Коучинг презентация
Коучинг презентация

#1 слайд
Коучинг
Өзін-өзі бағалау
16.08.2017
САБАҚ № 2
1 слайд
Коучинг Өзін-өзі бағалау 16.08.2017 САБАҚ № 2
#2 слайд
2 слайд
#3 слайд
3 слайд
#4 слайд
Оқушы жетістігін нақты бағалау мәселесі - білім беру жүйесіндегі өзекті
мәселелердің бірі. Көптеген жылдар бойы оқушы жетістігі басқа оқушы
жетістігімен салыстырмалы түрде бағаланып келді. Бұл жағдайда білім алуға
деген қызығушылықты жоғарылатуға мүмкіндік жасайтын бағалаудың нақты
критерийлері, мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс болмады.
Көптеген мектептерде төрт баллдық жүйеге негізделген бағалаудың дәстүрлі
жүйесі сақталып келеді: 2 («қанағаттанарлықсыз»), 3 («қанағаттанарлық»), 4
(«жақсы») 5 («өте жақсы»). Теория жүзінде 1 (бірлік) баллы бар болғанымен,
тәжірибе жүзінде тіпті қолданылмайды. Баға әр уақытта субъективті. Осыған
орай, мұғалім талассыз бедел мен ақиқат иесі болып табылмақ. Алайда бұл іс
жүзінде шындыққа сай келе бермейді. Бес баллдық бағалау шкаласы басқа да
таза нормативтік бағалау құралы сияқты дәлдігі жетіспейтін құрал ретінде
ұсынылатындығы күмән туғызбайды. Халықаралық бакалавриат
мектептеріндегі бағалаудың басты функциясы білім алу ағымының
ерекшеліктерін айқындауға және сәйкес келетін түзетулер енгізуге мүмкіндік
беретін талдау үрдісі болып табылады.
Бағалау
- одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың
нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін
қолданылатын термин. «Бағалау» термині «жақын отыру» латын тіліндегі
мағынада
- бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін
- өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы болып табылад ы
4 слайд
Оқушы жетістігін нақты бағалау мәселесі - білім беру жүйесіндегі өзекті мәселелердің бірі. Көптеген жылдар бойы оқушы жетістігі басқа оқушы жетістігімен салыстырмалы түрде бағаланып келді. Бұл жағдайда білім алуға деген қызығушылықты жоғарылатуға мүмкіндік жасайтын бағалаудың нақты критерийлері, мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс болмады. Көптеген мектептерде төрт баллдық жүйеге негізделген бағалаудың дәстүрлі жүйесі сақталып келеді: 2 («қанағаттанарлықсыз»), 3 («қанағаттанарлық»), 4 («жақсы») 5 («өте жақсы»). Теория жүзінде 1 (бірлік) баллы бар болғанымен, тәжірибе жүзінде тіпті қолданылмайды. Баға әр уақытта субъективті. Осыған орай, мұғалім талассыз бедел мен ақиқат иесі болып табылмақ. Алайда бұл іс жүзінде шындыққа сай келе бермейді. Бес баллдық бағалау шкаласы басқа да таза нормативтік бағалау құралы сияқты дәлдігі жетіспейтін құрал ретінде ұсынылатындығы күмән туғызбайды. Халықаралық бакалавриат мектептеріндегі бағалаудың басты функциясы білім алу ағымының ерекшеліктерін айқындауға және сәйкес келетін түзетулер енгізуге мүмкіндік беретін талдау үрдісі болып табылады. Бағалау - одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин. «Бағалау» термині «жақын отыру» латын тіліндегі мағынада - бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін - өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы болып табылад ы
шағым қалдыра аласыз













