Материалдар / М. Сәрсеке, "Қазақтың Қанышы" роман-эссесі

М. Сәрсеке, "Қазақтың Қанышы" роман-эссесі

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сынып, Медеу Сәрсеке, Қаныш Сәтбаев
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
21 Қараша 2023
564
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
СА БА Қ Т Ы Ң ТА Қ Ы Р Ы Б Ы «Халкоммен сұхбат», «ХІ V ғасырдан хат», «Орнайды қала әйгілі» .

1 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң ТА Қ Ы Р Ы Б Ы «Халкоммен сұхбат», «ХІ V ғасырдан хат», «Орнайды қала әйгілі» .

1 слайд

СА БА Қ Т Ы Ң ТА Қ Ы Р Ы Б Ы «Халкоммен сұхбат», «ХІ V ғасырдан хат», «Орнайды қала әйгілі» .

СА БА Қ Т Ы Ң М А Қ САТ Ы : 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.2.2.1 автор бейнесінің шы

2 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң М А Қ САТ Ы : 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау.

2 слайд

СА БА Қ Т Ы Ң М А Қ САТ Ы : 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау.

1 – ТА П С Ы Р М А . С ЮЖ Е Т Т І К К Е С Т Е . Оқиғаның орны мен уақыты (Қашан? Қайда? Кейіпкерлері (Кім?) Оқиға (

3 слайд
1 – ТА П С Ы Р М А . С ЮЖ Е Т Т І К К Е С Т Е . Оқиғаның орны мен уақыты (Қашан? Қайда? Кейіпкерлері (Кім?) Оқиға (Не болды?) Мәселе (байланысқа түсу, бұл оқиғаға не ықпал етті? ) Жасалған әрекеттердің немесе оқиғаның салдары (шешімі)

3 слайд

1 – ТА П С Ы Р М А . С ЮЖ Е Т Т І К К Е С Т Е . Оқиғаның орны мен уақыты (Қашан? Қайда? Кейіпкерлері (Кім?) Оқиға (Не болды?) Мәселе (байланысқа түсу, бұл оқиғаға не ықпал етті? ) Жасалған әрекеттердің немесе оқиғаның салдары (шешімі)

2 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң « Х А Л КО М М Е Н С Ұ Х Б АТ» , « Х І V Ғ АС Ы РД А Н Х АТ» , « О Р

4 слайд
2 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң « Х А Л КО М М Е Н С Ұ Х Б АТ» , « Х І V Ғ АС Ы РД А Н Х АТ» , « О Р Н А Й Д Ы Қ А Л А Ә Й Г І Л І » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Қ А Н Ы Ш Б Е Й Н Е С І Н Е Т Ә Н Ұ Л Т Т Ы Қ Қ Ұ Н Д Ы Л Ы Қ ТА РД Ы А Н Ы Қ ТА Ң Ы З . № Қаныш бейнесіне тән ұлттық құндылықтар Шығармадан дәлел Маңызы 1) 2) 3)

4 слайд

2 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң « Х А Л КО М М Е Н С Ұ Х Б АТ» , « Х І V Ғ АС Ы РД А Н Х АТ» , « О Р Н А Й Д Ы Қ А Л А Ә Й Г І Л І » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Қ А Н Ы Ш Б Е Й Н Е С І Н Е Т Ә Н Ұ Л Т Т Ы Қ Қ Ұ Н Д Ы Л Ы Қ ТА РД Ы А Н Ы Қ ТА Ң Ы З . № Қаныш бейнесіне тән ұлттық құндылықтар Шығармадан дәлел Маңызы 1) 2) 3)

3 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Б АС Т Ы О Қ И Ғ А Ғ А Н Е М Е С Е Т Ұ Л Ғ А Ғ

5 слайд
3 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Б АС Т Ы О Қ И Ғ А Ғ А Н Е М Е С Е Т Ұ Л Ғ А Ғ А А Н Ы Қ ТА М А Б Е Р І П , Е Р Е К Ш Е Л І Г І Н Е Т О Қ ТА Л Ы П , Ш Ы Ғ А Р М А Д А Ғ Ы Н Е Г І З Г І О Қ И Ғ А Л А РД Ы А Н Ы Қ ТА Ң Ы З .

5 слайд

3 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Б АС Т Ы О Қ И Ғ А Ғ А Н Е М Е С Е Т Ұ Л Ғ А Ғ А А Н Ы Қ ТА М А Б Е Р І П , Е Р Е К Ш Е Л І Г І Н Е Т О Қ ТА Л Ы П , Ш Ы Ғ А Р М А Д А Ғ Ы Н Е Г І З Г І О Қ И Ғ А Л А РД Ы А Н Ы Қ ТА Ң Ы З .

4 – ТАП С Ы РМ А . « ОЛ К І М ? » 1.Қазақтың тұңғыш академигі. 2.1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет «Алгебра» оқулы

6 слайд
4 – ТАП С Ы РМ А . « ОЛ К І М ? » 1.Қазақтың тұңғыш академигі. 2.1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет «Алгебра» оқулығын жазды 3.Қазақ фольклоры мен этнографиясын зерттеушілердің бірі. 4.Қазақ 1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет «Алгебра» оқулығын жазды геология ғылымының негізін тұңғыш салушы. 5.Қазақ Ұлттық ғылым академиясының құрушысы. 6.Қазақ ұлттық Ғылым академиясының тұңғыш академигі. 7.Оның құрметіне аспан әлемінде жұлдыз есімі берілген.

6 слайд

4 – ТАП С Ы РМ А . « ОЛ К І М ? » 1.Қазақтың тұңғыш академигі. 2.1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет «Алгебра» оқулығын жазды 3.Қазақ фольклоры мен этнографиясын зерттеушілердің бірі. 4.Қазақ 1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет «Алгебра» оқулығын жазды геология ғылымының негізін тұңғыш салушы. 5.Қазақ Ұлттық ғылым академиясының құрушысы. 6.Қазақ ұлттық Ғылым академиясының тұңғыш академигі. 7.Оның құрметіне аспан әлемінде жұлдыз есімі берілген.

Ү Й Г Е ТАП С Ы Р М А : F / Д Е Р Е К / – Ш Ы Ғ А Р М А Д А Н К Е Й І П К Е Р Б Е Й Н Е С І Н А Ш АТ Ы Н Д Е Р Е

7 слайд
Ү Й Г Е ТАП С Ы Р М А : F / Д Е Р Е К / – Ш Ы Ғ А Р М А Д А Н К Е Й І П К Е Р Б Е Й Н Е С І Н А Ш АТ Ы Н Д Е Р Е К Т Е Р Ж И Н АУ; I / П І К І Р / – К Е Й І П К Е Р Т У РА Л Ы Ө З І Н І Ң О Й - П І К І Р І ; L / С Ұ РА Қ / – К Е Й І П К Е Р Т Ұ Л Ғ АС Ы Н А Ш АТ Ы Н С Ұ РА Қ ТА Р ; A / І С - Ә Р Е К Е Т / – А В Т О РД Ы Ң К Е Й І П К Е РД І С У Р Е Т Т Е УД Е Г І Қ ОЛ Д А Н Ғ А Н Т Ә С І Л І . 2 . Ш Ы Ғ А Р М А Д А Ғ Ы Б АС Т Ы К Е Й І П К Е Р Г Е ТА Л Д АУ . 3 . Е К І Ж А Қ Т Ы К Ү Н Д Е Л І К .

7 слайд

Ү Й Г Е ТАП С Ы Р М А : F / Д Е Р Е К / – Ш Ы Ғ А Р М А Д А Н К Е Й І П К Е Р Б Е Й Н Е С І Н А Ш АТ Ы Н Д Е Р Е К Т Е Р Ж И Н АУ; I / П І К І Р / – К Е Й І П К Е Р Т У РА Л Ы Ө З І Н І Ң О Й - П І К І Р І ; L / С Ұ РА Қ / – К Е Й І П К Е Р Т Ұ Л Ғ АС Ы Н А Ш АТ Ы Н С Ұ РА Қ ТА Р ; A / І С - Ә Р Е К Е Т / – А В Т О РД Ы Ң К Е Й І П К Е РД І С У Р Е Т Т Е УД Е Г І Қ ОЛ Д А Н Ғ А Н Т Ә С І Л І . 2 . Ш Ы Ғ А Р М А Д А Ғ Ы Б АС Т Ы К Е Й І П К Е Р Г Е ТА Л Д АУ . 3 . Е К І Ж А Қ Т Ы К Ү Н Д Е Л І К .

Министірлікпен келісілген курстар тізімі