Коучинг тақырыбы “Жалпыадамзаттық құндылықтар – тұлғаның рухани адамгершілікке тәрбиелеудің негізі”
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Коучинг
“ Жалпыадамзаттық құндылықтар –
тұлғаны рухани адамгершілікке
тәрбиелеудің негізі”
Мақсаты:
Жалпыадамзаттық құндылықтар – рухани-
адамгершілік білім берудің негізі туралы мәліметтер
бере отырып, ұстаздардың бойында ізгілік
қасиеттерді бала тәрбиесімен ұштастыра білуге
бағыт беру.
1 слайд
Коучинг “ Жалпыадамзаттық құндылықтар – тұлғаны рухани адамгершілікке тәрбиелеудің негізі” Мақсаты: Жалпыадамзаттық құндылықтар – рухани- адамгершілік білім берудің негізі туралы мәліметтер бере отырып, ұстаздардың бойында ізгілік қасиеттерді бала тәрбиесімен ұштастыра білуге бағыт беру.
2 слайд
Құндылықтар туралы
алғашқы түсінік ежелгі грек
ғалымы Сократтан бастау
алады.Оның әйгілі «Менің
білетінім – мен ештеңе
білмеймін, басқалар оны да
білмейді», «Өзіңді-өзің
танып-біл!», «Әр адамның
бойында күн бар, нұр бар,
тек оның нұрлануына
мүмкіндік беріңдер» деген
қағидаларының негізгі
мазмұны да осы
құндылықтар. Сократ
(б.д.д. 469 - 399)
2 слайд
Құндылықтар туралы алғашқы түсінік ежелгі грек ғалымы Сократтан бастау алады.Оның әйгілі «Менің білетінім – мен ештеңе білмеймін, басқалар оны да білмейді», «Өзіңді-өзің танып-біл!», «Әр адамның бойында күн бар, нұр бар, тек оның нұрлануына мүмкіндік беріңдер» деген қағидаларының негізгі мазмұны да осы құндылықтар. Сократ (б.д.д. 469 - 399)
3 слайд
Ақиқат (тамыр)Сүйіспеншілік
(су) Дұрыс әрекет (Діңі) Ішкі тыныштық
(бұталар)Қиянат жасамау (Жеміс)
3 слайд
Ақиқат (тамыр)Сүйіспеншілік (су) Дұрыс әрекет (Діңі) Ішкі тыныштық (бұталар)Қиянат жасамау (Жеміс)
4 слайд
« Ағаштағы орныңыз қайсы?...» тренингі
1
2 3
4
5 96 7 810
11
12
1314 15
1617
1819 20 21
4 слайд
« Ағаштағы орныңыз қайсы?...» тренингі 1 2 3 4 5 96 7 810 11 12 1314 15 1617 1819 20 21
5 слайд
«Ағаштағы орныңыз қайсы?"
•
Тест адамның болмысын, оның эмоционалдық жай-күйін, қоғамдағы орнын анықтауға
көмектеседі.Ағаштағы адамдардың көңіл-күйі әртүрлі және әрқайсысының өзіне ғана тән орны
бар. Ең алдымен, өзіңізге қайсысы көбірек ұқсайтынын анықтаңыз. Артынша ұқсағыңыз келетін
адамды таңдаңыз.
•
Тест жауабы:
•
1) Ешнәрседен қорықпайтын, батыл мінезді адамдар №1, 3, 6, 7 позицияларды таңдайды.
•
2) Қандай жағдай болмасын достарынан қолұшын аямайтын, ақкөңіл адамдар №2, 11, 12, 18
және 19 позицияларды таңдайды.
•
3) Кез келген қиындықты оңай өткеріп отыратын адамдар №4 позицияны таңдайды.
•
4) Шаршаңқы, көңілсіз жүретін адамдар №5 позицияны таңдайды.
•
5) Көңіл көтеруді ұнатып, той-томалақтан қалмайтын адамдар №9 позицияны таңдайды.
•
6) Іштей қапаланып, үнемі уайымдап жүретін, көпшіліктің ортасында жүруді ұнатпайтын
адамдар № 13, 21 позицияны таңдайды.
•
7) Өзімен сырласып, өзі ғана білетін әлемде өмір сүретін жандар №8 позицияны таңдайды.
•
8) Өмірдің әр сәтін бағалап, жан тыныштығын қалайтын адамдар №10, 15 позицияларды
таңдайды.
•
9) Бақытсыз, тағдырына лағнет айтып жүретін жандар №14 позицияны таңдайды.
•
10) Айналасындағыларды өзіне бағындырып, мүмкіндіктерін асыра сілтейтін адам №20
позицияны таңдайды.
•
11) Көпшіліктің ықыласына бөленгенді ұнататын, өзгелердің пікіріне толықтай тәуелді жандар
№16 позицияны таңдайды. Көп жағдайда №17 позициядағы адамнан қолдау күтеді.
5 слайд
«Ағаштағы орныңыз қайсы?" • Тест адамның болмысын, оның эмоционалдық жай-күйін, қоғамдағы орнын анықтауға көмектеседі.Ағаштағы адамдардың көңіл-күйі әртүрлі және әрқайсысының өзіне ғана тән орны бар. Ең алдымен, өзіңізге қайсысы көбірек ұқсайтынын анықтаңыз. Артынша ұқсағыңыз келетін адамды таңдаңыз. • Тест жауабы: • 1) Ешнәрседен қорықпайтын, батыл мінезді адамдар №1, 3, 6, 7 позицияларды таңдайды. • 2) Қандай жағдай болмасын достарынан қолұшын аямайтын, ақкөңіл адамдар №2, 11, 12, 18 және 19 позицияларды таңдайды. • 3) Кез келген қиындықты оңай өткеріп отыратын адамдар №4 позицияны таңдайды. • 4) Шаршаңқы, көңілсіз жүретін адамдар №5 позицияны таңдайды. • 5) Көңіл көтеруді ұнатып, той-томалақтан қалмайтын адамдар №9 позицияны таңдайды. • 6) Іштей қапаланып, үнемі уайымдап жүретін, көпшіліктің ортасында жүруді ұнатпайтын адамдар № 13, 21 позицияны таңдайды. • 7) Өзімен сырласып, өзі ғана білетін әлемде өмір сүретін жандар №8 позицияны таңдайды. • 8) Өмірдің әр сәтін бағалап, жан тыныштығын қалайтын адамдар №10, 15 позицияларды таңдайды. • 9) Бақытсыз, тағдырына лағнет айтып жүретін жандар №14 позицияны таңдайды. • 10) Айналасындағыларды өзіне бағындырып, мүмкіндіктерін асыра сілтейтін адам №20 позицияны таңдайды. • 11) Көпшіліктің ықыласына бөленгенді ұнататын, өзгелердің пікіріне толықтай тәуелді жандар №16 позицияны таңдайды. Көп жағдайда №17 позициядағы адамнан қолдау күтеді.
6 слайд
Жалпыадамзаттық құндылықтарды бойына
сіңіре отырып нәтижесінде:
Ақиқаттың ақ жолында жүретін, риясыз
сүйспеншілікпен отбасын, айналасын,
достарын т.б жақсы көретін, дұрыс әрекет
жасай отырып өзінде ішкі тыныштық
орната алатын сол арқылы ешуақытта,
ешқашан, ешкімге қиянат жасамайтын тұлға
қалыптасады деп күтілуде.
Өзінің адами тұрғыдан қалыптасуына және
кәсіби тұрғыдан шыңдалуына ықпал етеді.
6 слайд
Жалпыадамзаттық құндылықтарды бойына сіңіре отырып нәтижесінде: Ақиқаттың ақ жолында жүретін, риясыз сүйспеншілікпен отбасын, айналасын, достарын т.б жақсы көретін, дұрыс әрекет жасай отырып өзінде ішкі тыныштық орната алатын сол арқылы ешуақытта, ешқашан, ешкімге қиянат жасамайтын тұлға қалыптасады деп күтілуде. Өзінің адами тұрғыдан қалыптасуына және кәсіби тұрғыдан шыңдалуына ықпал етеді.
7 слайд
Топқа бөліну
Ендеше, табысты мұғалімнен білім алатын табысты , жетістігі мол
оқушыларымыз көбейе берсін, дей отыра мұғалімдер аудандар арқылы топқа
бөлінеміз
1.Түрксіб ауданы
2.Наурызбай ауданы
4.Бостандық ауданы 3.Жетісу ауданы
5.Әуезов ауданы
8.Медеу ауданы
7.Алатау ауданы6.Алмалы ауданы
7 слайд
Топқа бөліну Ендеше, табысты мұғалімнен білім алатын табысты , жетістігі мол оқушыларымыз көбейе берсін, дей отыра мұғалімдер аудандар арқылы топқа бөлінеміз 1.Түрксіб ауданы 2.Наурызбай ауданы 4.Бостандық ауданы 3.Жетісу ауданы 5.Әуезов ауданы 8.Медеу ауданы 7.Алатау ауданы6.Алмалы ауданы
8 слайд
Ой шақыру
Әр қатысушы ақ қағаз дайындау керек . Бұл сіздің
алдыңызға келген парақтай таза оқушы. Жетістікке
жету үшін осы оқушының бойында қандай
қасиеттер болғанын қалайсыз? Жетістікке жету
үшін сабақта қандай әдістерді қолданасыз?
8Жігерлі уақытымызды пайдаланып, ең
алдымен – өзіне, өзін-өзі дамытуға көңіл
бөлейік. Қысқаша айтқанда, бақыт кілті - әр
адамның өз қолында. Сол себепті, қамшының
сабындай алтын ғұмырымыздың құлпырған
бәйшешектей аз ғана мезгілін құр бос
өткізбегеніміз абзал. Шығыстың ұлы ақыны
Саади: "Адам әрбір секундта бір дем
алады..." деген екен. Ал сол дем алудың
біздің өмірімізде қаншалықты санаулы екенін
ұмытпауымыз қажет.
8 слайд
Ой шақыру Әр қатысушы ақ қағаз дайындау керек . Бұл сіздің алдыңызға келген парақтай таза оқушы. Жетістікке жету үшін осы оқушының бойында қандай қасиеттер болғанын қалайсыз? Жетістікке жету үшін сабақта қандай әдістерді қолданасыз? 8Жігерлі уақытымызды пайдаланып, ең алдымен – өзіне, өзін-өзі дамытуға көңіл бөлейік. Қысқаша айтқанда, бақыт кілті - әр адамның өз қолында. Сол себепті, қамшының сабындай алтын ғұмырымыздың құлпырған бәйшешектей аз ғана мезгілін құр бос өткізбегеніміз абзал. Шығыстың ұлы ақыны Саади: "Адам әрбір секундта бір дем алады..." деген екен. Ал сол дем алудың біздің өмірімізде қаншалықты санаулы екенін ұмытпауымыз қажет.
9 слайд
№ Аудандар Тапсырмалар
1
Түрксіб ауданы «Кинометафора» әдісі. Бейнебаянды көріп, уақыт
туралы өз ойларын ортаға салады
2 Наурызбай ауданы
«Бес жолды өлең» әдісі
3 Жетісу ауданы «Венн диаграммасы»
4 Бостандық ауданы Уақытты бейнелеп сурет салу
5 Әуезов ауданы Уақыт туралы мақал –мателдер
6 Алмалы ауданы Уақыт ұғымының мәнін ашатын д әйексөз құрастыру
7 Алатау ауданы «Кластер » әдісі Уақыт ұғымына
8 Медеу ауданы Еркін әңгіме жазу «Уақыттың қадірі» тақырыбындаУа қыттың қадірі
бейнеролик
9 слайд
№ Аудандар Тапсырмалар 1 Түрксіб ауданы «Кинометафора» әдісі. Бейнебаянды көріп, уақыт туралы өз ойларын ортаға салады 2 Наурызбай ауданы «Бес жолды өлең» әдісі 3 Жетісу ауданы «Венн диаграммасы» 4 Бостандық ауданы Уақытты бейнелеп сурет салу 5 Әуезов ауданы Уақыт туралы мақал –мателдер 6 Алмалы ауданы Уақыт ұғымының мәнін ашатын д әйексөз құрастыру 7 Алатау ауданы «Кластер » әдісі Уақыт ұғымына 8 Медеу ауданы Еркін әңгіме жазу «Уақыттың қадірі» тақырыбындаУа қыттың қадірі бейнеролик
10 слайд
Өз балаларыма көңіл бөлуге әрдайым менде уақыт болмайтын. Жұмыс, қызмет
бабында өрлеу, жеке бас өмірім. Бірақ, менің балаларым ештеңеден тарықпай
өмір сүріп жатты, менің олардың тәттілік – компьютерлік қажеттіліктерін
қанағаттандыруға қаражатым жетіп отырды. Менің олардың кемшіліктеріне көз
жұмып қарасам, олар менің тарапымнан көңіл бөле алмайтынымды кешіріп
жатты. Бірақ мейірімді, жібектей балалық шақтың уақыты тез өтіп кетті.
Күрделі жасөспірімдік кезең басталды. Алғашқы өзара кінә қою, алғашқы
шынайы сезімдер . Менің жасаған ашылуым: менің балаларым сүйіспеншіліксіз
өскен. Мен олардың есеюіне көңіл бөлмеппін, олардың нашар қылықтары мен
әрекеттеріне тосқауыл қоймаппын және жамандықты жақсылықтан ажырата
білуді үйретпеппін.
Кезекті келеңсіз жағдайдан соң ас үйде пиязды аршып тұрып, көзімнен жас кетті.
Анам кіріп келіп:
- Неге жылап тұрсың? – деді.
- Білесің бе, ащы пияз қолыма түсіпті. Көзді жасаурататын сұрыптары болады
ғой, сол шығар , -дедім
- Демек, оны аз суарған шығар деді анам да, Мен бір маңызды нәрсені түсіндім:
егер де балаларға балалық шағында аз су құйылса, өздерінің ересек өмірінде олар
басқаларды көп жылатады. “ Ащы пияз ” қазіргі заман
аңызы...
10 слайд
Өз балаларыма көңіл бөлуге әрдайым менде уақыт болмайтын. Жұмыс, қызмет бабында өрлеу, жеке бас өмірім. Бірақ, менің балаларым ештеңеден тарықпай өмір сүріп жатты, менің олардың тәттілік – компьютерлік қажеттіліктерін қанағаттандыруға қаражатым жетіп отырды. Менің олардың кемшіліктеріне көз жұмып қарасам, олар менің тарапымнан көңіл бөле алмайтынымды кешіріп жатты. Бірақ мейірімді, жібектей балалық шақтың уақыты тез өтіп кетті. Күрделі жасөспірімдік кезең басталды. Алғашқы өзара кінә қою, алғашқы шынайы сезімдер . Менің жасаған ашылуым: менің балаларым сүйіспеншіліксіз өскен. Мен олардың есеюіне көңіл бөлмеппін, олардың нашар қылықтары мен әрекеттеріне тосқауыл қоймаппын және жамандықты жақсылықтан ажырата білуді үйретпеппін. Кезекті келеңсіз жағдайдан соң ас үйде пиязды аршып тұрып, көзімнен жас кетті. Анам кіріп келіп: - Неге жылап тұрсың? – деді. - Білесің бе, ащы пияз қолыма түсіпті. Көзді жасаурататын сұрыптары болады ғой, сол шығар , -дедім - Демек, оны аз суарған шығар деді анам да, Мен бір маңызды нәрсені түсіндім: егер де балаларға балалық шағында аз су құйылса, өздерінің ересек өмірінде олар басқаларды көп жылатады. “ Ащы пияз ” қазіргі заман аңызы...
11 слайд
СүйіспеншілікҚиянат жасамау
Ішкі тыныштық АқиқатЖалпыадамзаттық құндылықтардың адам
тұлғасының құрылымдық деңгейіне сәйкестігі
Дұрыс әрекет Рухани деңгей
Интеллектуалдық деңгей
(ақыл - парасат)
Адамгершілік деңгейі
Эмоционалдық
деңгей (сезім)
Физикалық деңгей
11 слайд
СүйіспеншілікҚиянат жасамау Ішкі тыныштық АқиқатЖалпыадамзаттық құндылықтардың адам тұлғасының құрылымдық деңгейіне сәйкестігі Дұрыс әрекет Рухани деңгей Интеллектуалдық деңгей (ақыл - парасат) Адамгершілік деңгейі Эмоционалдық деңгей (сезім) Физикалық деңгей
12 слайд
Жалпыадамзатты құндылықтар
Ақиқат - адамның обьективтік өмір шындығын дұрыс,
дәл бейнелеуін, оның санаға өмірде қандай болса, сондай
күйінде түсіру.
Сүйіспеншілік – дүниені өзгертуге бейім, өмір беруші
және демеуші қуатты энергия.
Дұрыс іс-әрекет – жүректен шығып, сөз ретінде
бейнеленетін және іс-жүзінде қолданылатын құндылық.
Қиянат жасамау – басқаларға зиян келтірмей өмір сүру.Ішкі тыныштық – адам ақиқатты түсініп,
сүйіспеншілкпен дұрыс әрекет жасағанда ғана жан
тыныштығын табады.
12 слайд
Жалпыадамзатты құндылықтар Ақиқат - адамның обьективтік өмір шындығын дұрыс, дәл бейнелеуін, оның санаға өмірде қандай болса, сондай күйінде түсіру. Сүйіспеншілік – дүниені өзгертуге бейім, өмір беруші және демеуші қуатты энергия. Дұрыс іс-әрекет – жүректен шығып, сөз ретінде бейнеленетін және іс-жүзінде қолданылатын құндылық. Қиянат жасамау – басқаларға зиян келтірмей өмір сүру.Ішкі тыныштық – адам ақиқатты түсініп, сүйіспеншілкпен дұрыс әрекет жасағанда ғана жан тыныштығын табады.
13 слайд
Сергіту сәті
«Жалғасын тап» әдісі
Жолдастарыңды жақсылық жасауға
шақыру
...............................................жатпаңдар,
............................................... . тастаңдар.
................................................жадырап,
.................................................бастаңдар .
13 слайд
Сергіту сәті «Жалғасын тап» әдісі Жолдастарыңды жақсылық жасауға шақыру ...............................................жатпаңдар, ............................................... . тастаңдар. ................................................жадырап, .................................................бастаңдар .
14 слайд
Жалпыадамзаттық құндылықтар
Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, Сүйіспеншілік, және
Қиянат жасамау адамның ұлтына нәсіліне, тұратын
ортасына және уақытпен өзгермейтін жасаушы мән.
Олар бөлінбейді, өзара байланысты, өзара тәуелді, бір-
біріне етене сіңіп, адам руханияты мен мәдениетінің
біріңғай негізін құрайды.
14 слайд
Жалпыадамзаттық құндылықтар Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, Сүйіспеншілік, және Қиянат жасамау адамның ұлтына нәсіліне, тұратын ортасына және уақытпен өзгермейтін жасаушы мән. Олар бөлінбейді, өзара байланысты, өзара тәуелді, бір- біріне етене сіңіп, адам руханияты мен мәдениетінің біріңғай негізін құрайды.
15 слайд
“ Ашығын айтсам”анкетасы.
Менің коучинг барысында түйгенім.....................
Бәріненде маған мына тапсырма ұнады................
Келесі коучингте мен келесі тапсырманы
орындағым келеді....................................................
Коучингті қорытындылау....................................... Қорытындылау кезеңі
15 слайд
“ Ашығын айтсам”анкетасы. Менің коучинг барысында түйгенім..................... Бәріненде маған мына тапсырма ұнады................ Келесі коучингте мен келесі тапсырманы орындағым келеді.................................................... Коучингті қорытындылау....................................... Қорытындылау кезеңі
16 слайд
Тілек ағашы РЕФЛЕКСИЯ
16 слайд
Тілек ағашы РЕФЛЕКСИЯ
17 слайд
17 слайд