Материалдар / Квадрат теңдеу

Квадрат теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Өтілген тақырыптарды есептер шығару арқылы пысықтау, ойлауға, жылдамдыққа, топпен жұмыс жасауға үйрету, математикадағы ойын элементтерін пайдаланып, жаңа тәсілдер 7 модульдерді пайдалану. Формулаларды жаза отырып, олардың ерекшеліктерін ажырата білу және формулалардың есептер шығару барысында оңай тәсілдерін қолдана алуды үйрету. Жаңа әдіс - тәсілдер арқылы ой – өрісін дамыту, өз – өзін бағалауға бағыттау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
324
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы:  II .Ұйымдастыру ( топтарға бөлу ).Ұйымдастыру ( топтарға бөлу )  Миға шабуыл ( Сұрақ – жауап

2 слайд
Сабақтың барысы:Сабақтың барысы:  II .Ұйымдастыру ( топтарға бөлу ).Ұйымдастыру ( топтарға бөлу )  Миға шабуыл ( Сұрақ – жауап )Миға шабуыл ( Сұрақ – жауап )  IIII .Ой толғау ( Деңгейлік тапсырмалар ).Ой толғау ( Деңгейлік тапсырмалар )  ““ Ғажайыптар алаңы” ойыныҒажайыптар алаңы” ойыны  Сергіту сәті“Сандық мақал - мәтелдер”Сергіту сәті“Сандық мақал - мәтелдер”  IIIIII .Қорытындылау. Ғалымдар туралы ой ( Венн .Қорытындылау. Ғалымдар туралы ой ( Венн диаграммасы )диаграммасы )  Фишбоун тәсілі Фишбоун тәсілі  Үйге тапсырма, рефлексия жазуҮйге тапсырма, рефлексия жазу  Дискрипті бағалауДискрипті бағалау

2 слайд

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы:  II .Ұйымдастыру ( топтарға бөлу ).Ұйымдастыру ( топтарға бөлу )  Миға шабуыл ( Сұрақ – жауап )Миға шабуыл ( Сұрақ – жауап )  IIII .Ой толғау ( Деңгейлік тапсырмалар ).Ой толғау ( Деңгейлік тапсырмалар )  ““ Ғажайыптар алаңы” ойыныҒажайыптар алаңы” ойыны  Сергіту сәті“Сандық мақал - мәтелдер”Сергіту сәті“Сандық мақал - мәтелдер”  IIIIII .Қорытындылау. Ғалымдар туралы ой ( Венн .Қорытындылау. Ғалымдар туралы ой ( Венн диаграммасы )диаграммасы )  Фишбоун тәсілі Фишбоун тәсілі  Үйге тапсырма, рефлексия жазуҮйге тапсырма, рефлексия жазу  Дискрипті бағалауДискрипті бағалау

1 2 1. Квадрат теңдеудің анықтамасын айтыңдар. 2. Келтіріл квадрат теңдеулер деген не? 3. Виет теоремасын айтыңд

3 слайд
1 2 1. Квадрат теңдеудің анықтамасын айтыңдар. 2. Келтіріл квадрат теңдеулер деген не? 3. Виет теоремасын айтыңдар. 4. Толымсыз квадрат теңдеу деген не? Олардың үш жағдайын көрсетіңдер. 5. Дискриминантты қай формуламен табу қажет?

3 слайд

1 2 1. Квадрат теңдеудің анықтамасын айтыңдар. 2. Келтіріл квадрат теңдеулер деген не? 3. Виет теоремасын айтыңдар. 4. Толымсыз квадрат теңдеу деген не? Олардың үш жағдайын көрсетіңдер. 5. Дискриминантты қай формуламен табу қажет?

№ Сұрақ: теңдеудің түрін және коэфициенттерін ата Жауап 1 3х 2 -8х-3 =0 2 x 2 +2x-9=0 3 2x 2 +6x=0

4 слайд
№ Сұрақ: теңдеудің түрін және коэфициенттерін ата Жауап 1 3х 2 -8х-3 =0 2 x 2 +2x-9=0 3 2x 2 +6x=0 4 7x 2 =0 5 x 2 -16=0 3 4

4 слайд

№ Сұрақ: теңдеудің түрін және коэфициенттерін ата Жауап 1 3х 2 -8х-3 =0 2 x 2 +2x-9=0 3 2x 2 +6x=0 4 7x 2 =0 5 x 2 -16=0 3 4

1) 2х1) 2х 22 -50=0 -50=0 Жауабы: (-5;5)Жауабы: (-5;5) 2) 7х2) 7х 22 -14х=0 -14х=0 Жауабы: (0;2)Жауабы: (0;2) 1) 9х1) 9х 22

5 слайд
1) 2х1) 2х 22 -50=0 -50=0 Жауабы: (-5;5)Жауабы: (-5;5) 2) 7х2) 7х 22 -14х=0 -14х=0 Жауабы: (0;2)Жауабы: (0;2) 1) 9х1) 9х 22 -81=0 -81=0 2) 4х2) 4х 22 -20х=0 -20х=0 Жауабы: (-3;3)Жауабы: (-3;3) Жауабы: (0;5)Жауабы: (0;5) 5 6

5 слайд

1) 2х1) 2х 22 -50=0 -50=0 Жауабы: (-5;5)Жауабы: (-5;5) 2) 7х2) 7х 22 -14х=0 -14х=0 Жауабы: (0;2)Жауабы: (0;2) 1) 9х1) 9х 22 -81=0 -81=0 2) 4х2) 4х 22 -20х=0 -20х=0 Жауабы: (-3;3)Жауабы: (-3;3) Жауабы: (0;5)Жауабы: (0;5) 5 6

№ Теңдеулер 1 2 x 2 -8x-10=0 2 -x 2 +6x+16=0 3 x 2 -8x=0 4 5x 2 -18x + 16=0 5 6 7x 2 +8x+1=0 7 - 2 x 2 -1,7x+ 0, 3=0 4 5 2 7 1

6 слайд
№ Теңдеулер 1 2 x 2 -8x-10=0 2 -x 2 +6x+16=0 3 x 2 -8x=0 4 5x 2 -18x + 16=0 5 6 7x 2 +8x+1=0 7 - 2 x 2 -1,7x+ 0, 3=0 4 5 2 7 1 6 А Е Т Д Р К -9;1 -1; -1;5 -2;8

6 слайд

№ Теңдеулер 1 2 x 2 -8x-10=0 2 -x 2 +6x+16=0 3 x 2 -8x=0 4 5x 2 -18x + 16=0 5 6 7x 2 +8x+1=0 7 - 2 x 2 -1,7x+ 0, 3=0 4 5 2 7 1 6 А Е Т Д Р К -9;1 -1; -1;5 -2;8

xx 22 -10+24=-10+24= 00 Жауабы: x 1 =6; x 2 =4 «« Алтауы ала болса Алтауы ала болса ауыздағы кетеді, ауыздағы кетеді,

7 слайд
xx 22 -10+24=-10+24= 00 Жауабы: x 1 =6; x 2 =4 «« Алтауы ала болса Алтауы ала болса ауыздағы кетеді, ауыздағы кетеді, TT өртеуі түгел болса өртеуі түгел болса төбедегі келедітөбедегі келеді »» xx 22 -1001x+1000=0-1001x+1000=0 Жауабы: x 1 =1; x 2 =1000 «« Білекті бірді Білекті бірді жығады,жығады, білімді мыңды білімді мыңды жығадыжығады »» 7 8

7 слайд

xx 22 -10+24=-10+24= 00 Жауабы: x 1 =6; x 2 =4 «« Алтауы ала болса Алтауы ала болса ауыздағы кетеді, ауыздағы кетеді, TT өртеуі түгел болса өртеуі түгел болса төбедегі келедітөбедегі келеді »» xx 22 -1001x+1000=0-1001x+1000=0 Жауабы: x 1 =1; x 2 =1000 «« Білекті бірді Білекті бірді жығады,жығады, білімді мыңды білімді мыңды жығадыжығады »» 7 8

• Алгебралық теңдеуді тапты, шешті. • Түбірлер формуласын тапты. • Математик Орта Азия

8 слайд
• Алгебралық теңдеуді тапты, шешті. • Түбірлер формуласын тапты. • Математик Орта Азия математигі, алгебраның атасы, дәрігер, астроном. Тарихшы, педагог, Француз математигі, заңгер, алгебра, геометриядан жаңалық ашты. Формулаға әріп символикасын енгізді. Педагог, математик.

8 слайд

• Алгебралық теңдеуді тапты, шешті. • Түбірлер формуласын тапты. • Математик Орта Азия математигі, алгебраның атасы, дәрігер, астроном. Тарихшы, педагог, Француз математигі, заңгер, алгебра, геометриядан жаңалық ашты. Формулаға әріп символикасын енгізді. Педагог, математик.

Басына: Басына: тақырыптың аты.тақырыптың аты. Оң жаққа: Оң жаққа: тақырыптың тақырыптың сұрақтары.сұрақтары. Сол жақ

9 слайд
Басына: Басына: тақырыптың аты.тақырыптың аты. Оң жаққа: Оң жаққа: тақырыптың тақырыптың сұрақтары.сұрақтары. Сол жаққа:Сол жаққа: Сұрақтардың Сұрақтардың жауаптары.жауаптары. Құйрығына:Құйрығына: СұрақСұрақ -- жауап саны.жауап саны. 9 10

9 слайд

Басына: Басына: тақырыптың аты.тақырыптың аты. Оң жаққа: Оң жаққа: тақырыптың тақырыптың сұрақтары.сұрақтары. Сол жаққа:Сол жаққа: Сұрақтардың Сұрақтардың жауаптары.жауаптары. Құйрығына:Құйрығына: СұрақСұрақ -- жауап саны.жауап саны. 9 10

Үйге тапсырма Рефлексия

10 слайд
Үйге тапсырма Рефлексия

10 слайд

Үйге тапсырма Рефлексия

№ Бағалау бөлімдері Аты жөні Миға шабуыл 1- 3 ұпай Ой толғау Венн диограм - масы 1- 3 ұпай Фишбоун тәсілі

11 слайд
№ Бағалау бөлімдері Аты жөні Миға шабуыл 1- 3 ұпай Ой толғау Венн диограм - масы 1- 3 ұпай Фишбоун тәсілі 1- 12 ұпай Жалпы ұпай жиынІ деңгей 1- 3 ұпай ІІ деңгей 1- 4 ұпай ІІІ деңгей 1-5 ұпай Сандық мақал - мәтелдер 1-4 ұпай. 1 2 3 4 5 6 8 « в » сынып. « » тобы 2 5 -3 5 ұпай аралығы – «5» 1 7 - 24 ұпай аралығы – «4» 8 -1 6 ұпай аралығы – «3» 1- 7 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз)

11 слайд

№ Бағалау бөлімдері Аты жөні Миға шабуыл 1- 3 ұпай Ой толғау Венн диограм - масы 1- 3 ұпай Фишбоун тәсілі 1- 12 ұпай Жалпы ұпай жиынІ деңгей 1- 3 ұпай ІІ деңгей 1- 4 ұпай ІІІ деңгей 1-5 ұпай Сандық мақал - мәтелдер 1-4 ұпай. 1 2 3 4 5 6 8 « в » сынып. « » тобы 2 5 -3 5 ұпай аралығы – «5» 1 7 - 24 ұпай аралығы – «4» 8 -1 6 ұпай аралығы – «3» 1- 7 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ