 12 85 3 4 76

Тест тапсырмалары: 1) А) Ә) Б) В) 2) А)

19 слайд
Тест тапсырмалары: 1) А) Ә) Б) В) 2) А) Ә) Б) В) 3) А) Ә) Б) В) 4) А) Ә) Б) В) 5) А) Ә) Б) В)13 5 13 3 13 6   ; 13 7 ; 13 5 ; 1 . 13 8 4 3 6 5  ; 1 ; 12 1 ; 12 9 . 24 15 3 2 1 9 5 2 27 4 5   ; 27 3 5 ; 27 7 6 ; 27 1 6 . 27 13 5 46 5 23  ; 2 1 2 ; 4 3 ; 3 1 2 . 2 1 1 32 45 : 36 25 ; 12 5 ; 32 11 2 ; 81 40 . 107 100

19 слайд

Тест тапсырмалары: 1) А) Ә) Б) В) 2) А) Ә) Б) В) 3) А) Ә) Б) В) 4) А) Ә) Б) В) 5) А) Ә) Б) В)13 5 13 3 13 6   ; 13 7 ; 13 5 ; 1 . 13 8 4 3 6 5  ; 1 ; 12 1 ; 12 9 . 24 15 3 2 1 9 5 2 27 4 5   ; 27 3 5 ; 27 7 6 ; 27 1 6 . 27 13 5 46 5 23  ; 2 1 2 ; 4 3 ; 3 1 2 . 2 1 1 32 45 : 36 25 ; 12 5 ; 32 11 2 ; 81 40 . 107 100