Материалдар / Квадрат теңдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Квадрат теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Өтілген тақырыптарды есептер шығару арқылы пысықтау, ойлауға, жылдамдыққа, топпен жұмыс жасауға үйрету, математикадағы ойын элементтерін пайдаланып, жаңа тәсілдер 7 модульдерді пайдалану. Формулаларды жаза отырып, олардың ерекшеліктерін ажырата білу және формулалардың есептер шығару барысында оңай тәсілдерін қолдана алуды үйрету. Жаңа әдіс - тәсілдер арқылы ой – өрісін дамыту, өз – өзін бағалауға бағыттау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
340
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы:  II.Ұйымдастыру ( топтарға бөлу ).Ұйымдастыру ( топтарға бөлу )  Миға шабуыл ( Сұрақ – жауап

2 слайд
Сабақтың барысы:Сабақтың барысы:  II.Ұйымдастыру ( топтарға бөлу ).Ұйымдастыру ( топтарға бөлу )  Миға шабуыл ( Сұрақ – жауап )Миға шабуыл ( Сұрақ – жауап )  IIII.Ой толғау ( Деңгейлік тапсырмалар ).Ой толғау ( Деңгейлік тапсырмалар )  ““Ғажайыптар алаңы” ойыныҒажайыптар алаңы” ойыны  Сергіту сәті“Сандық мақал - мәтелдер”Сергіту сәті“Сандық мақал - мәтелдер”  IIIIII.Қорытындылау. Ғалымдар туралы ой ( Венн .Қорытындылау. Ғалымдар туралы ой ( Венн диаграммасы )диаграммасы )  Фишбоун тәсілі Фишбоун тәсілі  Үйге тапсырма, рефлексия жазуҮйге тапсырма, рефлексия жазу  Дискрипті бағалауДискрипті бағалау

2 слайд

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы:  II.Ұйымдастыру ( топтарға бөлу ).Ұйымдастыру ( топтарға бөлу )  Миға шабуыл ( Сұрақ – жауап )Миға шабуыл ( Сұрақ – жауап )  IIII.Ой толғау ( Деңгейлік тапсырмалар ).Ой толғау ( Деңгейлік тапсырмалар )  ““Ғажайыптар алаңы” ойыныҒажайыптар алаңы” ойыны  Сергіту сәті“Сандық мақал - мәтелдер”Сергіту сәті“Сандық мақал - мәтелдер”  IIIIII.Қорытындылау. Ғалымдар туралы ой ( Венн .Қорытындылау. Ғалымдар туралы ой ( Венн диаграммасы )диаграммасы )  Фишбоун тәсілі Фишбоун тәсілі  Үйге тапсырма, рефлексия жазуҮйге тапсырма, рефлексия жазу  Дискрипті бағалауДискрипті бағалау

1 2 1. Квадрат теңдеудің анықтамасын айтыңдар. 2. Келтіріл квадрат теңдеулер деген не? 3. Виет теоремасын айтыңдар.

3 слайд
1 2 1. Квадрат теңдеудің анықтамасын айтыңдар. 2. Келтіріл квадрат теңдеулер деген не? 3. Виет теоремасын айтыңдар. 4. Толымсыз квадрат теңдеу деген не? Олардың үш жағдайын көрсетіңдер. 5. Дискриминантты қай формуламен табу қажет?

3 слайд

1 2 1. Квадрат теңдеудің анықтамасын айтыңдар. 2. Келтіріл квадрат теңдеулер деген не? 3. Виет теоремасын айтыңдар. 4. Толымсыз квадрат теңдеу деген не? Олардың үш жағдайын көрсетіңдер. 5. Дискриминантты қай формуламен табу қажет?

№ Сұрақ: теңдеудің түрін және коэфициенттерін ата Жауап 13х 2 -8х-3=0 2x 2 +2x-9=0 32x 2 +6x=0

4 слайд
№ Сұрақ: теңдеудің түрін және коэфициенттерін ата Жауап 13х 2 -8х-3=0 2x 2 +2x-9=0 32x 2 +6x=0 47x 2 =0 5x 2 -16=0 3 4

4 слайд

№ Сұрақ: теңдеудің түрін және коэфициенттерін ата Жауап 13х 2 -8х-3=0 2x 2 +2x-9=0 32x 2 +6x=0 47x 2 =0 5x 2 -16=0 3 4

1) 2х1) 2х 22 -50=0 -50=0 Жауабы: (-5;5)Жауабы: (-5;5) 2) 7х2) 7х 22 -14х=0 -14х=0 Жауабы: (0;2)Жауабы: (0;2) 1) 9х1) 9х 22

5 слайд
1) 2х1) 2х 22 -50=0 -50=0 Жауабы: (-5;5)Жауабы: (-5;5) 2) 7х2) 7х 22 -14х=0 -14х=0 Жауабы: (0;2)Жауабы: (0;2) 1) 9х1) 9х 22 -81=0 -81=0 2) 4х2) 4х 22 -20х=0 -20х=0 Жауабы: (-3;3)Жауабы: (-3;3) Жауабы: (0;5)Жауабы: (0;5) 5 6

5 слайд

1) 2х1) 2х 22 -50=0 -50=0 Жауабы: (-5;5)Жауабы: (-5;5) 2) 7х2) 7х 22 -14х=0 -14х=0 Жауабы: (0;2)Жауабы: (0;2) 1) 9х1) 9х 22 -81=0 -81=0 2) 4х2) 4х 22 -20х=0 -20х=0 Жауабы: (-3;3)Жауабы: (-3;3) Жауабы: (0;5)Жауабы: (0;5) 5 6

№Теңдеулер 12x 2 -8x-10=0 2-x 2 +6x+16=0 3x 2 -8x=0 45x 2 -18x+16=0 5 67x 2 +8x+1=0 7-2x 2 -1,7x+0,3=0 4 5 2 7 1 6 А Е Т Д Р

6 слайд
№Теңдеулер 12x 2 -8x-10=0 2-x 2 +6x+16=0 3x 2 -8x=0 45x 2 -18x+16=0 5 67x 2 +8x+1=0 7-2x 2 -1,7x+0,3=0 4 5 2 7 1 6 А Е Т Д Р К -9;1-1; -1;5-2;8

6 слайд

№Теңдеулер 12x 2 -8x-10=0 2-x 2 +6x+16=0 3x 2 -8x=0 45x 2 -18x+16=0 5 67x 2 +8x+1=0 7-2x 2 -1,7x+0,3=0 4 5 2 7 1 6 А Е Т Д Р К -9;1-1; -1;5-2;8

xx 22 -10+24=-10+24=00 Жауабы: x 1 =6; x 2 =4 ««Алтауы ала болса Алтауы ала болса ауыздағы кетеді, ауыздағы кетеді, TT

7 слайд
xx 22 -10+24=-10+24=00 Жауабы: x 1 =6; x 2 =4 ««Алтауы ала болса Алтауы ала болса ауыздағы кетеді, ауыздағы кетеді, TTөртеуі түгел болса өртеуі түгел болса төбедегі келедітөбедегі келеді»» xx 22 -1001x+1000=0-1001x+1000=0 Жауабы: x 1 =1; x 2 =1000 ««Білекті бірді Білекті бірді жығады,жығады, білімді мыңды білімді мыңды жығадыжығады»» 7 8

7 слайд

xx 22 -10+24=-10+24=00 Жауабы: x 1 =6; x 2 =4 ««Алтауы ала болса Алтауы ала болса ауыздағы кетеді, ауыздағы кетеді, TTөртеуі түгел болса өртеуі түгел болса төбедегі келедітөбедегі келеді»» xx 22 -1001x+1000=0-1001x+1000=0 Жауабы: x 1 =1; x 2 =1000 ««Білекті бірді Білекті бірді жығады,жығады, білімді мыңды білімді мыңды жығадыжығады»» 7 8

•Алгебралық теңдеуді тапты, шешті. •Түбірлер формуласын тапты. •Математик Орта Азия

8 слайд
•Алгебралық теңдеуді тапты, шешті. •Түбірлер формуласын тапты. •Математик Орта Азия математигі, алгебраның атасы, дәрігер, астроном. Тарихшы, педагог, Француз математигі, заңгер, алгебра, геометриядан жаңалық ашты. Формулаға әріп символикасын енгізді. Педагог, математик.

8 слайд

•Алгебралық теңдеуді тапты, шешті. •Түбірлер формуласын тапты. •Математик Орта Азия математигі, алгебраның атасы, дәрігер, астроном. Тарихшы, педагог, Француз математигі, заңгер, алгебра, геометриядан жаңалық ашты. Формулаға әріп символикасын енгізді. Педагог, математик.

Басына: Басына: тақырыптың аты.тақырыптың аты. Оң жаққа: Оң жаққа: тақырыптың тақырыптың сұрақтары.сұрақтары. Сол жа

9 слайд
Басына: Басына: тақырыптың аты.тақырыптың аты. Оң жаққа: Оң жаққа: тақырыптың тақырыптың сұрақтары.сұрақтары. Сол жаққа:Сол жаққа: Сұрақтардың Сұрақтардың жауаптары.жауаптары. Құйрығына:Құйрығына: СұрақСұрақ--жауап саны.жауап саны. 9 10

9 слайд

Басына: Басына: тақырыптың аты.тақырыптың аты. Оң жаққа: Оң жаққа: тақырыптың тақырыптың сұрақтары.сұрақтары. Сол жаққа:Сол жаққа: Сұрақтардың Сұрақтардың жауаптары.жауаптары. Құйрығына:Құйрығына: СұрақСұрақ--жауап саны.жауап саны. 9 10

Үйге тапсырма Рефлексия

10 слайд
Үйге тапсырма Рефлексия

10 слайд

Үйге тапсырма Рефлексия

№Бағалау бөлімдері Аты жөні Миға шабуыл 1- 3 ұпай Ой толғау Венн диограм- масы 1-3 ұпай Фишбоун тәсілі 1

11 слайд
№Бағалау бөлімдері Аты жөні Миға шабуыл 1- 3 ұпай Ой толғау Венн диограм- масы 1-3 ұпай Фишбоун тәсілі 1-12 ұпай Жалпы ұпай жиын І деңгей 1-3 ұпай ІІ деңгей 1- 4 ұпай ІІІ деңгей 1-5 ұпай Сандық мақал- мәтелдер 1-4 ұпай. 1 2 3 4 5 6 8 « в » сынып. « » тобы 25-35 ұпай аралығы – «5» 17-24 ұпай аралығы – «4» 8-16 ұпай аралығы – «3» 1-7 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз)

11 слайд

№Бағалау бөлімдері Аты жөні Миға шабуыл 1- 3 ұпай Ой толғау Венн диограм- масы 1-3 ұпай Фишбоун тәсілі 1-12 ұпай Жалпы ұпай жиын І деңгей 1-3 ұпай ІІ деңгей 1- 4 ұпай ІІІ деңгей 1-5 ұпай Сандық мақал- мәтелдер 1-4 ұпай. 1 2 3 4 5 6 8 « в » сынып. « » тобы 25-35 ұпай аралығы – «5» 17-24 ұпай аралығы – «4» 8-16 ұпай аралығы – «3» 1-7 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз)