Критериалды бағалау – сапалы білім өлшемі
Критериалды бағалау – сапалы білім өлшемі

#1 слайд
Критериалды бағалау – сапалы
білім өлшемі
Қ. Күлетов атындағы №92 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Қаржаубай Клара Күнділдақызы
1 слайд
Критериалды бағалау – сапалы білім өлшемі Қ. Күлетов атындағы №92 орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Қаржаубай Клара Күнділдақызы
#2 слайд
Мақсаты:
Тыңдаушыларды негізгі
бағалаудың критерийлерімен
таныстыру, тиімді
жолдарына бағыттау, дұрыс
пайдалану жолдарын үйрету.
2 слайд
Мақсаты: Тыңдаушыларды негізгі бағалаудың критерийлерімен таныстыру, тиімді жолдарына бағыттау, дұрыс пайдалану жолдарын үйрету.
#3 слайд
Күтілетін нәтиже
Бағалау түрлерін сабақтарында
пайдалану жолдарын іздейді,
тиімділігін түсінеді.
3 слайд
Күтілетін нәтиже Бағалау түрлерін сабақтарында пайдалану жолдарын іздейді, тиімділігін түсінеді.
#4 слайд
Анықтамасы:
Критериалды бағалау-
бұл білім берудің мақсаты мен
мазмұнына негізделген
оқушының оқу- танымдық
құзырлығын қалыптастыруда
алдын-ала белгіленген
жетістіктермен салыстыру үрдісі .
4 слайд
Анықтамасы: Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі .
#5 слайд
Мектепте оқыту сапасын
жоғарылату
Мектеп оқушыларының білімін
халықаралық стандартқа
сәйкестендіру.
Критериалды бағалауды
енгізудің мақсаты:
5 слайд
Мектепте оқыту сапасын жоғарылату Мектеп оқушыларының білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру. Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты:
#6 слайд
Критериалды бағалаудың
басты ерекшелігі:
алдын-ала ұсынылған
бағалау шкаласы;
анық, айқындылығы;
бағаның әділдігі;
өзін бағалауға
мүмкіндіктің берілуі
6 слайд
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; анық, айқындылығы; бағаның әділдігі; өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
Оқушының оқу жетістігін
бағалау критерийі
Оқушының аты-жөні:
Ойлау деңгейі Критерий Дескриптор Ұпай
Білу
Ойларын жүйелі жеткізу Жеткізе алады- 2
Жеткізуі шала- 1
Жеткізе алмады- 0
Түсіну
Сұраққа нақты жауап беру. Жауап толық -2
Жауап шала -1
Жауап жоқ -0
Қолдану
Өз ойын дәлелді жеткізуі Дәлел толық -2
Дәлел шала -1
Дәлел жоқ -0
Талдау
Өз ойын әсерлі жеткізуі Әсері мол -2
Әсері аз -1
Әсері жоқ -0
Жинақтау
Ойын дәлелді жеткізуі Дәлелі толық -2
Дәлелі аз -1
Дәлелі жоқ -0
Бағалау
Тақырыпты ашуы Толық ашты -2
Шала ашты -1
Аша алмады -0
8 слайд
Оқушының оқу жетістігін бағалау критерийі Оқушының аты-жөні: Ойлау деңгейі Критерий Дескриптор Ұпай Білу Ойларын жүйелі жеткізу Жеткізе алады- 2 Жеткізуі шала- 1 Жеткізе алмады- 0 Түсіну Сұраққа нақты жауап беру. Жауап толық -2 Жауап шала -1 Жауап жоқ -0 Қолдану Өз ойын дәлелді жеткізуі Дәлел толық -2 Дәлел шала -1 Дәлел жоқ -0 Талдау Өз ойын әсерлі жеткізуі Әсері мол -2 Әсері аз -1 Әсері жоқ -0 Жинақтау Ойын дәлелді жеткізуі Дәлелі толық -2 Дәлелі аз -1 Дәлелі жоқ -0 Бағалау Тақырыпты ашуы Толық ашты -2 Шала ашты -1 Аша алмады -0
#9 слайд
«5» - 11 - 12 балл (100%-89%)
«4» - 8-10 балл (75%-88%)
«3» - 5- 7 балл (61%-74%)
«2» - 0 - 4 балл (60%-дан төмен )
Бағалау шкаласы:
9 слайд
«5» - 11 - 12 балл (100%-89%) «4» - 8-10 балл (75%-88%) «3» - 5- 7 балл (61%-74%) «2» - 0 - 4 балл (60%-дан төмен ) Бағалау шкаласы:
#10 слайд
Негізгі бағалаудың қорытындысы:
Р/сОқушының аты-
жөні
Ұпай Баға
1 1-оқушы 12 5
2 2-оқушы 11 5
3 3-оқушы 9 4
4 4-оқушы 5 3
5 5-оқушы 7 3
10 слайд
Негізгі бағалаудың қорытындысы: Р/сОқушының аты- жөні Ұпай Баға 1 1-оқушы 12 5 2 2-оқушы 11 5 3 3-оқушы 9 4 4 4-оқушы 5 3 5 5-оқушы 7 3
шағым қалдыра аласыз













