Материалдар / коучинг: Жаңа әдіс тәсілдер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

коучинг: Жаңа әдіс тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
коучинг жоспары. Жаңа әдіс тәсілдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
352
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Коучинг тақырыбы: “ Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер”

1 слайд
Коучинг тақырыбы: “ Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер”

• «Маған айтып берсең - ұмытып қалармын • Көрсетіп берсең –есте сақтармын • Өзіме жасатсаң – үйреніп алармын»

2 слайд
• «Маған айтып берсең - ұмытып қалармын • Көрсетіп берсең –есте сақтармын • Өзіме жасатсаң – үйреніп алармын» Конфуций

Коучинг мақсаты: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдермен таныстыру. Күтілетін нәтиже: • Бала бойында сенімділік пай

3 слайд
Коучинг мақсаты: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдермен таныстыру. Күтілетін нәтиже: • Бала бойында сенімділік пайда болады. • Ізденуге ұмтылады. • Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі. • Мұғалім тек бағыт береді. • Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді.

Педагогикалық үрдістің негізгі құрылымдары • Мақсаттары – не үшін оқу керек (оқу); • Мазмұны – нені оқу керек (оқу); •

4 слайд
Педагогикалық үрдістің негізгі құрылымдары • Мақсаттары – не үшін оқу керек (оқу); • Мазмұны – нені оқу керек (оқу); • Әдістері мен құралдары – қалай оқу керек (оқу).

«Елді түзетуді бала оқыту ісін түзетуден бастау керек» Ахмет Байтұрсынов

5 слайд
«Елді түзетуді бала оқыту ісін түзетуден бастау керек» Ахмет Байтұрсынов Кез-келген ғылымның кілті сұрақ белгісі болып табылады. Оноре де Бальзак

• Жұмыста жанатын болсаң, бұл жұмысқа ұнайды. • Кімде ешқандай жауапкершілік болмаса, тербеледі де тұрады. • Егер жұмысты б

6 слайд
• Жұмыста жанатын болсаң, бұл жұмысқа ұнайды. • Кімде ешқандай жауапкершілік болмаса, тербеледі де тұрады. • Егер жұмысты бар жаныңмен жақсы көрсең, сол кезде ғана өмір сүресің. • Егер жұмыс сізді бақытты етеді деп ойласаңыз, сіз дұрыс ойлайсыз. • Адамның таңдауы бар: жұмысын сүю немесе күндізгі теледидар бағдарламаларын сую. • Жұмыста ақша таппайды. Жұмыста өмір сүреді. • Құштарлықсыз жұмыс жанның әжімденуімен тең. • Барлық уақыт пен халықтың жақсы емшісі – жұмыстан қанағат алу. • Адамды тығырыққа тіремейтін өмір, өмір деп айтуға тұрмайды. • Еріншек ешқашан жеңіске жетпейді, ол ерінеді. • Ұстаным лазер сәулесі тәрізді. Ұстанымсыз адам сөніп жатқан шоқ тәрізді.

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының әдістері

7 слайд
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының әдістері

8 слайд

Фишбоун - «балы қ қаңқасы »

9 слайд
Фишбоун - «балы қ қаңқасы »

10 слайд

11 слайд

“ Аялдама” әдісі 1. Біз дайындаған түлек қазіргі әлеуметтік сұранысқа қаншалықты лайықты? 2. Ашиды жаның, қайнайды қаның не м

12 слайд
“ Аялдама” әдісі 1. Біз дайындаған түлек қазіргі әлеуметтік сұранысқа қаншалықты лайықты? 2. Ашиды жаның, қайнайды қаның не мәселеге? 3. “ Жамандар жақсымын деп айқайлайды, Жақсылар жақсымын деп айта алмайды” деген сөзді қалай түсінесіз? 4. Жаңа әдіс-тәсілдердің тиімділігі неде деп ойлайсыз? 5. Мектептің білім сапасын көтеру үшін не істеу керек деп ойлайсыз?

13 слайд

“ Т” кестесі Америка материгі Не әкелді, не алмасты? Жаңа әлем Ескі әлем Құлдар әкелінді. Қызанақ Құл иеленуші

14 слайд
“ Т” кестесі Америка материгі Не әкелді, не алмасты? Жаңа әлем Ескі әлем Құлдар әкелінді. Қызанақ Құл иеленушілік пайда болды . Картоп Үндістер қырылды. Ащы бұрыш Инктер империясы жойылды. Жүгері Жұқпалы аурулар пайда болды. Қарбыз

“ Инсерт” н/е түртіп алу әдісі “ v ” білемін “ +” жаңа мәлімет “ -” білмеймін “ ?” сұрақ туды

15 слайд
“ Инсерт” н/е түртіп алу әдісі “ v ” білемін “ +” жаңа мәлімет “ -” білмеймін “ ?” сұрақ туды

“ Инсерт” әдісі • Оқушыға оқу, тақырыппен танысу барысында V – “білемін”, ― - “мен үшін түсініксіз”, + - “мен үшін жаңа ақпар

16 слайд
“ Инсерт” әдісі • Оқушыға оқу, тақырыппен танысу барысында V – “білемін”, ― - “мен үшін түсініксіз”, + - “мен үшін жаңа ақпарат”, ? – “мені таң қалдырады” белгілерін қойып отырып оқу тапсырылады. INSERT – оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды құрал. Бір әңгіменің соңына тез жету, оқығанды есте сақтау, мәнін жете түсіну – күрделі жұмыс. Сондықтан да, оқушылар арасында оқуға жеңіл- желпі қарау салдарынан түсіне алмау, өмірмен ұштастыра алмау жиі кездеседі. Мағынаны түсінуді жоғарыдағыдай ұйымдастыру – аталған кемшіліктерді болдырмаудың бірден-бір кепілі. • Үйретушілер білетіндерін анықтап, білмейтіндерін белгілеп сұрауға әзірленеді. Бұл әрекет арқылы жаңаны түсіну үшін бұрынғы білім арасында көпірлер құрастыруға, яғни байланыстар құруға дағдыландырады. Сурет арқылы бейнелесек: Бұрынғы білетін нәрсе Жаңа ақпарат

17 слайд

Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Бөліктің оң жағына Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады Сол жағына Сол ә

18 слайд
Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Бөліктің оң жағына Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады Сол жағына Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)

“ Алты қалпақ” әдісі

19 слайд
“ Алты қалпақ” әдісі

20 слайд

21 слайд

Алты ойлау қалпағы • Алты ойлау қалпағын Эдвард де Боно әзірлеген , ол әртүрлі шешімдердің ішінен шоғырландырылған ойды же

22 слайд
Алты ойлау қалпағы • Алты ойлау қалпағын Эдвард де Боно әзірлеген , ол әртүрлі шешімдердің ішінен шоғырландырылған ойды жеделдететін қосарлас ойлау үдерісін көрсетеді. • Ақ қалпақ белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады. • Сары қалпақ айқындылық пен өмірге сеніммен қарауды бейнелейді. Бұл қалпақпен сіз идеяның жағымды жақтарын зерделейсіз және өз назарыңызды, күш-жігеріңізді оның жетістіктері мен жақсылықтарын іздеуге жұмсайсыз. • Қара қалпақ бұл – «әзәзілдің қорғаушысы» немесе неліктен кейбір тетіктер дұрыс істемейді. • Қызыл қалпақ сезімді, болжамды және ішкі түйсікті білдіреді. • Жасыл қалпақ креативтілікке, мүмкіндіктерге, баламаға және жаңа идеяларға бағытталады. • Көк қалпақ ойлау үдерісін басқарады. Бұл бақылаушы тетік, ол барлық алты қалпақтың бағыттарын бақылауға кепілдік береді.

“ Галереяға саяхат” (бірігіп сурет салып, қорғау) “ Менің қиялымдағы 12 жылдық мектеп”

23 слайд
“ Галереяға саяхат” (бірігіп сурет салып, қорғау) “ Менің қиялымдағы 12 жылдық мектеп”