Күй құдыреті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Күй құдыреті

Материал туралы қысқаша түсінік
Басқа ұстаздарға керегі болар
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Әдебиеттік оқу 3-тоқсан 3 сынып 54-сабақ Бөлім: Өнер Тақырыбы: К үй құдіреті

#1 слайд
Әдебиеттік оқу 3-тоқсан 3 сынып 54-сабақ Бөлім: Өнер Тақырыбы: К үй құдіреті

1 слайд

Әдебиеттік оқу 3-тоқсан 3 сынып 54-сабақ Бөлім: Өнер Тақырыбы: К үй құдіреті

Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта, Сөйлейді шежіредей адам соқса. Тағы бір мінезі бар таңғажайып, Ешуақыт сөйлемейді адам жоқта.Ж

#2 слайд
Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта, Сөйлейді шежіредей адам соқса. Тағы бір мінезі бар таңғажайып, Ешуақыт сөйлемейді адам жоқта.Жұмбақты шеш. Ой қозғау.

2 слайд

Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта, Сөйлейді шежіредей адам соқса. Тағы бір мінезі бар таңғажайып, Ешуақыт сөйлемейді адам жоқта.Жұмбақты шеш. Ой қозғау.

Аңызды түсініп оқы. Күй құдіреті Бірде Фараби әмір сарайына барыпты. Онда әкімдер, ғалымдар, өнерпаздар көп жиналған еке

#3 слайд
Аңызды түсініп оқы. Күй құдіреті Бірде Фараби әмір сарайына барыпты. Онда әкімдер, ғалымдар, өнерпаздар көп жиналған екен. Қыпшақтарша киінген Фараби елеусіз ғана бір шеттен орын алады. Ол өзі жасап алған домбырасымен күй тартса, жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Енді бір күйін тартқанда, әлгілер қамығып, жылай бастайды және бір күй тартқанда, бәрі маужырап, ұйықтап қалыпты. Фараби «Бұл күйлерді тартқан-қыпшақ әл- Фараби» деп хат жазыпты да, өзі сарайдан шығып кетіпті. Әмірші оны қанша іздесе де, таба алмапты. * Қыпшақ - рудың аты. * Құдіреті -күші,қасиеті.

3 слайд

Аңызды түсініп оқы. Күй құдіреті Бірде Фараби әмір сарайына барыпты. Онда әкімдер, ғалымдар, өнерпаздар көп жиналған екен. Қыпшақтарша киінген Фараби елеусіз ғана бір шеттен орын алады. Ол өзі жасап алған домбырасымен күй тартса, жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Енді бір күйін тартқанда, әлгілер қамығып, жылай бастайды және бір күй тартқанда, бәрі маужырап, ұйықтап қалыпты. Фараби «Бұл күйлерді тартқан-қыпшақ әл- Фараби» деп хат жазыпты да, өзі сарайдан шығып кетіпті. Әмірші оны қанша іздесе де, таба алмапты. * Қыпшақ - рудың аты. * Құдіреті -күші,қасиеті.

Шығарма кейіпкері туралы мәлімет  Әбу Насыр Әл-Фараби (870-950) ежелгі Отырар қаласында дүниеге

#4 слайд
Шығарма кейіпкері туралы мәлімет  Әбу Насыр Әл-Фараби (870-950) ежелгі Отырар қаласында дүниеге келген. Әбу Насыр Әл-Фараби — түркі ойшылдарының ең атақтысы, ең мәшһүрі, “Әлемнің 2-ұстазы” атанған ғұлама. Әбу Насыр Әл-Фараби әмбебап музыкант та болған. Саз аспаптарында ойнап, ән салған, өз жанынан ән, күй шығарған. “Музыканың ұлы кітабы” — ғұламаның әрі музыка жайында, әрі физика-математика жайында жазған тарихи үлкен туындысы.

4 слайд

Шығарма кейіпкері туралы мәлімет  Әбу Насыр Әл-Фараби (870-950) ежелгі Отырар қаласында дүниеге келген. Әбу Насыр Әл-Фараби — түркі ойшылдарының ең атақтысы, ең мәшһүрі, “Әлемнің 2-ұстазы” атанған ғұлама. Әбу Насыр Әл-Фараби әмбебап музыкант та болған. Саз аспаптарында ойнап, ән салған, өз жанынан ән, күй шығарған. “Музыканың ұлы кітабы” — ғұламаның әрі музыка жайында, әрі физика-математика жайында жазған тарихи үлкен туындысы.

Аңызды түсініп оқы. Мәтін мазмұнына сай жоспар құрастырып көр. Жоспар 1. Фарабидің сарайға келуі.

#5 слайд
Аңызды түсініп оқы. Мәтін мазмұнына сай жоспар құрастырып көр. Жоспар 1. Фарабидің сарайға келуі. 2. Орындалған күйдің құдіреті. 3. Әміршінің күйшіні іздеуі Дескриптор:  Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрастырады.

5 слайд

Аңызды түсініп оқы. Мәтін мазмұнына сай жоспар құрастырып көр. Жоспар 1. Фарабидің сарайға келуі. 2. Орындалған күйдің құдіреті. 3. Әміршінің күйшіні іздеуі Дескриптор:  Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрастырады.

1-тапсырма: Мәтіннен Фарабидің күйшілігін көрсететін үзіндіні тауып оқыңдар.  Ол өзі жасап алған домбырасымен кү

#6 слайд
1-тапсырма: Мәтіннен Фарабидің күйшілігін көрсететін үзіндіні тауып оқыңдар.  Ол өзі жасап алған домбырасымен күй тартса, жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Енді бір күйін тартқанда, әлгілер қамығып, жылай бастайды және бір күй тартқанда, бәрі маужырап, ұйықтап қалыпты. Дескриптор:  Мәтіннен Фарабидің күйшілігін көрсететін бөлікті таба алады.

6 слайд

1-тапсырма: Мәтіннен Фарабидің күйшілігін көрсететін үзіндіні тауып оқыңдар.  Ол өзі жасап алған домбырасымен күй тартса, жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Енді бір күйін тартқанда, әлгілер қамығып, жылай бастайды және бір күй тартқанда, бәрі маужырап, ұйықтап қалыпты. Дескриптор:  Мәтіннен Фарабидің күйшілігін көрсететін бөлікті таба алады.

2-тапсырма: Фараби тартқан күйдің құдіреті неде деп ойлайсың? Күй құдіреті

#7 слайд
2-тапсырма: Фараби тартқан күйдің құдіреті неде деп ойлайсың? Күй құдіреті                                                                                                      Дескриптор:  Мәтінді түсініп оқып, күйдің құдіреті туралы біледі.

7 слайд

2-тапсырма: Фараби тартқан күйдің құдіреті неде деп ойлайсың? Күй құдіреті                                                                                                      Дескриптор:  Мәтінді түсініп оқып, күйдің құдіреті туралы біледі.

3-тапсырма: Әмірші Фарабиді неге іздеді деп ойлайсың? Болжап жаз. Дескриптор :  Әмірші Фарабиді неге іздегенің болжап, өз жауаб

#8 слайд
3-тапсырма: Әмірші Фарабиді неге іздеді деп ойлайсың? Болжап жаз. Дескриптор :  Әмірші Фарабиді неге іздегенің болжап, өз жауабың жазады.   

8 слайд

3-тапсырма: Әмірші Фарабиді неге іздеді деп ойлайсың? Болжап жаз. Дескриптор :  Әмірші Фарабиді неге іздегенің болжап, өз жауабың жазады.   

4-тапсырма: Домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді тауып айт. А- музыкалық аспап Р- дыбыс ырғағы Ы- күйш

#9 слайд
4-тапсырма: Домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді тауып айт. А- музыкалық аспап Р- дыбыс ырғағы Ы- күйшінің аты Б- ұрмалы аспап М- пәннің атауы О – музыканттар ұжымы Д- оркестрді басқарушы Дескриптор :  Домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді тауып айтады.

9 слайд

4-тапсырма: Домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді тауып айт. А- музыкалық аспап Р- дыбыс ырғағы Ы- күйшінің аты Б- ұрмалы аспап М- пәннің атауы О – музыканттар ұжымы Д- оркестрді басқарушы Дескриптор :  Домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді тауып айтады.

 Оркестрді басқарушы- Дирижер  Музыканттар ұжымы- Оркестр  Пәннің атауы- Математика  Ұрмалы аспап- Барабан  Күйшінің аты-

#10 слайд
 Оркестрді басқарушы- Дирижер  Музыканттар ұжымы- Оркестр  Пәннің атауы- Математика  Ұрмалы аспап- Барабан  Күйшінің аты- Ықылас  Дыбыс ырғағы- Ритм  Музыкалық аспап- Асатаяқ Д О М Б Ы Р АӨзіңді тексер

10 слайд

 Оркестрді басқарушы- Дирижер  Музыканттар ұжымы- Оркестр  Пәннің атауы- Математика  Ұрмалы аспап- Барабан  Күйшінің аты- Ықылас  Дыбыс ырғағы- Ритм  Музыкалық аспап- Асатаяқ Д О М Б Ы Р АӨзіңді тексер

Қорытынды \Сен бүгінгі сабақта:  Әуенді тыңдап, тақырыпты анықтай алды.  Аңыз мазмұнын түсініп, сұрақтарға жауап берді.  Мәт

#11 слайд
Қорытынды \Сен бүгінгі сабақта:  Әуенді тыңдап, тақырыпты анықтай алды.  Аңыз мазмұнын түсініп, сұрақтарға жауап берді.  Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрастырды.  Домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді таба алды.

11 слайд

Қорытынды \Сен бүгінгі сабақта:  Әуенді тыңдап, тақырыпты анықтай алды.  Аңыз мазмұнын түсініп, сұрақтарға жауап берді.  Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрастырды.  Домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді таба алды.

Оқу тапсырмасы 1. Қандай күй тыңдағанды ұнатасың? Жаз. 2. Қазіргі өнер сахнасындағы күйшілер туралы ізденіп, мазмұнын айт. Деск

#12 слайд
Оқу тапсырмасы 1. Қандай күй тыңдағанды ұнатасың? Жаз. 2. Қазіргі өнер сахнасындағы күйшілер туралы ізденіп, мазмұнын айт. Дескрипторлар: • Қандай күй тыңдағанды ұнататының жаза алады; • Қазіргі өнер сахнасындағы күйшілер туралы ізденіп айта алады.

12 слайд

Оқу тапсырмасы 1. Қандай күй тыңдағанды ұнатасың? Жаз. 2. Қазіргі өнер сахнасындағы күйшілер туралы ізденіп, мазмұнын айт. Дескрипторлар: • Қандай күй тыңдағанды ұнататының жаза алады; • Қазіргі өнер сахнасындағы күйшілер туралы ізденіп айта алады.

Файл форматы:
pptx
15.05.2021
675
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі