Коучинг презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейлік курс тыңдаушыларына көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Коучинг Өзін-өзі бағалау 16.08.2017 САБАҚ № 2

#1 слайд
Коучинг Өзін-өзі бағалау 16.08.2017 САБАҚ № 2

1 слайд

Коучинг Өзін-өзі бағалау 16.08.2017 САБАҚ № 2

#2 слайд

2 слайд

#3 слайд

3 слайд

 Оқушы жетістігін нақты бағалау мәселесі - білім беру жүйесіндегі өзекті  мәселелердің бірі. Көптеген жылдар бойы оқушы жет

#4 слайд
 Оқушы жетістігін нақты бағалау мәселесі - білім беру жүйесіндегі өзекті  мәселелердің бірі. Көптеген жылдар бойы оқушы жетістігі басқа оқушы  жетістігімен салыстырмалы түрде бағаланып келді. Бұл жағдайда білім алуға  деген қызығушылықты жоғарылатуға мүмкіндік жасайтын бағалаудың нақты  критерийлері, мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс болмады.  Көптеген мектептерде төрт баллдық жүйеге негізделген бағалаудың дәстүрлі  жүйесі сақталып келеді: 2 («қанағаттанарлықсыз»), 3 («қанағаттанарлық»), 4  («жақсы») 5 («өте жақсы»). Теория жүзінде 1 (бірлік) баллы бар болғанымен,  тәжірибе жүзінде тіпті қолданылмайды. Баға әр уақытта субъективті. Осыған  орай, мұғалім талассыз бедел мен ақиқат иесі болып табылмақ. Алайда бұл іс  жүзінде шындыққа сай келе бермейді. Бес баллдық бағалау шкаласы басқа да  таза нормативтік бағалау құралы сияқты дәлдігі жетіспейтін құрал ретінде  ұсынылатындығы күмән туғызбайды. Халықаралық бакалавриат  мектептеріндегі бағалаудың басты функциясы білім алу ағымының  ерекшеліктерін айқындауға және сәйкес келетін түзетулер енгізуге мүмкіндік  беретін талдау үрдісі болып табылады.  Бағалау  - одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың  нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін  қолданылатын термин. «Бағалау» термині «жақын отыру» латын тіліндегі  мағынада  - бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін  - өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы болып табылад ы   

4 слайд

 Оқушы жетістігін нақты бағалау мәселесі - білім беру жүйесіндегі өзекті  мәселелердің бірі. Көптеген жылдар бойы оқушы жетістігі басқа оқушы  жетістігімен салыстырмалы түрде бағаланып келді. Бұл жағдайда білім алуға  деген қызығушылықты жоғарылатуға мүмкіндік жасайтын бағалаудың нақты  критерийлері, мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс болмады.  Көптеген мектептерде төрт баллдық жүйеге негізделген бағалаудың дәстүрлі  жүйесі сақталып келеді: 2 («қанағаттанарлықсыз»), 3 («қанағаттанарлық»), 4  («жақсы») 5 («өте жақсы»). Теория жүзінде 1 (бірлік) баллы бар болғанымен,  тәжірибе жүзінде тіпті қолданылмайды. Баға әр уақытта субъективті. Осыған  орай, мұғалім талассыз бедел мен ақиқат иесі болып табылмақ. Алайда бұл іс  жүзінде шындыққа сай келе бермейді. Бес баллдық бағалау шкаласы басқа да  таза нормативтік бағалау құралы сияқты дәлдігі жетіспейтін құрал ретінде  ұсынылатындығы күмән туғызбайды. Халықаралық бакалавриат  мектептеріндегі бағалаудың басты функциясы білім алу ағымының  ерекшеліктерін айқындауға және сәйкес келетін түзетулер енгізуге мүмкіндік  беретін талдау үрдісі болып табылады.  Бағалау  - одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың  нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін  қолданылатын термин. «Бағалау» термині «жақын отыру» латын тіліндегі  мағынада  - бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін  - өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы болып табылад ы   

Файл форматы:
pptx
23.11.2018
769
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі