Литосфераның құрылысы мен заттық құрамы ,слайд

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Литосфераның құрылысы мен заттық құрамы ,слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге керек ,білім алушылар« Жер қыртысы» туралы ,бейнебаянды көріп,сабақтың тақырыбын,мақсатын ашады,Сызба нұсқа арқылы жер қыртысының құрылысын және оның құрамын түсінетін болады,Тау жыныстарының ерекшеліктерін сипаттап кестені толтырады, Серпілген доп» әдісі б-ша сабақты қорытындылайды,Кері байланыс:стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады,тақтаға іледі.: басбармақ , смайликтер арқылы бірін-бірі бағаланды. Оқушылар бағалау парағы,бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағаланады,саралаудың тәсілдері пайдаланады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№32 орта мектебінің география пәні мұғалімі Ахимбекова Ляйля Курманалыевна Сабақтың тақырыбы •Литосфераның құрылысы

#1 слайд
№32 орта мектебінің география пәні мұғалімі Ахимбекова Ляйля Курманалыевна Сабақтың тақырыбы •Литосфераның құрылысы мен заттық құрамы Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты •7.3.1.1. Литосфераның құрылысы мен заттық құрамын анықтайды. Сабақ мақсаттары •1. Литосфеның құрылысы мен заттық құрамын анықтай алады. •2. Литосфеның құрылысы мен заттық құрамын ажырата алады. •3. Тау жыныстарын түзілуін ,қалыптасуын,өзгеріске түсуін талдай алады. •

1 слайд

№32 орта мектебінің география пәні мұғалімі Ахимбекова Ляйля Курманалыевна Сабақтың тақырыбы •Литосфераның құрылысы мен заттық құрамы Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты •7.3.1.1. Литосфераның құрылысы мен заттық құрамын анықтайды. Сабақ мақсаттары •1. Литосфеның құрылысы мен заттық құрамын анықтай алады. •2. Литосфеның құрылысы мен заттық құрамын ажырата алады. •3. Тау жыныстарын түзілуін ,қалыптасуын,өзгеріске түсуін талдай алады. •

САБАҚТЫҢ БАСЫ: “Таза тақта ”әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру. Шаттық шеңбері арқылы бір-біріне жылы лебіздерін,т

#2 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ: “Таза тақта ”әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру. Шаттық шеңбері арқылы бір-біріне жылы лебіздерін,тілектерін тілейді.Суреттер арқылы 3 топқа бөлінеді.1 топ-Литосфера,2 топ-Жердің ішкі құрылысы,3 топ-Тау жыныстары.

2 слайд

САБАҚТЫҢ БАСЫ: “Таза тақта ”әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру. Шаттық шеңбері арқылы бір-біріне жылы лебіздерін,тілектерін тілейді.Суреттер арқылы 3 топқа бөлінеді.1 топ-Литосфера,2 топ-Жердің ішкі құрылысы,3 топ-Тау жыныстары.

« Жер қыртысы» туралы бейнебаян көрсетіледі,бейнебаянды көріп,сабақтың тақырыбын,мақсатын ашады. 1-тапсырма. «Джигсо»

#3 слайд
« Жер қыртысы» туралы бейнебаян көрсетіледі,бейнебаянды көріп,сабақтың тақырыбын,мақсатын ашады. 1-тапсырма. «Джигсо» әдісі б-ша :1-топқа :Литосфера ,Жер сфераларының пайда болу реті, 2- топқа: Жердің ішкі құрылысы,3-топқа:Тау жыныстары. Дескриптор: - Литосфера ,Жер сфераларының пайда болу ретін анықтайды ,айтады. - Жердің ішкі құрылысын зерттеп,жіктейді. - Тау жыныстарын айтады және топтастырады. «Басбармақ» әдісімен бағалайды.

3 слайд

« Жер қыртысы» туралы бейнебаян көрсетіледі,бейнебаянды көріп,сабақтың тақырыбын,мақсатын ашады. 1-тапсырма. «Джигсо» әдісі б-ша :1-топқа :Литосфера ,Жер сфераларының пайда болу реті, 2- топқа: Жердің ішкі құрылысы,3-топқа:Тау жыныстары. Дескриптор: - Литосфера ,Жер сфераларының пайда болу ретін анықтайды ,айтады. - Жердің ішкі құрылысын зерттеп,жіктейді. - Тау жыныстарын айтады және топтастырады. «Басбармақ» әдісімен бағалайды.

2- тапсырма. Сызба нұсқа арқылы жер қыртысының құрылысын және оның құрамын жазыңыз. Дескриптор: -сызбаға литосфераның

#4 слайд
2- тапсырма. Сызба нұсқа арқылы жер қыртысының құрылысын және оның құрамын жазыңыз. Дескриптор: -сызбаға литосфераның құрылысын жазады; -әр құрылымның құрамын анықтап, жазады.

4 слайд

2- тапсырма. Сызба нұсқа арқылы жер қыртысының құрылысын және оның құрамын жазыңыз. Дескриптор: -сызбаға литосфераның құрылысын жазады; -әр құрылымның құрамын анықтап, жазады.

3-тапсырма.Тау жыныстарының ерекшеліктерін сипаттап кестені толтырыңыз ”Ойлан,жұптас,бөліс”әдісі Сұрақтар Шөгінді тау

#5 слайд
3-тапсырма.Тау жыныстарының ерекшеліктерін сипаттап кестені толтырыңыз ”Ойлан,жұптас,бөліс”әдісі Сұрақтар Шөгінді тау жыныстар ы Магмалық тау жыныстары Метаморфтық тау жыныстары Түрлері Пайда болуы Кездесетін аймақтары Дескриптор: -кестеге шөгінді тау жыныстардың түрлерін, пайда болу жолын, негізгі кездесетін аймақтарын жазады; -кестеге магмалық тау жыныстардың түрлерін, пайда болу жолын, негізгі кездесетін аймақтарын жазады; -кестеге метаморфтық тау жыныстардың түрлерін, пайда болу жолын, негізгі кездесетін аймақтарын жазады. - смайликтер арқылы бағалайды -

5 слайд

3-тапсырма.Тау жыныстарының ерекшеліктерін сипаттап кестені толтырыңыз ”Ойлан,жұптас,бөліс”әдісі Сұрақтар Шөгінді тау жыныстар ы Магмалық тау жыныстары Метаморфтық тау жыныстары Түрлері Пайда болуы Кездесетін аймақтары Дескриптор: -кестеге шөгінді тау жыныстардың түрлерін, пайда болу жолын, негізгі кездесетін аймақтарын жазады; -кестеге магмалық тау жыныстардың түрлерін, пайда болу жолын, негізгі кездесетін аймақтарын жазады; -кестеге метаморфтық тау жыныстардың түрлерін, пайда болу жолын, негізгі кездесетін аймақтарын жазады. - смайликтер арқылы бағалайды -

4 тапсырма.«Сөзжұмбақ шешу» 1.Азия мен Европаны бөліп тұрған тау (Орал) 2.Магмалық тау жынысы (гранит) 3.Тигр, Ефрат өзе

#6 слайд
4 тапсырма.«Сөзжұмбақ шешу» 1.Азия мен Европаны бөліп тұрған тау (Орал) 2.Магмалық тау жынысы (гранит) 3.Тигр, Ефрат өзендерінің арасындағы жазық (Месопатия) 4.Дүние жүзіндегі ең биік тау шыңы (Джомолунгма)  5.Кавказдағы сөнген жанартау  (Эльбрус) 6.Башқұртстанның астанасы (Уфа) 7.Ыстық су шапшып тұратын бұлақ (Гейзер) 8.Солтүстік Американың батысындағы тау (Кордильер) 9.Жер шарындағы ең биік тау (Гималай)  

6 слайд

4 тапсырма.«Сөзжұмбақ шешу» 1.Азия мен Европаны бөліп тұрған тау (Орал) 2.Магмалық тау жынысы (гранит) 3.Тигр, Ефрат өзендерінің арасындағы жазық (Месопатия) 4.Дүние жүзіндегі ең биік тау шыңы (Джомолунгма)  5.Кавказдағы сөнген жанартау  (Эльбрус) 6.Башқұртстанның астанасы (Уфа) 7.Ыстық су шапшып тұратын бұлақ (Гейзер) 8.Солтүстік Американың батысындағы тау (Кордильер) 9.Жер шарындағы ең биік тау (Гималай)  

САБАҚТЫҢ СОҢЫ: «Серпілген доп» әдісі б-ша сабақты қорытындылаймыз. 1.Жердің ішкі құрылымы қандай? 2. Жердің ішкі құрылымын

#7 слайд
САБАҚТЫҢ СОҢЫ: «Серпілген доп» әдісі б-ша сабақты қорытындылаймыз. 1.Жердің ішкі құрылымы қандай? 2. Жердің ішкі құрылымын қалай зерттеген? 3.Литосфераның қабаттары неден тұрады? 4.Тау жыныстарының қай топтары тек қана эндогенді үдерістердің ықпалымен қалыптасады.? 5.Қай тау жыныстарының қалыптасуында экзогенді үдерістердің айрықша рөл атқарады? 6.Жердің ішкі құрылымы оның бетінің кескінін қалай қалыптастырады? Әр толық жауапқа 3 балл. Кері байланыс:стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады,тақтаға іледі.

7 слайд

САБАҚТЫҢ СОҢЫ: «Серпілген доп» әдісі б-ша сабақты қорытындылаймыз. 1.Жердің ішкі құрылымы қандай? 2. Жердің ішкі құрылымын қалай зерттеген? 3.Литосфераның қабаттары неден тұрады? 4.Тау жыныстарының қай топтары тек қана эндогенді үдерістердің ықпалымен қалыптасады.? 5.Қай тау жыныстарының қалыптасуында экзогенді үдерістердің айрықша рөл атқарады? 6.Жердің ішкі құрылымы оның бетінің кескінін қалай қалыптастырады? Әр толық жауапқа 3 балл. Кері байланыс:стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады,тақтаға іледі.

САРАЛАУДЫҢ ТӘСІЛДЕРІ: Диалог ж/е қолдану тәсілі: “Таза тақта” әдісі Дереккөзд ер тәсілінде: “бейнебая н” Жіктеу

#8 слайд
САРАЛАУДЫҢ ТӘСІЛДЕРІ: Диалог ж/е қолдану тәсілі: “Таза тақта” әдісі Дереккөзд ер тәсілінде: “бейнебая н” Жіктеу тәсілі: “ДЖИГСО "” әдісі Тапсырма тәсіліне «Ойлан,жұ птас,бөліс » әдісін Қарқын тәсіліне - «Серпілге н доп» әдісі.

8 слайд

САРАЛАУДЫҢ ТӘСІЛДЕРІ: Диалог ж/е қолдану тәсілі: “Таза тақта” әдісі Дереккөзд ер тәсілінде: “бейнебая н” Жіктеу тәсілі: “ДЖИГСО "” әдісі Тапсырма тәсіліне «Ойлан,жұ птас,бөліс » әдісін Қарқын тәсіліне - «Серпілге н доп» әдісі.

Сабақта қалыптастырушы бағалау жүргізілді: басбармақ , смайликтер арқылы бірін-бірі бағаланды. Оқушылар бағалау парағы,

#9 слайд
Сабақта қалыптастырушы бағалау жүргізілді: басбармақ , смайликтер арқылы бірін-бірі бағаланды. Оқушылар бағалау парағы,бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалады. Стикерлер ұсынылып, кері байланыс жасалынды.

9 слайд

Сабақта қалыптастырушы бағалау жүргізілді: басбармақ , смайликтер арқылы бірін-бірі бағаланды. Оқушылар бағалау парағы,бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалады. Стикерлер ұсынылып, кері байланыс жасалынды.

Бүгінгі сабақ барысында қойылған мақсаттарым қолжетімді болды. Сынып оқушылары топтық жұмыс тапсырмаларын тиімді

#10 слайд
Бүгінгі сабақ барысында қойылған мақсаттарым қолжетімді болды. Сынып оқушылары топтық жұмыс тапсырмаларын тиімді жүргізе алдым, сабақ уақыттарын үнемді пайдаландым.Ешқандай ауытқулар болған жоқ.  

10 слайд

Бүгінгі сабақ барысында қойылған мақсаттарым қолжетімді болды. Сынып оқушылары топтық жұмыс тапсырмаларын тиімді жүргізе алдым, сабақ уақыттарын үнемді пайдаландым.Ешқандай ауытқулар болған жоқ.  

Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. «Джигсо» әдісі бойынша мәтінді жақсы талқ

#11 слайд
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. «Джигсо» әдісі бойынша мәтінді жақсы талқылады, жұмыс өте жақсы жүрді. 2. «Серпілген доп» жылдамдықпен жауап беру,оқушылар ойланып,тез жауап берді. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді ( оқыту мен оқуға қатысты )? 1.Жаңа әдіс-тәсілдердің әр аптада неше түрлерін қолданамын. 2.Қалыптастырушы бағалауды үнемі пайдаланамын.

11 слайд

Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. «Джигсо» әдісі бойынша мәтінді жақсы талқылады, жұмыс өте жақсы жүрді. 2. «Серпілген доп» жылдамдықпен жауап беру,оқушылар ойланып,тез жауап берді. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді ( оқыту мен оқуға қатысты )? 1.Жаңа әдіс-тәсілдердің әр аптада неше түрлерін қолданамын. 2.Қалыптастырушы бағалауды үнемі пайдаланамын.

#12 слайд

12 слайд

Файл форматы:
pptx
16.10.2018
2584
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі