Материалдар / М. Сәрсеке, "Қазақтың Қанышы" роман-эссесі
Аттестацияда (ПББ) келетін
сұрақтармен
тестке дайындалыңыз!
Ұлттық тестілеу орталығының тақырыптары бойынша жасалған

М. Сәрсеке, "Қазақтың Қанышы" роман-эссесі

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сынып, Медеу Сәрсеке, Қаныш Сәтбаев
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2023
291
0 рет жүктелген
338 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
СА БА Қ Т Ы Ң ТА Қ Ы Р Ы Б Ы «Халкоммен сұхбат», «ХІ V ғасырдан хат», «Орнайды қала әйгілі» .

1 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң ТА Қ Ы Р Ы Б Ы «Халкоммен сұхбат», «ХІ V ғасырдан хат», «Орнайды қала әйгілі» .

1 слайд

СА БА Қ Т Ы Ң ТА Қ Ы Р Ы Б Ы «Халкоммен сұхбат», «ХІ V ғасырдан хат», «Орнайды қала әйгілі» .

СА БА Қ Т Ы Ң М А Қ САТ Ы : 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.2.2.1 автор бейнесінің шы

2 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң М А Қ САТ Ы : 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау.

2 слайд

СА БА Қ Т Ы Ң М А Қ САТ Ы : 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау.

1 – ТА П С Ы Р М А . С ЮЖ Е Т Т І К К Е С Т Е . Оқиғаның орны мен уақыты (Қашан? Қайда? Кейіпкерлері (Кім?) Оқиға (

3 слайд
1 – ТА П С Ы Р М А . С ЮЖ Е Т Т І К К Е С Т Е . Оқиғаның орны мен уақыты (Қашан? Қайда? Кейіпкерлері (Кім?) Оқиға (Не болды?) Мәселе (байланысқа түсу, бұл оқиғаға не ықпал етті? ) Жасалған әрекеттердің немесе оқиғаның салдары (шешімі)

3 слайд

1 – ТА П С Ы Р М А . С ЮЖ Е Т Т І К К Е С Т Е . Оқиғаның орны мен уақыты (Қашан? Қайда? Кейіпкерлері (Кім?) Оқиға (Не болды?) Мәселе (байланысқа түсу, бұл оқиғаға не ықпал етті? ) Жасалған әрекеттердің немесе оқиғаның салдары (шешімі)

2 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң « Х А Л КО М М Е Н С Ұ Х Б АТ» , « Х І V Ғ АС Ы РД А Н Х АТ» , « О Р

4 слайд
2 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң « Х А Л КО М М Е Н С Ұ Х Б АТ» , « Х І V Ғ АС Ы РД А Н Х АТ» , « О Р Н А Й Д Ы Қ А Л А Ә Й Г І Л І » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Қ А Н Ы Ш Б Е Й Н Е С І Н Е Т Ә Н Ұ Л Т Т Ы Қ Қ Ұ Н Д Ы Л Ы Қ ТА РД Ы А Н Ы Қ ТА Ң Ы З . № Қаныш бейнесіне тән ұлттық құндылықтар Шығармадан дәлел Маңызы 1) 2) 3)

4 слайд

2 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң « Х А Л КО М М Е Н С Ұ Х Б АТ» , « Х І V Ғ АС Ы РД А Н Х АТ» , « О Р Н А Й Д Ы Қ А Л А Ә Й Г І Л І » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Қ А Н Ы Ш Б Е Й Н Е С І Н Е Т Ә Н Ұ Л Т Т Ы Қ Қ Ұ Н Д Ы Л Ы Қ ТА РД Ы А Н Ы Қ ТА Ң Ы З . № Қаныш бейнесіне тән ұлттық құндылықтар Шығармадан дәлел Маңызы 1) 2) 3)

3 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Б АС Т Ы О Қ И Ғ А Ғ А Н Е М Е С Е Т Ұ Л Ғ А Ғ

5 слайд
3 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Б АС Т Ы О Қ И Ғ А Ғ А Н Е М Е С Е Т Ұ Л Ғ А Ғ А А Н Ы Қ ТА М А Б Е Р І П , Е Р Е К Ш Е Л І Г І Н Е Т О Қ ТА Л Ы П , Ш Ы Ғ А Р М А Д А Ғ Ы Н Е Г І З Г І О Қ И Ғ А Л А РД Ы А Н Ы Қ ТА Ң Ы З .

5 слайд

3 - ТАП С Ы Р М А . Р О М А Н - Э С С Е Н І Ң Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Б АС Т Ы О Қ И Ғ А Ғ А Н Е М Е С Е Т Ұ Л Ғ А Ғ А А Н Ы Қ ТА М А Б Е Р І П , Е Р Е К Ш Е Л І Г І Н Е Т О Қ ТА Л Ы П , Ш Ы Ғ А Р М А Д А Ғ Ы Н Е Г І З Г І О Қ И Ғ А Л А РД Ы А Н Ы Қ ТА Ң Ы З .

4 – ТАП С Ы РМ А . « ОЛ К І М ? » 1.Қазақтың тұңғыш академигі. 2.1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет «Алгебра» оқулы

6 слайд
4 – ТАП С Ы РМ А . « ОЛ К І М ? » 1.Қазақтың тұңғыш академигі. 2.1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет «Алгебра» оқулығын жазды 3.Қазақ фольклоры мен этнографиясын зерттеушілердің бірі. 4.Қазақ 1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет «Алгебра» оқулығын жазды геология ғылымының негізін тұңғыш салушы. 5.Қазақ Ұлттық ғылым академиясының құрушысы. 6.Қазақ ұлттық Ғылым академиясының тұңғыш академигі. 7.Оның құрметіне аспан әлемінде жұлдыз есімі берілген.

6 слайд

4 – ТАП С Ы РМ А . « ОЛ К І М ? » 1.Қазақтың тұңғыш академигі. 2.1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет «Алгебра» оқулығын жазды 3.Қазақ фольклоры мен этнографиясын зерттеушілердің бірі. 4.Қазақ 1923 жылы қазақ даласында тұңғыш рет «Алгебра» оқулығын жазды геология ғылымының негізін тұңғыш салушы. 5.Қазақ Ұлттық ғылым академиясының құрушысы. 6.Қазақ ұлттық Ғылым академиясының тұңғыш академигі. 7.Оның құрметіне аспан әлемінде жұлдыз есімі берілген.

Ү Й Г Е ТАП С Ы Р М А : F / Д Е Р Е К / – Ш Ы Ғ А Р М А Д А Н К Е Й І П К Е Р Б Е Й Н Е С І Н А Ш АТ Ы Н Д Е Р Е

7 слайд
Ү Й Г Е ТАП С Ы Р М А : F / Д Е Р Е К / – Ш Ы Ғ А Р М А Д А Н К Е Й І П К Е Р Б Е Й Н Е С І Н А Ш АТ Ы Н Д Е Р Е К Т Е Р Ж И Н АУ; I / П І К І Р / – К Е Й І П К Е Р Т У РА Л Ы Ө З І Н І Ң О Й - П І К І Р І ; L / С Ұ РА Қ / – К Е Й І П К Е Р Т Ұ Л Ғ АС Ы Н А Ш АТ Ы Н С Ұ РА Қ ТА Р ; A / І С - Ә Р Е К Е Т / – А В Т О РД Ы Ң К Е Й І П К Е РД І С У Р Е Т Т Е УД Е Г І Қ ОЛ Д А Н Ғ А Н Т Ә С І Л І . 2 . Ш Ы Ғ А Р М А Д А Ғ Ы Б АС Т Ы К Е Й І П К Е Р Г Е ТА Л Д АУ . 3 . Е К І Ж А Қ Т Ы К Ү Н Д Е Л І К .

7 слайд

Ү Й Г Е ТАП С Ы Р М А : F / Д Е Р Е К / – Ш Ы Ғ А Р М А Д А Н К Е Й І П К Е Р Б Е Й Н Е С І Н А Ш АТ Ы Н Д Е Р Е К Т Е Р Ж И Н АУ; I / П І К І Р / – К Е Й І П К Е Р Т У РА Л Ы Ө З І Н І Ң О Й - П І К І Р І ; L / С Ұ РА Қ / – К Е Й І П К Е Р Т Ұ Л Ғ АС Ы Н А Ш АТ Ы Н С Ұ РА Қ ТА Р ; A / І С - Ә Р Е К Е Т / – А В Т О РД Ы Ң К Е Й І П К Е РД І С У Р Е Т Т Е УД Е Г І Қ ОЛ Д А Н Ғ А Н Т Ә С І Л І . 2 . Ш Ы Ғ А Р М А Д А Ғ Ы Б АС Т Ы К Е Й І П К Е Р Г Е ТА Л Д АУ . 3 . Е К І Ж А Қ Т Ы К Ү Н Д Е Л І К .