М. Сәрсеке, "Қазақтың Қанышы" роман-эссесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң ТА Қ Ы Р Ы Б Ы
«Халкоммен сұхбат»,
«ХІ V ғасырдан хат»,
«Орнайды қала әйгілі» .
1 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң ТА Қ Ы Р Ы Б Ы «Халкоммен сұхбат», «ХІ V ғасырдан хат», «Орнайды қала әйгілі» .
2 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң М А Қ САТ Ы :
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын
контекстермен үндестіру;
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі
бір оқиғадағы көрінісін анықтау.
2 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң М А Қ САТ Ы : 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау.
3 слайд
1 – ТА П С Ы Р М А . С ЮЖ Е Т Т І К К Е С Т Е .
Оқиғаның
орны мен
уақыты
(Қашан?
Қайда? Кейіпкерлері
(Кім?) Оқиға (Не
болды?) Мәселе
(байланысқа
түсу, бұл
оқиғаға не
ықпал етті? ) Жасалған
әрекеттердің
немесе
оқиғаның
салдары
(шешімі)
3 слайд
1 – ТА П С Ы Р М А . С ЮЖ Е Т Т І К К Е С Т Е . Оқиғаның орны мен уақыты (Қашан? Қайда? Кейіпкерлері (Кім?) Оқиға (Не болды?) Мәселе (байланысқа түсу, бұл оқиғаға не ықпал етті? ) Жасалған әрекеттердің немесе оқиғаның салдары (шешімі)
4 слайд
2 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң « Х А Л КО М М Е Н
С Ұ Х Б АТ» , « Х І V Ғ АС Ы РД А Н Х АТ» , « О Р Н А Й Д Ы
Қ А Л А Ә Й Г І Л І » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Қ А Н Ы Ш Б Е Й Н Е С І Н Е
Т Ә Н Ұ Л Т Т Ы Қ Қ Ұ Н Д Ы Л Ы Қ ТА РД Ы А Н Ы Қ ТА Ң Ы З .
№ Қаныш бейнесіне тән
ұлттық құндылықтар Шығармадан
дәлел Маңызы
1)
2)
3)
4 слайд
2 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң « Х А Л КО М М Е Н С Ұ Х Б АТ» , « Х І V Ғ АС Ы РД А Н Х АТ» , « О Р Н А Й Д Ы Қ А Л А Ә Й Г І Л І » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Қ А Н Ы Ш Б Е Й Н Е С І Н Е Т Ә Н Ұ Л Т Т Ы Қ Қ Ұ Н Д Ы Л Ы Қ ТА РД Ы А Н Ы Қ ТА Ң Ы З . № Қаныш бейнесіне тән ұлттық құндылықтар Шығармадан дәлел Маңызы 1) 2) 3)
5 слайд
3 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң
Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Б АС Т Ы О Қ И Ғ А Ғ А Н Е М Е С Е
Т Ұ Л Ғ А Ғ А А Н Ы Қ ТА М А
Б Е Р І П , Е Р Е К Ш Е Л І Г І Н Е Т О Қ ТА Л Ы П ,
Ш Ы Ғ А Р М А Д А Ғ Ы Н Е Г І З Г І О Қ И Ғ А Л А РД Ы
А Н Ы Қ ТА Ң Ы З .
5 слайд
3 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Б АС Т Ы О Қ И Ғ А Ғ А Н Е М Е С Е Т Ұ Л Ғ А Ғ А А Н Ы Қ ТА М А Б Е Р І П , Е Р Е К Ш Е Л І Г І Н Е Т О Қ ТА Л Ы П , Ш Ы Ғ А Р М А Д А Ғ Ы Н Е Г І З Г І О Қ И Ғ А Л А РД Ы А Н Ы Қ ТА Ң Ы З .
6 слайд
4 – ТАП С Ы РМ А .
« ОЛ К І М ? » 1.Қазақтың тұңғыш академигі.
2.1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет
«Алгебра» оқулығын жазды 3.Қазақ фольклоры мен
этнографиясын зерттеушілердің бірі.
4.Қазақ 1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет
«Алгебра» оқулығын жазды геология ғылымының
негізін тұңғыш салушы.
5.Қазақ Ұлттық ғылым академиясының құрушысы.
6.Қазақ ұлттық Ғылым академиясының тұңғыш
академигі.
7.Оның құрметіне аспан әлемінде жұлдыз есімі
берілген.
6 слайд
4 – ТАП С Ы РМ А . « ОЛ К І М ? » 1.Қазақтың тұңғыш академигі. 2.1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет «Алгебра» оқулығын жазды 3.Қазақ фольклоры мен этнографиясын зерттеушілердің бірі. 4.Қазақ 1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет «Алгебра» оқулығын жазды геология ғылымының негізін тұңғыш салушы. 5.Қазақ Ұлттық ғылым академиясының құрушысы. 6.Қазақ ұлттық Ғылым академиясының тұңғыш академигі. 7.Оның құрметіне аспан әлемінде жұлдыз есімі берілген.
7 слайд
Ү Й Г Е ТАП С Ы Р М А :
F / Д Е Р Е К / – Ш Ы Ғ А Р М А Д А Н К Е Й І П К Е Р Б Е Й Н Е С І Н
А Ш АТ Ы Н Д Е Р Е К Т Е Р Ж И Н АУ;
I / П І К І Р / – К Е Й І П К Е Р Т У РА Л Ы Ө З І Н І Ң О Й - П І К І Р І ;
L / С Ұ РА Қ / – К Е Й І П К Е Р Т Ұ Л Ғ АС Ы Н А Ш АТ Ы Н С Ұ РА Қ ТА Р ;
A / І С - Ә Р Е К Е Т / – А В Т О РД Ы Ң К Е Й І П К Е РД І С У Р Е Т Т Е УД Е Г І
Қ ОЛ Д А Н Ғ А Н Т Ә С І Л І .
2 . Ш Ы Ғ А Р М А Д А Ғ Ы Б АС Т Ы К Е Й І П К Е Р Г Е ТА Л Д АУ .
3 . Е К І Ж А Қ Т Ы К Ү Н Д Е Л І К .
7 слайд
Ү Й Г Е ТАП С Ы Р М А : F / Д Е Р Е К / – Ш Ы Ғ А Р М А Д А Н К Е Й І П К Е Р Б Е Й Н Е С І Н А Ш АТ Ы Н Д Е Р Е К Т Е Р Ж И Н АУ; I / П І К І Р / – К Е Й І П К Е Р Т У РА Л Ы Ө З І Н І Ң О Й - П І К І Р І ; L / С Ұ РА Қ / – К Е Й І П К Е Р Т Ұ Л Ғ АС Ы Н А Ш АТ Ы Н С Ұ РА Қ ТА Р ; A / І С - Ә Р Е К Е Т / – А В Т О РД Ы Ң К Е Й І П К Е РД І С У Р Е Т Т Е УД Е Г І Қ ОЛ Д А Н Ғ А Н Т Ә С І Л І . 2 . Ш Ы Ғ А Р М А Д А Ғ Ы Б АС Т Ы К Е Й І П К Е Р Г Е ТА Л Д АУ . 3 . Е К І Ж А Қ Т Ы К Ү Н Д Е Л І К .