Коучинг. Оқушылардың шығармашылығын арттыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқушылардың шығармашылығын арттыру
Әр бала – болашақ данышпан,
Әр бала – зерттелмеген құпия . Қолынан келетін , істеуге тиісті ісін
істей алатын адамды бақытты, әрі
тамаша адам деуге болады
Леонардо да Винчи
1 слайд
Оқушылардың шығармашылығын арттыру Әр бала – болашақ данышпан, Әр бала – зерттелмеген құпия . Қолынан келетін , істеуге тиісті ісін істей алатын адамды бақытты, әрі тамаша адам деуге болады Леонардо да Винчи
2 слайд
Мақсаты: Жеке тұлғаны дамытудағы
толыққанды, парасатты, дені сау, ұлттық сана
сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік,
мәдениетті, ар ожданы мол, еңбекқор, іскер
азаматтың бейнесін қалыптастыру, ұлттың
тілін, мәдениетін, өнерін, тарихын, әдет -
ғұрпын, салт - санасын, дәстүрін оқушылар
санасына сіңіріп, жас ұрпаққа лайықты тәрбие
беру, олардың бойына имандылық пен ізгілік
қасиеттерін дарыту.
2 слайд
Мақсаты: Жеке тұлғаны дамытудағы толыққанды, парасатты, дені сау, ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, ар ожданы мол, еңбекқор, іскер азаматтың бейнесін қалыптастыру, ұлттың тілін, мәдениетін, өнерін, тарихын, әдет - ғұрпын, салт - санасын, дәстүрін оқушылар санасына сіңіріп, жас ұрпаққа лайықты тәрбие беру, олардың бойына имандылық пен ізгілік қасиеттерін дарыту.
3 слайд
•
Шығармашылық туралы мынадай анықтама бар:
«Шығармашылық – бұл ерекше тұрғыдағы жасампаздық,
жаңадан жасалған нәрсе, бұрынғы нәрселердің механикалық
қайталануы емес, өзінің сонылығымен ерекшеленеді».
•
Шығармашылық – алынған ақпаратты түрлендіріп, жиі
тапқырлық таныту, бірегей ойларды қорыта білу, оралымды
және көп нұсқалы ойлау қабілеттері, зерттеушілік белсенділігі.
•
Шығармашылық бағыттағы іс — әрекеттің негізгісі –
шығармашылық ойлау. Себебі оқушы «ойша» әрекеттене
отырып, нәтижесінде не алатынын көзіне елестете алады.
•
Психологиялық зерттеулерге қарағанда оқушылардың «ойша»
әрекеттену қабілеті үздіксіз дамиды. Сондықтан өз іс —
әрекетіне қадам жасаған сайын оның шығармашылығы арта
түседі.
3 слайд
• Шығармашылық туралы мынадай анықтама бар: «Шығармашылық – бұл ерекше тұрғыдағы жасампаздық, жаңадан жасалған нәрсе, бұрынғы нәрселердің механикалық қайталануы емес, өзінің сонылығымен ерекшеленеді». • Шығармашылық – алынған ақпаратты түрлендіріп, жиі тапқырлық таныту, бірегей ойларды қорыта білу, оралымды және көп нұсқалы ойлау қабілеттері, зерттеушілік белсенділігі. • Шығармашылық бағыттағы іс — әрекеттің негізгісі – шығармашылық ойлау. Себебі оқушы «ойша» әрекеттене отырып, нәтижесінде не алатынын көзіне елестете алады. • Психологиялық зерттеулерге қарағанда оқушылардың «ойша» әрекеттену қабілеті үздіксіз дамиды. Сондықтан өз іс — әрекетіне қадам жасаған сайын оның шығармашылығы арта түседі.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Тапсырма «Диалог-ертегі»
Шарты: мұғалім не оқушы ойдан шығарып, кез
келген бір әңгіме-ертегіні бастап кетеді. Ал
қалған оқушылар басталған әңгіме-ертегіні
бір-бір сөйлемнен ары қарай жалғастырады.
Мысалы, былай бастайды: «Ертеде бір байдың
ерке ұлы болыпты…» 1-оқушы: «Сол ұлы
көгалда көбелек қуып жүріп, адасып кетіпті…»
десе, 2-оқушы: «Қарны ашып, іші шұрқырап
келе жатса, алдынан бір ешкі кезігіпті…» —
міне осылай ертегі жалғаса береді. Ең соңғы
оқушы ертегіні ұшқыр шешіммен аяқтауы тиіс.
5 слайд
Тапсырма «Диалог-ертегі» Шарты: мұғалім не оқушы ойдан шығарып, кез келген бір әңгіме-ертегіні бастап кетеді. Ал қалған оқушылар басталған әңгіме-ертегіні бір-бір сөйлемнен ары қарай жалғастырады. Мысалы, былай бастайды: «Ертеде бір байдың ерке ұлы болыпты…» 1-оқушы: «Сол ұлы көгалда көбелек қуып жүріп, адасып кетіпті…» десе, 2-оқушы: «Қарны ашып, іші шұрқырап келе жатса, алдынан бір ешкі кезігіпті…» — міне осылай ертегі жалғаса береді. Ең соңғы оқушы ертегіні ұшқыр шешіммен аяқтауы тиіс.
6 слайд
«Соңғы алма» сюжетті суреті
бойынша әңгіме құрастыру
Мұрат бақтың ішімен келе жатып,
ағашта қалып қойған бір жалғыз
алманы көріп қалды… Ары қарай не
болуы мүмкін? Оны өздерің аяқтап
жазыңдар»,
6 слайд
«Соңғы алма» сюжетті суреті бойынша әңгіме құрастыру Мұрат бақтың ішімен келе жатып, ағашта қалып қойған бір жалғыз алманы көріп қалды… Ары қарай не болуы мүмкін? Оны өздерің аяқтап жазыңдар»,
7 слайд
Тапсырма «Образға кіру»
Жансыз заттардың, өсімдіктердің, жануарлардың орындарында өздері
қандай күй кешетіні, қандай қызмет атқаратынын сезіну. Мен-Гүлмін.
(Қасықпын, Шыршамын, Бағдаршаммын, Доппын) деген әр түрлі
тақырыптарда әңгіме жазғызу. 1 оқушының әңгімесі: Мен-Гүлмін. Мен
жерде өсемін. Маған ауа, су, жылу, жарық, қорек қажет. Мен адамдарға
қуаныш сыйлаймын. Адамдар мені аналарына, мұғалімдеріне бақыт,
қуаныш әкелсін деп сыйлайды. Мені адамдар төрге қояды. Мен әр
түрлімін. Менің иісім хош, жақсы. Мені адамдар жақсы көреді. Мен
ешкімге жамандық істемеймін. Осы арқылы оқушылардың ой-өрісі
кеңейтіліп, тілдері дамиды.
7 слайд
Тапсырма «Образға кіру» Жансыз заттардың, өсімдіктердің, жануарлардың орындарында өздері қандай күй кешетіні, қандай қызмет атқаратынын сезіну. Мен-Гүлмін. (Қасықпын, Шыршамын, Бағдаршаммын, Доппын) деген әр түрлі тақырыптарда әңгіме жазғызу. 1 оқушының әңгімесі: Мен-Гүлмін. Мен жерде өсемін. Маған ауа, су, жылу, жарық, қорек қажет. Мен адамдарға қуаныш сыйлаймын. Адамдар мені аналарына, мұғалімдеріне бақыт, қуаныш әкелсін деп сыйлайды. Мені адамдар төрге қояды. Мен әр түрлімін. Менің иісім хош, жақсы. Мені адамдар жақсы көреді. Мен ешкімге жамандық істемеймін. Осы арқылы оқушылардың ой-өрісі кеңейтіліп, тілдері дамиды.
8 слайд
!
8 слайд
!
9 слайд
9 слайд