Критериалды бағалаудың тиімділігі. Коучинг. Презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Критериалды бағалаудың тиімділігі. Коучинг. Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Критериалды бағалаудың тиімділігі тақырыбына арналған коучинг ұстаздарға арналған сілтеме ретінде жазылған. ябұл материалды пайдалана отырып коучинг өткізуге болады. Сонымен қатар басқа тақырыпқа коучинг өткізетін болса, соған үлгі ретінде де алуға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
 Сабақтың тақырыбы:  Критериалды бағалаудың тиімділігі  Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса.  Үйреткеннен не пайда

#1 слайд
 Сабақтың тақырыбы:    Критериалды бағалаудың тиімділігі  Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса.  Үйреткеннен не пайда, қайырымы қайтпаса. (халық даналығы)  

1 слайд

 Сабақтың тақырыбы:    Критериалды бағалаудың тиімділігі  Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса.  Үйреткеннен не пайда, қайырымы қайтпаса. (халық даналығы)  

www.themegallery.comКритериалды бағалаудың мақсаты Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау теориясын сабақта қолдануға үйрету,кр

#2 слайд
www.themegallery.comКритериалды бағалаудың мақсаты Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау теориясын сабақта қолдануға үйрету,критериалды бағалаудың тіміділігін көрсету

2 слайд

www.themegallery.comКритериалды бағалаудың мақсаты Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау теориясын сабақта қолдануға үйрету,критериалды бағалаудың тіміділігін көрсету

www.themegallery.com Критериалды бағалау жүйесінде ең маңызды нәрсе-оқу процесінің өзі, сол арқылы оқушы өзін-өзі бағалауды

#3 слайд
www.themegallery.com Критериалды бағалау жүйесінде ең маңызды нәрсе-оқу процесінің өзі, сол арқылы оқушы өзін-өзі бағалауды үйреніп, өз білімінің артықшылықтары мен кемшіліктерін көріп, әрі қарай қалай даму керектігін түсінеді, яғни бұл жүйеде оқушының қалай жұмыс жасағаны, қалай ойланғаны бағаланады. Критериалды бағалау: қалыптастырушы және жиынтық болып бөлінеді.

3 слайд

www.themegallery.com Критериалды бағалау жүйесінде ең маңызды нәрсе-оқу процесінің өзі, сол арқылы оқушы өзін-өзі бағалауды үйреніп, өз білімінің артықшылықтары мен кемшіліктерін көріп, әрі қарай қалай даму керектігін түсінеді, яғни бұл жүйеде оқушының қалай жұмыс жасағаны, қалай ойланғаны бағаланады. Критериалды бағалау: қалыптастырушы және жиынтық болып бөлінеді.

Бағалауды дұрыс ұйымдастыру кезіндегі ойлау түрі БІЛІМ АЛУ ШІН О ИТЫН О УШЫҮ Қ Қ • арсылы ты д рыс Қ қ ұ абылдайды қ • иынды

#4 слайд
Бағалауды дұрыс ұйымдастыру кезіндегі ойлау түрі БІЛІМ АЛУ ШІН О ИТЫН О УШЫҮ Қ Қ • арсылы ты д рыс Қ қ ұ абылдайды қ • иынды а арсы т ра Қ ққ қ ұ алады • з к ш-жігерін жетілдіруді Ө ү арастырады қ • Сын-пікірді абылдайды қ • Бас аны жетістігінен қ ң йренеді, з ателіктерін ү ө қ т зетеді ү Н тижесінде ОЛАР барынша жо ары н тижелерге жетеді. ә ғ ә М ны барлы ы еркіндік сезімін туындатады. ұ ң ғ А ыл-ой абілеті дамуы қ қ м мкін ү Дерекк зі ө : Карол Двек  иынды тан ашады Қ қ қ  М селе туындаса тез ә беріледі  инал анда зін ау арсыз, Қ ғ ө қ қ н тижесіз сезінеді ә  Сын-пікірді абылдамайды қ немесе пайдалы болатын арсы пікірді елемейді қ  Бас аларды жетістігінен қ ң ауіптенеді қБА А ШІН О ИТЫН О УШЫ Ғ Ү Қ Қ А ыл-ой абілеті т ра ты қ қ ұ қ Н тижесіне ара анда ОЛАР ды жетілуі, дамуы ә қ ғ ң то тайды, шамасы жетіп т рса да аз а ана ат етеді. қ ұ ғ қ ғ

4 слайд

Бағалауды дұрыс ұйымдастыру кезіндегі ойлау түрі БІЛІМ АЛУ ШІН О ИТЫН О УШЫҮ Қ Қ • арсылы ты д рыс Қ қ ұ абылдайды қ • иынды а арсы т ра Қ ққ қ ұ алады • з к ш-жігерін жетілдіруді Ө ү арастырады қ • Сын-пікірді абылдайды қ • Бас аны жетістігінен қ ң йренеді, з ателіктерін ү ө қ т зетеді ү Н тижесінде ОЛАР барынша жо ары н тижелерге жетеді. ә ғ ә М ны барлы ы еркіндік сезімін туындатады. ұ ң ғ А ыл-ой абілеті дамуы қ қ м мкін ү Дерекк зі ө : Карол Двек  иынды тан ашады Қ қ қ  М селе туындаса тез ә беріледі  инал анда зін ау арсыз, Қ ғ ө қ қ н тижесіз сезінеді ә  Сын-пікірді абылдамайды қ немесе пайдалы болатын арсы пікірді елемейді қ  Бас аларды жетістігінен қ ң ауіптенеді қБА А ШІН О ИТЫН О УШЫ Ғ Ү Қ Қ А ыл-ой абілеті т ра ты қ қ ұ қ Н тижесіне ара анда ОЛАР ды жетілуі, дамуы ә қ ғ ң то тайды, шамасы жетіп т рса да аз а ана ат етеді. қ ұ ғ қ ғ

Ба алауды д рыс йымдастыру кезіндегі ойлау т ріғ ұ ұ ү БІЛІМ АЛУ ШІН О ИТЫН О УШЫ Ү Қ Қ • иынды а арсы т ра Қ ққ қ ұ алады

#5 слайд
Ба алауды д рыс йымдастыру кезіндегі ойлау т ріғ ұ ұ ү БІЛІМ АЛУ ШІН О ИТЫН О УШЫ Ү Қ Қ • иынды а арсы т ра Қ ққ қ ұ алады • арсылы ты д рыс Қ қ ұ абылдайды қ • з к ш-жігерін жетілдіруді Ө ү арастырады қ • Сын-пікірді абылдайды қ • Бас аны жетістігінен қ ң йренеді, з ателіктерін ү ө қ т зетеді ү Н тижесінде ОЛАР барынша жо ары н тижелерге жетеді. ә ғ ә М ны барлы ы еркіндік сезімін туындатады. ұ ң ғ А ыл-ой абілеті дамуы қ қ м мкін ү Дерекк зі ө : Карол Двек  иынды тан ашады Қ қ қ  М селе туындаса, тез ә беріледі  инал анда зін ау арсыз, Қ ғ ө қ қ н тижесіз сезінеді ә  Сын-пікірді абылдамайды қ немесе пайдалы болатын арсы пікірді елемейді қ  Бас аларды жетістігінен қ ң ауіптенеді қБА А ШІН О ИТЫН О УШЫ Ғ Ү Қ Қ А ыл-ой абілеті т ра ты қ қ ұ қ Н тижесіне ара анда ОЛАР ды жетілуі, дамуы ә қ ғ ң то тайды, шамасы жетіп т рса да аз а ана ат етеді. қ ұ ғ қ ғ

5 слайд

Ба алауды д рыс йымдастыру кезіндегі ойлау т ріғ ұ ұ ү БІЛІМ АЛУ ШІН О ИТЫН О УШЫ Ү Қ Қ • иынды а арсы т ра Қ ққ қ ұ алады • арсылы ты д рыс Қ қ ұ абылдайды қ • з к ш-жігерін жетілдіруді Ө ү арастырады қ • Сын-пікірді абылдайды қ • Бас аны жетістігінен қ ң йренеді, з ателіктерін ү ө қ т зетеді ү Н тижесінде ОЛАР барынша жо ары н тижелерге жетеді. ә ғ ә М ны барлы ы еркіндік сезімін туындатады. ұ ң ғ А ыл-ой абілеті дамуы қ қ м мкін ү Дерекк зі ө : Карол Двек  иынды тан ашады Қ қ қ  М селе туындаса, тез ә беріледі  инал анда зін ау арсыз, Қ ғ ө қ қ н тижесіз сезінеді ә  Сын-пікірді абылдамайды қ немесе пайдалы болатын арсы пікірді елемейді қ  Бас аларды жетістігінен қ ң ауіптенеді қБА А ШІН О ИТЫН О УШЫ Ғ Ү Қ Қ А ыл-ой абілеті т ра ты қ қ ұ қ Н тижесіне ара анда ОЛАР ды жетілуі, дамуы ә қ ғ ң то тайды, шамасы жетіп т рса да аз а ана ат етеді. қ ұ ғ қ ғ

Тиімді жазбаша кері байланыс  «Аяқталмаған сөйлем» әдісі.  1. Мен бүгін....білдім.  2. Маған....қызықты болды.  3. Маға

#6 слайд
Тиімді жазбаша кері байланыс  «Аяқталмаған сөйлем» әдісі.  1. Мен бүгін....білдім.  2. Маған....қызықты болды.  3. Маған....қиын болды.  4.Мен келесі тапсырмаларды орындадым.....  5.Мен енді... жасай аламын.  6. Мен .... жасап көремін.  7.Мен ..... таңқалдым.  8. Мен өмірде ..... қолданамын.  9. Маған .... ұнамады. 

6 слайд

Тиімді жазбаша кері байланыс  «Аяқталмаған сөйлем» әдісі.  1. Мен бүгін....білдім.  2. Маған....қызықты болды.  3. Маған....қиын болды.  4.Мен келесі тапсырмаларды орындадым.....  5.Мен енді... жасай аламын.  6. Мен .... жасап көремін.  7.Мен ..... таңқалдым.  8. Мен өмірде ..... қолданамын.  9. Маған .... ұнамады. 

Кофе-брейкC O F F E E B R E A K

#7 слайд
Кофе-брейкC O F F E E B R E A K

7 слайд

Кофе-брейкC O F F E E B R E A K

Назарларыңызға рақмет!

#8 слайд
Назарларыңызға рақмет!

8 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Файл форматы:
pptx
25.04.2019
1348
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі