Материалдар / Lesson Study бойынша сабақ мақсатын, жоспарын құру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Lesson Study бойынша сабақ мақсатын, жоспарын құру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Lesson Study бойынша сабақ мақсатын, жоспарын құру презентациясы Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson Study әдісін қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2022
792
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Lesson Study бойынша сабақ мақсатын, жоспарын құру Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson Study әдісін қолдану.

1 слайд
Lesson Study бойынша сабақ мақсатын, жоспарын құру Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson Study әдісін қолдану.

1 слайд

Lesson Study бойынша сабақ мақсатын, жоспарын құру Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson Study әдісін қолдану.

Сабақты жоспарлау Сабақты бақылау Сабақты талқылауLesson Study – сабақты зерттеу, сабақтың сапасын жақсартатын үдеріс Lesso

2 слайд
Сабақты жоспарлау Сабақты бақылау Сабақты талқылауLesson Study – сабақты зерттеу, сабақтың сапасын жақсартатын үдеріс Lesson Study басты мақсаты – оқушыларға білім алуға көмектесу, олардың білімдерін көтеру және топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету

2 слайд

Сабақты жоспарлау Сабақты бақылау Сабақты талқылауLesson Study – сабақты зерттеу, сабақтың сапасын жақсартатын үдеріс Lesson Study басты мақсаты – оқушыларға білім алуға көмектесу, олардың білімдерін көтеру және топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету

1. Топтар құру 2. Жоспарлау 3. Сабақты өткізу 4. Талқылау 5. Сабақтың зерттеулерін жариялау LS -де мұғалімнің оқытуына емес о

3 слайд
1. Топтар құру 2. Жоспарлау 3. Сабақты өткізу 4. Талқылау 5. Сабақтың зерттеулерін жариялау LS -де мұғалімнің оқытуына емес оқушылардың оқуына баса назар аудару қажет Барлық жоспарланған стратегиялар оқыту мақсатына жету үшін тиімді болды ма? Қорытындылар Топтың өз бақылаулары енгізілген материалдары жазылған кітапша шығару, сабақ үзінділерімен методикалық диск, БАҚ-да жариялау, коучинг, семинар, дөңгелек үстел ұйымдастыру. Топты ортақ идея, жалпы мәселе біріктіру қажет, оқыту немесе сабақ беру мәселесі, бір немесе бірнеше пәннің мәселесі Мұғалімдер сабақтың соңында оқушылар не білуі тиіс және не істей алатындығын анықтау қажет. Бұл мақсаттарға жету үшін қандай әдіс – тәсілдер көмектесе алатындығын ойлануы керек.Lesson Study процесін іске асыру алгоритмі

3 слайд

1. Топтар құру 2. Жоспарлау 3. Сабақты өткізу 4. Талқылау 5. Сабақтың зерттеулерін жариялау LS -де мұғалімнің оқытуына емес оқушылардың оқуына баса назар аудару қажет Барлық жоспарланған стратегиялар оқыту мақсатына жету үшін тиімді болды ма? Қорытындылар Топтың өз бақылаулары енгізілген материалдары жазылған кітапша шығару, сабақ үзінділерімен методикалық диск, БАҚ-да жариялау, коучинг, семинар, дөңгелек үстел ұйымдастыру. Топты ортақ идея, жалпы мәселе біріктіру қажет, оқыту немесе сабақ беру мәселесі, бір немесе бірнеше пәннің мәселесі Мұғалімдер сабақтың соңында оқушылар не білуі тиіс және не істей алатындығын анықтау қажет. Бұл мақсаттарға жету үшін қандай әдіс – тәсілдер көмектесе алатындығын ойлануы керек.Lesson Study процесін іске асыру алгоритмі

Циклді кем дегенде 3 рет қайталау маңызды САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ ҮДЕРІСІНІҢ АДЫМДЫҚ АЙНАЛЫМЫ Бақылау нәтижелерін талқылау Құжаттау ж

4 слайд
Циклді кем дегенде 3 рет қайталау маңызды САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ ҮДЕРІСІНІҢ АДЫМДЫҚ АЙНАЛЫМЫ Бақылау нәтижелерін талқылау Құжаттау және таратуКоманда жасақтау Сабақты бақылау Оқыту мақсатын әзірлеу Сабақты өткізу Жақсартуды енгізу Сабақты жоспарлау Зерттеуді жоспарлау

4 слайд

Циклді кем дегенде 3 рет қайталау маңызды САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ ҮДЕРІСІНІҢ АДЫМДЫҚ АЙНАЛЫМЫ Бақылау нәтижелерін талқылау Құжаттау және таратуКоманда жасақтау Сабақты бақылау Оқыту мақсатын әзірлеу Сабақты өткізу Жақсартуды енгізу Сабақты жоспарлау Зерттеуді жоспарлау

Lesson Study -дің бірінші кезеңін жоспарлау және «бақылаудағы» оқушыларды анықтау 2. Үш «бақылаудағы» оқушыны анықтап, олар әр

5 слайд
Lesson Study -дің бірінші кезеңін жоспарлау және «бақылаудағы» оқушыларды анықтау 2. Үш «бақылаудағы» оқушыны анықтап, олар әрқайсысы сыныптағы белгілі бір топтың өкілі болуы қажет, мысалы, оқу үлгерімінің деңгейі жоғары, орта, төмен оқушылардан. 3. Lesson Study -дің аяғында әр оқушыдан қандай нәтиже күтетініңіз туралы қысқаша жазып алған дұрыс.1. Lesson Study -ді қандай сыныпта өткізетіндігіңізді анықтап алу қажет.

5 слайд

Lesson Study -дің бірінші кезеңін жоспарлау және «бақылаудағы» оқушыларды анықтау 2. Үш «бақылаудағы» оқушыны анықтап, олар әрқайсысы сыныптағы белгілі бір топтың өкілі болуы қажет, мысалы, оқу үлгерімінің деңгейі жоғары, орта, төмен оқушылардан. 3. Lesson Study -дің аяғында әр оқушыдан қандай нәтиже күтетініңіз туралы қысқаша жазып алған дұрыс.1. Lesson Study -ді қандай сыныпта өткізетіндігіңізді анықтап алу қажет.

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

Lesson Study нәтижелерін талқылау мәселелерін жазу кестесінің үлгісі

8 слайд
Lesson Study нәтижелерін талқылау мәселелерін жазу кестесінің үлгісі

8 слайд

Lesson Study нәтижелерін талқылау мәселелерін жазу кестесінің үлгісі

LS уақыт пен талпынысқа тұрарлық екеніне үш себеп : 1. Мұғалімдердің бірлескен қызметі. Сабақ берудің тәжірибесін және оқушыла

9 слайд
LS уақыт пен талпынысқа тұрарлық екеніне үш себеп : 1. Мұғалімдердің бірлескен қызметі. Сабақ берудің тәжірибесін және оқушыларға білім берудің нақты мәселелерін жақсарту мүмкіндігі. Зерттеудің нәтижесінде мұғалімдер оқушылардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыртындай етіп сабақты қалай жоспарлау керектігін түсінеді.Lesson Study -ді қолдану қажет пе, әлде жоқ па? 2. Әріптестермен зерттеу материалдарымен бөлісу мүмкіндігі. Мұғалімдер материалдарды өз тәжірибесінде бейімдей алуы. Барлық ұстаздардың сабақтарының жақсарту мүмкіндігі.3. Оқыту мен оқуды жетілдіру мүмкіндігі. Оқушылардың білім деңгейін көтеру және оқыту әдістемесін жетілдіру, сонымен қатар түрлі тәжірибелік әдістерді әзірлеп қолдану мүмкіндігі.

9 слайд

LS уақыт пен талпынысқа тұрарлық екеніне үш себеп : 1. Мұғалімдердің бірлескен қызметі. Сабақ берудің тәжірибесін және оқушыларға білім берудің нақты мәселелерін жақсарту мүмкіндігі. Зерттеудің нәтижесінде мұғалімдер оқушылардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыртындай етіп сабақты қалай жоспарлау керектігін түсінеді.Lesson Study -ді қолдану қажет пе, әлде жоқ па? 2. Әріптестермен зерттеу материалдарымен бөлісу мүмкіндігі. Мұғалімдер материалдарды өз тәжірибесінде бейімдей алуы. Барлық ұстаздардың сабақтарының жақсарту мүмкіндігі.3. Оқыту мен оқуды жетілдіру мүмкіндігі. Оқушылардың білім деңгейін көтеру және оқыту әдістемесін жетілдіру, сонымен қатар түрлі тәжірибелік әдістерді әзірлеп қолдану мүмкіндігі.

Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлау кезінде қойылатын сұрақтар - ?Сіздің пәніңізді оқуға оқушылардың ынтасы қа

10 слайд
Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлау кезінде қойылатын сұрақтар - ?Сіздің пәніңізді оқуға оқушылардың ынтасы қандай - Сіздің пәніңіз бойынша оқушылардың оқу үлгерімі ? қандай - ? Оқушыларыңыз қандай оқу түрін ұнатады - ? Сабақтың соңында оқушылар нені үйрену керек - Сабақ барысында дарынды оқушылармен қандай ? жұмыс ұйымдастырасыз - ? Оқыту үдерісіне сыни тұрғыдан ойлауды енгіздіңіз бе - Оқушыларда қандай практикалық дағдыларды дамыту ? қажет - , Сабақты жоспарлағанда диалогтік оқыту топтық , жүмыс жазбаша тапсырмалар мен мәтін оқуды ? ескердіңіз бе - ? Оқушылар білімді меңгергенін қалай анықтайсыз - ? Бағалау критерийлеріңіз дұрыс құрастырылған ба - - , - Сабақта өзін өзі бағалау бірін бірі бағалау ? қарастырылған ба

10 слайд

Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлау кезінде қойылатын сұрақтар - ?Сіздің пәніңізді оқуға оқушылардың ынтасы қандай - Сіздің пәніңіз бойынша оқушылардың оқу үлгерімі ? қандай - ? Оқушыларыңыз қандай оқу түрін ұнатады - ? Сабақтың соңында оқушылар нені үйрену керек - Сабақ барысында дарынды оқушылармен қандай ? жұмыс ұйымдастырасыз - ? Оқыту үдерісіне сыни тұрғыдан ойлауды енгіздіңіз бе - Оқушыларда қандай практикалық дағдыларды дамыту ? қажет - , Сабақты жоспарлағанда диалогтік оқыту топтық , жүмыс жазбаша тапсырмалар мен мәтін оқуды ? ескердіңіз бе - ? Оқушылар білімді меңгергенін қалай анықтайсыз - ? Бағалау критерийлеріңіз дұрыс құрастырылған ба - - , - Сабақта өзін өзі бағалау бірін бірі бағалау ? қарастырылған ба

11 слайд

11 слайд