Критериалды бағалаудың тиімділігі. Коучинг. Презентация
Критериалды бағалаудың тиімділігі. Коучинг. Презентация

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса.
Үйреткеннен не пайда, қайырымы қайтпаса.
(халық даналығы)
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Критериалды бағалаудың тиімділігі Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса. Үйреткеннен не пайда, қайырымы қайтпаса. (халық даналығы)
#2 слайд
www.themegallery.comКритериалды бағалаудың мақсаты
Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау теориясын сабақта қолдануға
үйрету,критериалды бағалаудың
тіміділігін көрсету
2 слайд
www.themegallery.comКритериалды бағалаудың мақсаты Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау теориясын сабақта қолдануға үйрету,критериалды бағалаудың тіміділігін көрсету
#3 слайд
www.themegallery.com Критериалды бағалау жүйесінде ең маңызды
нәрсе-оқу процесінің өзі, сол арқылы оқушы
өзін-өзі бағалауды үйреніп, өз білімінің
артықшылықтары мен кемшіліктерін көріп,
әрі қарай қалай даму керектігін түсінеді, яғни
бұл жүйеде оқушының қалай жұмыс
жасағаны, қалай ойланғаны бағаланады.
Критериалды бағалау: қалыптастырушы
және жиынтық болып бөлінеді.
3 слайд
www.themegallery.com Критериалды бағалау жүйесінде ең маңызды нәрсе-оқу процесінің өзі, сол арқылы оқушы өзін-өзі бағалауды үйреніп, өз білімінің артықшылықтары мен кемшіліктерін көріп, әрі қарай қалай даму керектігін түсінеді, яғни бұл жүйеде оқушының қалай жұмыс жасағаны, қалай ойланғаны бағаланады. Критериалды бағалау: қалыптастырушы және жиынтық болып бөлінеді.
#4 слайд
Бағалауды дұрыс ұйымдастыру кезіндегі ойлау
түрі
БІЛІМ АЛУ ШІН О ИТЫН О УШЫҮ Қ Қ
•
арсылы ты д рыс
Қ қ ұ
абылдайды
қ
•
иынды а арсы т ра
Қ ққ қ ұ
алады
•
з к ш-жігерін жетілдіруді
Ө ү
арастырады
қ
•
Сын-пікірді абылдайды
қ
•
Бас аны жетістігінен
қ ң
йренеді, з ателіктерін
ү ө қ
т зетеді
ү
Н тижесінде ОЛАР барынша жо ары н тижелерге жетеді.
ә ғ ә
М ны барлы ы еркіндік сезімін туындатады.
ұ ң ғ А ыл-ой абілеті дамуы
қ қ
м мкін
ү
Дерекк зі
ө : Карол Двек
иынды тан ашады
Қ қ қ
М селе туындаса тез
ә
беріледі
инал анда зін ау арсыз,
Қ ғ ө қ қ
н тижесіз сезінеді
ә
Сын-пікірді абылдамайды
қ
немесе пайдалы болатын
арсы пікірді елемейді
қ
Бас аларды жетістігінен
қ ң
ауіптенеді
қБА А ШІН О ИТЫН О УШЫ
Ғ Ү Қ Қ
А ыл-ой абілеті т ра ты
қ қ ұ қ
Н тижесіне ара анда ОЛАР ды жетілуі, дамуы
ә қ ғ ң
то тайды, шамасы жетіп т рса да аз а ана ат етеді.
қ ұ ғ қ ғ
4 слайд
Бағалауды дұрыс ұйымдастыру кезіндегі ойлау түрі БІЛІМ АЛУ ШІН О ИТЫН О УШЫҮ Қ Қ • арсылы ты д рыс Қ қ ұ абылдайды қ • иынды а арсы т ра Қ ққ қ ұ алады • з к ш-жігерін жетілдіруді Ө ү арастырады қ • Сын-пікірді абылдайды қ • Бас аны жетістігінен қ ң йренеді, з ателіктерін ү ө қ т зетеді ү Н тижесінде ОЛАР барынша жо ары н тижелерге жетеді. ә ғ ә М ны барлы ы еркіндік сезімін туындатады. ұ ң ғ А ыл-ой абілеті дамуы қ қ м мкін ү Дерекк зі ө : Карол Двек иынды тан ашады Қ қ қ М селе туындаса тез ә беріледі инал анда зін ау арсыз, Қ ғ ө қ қ н тижесіз сезінеді ә Сын-пікірді абылдамайды қ немесе пайдалы болатын арсы пікірді елемейді қ Бас аларды жетістігінен қ ң ауіптенеді қБА А ШІН О ИТЫН О УШЫ Ғ Ү Қ Қ А ыл-ой абілеті т ра ты қ қ ұ қ Н тижесіне ара анда ОЛАР ды жетілуі, дамуы ә қ ғ ң то тайды, шамасы жетіп т рса да аз а ана ат етеді. қ ұ ғ қ ғ
#5 слайд
Ба алауды д рыс йымдастыру кезіндегі ойлау т ріғ ұ ұ ү
БІЛІМ АЛУ ШІН О ИТЫН О УШЫ
Ү Қ Қ
•
иынды а арсы т ра
Қ ққ қ ұ
алады
•
арсылы ты д рыс
Қ қ ұ
абылдайды
қ
•
з к ш-жігерін жетілдіруді
Ө ү
арастырады
қ
•
Сын-пікірді абылдайды
қ
•
Бас аны жетістігінен
қ ң
йренеді, з ателіктерін
ү ө қ
т зетеді
ү
Н тижесінде ОЛАР барынша жо ары н тижелерге жетеді.
ә ғ ә
М ны барлы ы еркіндік сезімін туындатады.
ұ ң ғ А ыл-ой абілеті дамуы
қ қ
м мкін
ү
Дерекк зі
ө : Карол Двек
иынды тан ашады
Қ қ қ
М селе туындаса, тез
ә
беріледі
инал анда зін ау арсыз,
Қ ғ ө қ қ
н тижесіз сезінеді
ә
Сын-пікірді абылдамайды
қ
немесе пайдалы болатын
арсы пікірді елемейді
қ
Бас аларды жетістігінен
қ ң
ауіптенеді
қБА А ШІН О ИТЫН О УШЫ
Ғ Ү Қ Қ
А ыл-ой абілеті т ра ты
қ қ ұ қ
Н тижесіне ара анда ОЛАР ды жетілуі, дамуы
ә қ ғ ң
то тайды, шамасы жетіп т рса да аз а ана ат етеді.
қ ұ ғ қ ғ
5 слайд
Ба алауды д рыс йымдастыру кезіндегі ойлау т ріғ ұ ұ ү БІЛІМ АЛУ ШІН О ИТЫН О УШЫ Ү Қ Қ • иынды а арсы т ра Қ ққ қ ұ алады • арсылы ты д рыс Қ қ ұ абылдайды қ • з к ш-жігерін жетілдіруді Ө ү арастырады қ • Сын-пікірді абылдайды қ • Бас аны жетістігінен қ ң йренеді, з ателіктерін ү ө қ т зетеді ү Н тижесінде ОЛАР барынша жо ары н тижелерге жетеді. ә ғ ә М ны барлы ы еркіндік сезімін туындатады. ұ ң ғ А ыл-ой абілеті дамуы қ қ м мкін ү Дерекк зі ө : Карол Двек иынды тан ашады Қ қ қ М селе туындаса, тез ә беріледі инал анда зін ау арсыз, Қ ғ ө қ қ н тижесіз сезінеді ә Сын-пікірді абылдамайды қ немесе пайдалы болатын арсы пікірді елемейді қ Бас аларды жетістігінен қ ң ауіптенеді қБА А ШІН О ИТЫН О УШЫ Ғ Ү Қ Қ А ыл-ой абілеті т ра ты қ қ ұ қ Н тижесіне ара анда ОЛАР ды жетілуі, дамуы ә қ ғ ң то тайды, шамасы жетіп т рса да аз а ана ат етеді. қ ұ ғ қ ғ
#6 слайд
Тиімді жазбаша кері байланыс
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
1. Мен бүгін....білдім.
2. Маған....қызықты болды.
3. Маған....қиын болды.
4.Мен келесі тапсырмаларды орындадым.....
5.Мен енді... жасай аламын.
6. Мен .... жасап көремін.
7.Мен ..... таңқалдым.
8. Мен өмірде ..... қолданамын.
9. Маған .... ұнамады.
6 слайд
Тиімді жазбаша кері байланыс «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. 1. Мен бүгін....білдім. 2. Маған....қызықты болды. 3. Маған....қиын болды. 4.Мен келесі тапсырмаларды орындадым..... 5.Мен енді... жасай аламын. 6. Мен .... жасап көремін. 7.Мен ..... таңқалдым. 8. Мен өмірде ..... қолданамын. 9. Маған .... ұнамады.
#7 слайд
Кофе-брейкC O F F E E B R E A K
7 слайд
Кофе-брейкC O F F E E B R E A K
#8 слайд
Назарларыңызға рақмет!
8 слайд
Назарларыңызға рақмет!
шағым қалдыра аласыз













